LinuX said:..... το μονο που κάνει είναι να ψεκάζει λίγο παραπάνω βενζίνη για να κουνιέται το αμάξι κάπως καλύτερα
kostg said:Είσαι σίγουρος γι' αυτό; Αν είναι έτσι να το προγραμματίσω ότι έχω 18άρα μήπως και καταφέρω να περάσω τον southern_sun
kostg said:Είσαι σίγουρος γι' αυτό; Αν είναι έτσι να το προγραμματίσω ότι έχω 18άρα μήπως και καταφέρω να περάσω τον southern_sun
southern said:οτι και να κανεις παλι πισω μου θα εισαι ....
LinuX said:ανάλογα τι ζάντα το μέγεθος πας στην αντιπροσωπεία στο φισαρουνε και του δηλώνουνε το μέγεθος τις ζάντας ..... το μονο που κάνει είναι να ψεκάζει λίγο παραπάνω βενζίνη για να κουνιέται το αμάξι κάπως καλύτερα
southern said:+1 οταν γινεται πολυ πλουσιο,πνιγεται στο καυσιμο και παει χειροτερα
turbomaniac said:Ναι αλλα σπαει δύσκολα... Εκτος αν κανει υδραυλική απο το πολυ καυσιμο... Αλλα εκεί πρεπει να σαι κάτω απο 9:1
Nitroking said:Αλλο αυτο ρε συ, το παμε μακρυα, απο τα λαστιχα ξεκινησαμε.. ;D ;D
kostg said:Είσαι σίγουρος γι' αυτό; Αν είναι έτσι να το προγραμματίσω ότι έχω 18άρα μήπως και καταφέρω και περάσω τον southern_sun
Πέρα από την πλάκα, νομίζω ότι δεν πειράζει τη διαχείριση του καύσιμου αυτή η ρύθμιση. Το μόνο που κάνει είναι ότι προσαρμόζει το ταχύμετρο στη νέα διάμετρο ζάντας/λάστιχου, ώστε να υπολογίζει καλύτερα τα χιλιόμετρα/ώρα και τη διανυθείσα απόσταση στο κοντέρ.
Nitroking said:Αρα ας πουμε και στα ST που με μια χοανη πανε 10.6 θα εβαζες κι αλλο καυσιμο και θα πηγαιναν καλυτερα.. Μαλιστα.. :
Οπως ειπωθηκε και παραπανω το οτι τους ριχνεις παραπανω καυσιμο δε σημαινει οτι θα πανε και καλυτερα, συνηθως αφαιρεση καυσιμου θελουν γιατι απο το εργοστασιο ειναι πολυ πλουσια για να μη σπανε.. Μου κανει εντυπωση να ειχες αντιπροσωπεια Ford και να μην το ξερεις αυτο..
Nitroking said:Μα το οτι θα εχει περισσοτερο φορτιο δε σημαινει οτι χρειαζεται περισσοτερο καυσιμο! Η ροπη σε ενδιαφερει.. Για να ανεβασεις τη ροπη αν ειναι ηδη πολυ πλουσιο τοτε πρεπει να ΚΟΨΕΙΣ καυσιμο.. Κι ας εχεις πιο πολυ φορτιο, τι σχεση εχει αυτο, η αποδοση σε νοιαζει..