StuparArt said:
Αυτό το bypass το έχεις κάνει φαντάζομαι πριν από την είσοδο του πολλαπλασιαστή. Μήπως με αυτόν τον τρόπο μείνεις κατά πολύ την ζωή του πολλαπλασιαστή?? Μήπως τα παίξει σχετικά νωρίς?
Τα μπουζί τα έχεις βγάλει ποτέ να δεις σε τι κατάσταση είναι??
@Πάντως εάν όλα πάνε καλά με το σύστημα σου τύφλα να έχουν οι πολλαπλασιαστές γνωστών βελτιωτικών οίκων.
Ναι στην είσοδο ή σαν να λέμε στο μεσαίο δοντάκι του στο μπριζάκι με τα τρία καλωδιάκια που είναι τα +14.4 Volt , η αλήθεια είναι οτι θα μειωθεί η ζωή του πολλαπλασιαστή νομίζω στο μισό με μια πρόχειρη εκτίμηση (που ήδη έχει 7 έτη στο αμάξι) αλλά τα οφέλη είναι πολλά περισσότερα όπως οικονομία καυσίμου λόγω τελειότερης καύσης, καθαρός χωρος καύσης, καταλύτης κλπ. χώρια που σαν τιμή ανταλλακτικού έχει γύρω στα 35€ νομίζω οπότε αξίζει να δοκιμάσει κάποιος... τα μπουζί τα έχω τσεκάρει δεν έχει λιώσει το κεντρικό τους ηλεκτρόδιο αφού η ένταση είναι η ίδια με μαμά, η τάση αυξάνεται. στο δρόμο μια λέξη κυριαρχει ''ροπή'' ανηφόρες απότομες με τρίτες πλέον και το στροφόμετρο στις 2.000 με 2500 που θα κατέβαζε το 14ακι σε 2ρα ταχύτητα .
Μάλλον οι πολλαπλασιαστές Motorcraft είναι πολύ καλοί έμαθα πρόσφατα οτι σε βελτίωση τους βάζουνε και σε peugeot ακόμη και σε BMW. οποιος θέλει τα δοκιμάζει τα παραπάνω με δική του ευθύνη
*υγ φορούσα για 60.000km απροβληματιστα τα Denso iridium itv16 τωρα έχω τα μαμμα motorcraft και τα ελέγχω πιο συχνά