Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

cougar40

Original poster
MK7
Newbie
Nov 5, 2025
7
1
1
Μοντέλο
MK7
Καλησπέρα στην ομάδα! Νέος κάτοχος Fiesta diesel titanium 2016 144000 εδώ κ λίγες μέρες.Θα ήθελα την βοήθεια σας αν κάποιος έχει συναντήσει το εξής πρόβλημα. Το αυτοκίνητο ξαφνικά όταν το πηγαίνω πάνω από τις 3500χιλιαδες στροφές βγάζει safe mode όταν αφήνω όμως το γκάζι. Η ένδειξη έγραψε 102 σφάλμα air mass flow. Η πρώτη κίνηση ήταν να αλλάξω αισθητήρα όμως πάλι τα ίδια. Βγάλαμε καθαρίσαμε την egr μήπως ήταν βρώμικη πάλι τα ίδια. Λες και δε περνάει αέρας. Ψάξαμε τα κολάρα κ γνκ μήπως κάτι έχει τρυπήσει. Όλα είναι καλά. Το αυτοκίνητο ούτε ρεταρει ούτε δείχνει να έχει κάποιο θέμα. Δουλεύει άψογα απλά ο μετρητής δε διαβάζει σωστά τον αέρα για κάποιο λόγο. Το dpf παρεπιπτόντως κάνει ανά 500 χιλιόμετρα αναγέννηση δείγμα ότι δουλεύει σωστα. Ούτε καπνίζει το αμάξι ούτε τίποτα.Μήπως το έχει συναντήσει κάποιος το ίδιο πρόβλημα?
 

cougar40

Original poster
MK7
Newbie
Nov 5, 2025
7
1
1
Μοντέλο
MK7
Χαιρετε.
Στο τουρμπο έγινε ελεγχος; Σωληνώσεις;
Ναι φίλε μου. Όπως είπα το αυτοκίνητο δουλεύει άψογα Δεν ξεφυσαει από πουθενα.Το ζητούμενο είναι μήπως είναι θέμα εγκεφάλου. Σε κάποιο άλλο post κάποιος φίλος είχε το ίδιο ακριβώς θέμα. Όμως δεν έγραψε τελικά τι ήταν το προβλημα
Post automatically merged:

Χαιρετε.
Στο τουρμπο έγινε ελεγχος; Σωληνώσεις;
Ναι φίλε μου. Όπως είπα το αυτοκίνητο δουλεύει άψογα Δεν ξεφυσαει από πουθενα.Το ζητούμενο είναι μήπως είναι θέμα εγκεφάλου. Σε κάποιο άλλο post κάποιος φίλος είχε το ίδιο ακριβώς θέμα. Όμως δεν έγραψε τελικά τι ήταν το προβλημα
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
MK7.5
Nov 20, 2015
1,383
237
63
52
Αθήνα
Μοντέλο
MK7.5
Σου απάντησα στο άλλο post (μην περιμένεις απάντηση εκεί πάντως), αν είσαι σίγουρος ότι ο MAF, καλωδιώσεις και κολλάρα είναι ΟΚ, τότε μένει κάποιο ηλεκτρονικό θέμα (εγκέφαλος δύσκολο, θα έβγαζε και άλλα θέματα) και να κοιτάξεις για επικαθήσεις.

Να υποθέσω ότι, μιας και το πήρες τώρα, δεν ξέρεις αν το έβγαζε και πριν και υπό ποιες συνθήκες προέκυψε αρχικά ?
 

cougar40

Original poster
MK7
Newbie
Nov 5, 2025
7
1
1
Μοντέλο
MK7
Σου απάντησα στο άλλο post (μην περιμένεις απάντηση εκεί πάντως), αν είσαι σίγουρος ότι ο MAF, καλωδιώσεις και κολλάρα είναι ΟΚ, τότε μένει κάποιο ηλεκτρονικό θέμα (εγκέφαλος δύσκολο, θα έβγαζε και άλλα θέματα) και να κοιτάξεις για επικαθήσεις.

Να υποθέσω ότι, μιας και το πήρες τώρα, δεν ξέρεις αν το έβγαζε και πριν και υπό ποιες συνθήκες προέκυψε αρχικά ?
Σωστά υποθέτεις. Αισθητήρα Μaf άλλαξα έβαλα καινούργιο όμως πάλι τα ίδια. Το θέμα είναι ότι το κλειδί το βγάζει όταν αφήνω το γκάζι από τις 3500 στροφές κ όχι όταν πατάω γκάζι. Τα κολάρα είναι μια χαρά. Επικαθίσεις στη πολλαπλή?
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
MK7.5
Nov 20, 2015
1,383
237
63
52
Αθήνα
Μοντέλο
MK7.5
Ναι γενικά οι επικαθήσεις (carbon deposits) σε εισαγωγή και βαλβίδες είναι υπαρκτό και δύσκολο πρόβλημα για όλους τους DI (άμεσου ψεκασμού) κινητήρες, βενζίνη και πετρέλαιο. Ο κύριος υπεύθυνος είναι η EGR, αλλά γενικά και το blow-by από το καπάκι (PCV) αλλά και οι μικροδιαρροές καμένου λαδιού, αν έχει πολλά χλμ ο κινητήρας.

Γενικός κανόνας είναι να ελέγχουμε κάθε 1-2 services με μια κάμερα (ενδοσκόπιο, τα συνεργεία έχουν αλλά παίρνεις και εσύ ένα καλό με 30-40€) και *συνήθως* κάθε 50-60Κ χλμ να κάνουμε καθαρισμό (είτε blasting, είτε κανονικό καθαρισμό). Μπορείς επιπλέον να χρησιμοποιείς και ένα "ψεκαστικό" καθαριστικό ή υδρογόνο στην εισαγωγή σε κάθε service για να μειώνεις την ταχύτητα σχηματισμού των επικαθήσεων.

Δεν λέω ότι αυτό είναι το πρόβλημά σου, όμως αφού λες ότι σου βγάζει κωδικό σφάλματος κάτι διαβάζει που δεν του αρέσει, και αν δεν είναι ο MAF, ούτε τα υπόλοιπα που τον επηρρεάζουν, τότε μήπως να ρίξεις μια ματιά στην εισαγωγή ? Κακό δεν θα κάνει, αντιθέτως αν θέλει καθαρισμό, θα βρεις και άλογα που έχουν χαθεί λόγω επικαθήσεων (σε αντίστοιχη περίπτωση στο C5 ξαναβρήκα 20 άλογα, ενώ στο Χ3 βρήκα 15 άλογα που είχαν χαθεί από επικαθήσεις)
 
  • Like
Αντιδράσεις: Κεραυνός and BloodMage

BloodMage

Member
Jun 8, 2021
183
66
28
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8 ST
LOCATION
MK8.5 ST2 Frozen White
Πολυ συμφωνω με τα λεγομενα του ACE και δεν εχω να προσθεσω κατι αλλο
Ωστοσο αυτο που μου κανει πολυ εντυπωση ειναι το γεγονος οτι το προβλημα εμφανιζεται στο αφημα του γκαζιου. Μηπως σχετιζεται με το turbo? την wastegate? την σκαστρα? Μπορει να λεω και βλακιες
 

Κεραυνός

Hero Member
Jan 8, 2016
1,267
207
63
Μοντέλο
MK6
Ας ελεγχθούν και τα καλωδια μεσα αν εχουν λαδι.
Π.χ. αν μεσα στην καλωδίωση του μαπ πριν τον αλλαξεις η φύσα ητανε λαδωμενη.
 

cougar40

Original poster
MK7
Newbie
Nov 5, 2025
7
1
1
Μοντέλο
MK7
Ας ελεγχθούν και τα καλωδια μεσα αν εχουν λαδι.
Π.χ. αν μεσα στην καλωδίωση του μαπ πριν τον αλλαξεις η φύσα ητανε λαδωμενη.
Δεν έχω πρόβλημα στον map αλλά στον maf
 

Κεραυνός

Hero Member
Jan 8, 2016
1,267
207
63
Μοντέλο
MK6
Το λεω γιατι ειναι ενα ενδεχομενο προβλημα των φορντ.
Και ο ελεγχος είναι απλος.
Ο έλεγχος καλυτερα γινεται στις φυσες του TI-VCT αριστερα της μηχανης δεξια της δεξαμενης αντιψυκτικου.
 

cougar40

Original poster
MK7
Newbie
Nov 5, 2025
7
1
1
Μοντέλο
MK7
Ας ελεγχθούν και τα καλωδια μεσα αν εχουν λαδι.
Π.χ. αν μεσα στην καλωδίωση του μαπ πριν τον αλλαξεις η φύσα ητανε λαδωμενη.
Δεν έχω πρόβλημα στον map αλλά στον maf
Post automatically merged:

Ας ελεγχθούν και τα καλωδια μεσα αν εχουν λαδι.
Π.χ. αν μεσα στην καλωδίωση του μαπ πριν τον αλλαξεις η φύσα ητανε λαδωμενη.
Δεν έχω πρόβλημα στον map αλλά στον maf
Post automatically merged:

Μάλλον είναι εγκέφαλος παιδιά!
 
Last edited:

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread