Γιωργος79 said:
Τωρα να ρωτησω και γω κατι... δεν μας νοιαζει τι κανει το καθε κρατος για να μειωσει τα καυσαερια....αυτο τους πειραξε το οτι μεγαλοεργοστασια και μεγαλοπετρελαικες που οσο βγαζουν τα φουγαρα τους, βγαζουν τα αυτοκινητα ολου του κοσμου να ειναι αναμενα την ιδια στιγμη....Στην ερωτηση μου στο μηχανικο συνολο του αυτοκινητου προσφερει κατι θετικο αυτο το gpf? οπως πχ ιπποδυναμη η πιο καθαρο κινητηρα? η απλα ειναι ενα προσθετο βαρος που πρεπει να εχουμε εννοια στο να ειναι καθαρο η καθε τοσο αλλαγη?
Κάνεις λάθος. Είναι πολύ ευκολότερο-αποτελεσματικό να ελέγξεις μαζικά τα καυσαέρια σε ένα εργοστάσιο αντί για μεμονωμένο έλεγχο στο καθε αυτοκίνητο.
Επίσης ένα εργοστάσιο έχει πολύ μεγαλύτερο βαθμό απόδοσης από έναν κινητήρα MEΚ.
Στο μηχανικό σύνολο προσφέρει. Χαμηλότερους ρύπους. Φιλικότερο στο περιβάλλον.
Επίσης είναι υποχρεωτικό, δεν είναι επιλογή σου... Αντικάθιστά τον καταλύτη που έχουν τα παλιότερα αυτοκίνητα.
Εκτός και αν δεν προσέφερε τίποτα ούτε ο καταλύτης...
Το GPF δεν είναι τρώει ίδια "καταπόνηση" με το DPF γιατί το Diesel βγάζει πολύ περισσότερη αιθάλη από τη βενζίνη. Γενικώς τα καυσαέρια ενος Diesel πριν την επεξεργασία από το σύστημα εξάτμισης είναι πολύ πιο επικίνδυνα.
Ilias86 Το DPF(GPF) κατακρατά αιθάλη, δηλαδή πετρέλαιο (βενζίνη) που δεν πρόλαβε να καεί σωστά.
Κατά την αναγέννηση, είτε μέσω ειδικών χημικών (eolys, adblue)+υψηλή θερμοκρασία, είτε απλώς υψηλής θερμοκρασίας, που αναπτύσσονται στο φίλτρο, η αιθάλη τελικά καίγεται. Όπως θα έπρεπε να έχει καεί στο χώρο καύσης.
Επομένως, όχι, δεν βγαινουν μαζεμένοι αυτοί οι ρύποι. Βγαίνουν "κατεργασμένοι" σαν καυσαέρια.