Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

iliasv13

Original poster
Rookie
Jan 6, 2022
28
4
3
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα σας,
Βάζω το διαγνωστικό, ένα οικονομικό konwei 903. Έχω την εφαρμογή car scanner pro και torque pro.
Και οι δύο εφαρμογές μου δείχνουν θερμοκρασία λαδιού 215C, είτε είναι κρύο το αμάξι είτε ζεστό μετά από διαδρομή.
Σίγουρα δεν είναι τόσο μιας και θα υπήρχε θέμα.
Το αμάξι είναι diesel 1.5 85hp 2018 η απλή έκδοση, trend αν δεν κάνω λάθος.
Είχα ρωτήσει και σε αντιπροσωπεία και στον υπολογιστή με διαγνωστικό είχε βγάλει και κανονική θερμοκρασία λαδιού αλλά και 215 αλλά δεν ήξεραν γιατί

Έχει τύχει σε κανέναν κάτι παρόμοιο;
Γνωρίζετε μήπως τι μπορώ να κάνω και πως διορθώνεται;
Ευχαριστώ πολύ
 

Attachments

  • Screenshot_20230227_015922.jpg
    Screenshot_20230227_015922.jpg
    99.4 KB · Προβολές: 19

Κεραυνός

Hero Member
Jan 8, 2016
1,044
156
63
Μοντέλο
MK6
Χαίρετε.Πιθανως καποια βλαβη στον αισθητηρα. Επισκευη ή αντικατασταση αισθητηρος.
 
  • Like
Αντιδράσεις: iliasv13

iliasv13

Original poster
Rookie
Jan 6, 2022
28
4
3
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα σας,
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση
Γνωρίζετε μήπως που περίπου βρίσκετε αυτός ο αισθητήρας;
 

Κεραυνός

Hero Member
Jan 8, 2016
1,044
156
63
Μοντέλο
MK6
Σε τούτο πιθανώς κάποιο άλλο μέλος βοηθήσει.

Είναι υπόθεση του μηχανικού.
 
Oct 19, 2021
275
98
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα σας,
Βάζω το διαγνωστικό, ένα οικονομικό konwei 903. Έχω την εφαρμογή car scanner pro και torque pro.
Και οι δύο εφαρμογές μου δείχνουν θερμοκρασία λαδιού 215C, είτε είναι κρύο το αμάξι είτε ζεστό μετά από διαδρομή.
Σίγουρα δεν είναι τόσο μιας και θα υπήρχε θέμα.
Το αμάξι είναι diesel 1.5 85hp 2018 η απλή έκδοση, trend αν δεν κάνω λάθος.
Είχα ρωτήσει και σε αντιπροσωπεία και στον υπολογιστή με διαγνωστικό είχε βγάλει και κανονική θερμοκρασία λαδιού αλλά και 215 αλλά δεν ήξεραν γιατί

Έχει τύχει σε κανέναν κάτι παρόμοιο;
Γνωρίζετε μήπως τι μπορώ να κάνω και πως διορθώνεται;
Ευχαριστώ πολύ
Καλησπέρα, η σύντομη απάντηση είναι ότι το 215c υποδηλώνει απουσία του συγκεκριμένου αισθητήρα και δεν μπορείς να κάνεις κάτι για να το διορθώσεις διότι δεν έχει το αυτοκίνητο σου κάποιο πρόβλημα.

Η περίπλοκη απάντηση είναι ότι το πρόβλημα εστιάζεται στο πρωτόκολλο διάγνωσης της ford σε συνδυασμό με τον κώδικα προγραμματισμού του εγκεφάλου κινητήρα pcm κάτι το οποίο συναντάται σε όλα τα ford.
Σε άλλες εταιρείες π.χ vw-audi, mercedes η απουσία ενός αισθητήρα κατά την διαδικασία της διάγνωσης υποδηλώνεται με παύλες (----) ώστε ο μηχανικός να γνωρίζει ποιοι αισθητήρες υπάρχουν και ποιοι όχι στην συγκεκριμένη εφαρμογή-κινητήρα.
Αντίθετα στη ford ο κώδικας προγραμματισμού στην pcm αφήνει ανοιχτό το δίαυλο επικοινωνίας με την θύρα διάγνωσης ασχέτως αν υπάρχει ο αισθητήρας ή όχι, είτε για μελλοντική χρήση είτε για εφαρμογές-κινητήρες με διαφορετικές προδιαγραφές.
Ο προγραμματισμός είναι generic και όχι specific.
Και τι είναι τότε το 215c;
Οι αισθητήρες θερμοκρασίας λαδιού στα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής έχουν εύρος λειτουργίας από -40c εώς 215c λόγο περιορισμών κατά την κατασκευή τους.
Ο προγραμματιστής όταν απουσιάζει ένας αισθητήρας θερμοκρασίας έχει την επιλογή να "κοιμήσει" τον κώδικα με μία εκ των δύο τιμών, είτε -40c είτε 215c με αποτέλεσμα κατά την διάγνωση να εμφανίζεται μία τιμή η οποία στην ουσία είναι πλασματική, αυτό στο 99% των περιπτώσεων μπερδεύει ακόμη και έμπειρους μηχανικούς.
Αυτός είναι και ο λόγος που στην αντιπροσωπεία διάβασαν στο διαγνωστικό μία θερμοκρασία κανονική και μία πλασματική.
Δυστυχώς αυτό συμβαίνει και με άλλους αισθητήρες κατά την διάγνωση ενός αυτοκινήτου ford με αποτέλεσμα τα "τσακάλια" -ο Θεός να τους κάνει μηχανικούς- στις αντιπροσωπείες να αλλάζουν ανταλλακτικά χωρίς να υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Ελπίζω να βοήθησα.
 

iliasv13

Original poster
Rookie
Jan 6, 2022
28
4
3
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα, η σύντομη απάντηση είναι ότι το 215c υποδηλώνει απουσία του συγκεκριμένου αισθητήρα και δεν μπορείς να κάνεις κάτι για να το διορθώσεις διότι δεν έχει το αυτοκίνητο σου κάποιο πρόβλημα.

Η περίπλοκη απάντηση είναι ότι το πρόβλημα εστιάζεται στο πρωτόκολλο διάγνωσης της ford σε συνδυασμό με τον κώδικα προγραμματισμού του εγκεφάλου κινητήρα pcm κάτι το οποίο συναντάται σε όλα τα ford.
Σε άλλες εταιρείες π.χ vw-audi, mercedes η απουσία ενός αισθητήρα κατά την διαδικασία της διάγνωσης υποδηλώνεται με παύλες (----) ώστε ο μηχανικός να γνωρίζει ποιοι αισθητήρες υπάρχουν και ποιοι όχι στην συγκεκριμένη εφαρμογή-κινητήρα.
Αντίθετα στη ford ο κώδικας προγραμματισμού στην pcm αφήνει ανοιχτό το δίαυλο επικοινωνίας με την θύρα διάγνωσης ασχέτως αν υπάρχει ο αισθητήρας ή όχι, είτε για μελλοντική χρήση είτε για εφαρμογές-κινητήρες με διαφορετικές προδιαγραφές.
Ο προγραμματισμός είναι generic και όχι specific.
Και τι είναι τότε το 215c;
Οι αισθητήρες θερμοκρασίας λαδιού στα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής έχουν εύρος λειτουργίας από -40c εώς 215c λόγο περιορισμών κατά την κατασκευή τους.
Ο προγραμματιστής όταν απουσιάζει ένας αισθητήρας θερμοκρασίας έχει την επιλογή να "κοιμήσει" τον κώδικα με μία εκ των δύο τιμών, είτε -40c είτε 215c με αποτέλεσμα κατά την διάγνωση να εμφανίζεται μία τιμή η οποία στην ουσία είναι πλασματική, αυτό στο 99% των περιπτώσεων μπερδεύει ακόμη και έμπειρους μηχανικούς.
Αυτός είναι και ο λόγος που στην αντιπροσωπεία διάβασαν στο διαγνωστικό μία θερμοκρασία κανονική και μία πλασματική.
Δυστυχώς αυτό συμβαίνει και με άλλους αισθητήρες κατά την διάγνωση ενός αυτοκινήτου ford με αποτέλεσμα τα "τσακάλια" -ο Θεός να τους κάνει μηχανικούς- στις αντιπροσωπείες να αλλάζουν ανταλλακτικά χωρίς να υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Ελπίζω να βοήθησα.
Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Βοηθήσατε πολύ
 
  • Like
Αντιδράσεις: Konstantinos.p

Sharky

New member
Apr 14, 2012
82
3
8
Χανιά
Άρα δεν μπορούμε να δούμε θερμοκρασία λαδιού με κάποιον τρόπο στο fiesta mk8 1.0 ? Δεν θα ήταν χρήσιμο για άτομα που το πατάνε;
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Άρα δεν μπορούμε να δούμε θερμοκρασία λαδιού με κάποιον τρόπο στο fiesta mk8 1.0 ? Δεν θα ήταν χρήσιμο για άτομα που το πατάνε;
Το θέμα θερμοκρασίας λαδιού δεν πρέπει να μας απασχολεί, εφόσον υπάρχει λάδι και είναι το σωστό . Ο κινητήρας έχει διάταξη που ψύχει το λάδι με το νερό από το ψυγείο. Είναι δίπλα στο φίλτρο λαδιού. Εχώ τοποθετήσει όργανο που μετράει θερμοκρασία-πίεση λαδιού. Ο αισθητήρας θερμοκρασίας έχει τοποθετηθεί στο κάρτερ. Το μέγιστο που έχω δεί είναι 90 βαθμοί. Αντίθετα πρέπει να μας απασχολεί η πίεση λαδιού. Συνήθως με τις αραιές αλλαγές λαδιού, όπως συνιστά η Ford, τα υπολείματα από την διάβρωση του ιμάντα χρονισμού βουλώνουν την σίτα που είναι πριν την αντλία λαδιού. Η συνήθης πίεση που έχω δεί είναι από 1.3 bar (ζεστός κινητήρας ρελαντί) -έως 2.3 bar (κρύος κινητήρας χαμηλες στροφές η ζεστός κινητήρας πολλές στροφές).
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread