- Thread starter
- #1
Έψαξα το φόρουμ δεν βρήκα σχετικό θέμα.
Τι καίτε; Με τι καύσιμο; Αναλύστε!
Προσωπικά, μετά και την επιτακτική αλλαγή θερμοστάτη (μετά την ετήσια ακινησία) που κόλλησε στο ανοιχτό και κρατούσε πλούσιο το μίγμα κ χαμηλή τη θερμοκρασία είδα τρομερή διαφορά σχετικά με πριν.
Και δεδομένου οτι ευτυχώς ή δυστυχώς τα 80% των χλμ γίνονται σε άκρως χαλαρό σπίτι δουλειά ρυθμό (90χλμ/ω μαξ, η πορεία προς δουλειά είναι ουσιαστικά εθνική οδός κ μένω 1 χλμ μακρυά από αυτήν (+ άσχετο, για 55 χλμ απόστασης μέτρησα μόλις 14 πατήματα συμπλέκτη σε μια επιστροφή μου από δουλειά προς σπίτι)), γράφω πλέον άνετα κάτω από 6.5 λτ/100χλμ. Αν δεν κάνω κ κάποια βολτίδια στην εξοχή με σταμάτα ξεκίνα, φωτογραφίες κτλ, παίζω στο 5.7-5.9 λτ/100. (Τα καλά του να είσαι καλοσυντηρημένος μαμά )
Όλα μετρημένα στην αντλία, άλλωστε το τριπ κομπ είναι αρκετά ακριβές (0.1 - 0.2 λτ/100χλμ απόκλιση), αν δεν αλλάξω πολλά οδηγικά στυλ κατά το άδειασμα του ρεζερβουάρ.
Βάζω πάντα 95άρα, κατα προτίμηση ποτέ BP και Shell. Τα καταγράφω εδώ
Τι καίτε; Με τι καύσιμο; Αναλύστε!
Προσωπικά, μετά και την επιτακτική αλλαγή θερμοστάτη (μετά την ετήσια ακινησία) που κόλλησε στο ανοιχτό και κρατούσε πλούσιο το μίγμα κ χαμηλή τη θερμοκρασία είδα τρομερή διαφορά σχετικά με πριν.
Και δεδομένου οτι ευτυχώς ή δυστυχώς τα 80% των χλμ γίνονται σε άκρως χαλαρό σπίτι δουλειά ρυθμό (90χλμ/ω μαξ, η πορεία προς δουλειά είναι ουσιαστικά εθνική οδός κ μένω 1 χλμ μακρυά από αυτήν (+ άσχετο, για 55 χλμ απόστασης μέτρησα μόλις 14 πατήματα συμπλέκτη σε μια επιστροφή μου από δουλειά προς σπίτι)), γράφω πλέον άνετα κάτω από 6.5 λτ/100χλμ. Αν δεν κάνω κ κάποια βολτίδια στην εξοχή με σταμάτα ξεκίνα, φωτογραφίες κτλ, παίζω στο 5.7-5.9 λτ/100. (Τα καλά του να είσαι καλοσυντηρημένος μαμά )
Όλα μετρημένα στην αντλία, άλλωστε το τριπ κομπ είναι αρκετά ακριβές (0.1 - 0.2 λτ/100χλμ απόκλιση), αν δεν αλλάξω πολλά οδηγικά στυλ κατά το άδειασμα του ρεζερβουάρ.
Βάζω πάντα 95άρα, κατα προτίμηση ποτέ BP και Shell. Τα καταγράφω εδώ