Το ίδιο αντιμετώπισα και εγώ με την φλάντζα που στέλνει ο πωλητής για το συγκεκριμένο χταπόδι που αναφέρεσαι.Σε εμένα παρουσιάστηκε αρκετά νωρίς το πρόβλημα.Το έβγαλα ξανά το χταπόδι(με την ευκαιρία το μόνωσα με την θερμομμνωτική ταινία,χρειάζεται τελικά)Pa_Nos_1400cc said:Όχι δεν υπάρχει σπιράλ στο 1,4 Mk6 αλλά ούτε και εγώ έχω βάλει σπιράλ έπειτα. η εξαγωγή απο τη έξοδο του χταποδιού μέχρι και το τελικό καζανάκι είναι εργοστασιακή μαζί και το καζανάκι. νομίζω στο 1,6 mk6 υπάρχει σπιράλ δεν θυμάμαι τώρα αλλά δεν νομίζω να έχει κάποια σχέση ούτε απο θέμα απόσβεσης κραδασμών.
Πάντως ένα mk7 1.6 με το ίδιο χταποδοκαταλύτη μου είπε ότι αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα με αυτό που γράφω πιο πάνω και επειδή έγινε δεύτερη φορά το κακό σε εμένα είπα να το γράψω ώστε να μείνει η πληροφορία στο forum.
billz said:βαλτε μια τουρμπινουλα στην θεση του καταλυτη και τον καταλυτη λιγο πιο κατω να δειτε σοβαρη δυναμη b201
Ximiki Veltiosi said:μου αρεσει να απολαμβανω την ατμοσφαιρα, αφου καταφεραμε να βγαλουμε αλογα στα Clio και τα megane που ειναι τα πιο "σφιχτα" μοτερ θα τα βγαλει πολυ πιο σιγουρα και αισιοδοξα το zetec.
DarthFiesta said:αμ μπραβο....κ γω μαζι σου ok234 ατμοσφαιρα εχει αλλη χαρη...πιο clio εχεις?
καλοφορετο να ναι...