Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

cRis

Member
Jun 16, 2013
260
0
16
Φίλε μου Άγγελε... Αν πάθεις κάποια ζημιά και χρειαστούν να σου το περάσουν στην εγγύηση... Πολύ φοβάμαι πως θα βρούν οποιαδήποτε παρέμβαση.. (ακόμα και άσχετη) Για να γλιτώσουν το έξοδο...

Το πιο σωστό απο πλευράς μας είναι να διαβάσουμε το 5σέλιδο της εγγύησης και να βρούμε πως το γράφουν οι νομικάριοι...

Όταν τα πράγματα φτάσουν στην εγγύηση.. Θα κοιτάξουν να καλυφθούν νομικά οι πλευρές.

Εξαίρεση: Να βρεις μια αντιπροσωπεία -λίγο πιο "χαλαρή" να το πω;- λίγο πιο εναλλακτική που να σου πει υπεύθυνα.. Πχ.. Να σου βάλω εγώ το οργανάκι... Και υπεύθυνα θα σε κρατήσω στην εγγύηση. Τώρα... Και αυτό ενέχει κάποιο ρίσκο. Το ρίσκο της εμπίστοσυνης σου...

Κάπως έτσι πάει το πράγμα!

Πάντως όπως και να χει... Αυτό είναι ένα θέμα που λίγο πολύ ταλαιπωρεί όλους μας!
 

aggelos7

Member
Feb 17, 2014
104
0
0
44
Πειραιάς
cRis said:
Φίλε μου Άγγελε... Αν πάθεις κάποια ζημιά και χρειαστούν να σου το περάσουν στην εγγύηση... Πολύ φοβάμαι πως θα βρούν οποιαδήποτε παρέμβαση.. (ακόμα και άσχετη) Για να γλιτώσουν το έξοδο...

Το πιο σωστό απο πλευράς μας είναι να διαβάσουμε το 5σέλιδο της εγγύησης και να βρούμε πως το γράφουν οι νομικάριοι...

Όταν τα πράγματα φτάσουν στην εγγύηση.. Θα κοιτάξουν να καλυφθούν νομικά οι πλευρές.

Εξαίρεση: Να βρεις μια αντιπροσωπεία -λίγο πιο "χαλαρή" να το πω;- λίγο πιο εναλλακτική που να σου πει υπεύθυνα.. Πχ.. Να σου βάλω εγώ το οργανάκι... Και υπεύθυνα θα σε κρατήσω στην εγγύηση. Τώρα... Και αυτό ενέχει κάποιο ρίσκο. Το ρίσκο της εμπίστοσυνης σου...

Κάπως έτσι πάει το πράγμα!

Πάντως όπως και να χει... Αυτό είναι ένα θέμα που λίγο πολύ ταλαιπωρεί όλους μας!

Ευχαριστώ για την απαντηση cRis. Θελει όντως πολυ ψαξιμο.
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Αν πας στον Κακλαμανο ή στον Καρανικολα δεν νομιζω να σου πουν τιποτα περι εγγυησης.
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Καλησπέρα σε όλους. Ειμαι νέος στο forum και ήθελα να ρωτήσω σχετικα με τα όργανα αν κάποιος έχει ψάξει αυτά που συνδέονται στην OBD II (π.χ.  τα PLX Devices μοντ. DM 100 η DM 200) . Αποφεύγεις τις καλωδιώσεις , σένσορες και πρόβλημα με την εγγύηση.
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
απο οτι ειδα σε μια προχειρη αναζητηση ειναι παρομοια με αυτα που εχει και το torque και το ''κακο'' ειναι 1) οτι εχεις καθηστεριση στα δεδομενα και 2) εαν θελεις afr και παρεις απο την φυσα obdii ειναι σαν να εχεις narrowband και οχι wideband

κατα αλλα δεν χανεις καποια εγγυηση εαν πας στο συνεργειο και τα εχεις ξηλωσει ολα (που ειναι και ευκολο) απο επανω!!!
 

Aparadektos

Rookie
Jan 17, 2016
38
1
0
Παιδιά έχω το 1.5 diesel και σκεφτομαι να βάλω οργανακι depo 4 σε 1 ή στον αεραγωγό ή στο κρυφό ντουλαπακι κ'ατω από το ραδιο. Το οργανάκι αυτό έχει βολτόμετρο, πίεση και θερμοκρασία λαδιού και μπαρόμετρο. Είναι εύκολη η τοποθέτηση; Υπάρχει περίπτωση να μη μπορούν να μπουν όλοι οι αισθητήρες; 'Εχετε κάποιον ειδικό για τοποθέτηση στην Αθήνα να προτείνετε; Λέω για Καρανικόλα, βάζει τέτοια; Θα το συνδυάσω με πρόγραμμα, μου είπαν για κάποιο που φτάνει το αμάξι μου στα 130ps.
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Εχω βάλει εγώ το ίδιο όργανο. Οι αισθητήρες μπαίνουν σχετικά εύκολα. Η τοποθέτηση του οργάνου θέλει λίγο ψάξιμο γιατί εκτος από την αναλογική ένδειξη πίεσης οι άλλες ενδείξεις είναι ψηφιακές και δεν φαίνονται πολύ καλά, ειδικά αν το όργανο μπεί σε απόσταση.  Καλίτερα να πας σε κάποιο ηλεκτρολόγο μερακλή. Δεν νομίζω ότι σε κάποιο μεγάλο συνεργείο και δή εξουσιοδοτημένο θα ασχοληθούν με μεράκι. Πρέπει να προσέξεις από που θα πάρει την ένδειξη γιά την πίεση. Το κόψε-ραψε σε υπάρχοντα σωληνάκια θέλει προσοχή. Αν το έχεις πάρει απόφαση βρες τον ηλεκτρολόγο που προανέφερα και μπορώ να σου πώ ωρισμένα πράγματα.
 

tasos18_gr

New member
Apr 27, 2013
53
0
6
34
Ptolemaida
https://www.youtube.com/watch?v=ghnEWrHi8dw Εχω βρει αυτο το οργανακι!Ποια ειναι ακριβως η λειτουργια του?
 

aleks

Member
Apr 20, 2013
197
3
18
2020
για οργανο ψαξτε και της p3cars  το οργανακι που μπενει στον αεραγωγο μας και ειναι τουμπανοοο
 

MakisST

New member
Mar 23, 2016
57
0
0
Παίδες ψάχνω για οργανάκι που συνεργάζεται με την obd για θερμοκρασία νερού. Έχετε τίποτα υπόψιν σας; Έχω ένα 1.5 tdci.
Θέλω απαραίτητα να παίρνει ένδειξη απο την obd γιατί τα υπόλοιπα έχουν αποκλίσεις.
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Πριν λίγο καιρό εγκατέστησα ένα όργανο 4 σε 1  της DEPO Racing με ενδείξεις : πίεση εισαγωγής , βολτόμετρο, πίεση λαδιού , θερμοκρασία λαδιού. Οι διαπιστώσεις μου είναι οι κατωτέρω.
Πίεση εισαγωγής. Το αισθητήριο το εγκατέστησα πάνω στην πολλαπλή. Είχε περισσότερη φασαρία αλλά δεν ήθελα να κόψω σωληνάκια υποπίεσης και να βάλω ¨Τ¨  . Οι ενδείξεις είναι από -0.8 εως +1.4 bar. Όταν ο κινητήρας δεν πιέζεται δηλαδή κάνω ¨οικονομική¨οδήγηση στην εισαγωγή υπάρχει υποπίεση δηλ. -0.7 εως 0.0. Σε γκάζωμα φθάνει μέχρι 1.3 και για δευτερόλεπτα μέχρι 1.4 . Όταν σταματάω σε φανάρι η στο σπίτι και πέφτουν οι στροφές (το start-stop το έχω μόνιμα απενεργοποιημένο από την πρώτη μέρα που το πήρα) η πίεση πέφτει στο -0.7 και μετά από 2-3 δευτερόλεπτα, που ηρεμεί εντελώς το τουρμπο η κλείνει εντελώς η πεταλούδα η και τα δύο μαζί, η πίεση πέφτει στο -0.8. Τότε σβήνω και τον κινητήρα.
Βολτόμετρο. Με σβηστό κινητήρα , ανοιχτο διακόπτη δείχνει 12.6 volt . Με τον κινητήρα σε λειτουργία χωρίς πολλά φορτία δείχνει την τάση φόρτισης 14.3 Volt.
Πίεση Λαδιού. Η βαλβίδα τοποθετήθηκε με ¨Ταυ¨¨  παράλληλα στην βαλβίδα λυχνίας του αυτοκινήτου. Με κρύο κινητήρα,  που δεν το πιέζω και πολύ, η πίεση είναι από 1.9 έως 2.2 bar. Όταν ζεσταθεί ο κινητήρας  η πίεση κυμαίνεται από 1.7 στο ρελαντί μέχρι  2.5 στις υψηλές στροφές. Κανένας από του ¨εξουσιοδοτημένους ¨δεν γνώριζε να μου πεί αν οι ecoboost δουλεύουν σε αυτές τις πιέσεις. Εχουν μείνει στα παλιά νούμερα που η μέγιστη (μέχρι να ενεργοποιηθεί η βαλβίδα by pass ) ήταν 4.5 εως 5 bar. Πιστεύω ότι αυτή είναι ιδιαιτερότητα του ecoboost,  επειδή έχει αντλία λαδιού μεταβλητής παροχής για να αποφευχθεί η περιττή παροχή-πίεση στις ψηλές στροφές.
Θερμοκρασία λαδιού. Η βαλβίδα αυτή δεν μπορούσε να τοποθετηθεί δίπλα στην πιέσεως γιατί το λάδι εκεί φθάνει  μετά το ψυγείο λαδιού και οι ενδείξεις δεν θα ήταν ρεαλιστικές. Πραγματικές ενδείξεις θα μπορούσα να έχω αν έκανα τρύπα με σπείρωμα στο κάρτερ.  Ισως το κάνω μελλοντικά . Προς το παρόν την βαλβίδα την έχω στηρίξει εξωτερικά ,σε επαφή στο κάρτερ και έχω κάποιες ενδείξεις που είναι σε φυσιολογικά επίπεδα, δηλ μέχρι 94 βαθμούς, αλλά δεν είμαι και σίγουρος.
Να συμπληρώσω ότι πριν τοποθετήσω το όργανο του έκανα έλεγχο αξιοπιστίας των ενδείξεων με άλλα όργανα ακριβείας και ήταν αρκετά αξιόπιστο.  
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Πολύ ενδιαφέρουσες οι παρατηρήσεις σου, αλήθεια φτάνει 1.4 η πίεση στο 1000άρι;
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Η πίεση φθάνει στο 1.4 bar λόγω επανπρογραμματισμού που έκανα και έβγαλε 140 ίππους περίπου. Στους νορμάλ κινητήρες, με λιγώτερους ίππους θα φθάνει λιγώτερο .
 

FiestaMk3Xr2i

Rookie
Jun 6, 2016
47
0
0
fiesta77 said:
Πριν λίγο καιρό εγκατέστησα ένα όργανο 4 σε 1  της DEPO Racing με ενδείξεις : πίεση εισαγωγής , βολτόμετρο, πίεση λαδιού , θερμοκρασία λαδιού. Οι διαπιστώσεις μου είναι οι κατωτέρω.
Πίεση εισαγωγής. Το αισθητήριο το εγκατέστησα πάνω στην πολλαπλή. Είχε περισσότερη φασαρία αλλά δεν ήθελα να κόψω σωληνάκια υποπίεσης και να βάλω ¨Τ¨  . Οι ενδείξεις είναι από -0.8 εως +1.4 bar. Όταν ο κινητήρας δεν πιέζεται δηλαδή κάνω ¨οικονομική¨οδήγηση στην εισαγωγή υπάρχει υποπίεση δηλ. -0.7 εως 0.0. Σε γκάζωμα φθάνει μέχρι 1.3 και για δευτερόλεπτα μέχρι 1.4 . Όταν σταματάω σε φανάρι η στο σπίτι και πέφτουν οι στροφές (το start-stop το έχω μόνιμα απενεργοποιημένο από την πρώτη μέρα που το πήρα) η πίεση πέφτει στο -0.7 και μετά από 2-3 δευτερόλεπτα, που ηρεμεί εντελώς το τουρμπο η κλείνει εντελώς η πεταλούδα η και τα δύο μαζί, η πίεση πέφτει στο -0.8. Τότε σβήνω και τον κινητήρα.
Βολτόμετρο. Με σβηστό κινητήρα , ανοιχτο διακόπτη δείχνει 12.6 volt . Με τον κινητήρα σε λειτουργία χωρίς πολλά φορτία δείχνει την τάση φόρτισης 14.3 Volt.
Πίεση Λαδιού. Η βαλβίδα τοποθετήθηκε με ¨Ταυ¨¨  παράλληλα στην βαλβίδα λυχνίας του αυτοκινήτου. Με κρύο κινητήρα,  που δεν το πιέζω και πολύ, η πίεση είναι από 1.9 έως 2.2 bar. Όταν ζεσταθεί ο κινητήρας  η πίεση κυμαίνεται από 1.7 στο ρελαντί μέχρι  2.5 στις υψηλές στροφές. Κανένας από του ¨εξουσιοδοτημένους ¨δεν γνώριζε να μου πεί αν οι ecoboost δουλεύουν σε αυτές τις πιέσεις. Εχουν μείνει στα παλιά νούμερα που η μέγιστη (μέχρι να ενεργοποιηθεί η βαλβίδα by pass ) ήταν 4.5 εως 5 bar. Πιστεύω ότι αυτή είναι ιδιαιτερότητα του ecoboost,  επειδή έχει αντλία λαδιού μεταβλητής παροχής για να αποφευχθεί η περιττή παροχή-πίεση στις ψηλές στροφές.
Θερμοκρασία λαδιού. Η βαλβίδα αυτή δεν μπορούσε να τοποθετηθεί δίπλα στην πιέσεως γιατί το λάδι εκεί φθάνει  μετά το ψυγείο λαδιού και οι ενδείξεις δεν θα ήταν ρεαλιστικές. Πραγματικές ενδείξεις θα μπορούσα να έχω αν έκανα τρύπα με σπείρωμα στο κάρτερ.  Ισως το κάνω μελλοντικά . Προς το παρόν την βαλβίδα την έχω στηρίξει εξωτερικά ,σε επαφή στο κάρτερ και έχω κάποιες ενδείξεις που είναι σε φυσιολογικά επίπεδα, δηλ μέχρι 94 βαθμούς, αλλά δεν είμαι και σίγουρος.
Να συμπληρώσω ότι πριν τοποθετήσω το όργανο του έκανα έλεγχο αξιοπιστίας των ενδείξεων με άλλα όργανα ακριβείας και ήταν αρκετά αξιόπιστο. 
Που το αγόρασες και πόσο φίλε μου;
 

FiestaMk3Xr2i

Rookie
Jun 6, 2016
47
0
0
Ειχε και ολους τους αισθητήρες; Με τοποθέτηση μαζί; Η πίεση λαδιού δε μπορεί να μετρηθεί και από το σάντουιτς που μπαίνει πριν το φίλτρο λαδιού;
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Στην τιμή αυτή ήταν όλοι οι αισθητήρες. Το "σαντουιτς" που μπαίνει ανάμεσα στο φίλτρο λαδιού-ψύκτη λαδιού είναι ξεχωριστή αγορά. Κανει 30 euro νομίζω. Δεν το προτίμησα γιατί:
α. η πίεση που παίρνεις από εκεί μπορεί να είναι πλασματική γιατί είναι πριν το φίλτρο λαδιού. Το σωστό είναι να παίρνεις πίεση από τον θάλαμο που το φιλτραρισμένο λάδι διοχετεύεται στο κύκλωμα λίπανσης.
β. Πάνω στο μπλόκ της μηχανής βιδώνεται με μία βίδα κεντρική το ψυγείο λαδιού και πάνω σε αυτο το φίλτρο. Αν παρεμβάλεις και αυτό το "σάντουιτς" τότε έχεις μία στήλη ύψους 15 εκατ. περίπου που στηρίζεται σε αυτή την  κούφια βίδα από όπου περνάει το λάδι. Πράγμα επικίνδυνο.
γ. Με την αύξηση του ύψους το φίλτρο λαδιού βρίσκει στις σωλήνες που μεταφέρουν ψυκτικό υγρό στο ψυγείο λαδιού.
Πιστεύω να σε κατατόπισα.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
καλο είναι να υπάρχουν αυτα σε βελτιωμένους κινητήρες.

Για τη θερμοκρασία λαδιού μη χαλάς το κάρτερ βάλτο ας είναι μετά το ψυγείο λαδιού, σε ενδιαφέρει η μεταβολή της θερμοκρασίας και όχι η απόλυτη τιμή της. Αν η πραγματική θερμοκρασία σου για παράδειγμα σε χαλαρή οδήγηση είναι 80 βαθμοί και στο πολύ "σκίσιμο" 110, στο όργανο θα βλέπεις 75 βαθμούς και  105 αντίστοιχα. εσύ θα ξέρεις οτι πάνω απο μια μεταβολή +ΔΘ θα αφήνεις το μοτερ να χαλαρώνει.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread