Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Fiestaris

Original poster
Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Ανοίγω αυτό το θέμα για να ρωτήσω τις εμπειρίες σας σχετικά με τη σύγκριση στην οδήγηση πετρελαιοκίνητου και βενζινοκίνητου. Αλλάζει κάτι στο στυλ οδήγησης? Για παράδειγμα, κατά τη διάρκεια του testdrive, μου είπαν να αλλάζω ταχύτητα στις π.χ. 3500-4000 στροφές ώστε να εκμεταλευτώ κάθε φορά τη ροπή της επόμενης.

Τι πρέπει να ξέρει κάποιος νέος κάτοχος πετρελαιοκίνητου? Τι αλλάζει στο στυλ οδήγησής του για σωστή συμπεριφορά απέναντι σε έναν κινητήρα diesel?

Κάθε συμβουλή είναι καλοδεχούμενη και σίγουρα χρήσιμη για όποιον νέο στο diesel (συμπεριλαμβανομένου και εμού).
 

Aristidis

Rookie
Feb 13, 2016
34
0
0
περίπου κάτω από  3.000 στρ αλαζω ταχυτητα    ::)  δεν μου δείχνει να καεί παραπάνω.

Μονο σε περιπτωση προσπέραση η ανηφόρας το πατάω παραπάνω.   ;)

Γενικά σε καταναλωση ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος δεν το περιμενα τοσο οικονομικο..χεχε

σε πολλα αυτοκίνητα παντωσ το μανουαλ και συστημα ποθ εχοθν το ηλεκτρονικο λενε περίπου στις 2300-2500.
 

Fiestaris

Original poster
Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Α χα. Αν ή τιμή του πετρελαίου μείνει ίδια, ναι είναι οικονομικό. Είχες ποτέ θέματα μπουκωματος του φίλτρου?
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Όταν με είχαν πάει βόλτα με diesel mk7.5, το προηγούμενο καλοκαίρι, ο οδηγός του άλλαζε στις 1900-2000 στροφές ταχύτητα. Και πήγαινε μια χαρά το diesel, χωρίς να φαίνεται ότι τραβάει ζόρι.
Στο ST, ο υπολογιστής του μου υποδεικνύει να ανεβάζω σχέση στις 1900-2000. Τραβάει μια χαρά, απλά με την εμπειρία, προτιμώ να αλλάζω στις 2200-2300. Φαίνεται να καταναλώνει το ίδιο είτε αλλάζεις στις προτεινόμενες στροφές, ή σε λίγο παραπάνω...
 

Fiestaris

Original poster
Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Ούτως ή άλλως λίγο καίει και δεν τίθεται θέμα κατανάλωσης. Ρωτάω από άποψη του πως όντως πρέπει να οδηγείται και φυσικά για να μην του κάνεις και κακό.
Πάντως στις 2000 μου φαίνεται κάπως (που είχα βενζινοκίνητο), δηλαδή πάνω που πας να επιταχύνεις, άντε πάλι αλλαγή ταχύτητας.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Κι εγώ έχω το mk6. Tα οδηγείς διαφορετικά. Μόλις μπεις στη θέση του οδηγού και χαϊδέψεις το γκάζι, θα καταλάβεις τη διαφορά. Η ροπή του (είτε diesel, ή ecoboost) είναι τόση, που επιταχύνει από χαμηλά χωρίς πρόβλημα.
 

Fiestaris

Original poster
Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Όταν λες από χαμηλά, εννοείς ακόμα και από τις 0 στροφές? Δηλαδή τραβάει αμέσως?
Επίσης, το ζεσταίνεις πριν πεις ότι ξεκινάς κάμποση ώρα ή δεν ισχύει αυτό?
Ευχαριστώ
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
με αφορμη ενα grande punto multijet που αγορασε ο αδερφος μου, η διαφορα που καταλαβα αναμεσα σε βενζινη και ντιζελ ειναι:
-μολις αφηνεις το γκαζι στην βενζινη αρχιζει και κοβει ταχυτητα το αυτοκινητο. στο ντιζελ κοβει πιο αργα. Θυμιζει λιγο τετραχρονο και διχρονο η όλη φαση!
-ειναι οικονομικοτατο και με αλλαγες γυρω στις 1800-2000 στροφες οδηγας πολυ κομπλε.ψηλα δεν εχει δυναμη, αλλα τι να το κανεις οταν εχεις 20-22 κιλα ροπη στις 1500 στροφες!
 

Fiestaris

Original poster
Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Πραγματικά τι να το κάνεις. Όταν είσαι εντός αστικού περιβάλλοντος, δεν το χρειάζεσαι. Όταν είσαι εκτός, και 5η να έχεις, πόσο πια χρειάζεσαι επιτάχυνση ενώ είσαι σε αρκετά υψηλή ταχύτητα εφόσον υπάρχει περιορισμός στο ανώτατο όριο.. δεν είμαστε σε αγώνες.
Έτσι όπως το σκέφτομαι, θεωρώ ότι λογικά πρέπει να έχεις αρκετά την αίσθηση της άμεσης απόκρισης του γκαζιού σε σχέση με έναν απλό ατμοσφαιρικό κινητήρα (δε μιλάω για το ecoboost διότι είναι αρκετά σβέλτο από όσο ξέρω). Όμως σε σχέση με τον απλό ατμοσφαιρικό 1.4 (της προηγούμενης γεννιάς) πρέπει να είναι η μέρα με τη νύχτα.
 

Fiestaris

Original poster
Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Παιδιά, ο "αυτοκαθαρισμός" του φίλτρου μικροσωματιδίων που αναφέρουν πολλοί, πως γίνεται στο Fiesta? Κάποιοι αναφέρουν ότι ανεβαίνει η κατανάλωση όταν αυτό συμβαίνει και σήμερα παρατήρησα ότι όσο ήμουν στην κίνηση και στο ρελαντί, η κατανάλωσή μου ήταν 0.8 ενώ χθες ήταν κλασσικά στο 0.5 ή ας πούμε όσο άφηνα το γκάζι και ρόλαρε, ενώ χθες είχα κατανάλωση 0, σήμερα είχα πάνω από 5lt/100km.

Πόσο συχνά γίνεται αυτό? Υπάρχει πρόβλημα αν κάποιος φτάσει στον προορισμό του και το σταματήσει? Αυτό που άλλοι λένε ότι πρέπει να το βγάλεις σε ανοιχτό δρόμο και να πηγαίνεις με υψηλά rpm για ώρα, ισχύει και σε μας που έχουμε fiesta? Αν ναι, πότε το κάνει κάποιος? Υπάρχει ένδειξη?

Ευχαριστώ πολύ.
 

Fiestaris

Original poster
Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Προσθέτω και κάτι ακόμα στην παραπάνω ερώτηση (που μάλλον δε γνωρίζει κάποιος την απάντηση):

Το fiestάκι το χειρίζομαι εντός πόλης αλλά λόγω Κηφισού θεωρώ ότι ξεμπουκώνει (όταν δεν έχει κίνηση ή σε όσα διαστήματα δεν έχει) αλλά είναι σωστό αυτό? Όταν φτάνω σε κάποιες στροφές (2000 π.χ.) μου προτείνεται στην οθόνη αλλαγη ταχύτητας, αλλάζω μέχρι που φτάνω 5η και που οκ.. έχω π.χ. μια ταχύτητα 100km/h που και πάλι αντιστοιχεί στις 2000rpm. Αν πηγαίνω έτσι, παρόλο που πάω με 100km/h, αυτό λέει κάτι σε σχέση με το ότι βοηθάω το φίλτρο ή όχι?
Μήπως δηλαδή πρέπει να κατεβάσω 4η και να ανέβουν οι στροφές (παρόλο που μου προτεινεται αλλαγη ταχύτητας στην οθόνη) ώστε να ξεμπουκώνει? Τι πρέπει να κάνει ο οδηγός πετρελαιοκίνητου για να μην έχει θέματα στο dpf από τα παραπάνω?
Οποιαδήποτε συμβουλή ευπρόσδεκτη!
Ευχαριστώ.
 

OPTION-X

Member
Σεπτ. 26, 2014
115
0
16
Φίλε Fiestaris...η ένδειξη αλλαγής ταχύτητας έχει να κάνει με την οικονομία, δε σημαίνει οτι είμαστε υποχρεωμένοι να την τηρούμε ευλαβικά!!! ;) Εφόσον τα χλμ διανύονται σε αστικό περιβάλλον, πρέπει σε τακτά διαστήματα να το βγάζεις μια Ε.Ο και να το "ξεμπουκώνεις". Και όταν λεω "ξεμπουκώνεις" δεν εννοώ τρελλά πράγματα, μια 3η π.χ. σε υψηλές στροφές για κανα 20λεπτο αρκεί.
 

MakisST

New member
Mar 23, 2016
57
0
0
3η για 20λεπτο;;;;; Μη το καψει κιόλας ο άνθρωπος..
 

OPTION-X

Member
Σεπτ. 26, 2014
115
0
16
MakisST said:
3η για 20λεπτο;;;;; Μη το καψει κιόλας ο άνθρωπος..
E, δεν είπαμε και κόφτες ρε φίλε MakisST!!! :) Απλά "υψηλές" στροφές.  Νομίζω (ελπίζω!!) να καταλαβαίνετε τι εννοώ!!!!
 

Fiestaris

Original poster
Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Αν θέλεις, γίνε λίγο πιο σαφής: α) τι εννοείς όντως όταν εννοείς υψηλές στροφές? 3000? 3500? β) Αυτό το έχω ξαναδιαβάσει σε άσχετα φόρουμ με το fiesta, αλλά δεν έχω καταλάβει αν αποτελεί κανόνα γενικώς (για οποιοδήποτε πετρελαιοκίνητο) ή όχι (π.χ. για μοντέλο άλλης μάρκας). Δηλαδή είναι επίσημη απάντηση αντιπροσωπείας ή κάποιου αποδεδειγμένα καλού μηχανικού? Διότι αν είναι ραδιο αρβύλα τύπου, δε θα ήθελα να το κάνω οπωσδήποτε μια φορά στο τόσο με τέτοιο τρόπο αν δεν είναι ο ενδεδειγμένος. γ) Πόσο είναι το μια φορά στο τόσο?
 

OPTION-X

Member
Σεπτ. 26, 2014
115
0
16
Fiestaris said:
Αν θέλεις, γίνε λίγο πιο σαφής: α) τι εννοείς όντως όταν εννοείς υψηλές στροφές? 3000? 3500? β) Αυτό το έχω ξαναδιαβάσει σε άσχετα φόρουμ με το fiesta, αλλά δεν έχω καταλάβει αν αποτελεί κανόνα γενικώς (για οποιοδήποτε πετρελαιοκίνητο) ή όχι (π.χ. για μοντέλο άλλης μάρκας). Δηλαδή είναι επίσημη απάντηση αντιπροσωπείας ή κάποιου αποδεδειγμένα καλού μηχανικού? Διότι αν είναι ραδιο αρβύλα τύπου, δε θα ήθελα να το κάνω οπωσδήποτε μια φορά στο τόσο με τέτοιο τρόπο αν δεν είναι ο ενδεδειγμένος. γ) Πόσο είναι το μια φορά στο τόσο?
Φίλε Fiestaris δε ξέρω που έχει κόκκινες το ντίζελ, στο δικό μου που είναι στις 6500, "υψηλές" θεωρούνται οι 5 με 5500 για να σου δώσω μια τάξη μεγέθους. Ούτε να προκαλέσεις ζημιά, αλλά και να το δουλέψεις λίγο πιο ψηλά ωστε να καθαρίσει το φίλτρο. Δεν ξέρω αν είναι οδηγία της επίσημης Φορντ αυτός ο τρόπος, αλλά το έχω ακούσει απο πολλούς μηχανικούς της. Το κάθε πότε θα γίνεται αυτό, θα το δείς εσύ, όταν αρχίζει τους αυτοκαθαρισμούς, κάνε μια "σβέλτη" βόλτα!! ;)
 

Fiestaris

Original poster
Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Δυστυχώς δεν έχει ένδειξη αυτό καθαρισμού το fiesta σε σχέση με άλλα, υποτίθεται δεν ασχολείται κτλ...και δε σε νοιάζει και τα κάνει αυτό. Τόσο δύσκολο είναι ρε γαμωτο να υπάρχει μία ένδειξη warning τύπου όπου να ναι θέλει καθαρισμό?
Από δικό μου μάστορα ξέρω όσα ειπες. Από αντιπροσωπεία μου είπαν θέμα δεν παίζει, το κάνει αυτόματα αλλά όταν του ρθει.. Δηλαδή μπορεί να το πας εσύ να το ανοίξεις και να έρθεις άπρακτος και να του ρθει την επόμενη.
 

MakisST

New member
Mar 23, 2016
57
0
0
Επειδή έχω το ίδιο τουτού, μόλις χαλάσει θα το πετάξω τελείως (το φίλτρο).
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread