Αυτό γιατί το λες?? Ξέρεις κάτι παραπάνω για τα έκκεντρα της puma??moican said:παρε της pumaspeed!
μην είσαι τόσο θετικός με την συγκεκριμένη εταιρίαmoican said:παρε της pumaspeed!
εγώ δεν πιστεύω ότι δεν θέλει προγραμματισμό,άσε τους να λένε,να πουλήσουν θέλουνmoican said:το ξερω οτι δεν εχουν ακουστει και τα καλυτερα,απλα το λεω γιατι του εστειλαν οτι δεν χρειαζεται προγραμματισμος!οποτε γλυτωνεις και σε χρονο και σε χρημα!
Αλεξ η reprofile δεν έχουμε πει ότι δεν κρατάνε και ότι μετά από κάποια χιλ θα θέλουν πάλι reprofile να γίνει ενώ με τα έτοιμα κρατάνε,υποθέτω τουλάχιστονturbomaniac said:εγω παντως θα κανα reprofile τους μαμα. Δεν αξιζει να πληρωσει καποιος 500 λίρες για 6-8 αλογα. Ή βαζουμε εκκεντροφορους ή δεν βαζουμε... Και γω την πατησα που πηρα τους δικούς μου (μεταχειρισμένους 250 ευρω), πιπερ 1ο σταδιο και είναι σαν να χω τους μαμα, ελαχιστη διαφορα...
scorpion said:Αλεξ η reprofile δεν έχουμε πει ότι δεν κρατάνε και ότι μετά από κάποια χιλ θα θέλουν πάλι reprofile να γίνει ενώ με τα έτοιμα κρατάνε,υποθέτω τουλάχιστον
moican said:το ξερω οτι δεν εχουν ακουστει και τα καλυτερα,απλα το λεω γιατι του εστειλαν οτι δεν χρειαζεται προγραμματισμος!οποτε γλυτωνεις και σε χρονο και σε χρημα!
Αλέξη για το πόσο γρήγορα θα φαγωθούν τα έκκεντρα του μπουμπη παίζουν ρόλο και άλλα πράγματα. Όπως η σκληρότητα των ελατηρίων στις βαλβίδες, η σχεδίαση της κεφαλής (το που είναι τοποθετημένος ο εκκεντροφόρος) η θερμοκρασίες, το όριο στροφών που θα φτάνει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που θα τους φωραει κλπturbomaniac said:Εκτιμω οτι δεν παθαινουν τιποτα τα reprofile είναι μυθος απο τα ραλι επειδη είχαν υδραυλικά ωστηρια και δεν μπορούσαν να κανουνε σωστη ρυθμιση τα διακενα μόνα τους. Μετρησα τα διακενα στο μηχανακι (reprofile μπουμπης) μετα απο 5000 χλμ, δεν έχει χάσει εκατοστο του χιλιοστού.. Θα ξαναμετρησω μετα 10000 χλμ (τοσο πρεπει απο τον κατασκευαστη) και αμα δω διαφορά θα το γραψω, περιμενετε νεα...
StuparArt said:Αλέξη για το πόσο γρήγορα θα φαγωθούν τα έκκεντρα του μπουμπη παίζουν ρόλο και άλλα πράγματα. Όπως η σκληρότητα των ελατηρίων στις βαλβίδες, η σχεδίαση της κεφαλής (το που είναι τοποθετημένος ο εκκεντροφόρος) η θερμοκρασίες, το όριο στροφών που θα φτάνει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που θα τους φωραει κλπ