-
- Thread starter
- #21
Ευχαριστώ πολύ, θα το δοκιμάσω σήμερα να δω πως θα πάειΙσως προτιμοτερο αρχικως να χρησιμοποιηθει το καθαριστικο συστηματος και επειτα το dpf.
Με προσοχη διαβασμα τι γραφει και πως χρησιμοποιειται.
Ευχαριστώ πολύ, θα το δοκιμάσω σήμερα να δω πως θα πάειΙσως προτιμοτερο αρχικως να χρησιμοποιηθει το καθαριστικο συστηματος και επειτα το dpf.
Με προσοχη διαβασμα τι γραφει και πως χρησιμοποιειται.
Καλημέρα σας και ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.το λαμπακι για τους προθερμαντηρες αναβει για κανα2 δευτερολεπτα τωρα που εχει ζεστη τον χειμωνα περισσοτερο, στην σκαλα πριν βαλεις μπροστα εκει που αναβουν ολα , σβηνει και μετα μιζαρεις στην πορεια μενει σβηστο.εαν δεν σβηνει καποιος προθερμαντηρας εχει καει.σε οτι αφορα την αυξημενη καταναλωση στο ρελαντι το ποιο πιθανο ειναι να χρειαζετε ενα καθαρισμο στα μπεκ εαν εχεις και πολλα χλμ.στο δικο μου ειχε φτασει τον χειμωνα στα 05-06 ρελαντι,μετα τον καθαρισμο που εκανα στις 180χιλ επεσε 02-03 και η διαφορα στην συνολικη καταναλωση ειναι μεγαλη .Οι προθερμαντηρες ειναι για να παρει μονο μπροστα να διευκολυνει την αυτοαναφλεξη του πετρελαιου μετα δεν παιζουν ρολο.
Καλησπέρα σας, ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, με κάλυψε αρκετάΚαλημέρα, στα fiesta mk8 1.5 tdci το λαμπάκι της προθέρμανσης δεν ανάβει κατά το άνοιγμα του διακόπτη στη θέση on ούτε κατά την εκκίνηση του κινητήρα ανεξάρτητα από την εξωτερική θερμοκρασία.
Ανάβει μόνο σε συγκεκριμένους κωδικούς βλαβών μερικοί από τους οποίους σχετίζονται με τους προθερμαντήρες.
Στα mk8 1.5 tdci οι προθρμαντήρες λειτουργούν σε 5 φάσεις και δεν χρησιμεύουν μόνο για να πάρει μπρός.
Οι τρείς πρώτες φάσεις είναι:
1) προθέρμανση/pre-heating 2-7 δευτερόλεπτα.
2) εκκίνηση εώς 2 δευτερόλεπτα.
3) post-heating εως 3 λεπτά-180 δευτερόλεπτα.
Η φάσεις 4 και 5 είναι βάση ξεχωριστού χάρτη-calibration map του εγκεφάλου κινητήρα-pcm και οι διάρκεια σε χρόνο εξαρτάται από διάφορους παράγοντες.
4) όταν το όχημα κινείται σε κατηφόρα χωρίς φορτίο-χωρίς να πατάμε το πετάλ του γκαζιού.
5) κατά την ανάπλαση του φίλτρου dpf.
View attachment 1318
Ok...ευχαριστώ!!Χαίρετε. Αν θέλεις γράφε με μικρά γάμματα για να είναι ευανάγνωστα. Αν θέλεις διόρθωσε το προφίλ σου, διότι γράφει μκ6. Αν το αμάξι είναι του 2018 τότε είναι to μκ7.
Μκ σημαίνει μάρκα.
Οκ...σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.Για να ειναι πιο ευκολη η επικοινωνια και να βοηθηθεις καλυτερα.
Νομιζω η συντηρηση των εγχυτων πετρελαιου ειναι διαφορετικη και πιο απαιτητικη και ακριβη.
Μονο επειτα απο πολλες χιλιαδες χιλιομετρα (περισσοτερα απο 150000-200000 χλμ), πλην αν προκυψει καποια βλαβη ή κατι στραβο στην πορεια.
Ωστοσο αυτοι που γνωριζουν περισσοτερα για πετρελαιοκινητα θα αναφερουν, διοτι δεν ειμαι βεβαιος, διοτι πιθανως και να μην ειναι ετσι.
Βγάλε τους και καθάρισε τους με carbon cleaner και δες εάν θα σου το ξανακάνει.Καλησπέρα σας, έχω στην κατοχή μου ένα fiesta 2018 diesel από τον Γενάρη.
Το πήρα μεταχειρισμένο, είχα κάποια θέματα τα οποία διόρθωσα.
Έχω ένα θέμα περίπου εδώ και 2 βδομάδες με την κατανάλωση στο ρελαντί μόλις βάζω μπρος το αμάξι και ταυτόχρονα παραπάνω θόρυβο στην καμπίνα.
Ενώ από την πρώτη μέρα που το πήρα η κατανάλωση στο ρελαντί ακόμη και κρύο ήταν σταθερα 0.4-0.5 lt/hr ξαφνικά μόλις βάζω μπροστά φτάνει κοντά στο 0.9 και σταδιακά πέφτει και από τότε έχω την αίσθηση ότι κάνει παραπάνω θόρυβο ο κινητήρας.
Έχω ένα διαγνωστικό απλό και με εφαρμογή στο κινητό μου γράφει σαν σφάλματα, διαρροή στην εισαγωγή αέρα, και πολλαπλή εισαγωγής έχει κολλήσει ανοιχτή στο Bank 1.
Ο μηχανικός που το πηγαίνω έκανε έλεγχο σε σωλήνες intercooler και μου είπε είναι μια χαρά. Μου είπε ότι δεν είναι η πολλαπλή εισαγωγής και ότι ίσως κάνει νούμερα ο αισθητήρας maf ή map.
Καμία ιδέα αν έχει τύχει σε κάποιον;
Συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
Post automatically merged:
Να σημειώσω ότι δεν έχω αυξημένες στροφές όταν συμβαίνει αυτό στο ρελαντί, σταθερά στην γραμμή στις 800 στροφές περίπου