Κρίμα που ταλαιπωρείστε με τόσο "χαζά" προβλήματα. Ομολογώ ότι στο mk6 μου (12ετίας με 250.000χλμ) δεν έχουν κάνει κιχ οι γρύλοι, φαντάζεστε πόσες φορές έχουν ανοιγοκλείσει. Πιστεύω ότι είναι θέμα τύχης αλλά και μάστορα, όταν το πας για έλεγχο/επισκευή.
Το ότι κόπηκε ένα καλώδιο στην πόρτα, εμένα μου λέει ότι κάποιος που έβαλε το χέρι του εκεί δεν τοποθέτησε σωστά την πλεξούδα (βαρέθηκε/βιαζόταν πιθανότατα) και από το άνοιξε/κλείσε ή τους κραδασμούς κόπηκε το καλώδιο. Το ότι χτυπάει το τζάμι, εμένα μου λέει ότι είναι προβληματικός ο γρύλος και δεν το στηρίζει σωστά, ή ότι για κάποιο λόγο έχουν χαλάσει οι γλύστρες μέσα στα λάστιχα της πόρτας. Και δε σταθεροποιείται σωστά το τζάμι. Αλλά όποιος δε θέλει να ζυμώσει, 10 μέρες κοσκινίζει (έτσι έλεγαν οι παλιοί). Αυτό πάει στα μαστόρια των αντιπροσωπειών, έχουμε χάσει τους έμπειρους μηχανικούς, γιατί οι αντιπρόσωποι κοιτάνε να μειώσουν τα κόστη και τα πιτσιρίκια με 400 ευρώ το μήνα μαθαίνουν στου κασίδη το κεφάλι (τι έχω πάθει με τις παροιμίες σήμερα) qq