Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

PanosWhite

Original poster
Hero Member
May 11, 2011
2,373
0
36
Καλησπέρα σε όλους,τώρα τελευταία έχουν μπει διαφορες σκέψεις στο μυαλό μου και μια από αυτές είναι να δοσω το fiesta και να πάω σε focus mk2 η mk3 και σε 5 porto και μονο.
δεν έχω κάνει ακόμα την παραμικρή κίνηση πάνω σε αυτό το θέμα πάντως μιας και ακόμα κάνω σκέψεις....
δεν θα ήθελα να φύγω από ford μιας και δεν μου έχει παρουσιάσει το fiesta το παραμικρό ..... αλλα δεκτες και οποιες άλλες προτάσεις.
επίσης σαν πρώτη σκέψη σε θέμα κινητήρα είναι του mk2 1600 115 άλογα αν δεν κάνω λάθος η το mk3 1600  150 turbo.

Πια είναι η γνώμη σας πάνω σε αυτό το θέμα μιας και εγώ είμαι λίγο μπερδεμένος?
 

PanosWhite

Original poster
Hero Member
May 11, 2011
2,373
0
36
Θέλω να ακούσω διαφορες απόψεις "γιαυτο" άνοιξα κιόλας ένα θέμα,πάντως ο 1600 με τα 150 όντως φαίνεται πολύ καλός κινητήρας και μιας και έχει το turbaki έχεις και λίγα περιθώρια βελτιώσης ακόμα αν βαρεθείς....
πάντως στην αρχή έλεγα να πήγαινα σε mk2 σίγουρα και να το έκανα look rs μιας και έχει αφήσει ιστορία που λέμε το συγκεκριμένο.....ίσος κερδίζει σε εξωτερική εμφάνιση αλλα χάνει σε τεχνολογία,εσωτερικό,κινητήρα σε σχέση με το mk3....

λίγο πρόχειρα που είδα τα mk2 παίζουν 6-7.000 ενώ το mk3 παίζει 11-13.000 ....είναι μεγάλη διαφορα ( δεν ξέρω αν όντως είναι αυτή και η διαφορα σε ποιότητα,κινητήρα και διαφορα αλλα )  αλλα αν το fiesta πουληθεί κοντά στα 10000 ίσως με παίρνει να το κάνω....
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
αν μπεις και οδηγησεις μκ2 και μκ3 θα καταλαβεις την τεραστια διαφορα που εχουν. για αυτο και η μεγαλη οικονομικη διαφορα
 

PanosWhite

Original poster
Hero Member
May 11, 2011
2,373
0
36
μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος αν έχεις εμπειρία οδήγησης κιόλας από τα 2? :D
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
τεραστια οδηγικη συμπεριφορα πολυ καλυτερο και ποιο ανετο το μκ3 πολυ καλυτερη ποιοτητα και ενας κινητηρας διαμαντι σε αποδοση καταναλωση και αξιοπηστια.
 

PanosWhite

Original poster
Hero Member
May 11, 2011
2,373
0
36
το σίγουρο είναι ότι θα πάω αύριο μια βόλτα στην αντιπροσωπεία να το δω και από κοντά να μπω να κάτσω μέσα και να δω και τι θα μου πούνε για το μοντέλο αυτό :)
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Mακρυά απο το μκ2 για μένα... απιστευτα αθλια φρενα, και ειναι το αμαξι που λες οτι εχει ημ/νια ληξης... παρα πολυ βαρυ για τα αλογα του (115 1,600) και μεσα στην πολη θα βλεπεις ανετα πανω απο 9 λτρ/100. Στα ατου του ειναι το πολυ καλο του τιμονι.

Το μκ3 ειναι πολυ καλό αμαξι, απιστευτο μοτερ πολυ καλη οδηγικη συμπεριφορα απιστευτη ποιοτητα κυλισης και πολυ καλο ηχομονωτικα. Παρα πολυ κακη ομως διαρυθμιση... Γνωμη μου ειναι οτι οταν παιρνεις ενα τετοιο μεγαλο αμαξι θες και τους αναλογους χωρους, το οποιο δεν εχει. Ειναι γεματο με κονσολες γυρω γυρω και πλαστικα στις πορτες και παρα πολυ χοντρα καθισματα που για το μεγεθος του ειναι πολυ στεναχωρο. Κατι το οποιο το αλλαξανε στο f/l το οποιο ειναι αρκετα καλυτερο σε αυτο τον τομεα και λιγο πιο ραφιναρισμενο το μοτερ των 1500 κυβικων.
 

PanosWhite

Original poster
Hero Member
May 11, 2011
2,373
0
36
Κατάλαβα.....ξεφεύγουμε από το mk2 πολύ από ότι βλέπω οποτε ίσως είναι και σχετικά εκτος κουβέντας.....δεν ήξερα ότι βγήκε κιόλας facelift στο focus,επίσης δεν ξέρω τι κινητήρα έβγαλε και ποσα άλογα βγάζει αν και λογικά δεν το συζητάω το facelift μιας και είναι καινούριο και είναι αρκετά μακριά σε χρήματα από αυτά που έχω.

θα πάω παζαρόπουλο αύριο να ρίξω μια ματια και ελπίζω να έχουν και το facelift και το normal mk3 να δω για να καταλάβω και την διαφορα που λες.

γνώμη σας επίσης είναι όντως να μην πάω σε κάτι άλλο από ford? το λέω μήπως υπάρχει καμια άλλη ενδιαφέρουσα πρόταση.
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
το normal αν εχουν κανενα μεταχειρισμενο θα το δεις γιατι δεν υπαρχει πια εννοειται. το καινουριο φοράει 1,5 150hp και 180hp.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Να υποθέσω ότι βαρέθηκες το fiesta, γι΄αυτό ψάχνεις για άλλο αυτοκίνητο; Μου κάνει εντύπωση πάντως το ότι ψάχνεις να δώσεις ένα αυτοκίνητο που το πήρες καινούριο, για να πάρεις ένα μεταχειρισμένο που δε θα γνωρίζεις το παρελθόν του... Δε θα έκανα κίνηση...
 

PanosWhite

Original poster
Hero Member
May 11, 2011
2,373
0
36
kostg said:
Να υποθέσω ότι βαρέθηκες το fiesta, γι΄αυτό ψάχνεις για άλλο αυτοκίνητο; Μου κάνει εντύπωση πάντως το ότι ψάχνεις να δώσεις ένα αυτοκίνητο που το πήρες καινούριο, για να πάρεις ένα μεταχειρισμένο που δε θα γνωρίζεις το παρελθόν του... Δε θα έκανα κίνηση...

Οχι κωστα δεν το βαρεθηκα ισα ισα που δεν εχω σταματισει να το γουσταρω. Απλα ειπα μηπως πηγαινα σε κατι μεγαλητερο και ανετο. Αυτο ακριβως που ειπες ειναι αυτο που με κολαει...να δοσω ενα καινουριο αμαξι που το εχω προσεξει τοσο για ενα μεταχειρισμενο.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Πάνο δες το όπως είπες από κοντά σε μια έκθεση. Είναι μεγαλύτερο εξωτερικά, συμφωνώ, έχει πιο μεγάλα λάστιχα και είναι πιο άνετο, επίσης συμφωνώ, αλλά σε εσωτερικούς χώρους και ειδικά στο πορτ-παγκάζ δεν είναι τόσο μεγαλύτερο όσο πιθανόν να φαντάζεσαι. Και μετά αποφασίζεις.
 

laDAKIAS

Member
Jul 2, 2010
114
0
16
38
αθηνα
Σαν κάτοχος focus mk2 1.6 tivct με τα 115....
Θα σου έλεγα αν μπορείς από οικονομικής άποψης να πάρεις μκ3 ecoboost να μην το σκεφτείς καθόλου η μόνη υποχώρηση που θα κάνεις θα είναι στον χώρο αποσκευών. Βέβαια με τα ίδια λεφτά μπορείς να πας και σε mondeo ecoboost.
Πάντως τα φρένα του μκ2 είναι πολύ καλά για το βάρος του και τα άλογα του. Απλά χάνουν σε αίσθηση λόγο μαλακού πενταλ.
Έχω οδηγήσει αρκετά και fiesta mk7 σαν το δικό σου και η διαφορά στον δρόμο είναι τεράστια. Το focus σου δίνει αίσθηση ασφαλείας. Αλλά δεν είναι τόσο παιχνίδιαΡίκο όπως το fiesta.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Riordian said:
....Παρα πολυ κακη ομως διαρυθμιση... Γνωμη μου ειναι οτι οταν παιρνεις ενα τετοιο μεγαλο αμαξι θες και τους αναλογους χωρους, το οποιο δεν εχει. Ειναι γεματο με κονσολες γυρω γυρω και πλαστικα στις πορτες και παρα πολυ χοντρα καθισματα που για το μεγεθος του ειναι πολυ στεναχωρο. Κατι το οποιο το αλλαξανε στο f/l το οποιο ειναι αρκετα καλυτερο σε αυτο τον τομεα και λιγο πιο ραφιναρισμενο το μοτερ των 1500 κυβικων.

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ με το καινούριο, μπήκα μέσα για να το δω όταν είμασταν στην έκθεση για το Fiesta, και δεν μπορούσα να πιστέψω ότι το Focus είναι μια κατηγορία μεγέθους πάνω από το Fiesta. Πραγματικά αν έκλεινα τα μάτια δεν θα μπορούσα να καταλάβω -χωροταξικά- αν ήμουν σε supermini ή μικρομεσαίο. Η δε διαφορά από τη C5 -και το Mondeo υποθέτω και ελπίζω- χαώδης....Και μιλάω για το τελευταίο, αν το προηγούμενο ήταν χειρότερο δεν μπορώ να φανταστώ τι χειροπιαστές διαφορές είχε από το Fiesta...
 

PanosWhite

Original poster
Hero Member
May 11, 2011
2,373
0
36
Άμα ένα τέτοιο αυτοκίνητο σαν το focus δεν έχει αρκετή διαφορα από ένα fiesta στους χώρους πιστεύω είναι λιγάκι αποτυχία....
οποτε μέχρι τώρα έχουμε , όσο γίνετε να αποφύγω το mk2
και θέμα το mk3 με μειωμένους χώρους σε σχέση με το μέγεθος του.

θα πάω να το δω από κοντά και θα σας πω το απογευματάκι την γνώμη μου αν το βρω στην αντιπροσωπεία το συγκεκριμένο μοντέλο.

πάντως το mk3 facelift δεν το συζητάω καν μιας και metaxirismena υπάρχουν 1-2 και αυτά έχουν 15-16000+ ...μονο αν πω ότι μένω με το fiesta 2 χρονια ακόμα και το περνώ μετά.
 

PanosWhite

Original poster
Hero Member
May 11, 2011
2,373
0
36
Λοιπόν....πήγα στον παζαρόπουλο και είδα το facelift μοντέλο μιας και το profacelift δεν το είχανε καθόλου.

πολύ ωραία όργανα και γενικά ο χώρος του οδηγού....
αυτό που ένιωσα είναι σαν να ήμουν έξω από τα νερά μου που λέμε....αρκετά μακρύ και μεγαλύτερο από αυτό που έχω συνηθίσει και αυτό με κράτησε λίγο πίσω.(λογικά το ίδιο ισχύει και για το προ facelift )

Πάντως αυτό το μοντέλο έτσι και αλλιώς δεν το συζητάω μιας και ανεβαίνει η τιμή γιατί υπάρχει μονο καινούριο.

μου είπε ο πωλητής ότι δεν βγήκανε τόσο καλοί οι κινητήρες στα 1.600 150 άλογα και "γιαυτο" κιόλας αλλάξανε κινητήρα που πλέον αυτοί είναι πολύ καλύτεροι.

οποτε παγώνει το θέμα να πάω στο mk3 γενικά .
τώρα για το mk2 δεν ακούω καλά σχόλια και φοβάμαι να πάω και σε παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητο σχετικά,και σε θέμα κινητήρα και σε θέμα εσωτερικού ktlp.

μου είπανε επίσης μήπως κοιτάξω να πάω στο fiesta 5 porto 1.0 125 αν δεν κάνω λάθος.....πιστεύω ότι δεν αξίζει να δώσω το fiesta για να πάω πάλι σε fiesta και το μονο που θα κερδίσω είναι 2 πόρτες παραπάνω....επίσης το ότι θα πάω σε 1.0 μου ακούγεται άσχημο πολύ αλλα και ότι θα δώσω ένα αμάξι που το πήρα καινούριο και το προσέχω πολύ για ένα μεταχειρισμένο όσο καλο και αν είναι το μεταχειρισμένο αυτό.
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Σαν αμαξι, το καινουριο fiesta 1,0αρη ειναι καλυτερο απο αυτο που εχεις, και σε οικονομια και σε επιδοσεις. Εχει καλυτερη ρυθμιση στο τιμονι και εχει πιο καλη ποιοτητα κυλισης. Το 1,0αρη κυκλοφορει απο το '12 και δεν εχει υπαρξει ουτε ενα που να χει βγαλει προβλημα μεχρι τωρα. Απο χώρους ειναι τα ιδια, με εξαιρεση τον τεμπελη που χωραει μεσα και δεινοσαυρο  :D. Προφανως το 5θυρο δεν ειναι το με το μκ7 sport σε αναρτηση, αλλα προφανως ειναι κατι το οποιο θελεις να θυσιασεις μιας και κοιτας και φοκους.

Το 1,6αρι το μοτερ του focus δεν ειχε κανενα απολυτως προβλημα, ουτε το 150αρι ουτε το 180αρι... θα το ειχαν αποσυρει απο το fiesta st αν ειχε... Απλά ο 1,5αρης ειναι σιγουρα πιο οικονομικος. Το 1,6αρι ecoboost ειναι απο τα καλυτερα που εχει φτιαξει η ford με πολυ καλες επιδοσεις και αντοχες.
 

PanosWhite

Original poster
Hero Member
May 11, 2011
2,373
0
36
Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι το πιθανότερο είναι να μείνω στο fiesta μου .... :)

το φοβάμαι το 1.0 ...δεν μπορεί να έχει ίδιες αντοχές με το 1600....ειδικά αν το τσιμπήσεις λίγο παραπάνω μιας και είναι turbo :)
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
PanosWhite said:
Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι το πιθανότερο είναι να μείνω στο fiesta μου .... :)

το φοβάμαι το 1.0 ...δεν μπορεί να έχει ίδιες αντοχές με το 1600....ειδικά αν το τσιμπήσεις λίγο παραπάνω μιας και είναι turbo :)

Η εσωτερική χωρητικότητα του κινητήρα δεν έχει καμία σχέση με τις -μεγάλες ή μικρές- αντοχές του ως σύνολο, γιατί να έχει άλλωστε ? Αν δύο διαφορετικά μοτέρ έχουν σχεδιαστεί και σεταριστεί για να αντέξουν τα ίδια χλμ (σε μέσους όρους), θα αντέξουν τα ίδια χλμ, ανεξαρτήτως χωρητικότητας.

Και προφανώς μιλάμε για stock καταστάσεις, το ότι ένα turbo πειράζεται πιο εύκολα και με καλύτερα αποτελέσματα (άρα είναι και πιο ελκυστικό-προσοδοφόρο) επίσης δεν έχει καμία σχέση με την stock αντοχή.

Όσο για την κατανάλωση, ένα 1000αρι θα κάψει λιγότερο, εφόσον δεν το τουρμπίζεις συνεχώς, καθώς off-boost έχει μικρότερο όγκο να γεμίσει. Όταν είναι on-boost, τότε προφανώς αλλάζει (αυξάνει) αναλόγως και η κατανάλωση.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread