Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

jkp

Original poster
Rookie
Jun 1, 2011
44
0
0
Οι στροφές στο ρελαντί ανεβοκατεβαίνουν μόνες τους από 1.5 μέχρι 2.5,
με όποια ταχύτητα μέσα μετά από φρένο αργεί να κατεβάσει τις στροφές,
και μόλις κουμπώσει ταχύτητα κλωτσάει γιατί στροφάρει ψηλά μόνο του,

τί είναι;

Εγκέφαλος;
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Πολλαπλή εισαγωγής γενικότερα; Έχει χτυπηθεί κάπου; Πεταλούδα, καθάρισμα γιατί κολλάει το κλαπέ;
 

jkp

Original poster
Rookie
Jun 1, 2011
44
0
0
Thanks.

Τελικά ένοχος ήταν το σωληνάκι υποπίεσης που βρίσκεται στην είσοδο της πολλαπλής και το οποίο είχε τρυπήσει σε σαρανταδώδεκα σημεία. ;)

Με τα χίλια ζόρια το πήγα στο συνεργείο. 500 μέτρα πριν φτάσω είχα και κόκκινο αναμμένο λαμπάκι έτοιμο να μπει σε safe mode.

120 ευρώ το σύνολο και πάμε γι' άλλα.
 

AndreasA

Hero Member
Jan 20, 2011
2,886
0
0
άρης
120 ευρω για ενα σωληνακι?? πολλα δεν ειναι η εφτιαξες και κατι αλλο??
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
Και όμως...Κάτι τέτοιες τιμές σε τέτοια ανταλλακτικά βλέπουμε και μας πέφτουν τα μαλλιά!!
Φίλε jkp γιατί ήταν τρύπιο το βρήκατε??Μήπως κοπάναγε πουθενά??Πρόσεξέ το για να μην ξανατρυπήσει.
 

jkp

Original poster
Rookie
Jun 1, 2011
44
0
0
80 εργασία, 40 το ανταλλακτικό. Για να φτάσουν στο σωληνάκι βγήκαν αρκετά εντόσθια.

Ο λόγος που τρύπησε άγνωστος. 

Το θέμα είναι ότι αν και το πρόβλημα αποκαταστάθηκε ακόμα το νιώθω "κάπως" το αυτοκίνητο, σαν να υπάρχει καθυστέρηση απόκρισης στο γκάζι, σαν φιμωμένο. Μπορεί να είναι και η ιδέα μου. Περισσότερα αύριο που θα το τρέξω λίγο.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
40€ το ανταλλακτικό??? Καλά τι σωληνάκι είναι αυτό?? Σωληνάκι σιλικόνης να έβαζες δεν θα είχε τόσο φαντάζομαι.
 

jkp

Original poster
Rookie
Jun 1, 2011
44
0
0
jkp said:
80 εργασία, 40 το ανταλλακτικό. Για να φτάσουν στο σωληνάκι βγήκαν αρκετά εντόσθια.

Ο λόγος που τρύπησε άγνωστος.  

Το θέμα είναι ότι αν και το πρόβλημα αποκαταστάθηκε ακόμα το νιώθω "κάπως" το αυτοκίνητο, σαν να υπάρχει καθυστέρηση απόκρισης στο γκάζι, σαν φιμωμένο. Μπορεί να είναι και η ιδέα μου. Περισσότερα αύριο που θα το τρέξω λίγο.

Τελικά δεν ήταν ιδέα μου. Το αυτοκίνητο δεν έχει επανέλθει. Η αστάθεια στροφών συνεχίζεται (αν και μικρότερη), το θέμα όμως είναι ότι η καθυστέρηση απόκρισης στο γκάζι είναι ιδιαιτέρως αισθητή πλέον. Η αίσθηση του πεντάλ γκαζιού είναι βαριά και το αυτοκίνητο επιταχύνει με δυσκολία σε όλο το φάσμα στροφών.

Ξανατρύπησε το σωληνάκι;;;
ή μήπως έχει μπει χεράκι στον εγκέφαλο (αβανς κλπ);

Εν ολίγοις WTF? :(
 

Staros

Pro Member
Apr 13, 2011
819
0
0
36
Αθηνα
Γιατι δεν το πας καπου να στο βαλουνε σε θηρα OBD? Ισως βγει κατι απο εκει
 

spithas

Member
Feb 6, 2011
162
0
0
τσεκαρε το βηματικο κινητηρακι της πεταλουδας.
ισως το προβλημα να ειναι αυτο.
 

JimClark

Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Να μαι πάλιιιι  :D

Ψυγείο κομπλέ αλλαγή για το st 2.0 πόσο πηγαίνει; Μαμά ή / και κάποια άλλη πρόταση αφτερ μάρκετ (σε όχι πυροβολημένη φάση κόστους) .

Ευχαριστώ !
 

JimClark

Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Να μαι πάλιιιι

->Έχω μια διαρροή μικρή μεν αλλά σεβαστή από φούσκα ημιαξονίου.

-> Παρατηρώ εδώ και μερικές χιλιάδες χλμ ένα απειροελάχιστο σκάλωμα σε κάθε αλλαγή ταχύθτητας, κυρίως εν κινήσει. Απειροελάχιστο αλλά δεν πρέπει να υπήρχε λίγο παλαιότερα.


Τα 2 αυτά σχετίζονται;

_ΥΓ. : είναι προγραμματισμένη η αλλαγή φούσκας  και συμπλήρωμα βαλβολίνης...
 

Aparadektos

Rookie
Jan 17, 2016
38
1
0
Άμα σου λέω εγώ ότι πρέπει να το στείλεις... όλο ζητάει η γιαγιά.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread