-
- Thread starter
- #1
Καλησπέρα σας, έχω στην κατοχή μου ένα fiesta 2018 diesel από τον Γενάρη.
Το πήρα μεταχειρισμένο, είχα κάποια θέματα τα οποία διόρθωσα.
Έχω ένα θέμα περίπου εδώ και 2 βδομάδες με την κατανάλωση στο ρελαντί μόλις βάζω μπρος το αμάξι και ταυτόχρονα παραπάνω θόρυβο στην καμπίνα.
Ενώ από την πρώτη μέρα που το πήρα η κατανάλωση στο ρελαντί ακόμη και κρύο ήταν σταθερα 0.4-0.5 lt/hr ξαφνικά μόλις βάζω μπροστά φτάνει κοντά στο 0.9 και σταδιακά πέφτει και από τότε έχω την αίσθηση ότι κάνει παραπάνω θόρυβο ο κινητήρας.
Έχω ένα διαγνωστικό απλό και με εφαρμογή στο κινητό μου γράφει σαν σφάλματα, διαρροή στην εισαγωγή αέρα, και πολλαπλή εισαγωγής έχει κολλήσει ανοιχτή στο Bank 1.
Ο μηχανικός που το πηγαίνω έκανε έλεγχο σε σωλήνες intercooler και μου είπε είναι μια χαρά. Μου είπε ότι δεν είναι η πολλαπλή εισαγωγής και ότι ίσως κάνει νούμερα ο αισθητήρας maf ή map.
Καμία ιδέα αν έχει τύχει σε κάποιον;
Συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
Να σημειώσω ότι δεν έχω αυξημένες στροφές όταν συμβαίνει αυτό στο ρελαντί, σταθερά στην γραμμή στις 800 στροφές περίπου
Το πήρα μεταχειρισμένο, είχα κάποια θέματα τα οποία διόρθωσα.
Έχω ένα θέμα περίπου εδώ και 2 βδομάδες με την κατανάλωση στο ρελαντί μόλις βάζω μπρος το αμάξι και ταυτόχρονα παραπάνω θόρυβο στην καμπίνα.
Ενώ από την πρώτη μέρα που το πήρα η κατανάλωση στο ρελαντί ακόμη και κρύο ήταν σταθερα 0.4-0.5 lt/hr ξαφνικά μόλις βάζω μπροστά φτάνει κοντά στο 0.9 και σταδιακά πέφτει και από τότε έχω την αίσθηση ότι κάνει παραπάνω θόρυβο ο κινητήρας.
Έχω ένα διαγνωστικό απλό και με εφαρμογή στο κινητό μου γράφει σαν σφάλματα, διαρροή στην εισαγωγή αέρα, και πολλαπλή εισαγωγής έχει κολλήσει ανοιχτή στο Bank 1.
Ο μηχανικός που το πηγαίνω έκανε έλεγχο σε σωλήνες intercooler και μου είπε είναι μια χαρά. Μου είπε ότι δεν είναι η πολλαπλή εισαγωγής και ότι ίσως κάνει νούμερα ο αισθητήρας maf ή map.
Καμία ιδέα αν έχει τύχει σε κάποιον;
Συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
Post automatically merged:
Να σημειώσω ότι δεν έχω αυξημένες στροφές όταν συμβαίνει αυτό στο ρελαντί, σταθερά στην γραμμή στις 800 στροφές περίπου