Δε θυμάμαι αν το έχω γράψει και στην ενότητα των mk6, αλλά κι εγώ είχα πρόβλημα κάποτε με κακή ποιότητα καυσίμου. Γέμισα κάποια στιγμή σε καινούριο (νεόχτιστο) cyclon αμόλυβδη 95, θεωρώντας ότι θα είναι πρατήριο εμπιστοσύνης αφού είναι καινούριο. Αμ δε.
Τα συμπτώματα; Θόρυβος από την αντλία (συνεχές έντονο βουητό από την πρώτη στιγμή που γύρισα το κλειδί), ο δείκτης βενζίνης ναι μεν στο γεμάτο, αλλά ο υπολογιστής μία να δείχνει αυτονομία 300χλμ, μία 120χλμ, μία να ανάβει λαμπάκι (λογικά κολούσε το φλοτέρ). Οι ενδείξεις του υπολογιστή άλλαζαν έτσι χύμα εν κινήσει.
Τι έκανα; Από την πρώτη στιγμή σταμάτησα στο πράκτικερ και πήρα βελτιωτικό οκτανίων και το έριξα μέσα στο ρεζερβουάρ, πρακτικά δε βοήθησε. Αφού έκανα χιλιόμετρα και την έκαψα κακήν κακώς ως τη μέση, γέμισα BP 100άρα. Βελτιώθηκε κάπως η σταθερότητα του υπολογιστή ταξιδίου, αλλά όχι ο θόρυβος. Αφού έκαψα πάλι όλη τη βενζίνη μέχρι το λαμπάκι, γέμισα ξανά BP 100άρα και άλλαξα το φίλτρο βενζίνης (ευτυχώς στο mk6 είναι εξωτερικό και αλλάζει). Με το φίλτρο έφυγε εντελώς ο θόρυβος, αλλά ο υπολογστής έστρωσε μετά από ένα ακόμα γέμισμα. Δεν ξέρω τι σκατά είχαν βάλει μέσα στη βενζίνη, αλλά μπορείτε να καταλάβετε πόσο εύκολα μπορείς να την πατήσεις με κακή ποιότητα καυσίμου. Και σκεφτείτε ότι εγώ ήμουν "τυχερός" που δε χρειάστηκα αντλία ή δε ρέταρε το αυτοκίνητο να πρέπει να το φορτώσω στην οδική και συνεργείο. Λούφαρα σχετικά ανώδυνα και ανέξοδα (σκυλί ο γέρο-πάνθηρας)