-
- Thread starter
- #1
-Η διαχειριση του κινητηρα ecu στις εκδοσεις 1.6 ti-vct και 1,4 tdci ειναι της Siemens.
Αντιθετα στις εκδοσεις 1.6 TDCi και 1.6 ECOnetic η διαχειριση ειναι της Bosch.
Στις εκδοσεις 1.25 και 1.4 αναφερεται απλα σαν PCM χωρις περαιτερω διευκρινησεις.
-Ο αεροδυναμικος συντελεστης (Cd) του αμαξιου ειναι 0.33
-Η ηλεκτρικη δομη του Fiesta ενσωματωνει τρια δικτυα CAN-Bus:
- Υψηλων ταχυτητων CAN-Bus για την επικοινωνια και ελεγχο βασικων συστηματων, οπως η μοναδα ελεγχου κινητήρα,
 συστηματα ABS και ESP, Electric Power Assist Steering (EPAS), μοναδα ελεγχου κιβωτιου και μοναδα ελεγχου συστηματων συγκρατησης του IPS
-Μεσαιων ταχυτητων CAN-Bus για συστηματα οπως η μοναδα ελεγχου αμαξωματος, και το αυτοματο συστημα ελεγχου θερμοκρασιας
-Αποκλειστικος διαυλος πολυμεσων, για τις λειτουργιες του ηχοσυστηματος και του Human Machine Interface πολλαπλων λειτουργιων.
Αντιθετα στις εκδοσεις 1.6 TDCi και 1.6 ECOnetic η διαχειριση ειναι της Bosch.
Στις εκδοσεις 1.25 και 1.4 αναφερεται απλα σαν PCM χωρις περαιτερω διευκρινησεις.
-Ο αεροδυναμικος συντελεστης (Cd) του αμαξιου ειναι 0.33
-Η ηλεκτρικη δομη του Fiesta ενσωματωνει τρια δικτυα CAN-Bus:
- Υψηλων ταχυτητων CAN-Bus για την επικοινωνια και ελεγχο βασικων συστηματων, οπως η μοναδα ελεγχου κινητήρα,
 συστηματα ABS και ESP, Electric Power Assist Steering (EPAS), μοναδα ελεγχου κιβωτιου και μοναδα ελεγχου συστηματων συγκρατησης του IPS
-Μεσαιων ταχυτητων CAN-Bus για συστηματα οπως η μοναδα ελεγχου αμαξωματος, και το αυτοματο συστημα ελεγχου θερμοκρασιας
-Αποκλειστικος διαυλος πολυμεσων, για τις λειτουργιες του ηχοσυστηματος και του Human Machine Interface πολλαπλων λειτουργιων.