Η εμπρος θολομπαρα σε πολλα αυτοκινητα κανει αρκετα μεγαλη διαφορα...
Στο δικο μου πχ,η βελτιωση ηταν πολυ σημαντικη!
Πχ πριν,σε εκκινησεις με πρωτη ενιωθα ενα χαζο-χοροπηδηγμα των τροχων...Αυτο μειωθηκε πολυ...
Ακομα και σε κατασταση cruising Μια θολομπαρα,σου δινει αμεσοτερο χειρισμο στο τιμονι που σημαινει πιο ξεκουραστη οδηγηση...Η αλλαγη λωριδας στην εθνικη πχ σου θυμιζει καρτ με πολλα χλμ στο κοντερ....
Απλα μην αγοραζετε ο,τι να ναι...Μια θολομπαρα θελει πολυ προσεκτικο σχεδιασμο,οχι τοσο για να αποδοσει,αλλα για να δουλεψει ως οφειλει ακομα και σε περιπτωση κρουσης...(γιατι το δεσιμο ειναι ευκολο,γινεται και με μια σωληνα οξυγονοκολλημενη στους θολους)
Τις δικες μου πχ τις εφτιαξε φιλος,αποτελουν προιον μελετης απο μηχανολογο μηχανικο και εγιναν διαφορα τεστ αντοχης υλικου-κολλησης μεχρι να καταληξουν...Για αυτο και κοστισαν(σε μενα ως πρωτο κιτ) πολλα...
Οι πισω μπαρες ψαλιδιων,κανουν εξ'ισου καλη δουλεια....Βελτιωνουν κατα πολυ την συμπεριφορα του πισω μερους,ειδικα σε αυτοκινητα που εχει την ταση να ξεκολλαει πιο ευκολα σε περιπτωσεις που εχει αλλαξει η γεωμετρια με επεμβασεις τυπου ζαντας-ελλατηριων κτλ... ssorry
Γενικα τολματε το,αρκει να μην τις πληρωνετε χρυσαφι αλλα ταυτοχρονα να μην ειναι ενα ματσο παλιοσοδερα,κολλημενα οπως να ναι για να βγει το μεροκαματο......
Οι Ultraracing ειναι οι κορυφαιες ολων,εχουν αποσπασει πολλα βραβεια και αποτελουν σημειο αναφορας...ΟΜΩΣ,ειναι ΤΡΑΓΙΚΑ ακριβες...Μαζι με μεταφορικα το κοστος ξεφευγει και πολελς φορες για δεσιμο ολοκληρου αυτοκινητου μιλαμε για κοστη ανω των 600€(οταν εδω,φτιαχνεις κατι αναλογο(...) με 250...ολοκληρο κιτ) :-X
Φιλε μου Saratha ο μονςο τροπος για να καταλαβεις σιγουρα,αν δουλευουν και κατα ποσο το κανουν,οι μπαρες σου ειναι ΑΦΟΥ τις δουλεψεις αρκετα...Να τις βγαλεις για λιγο...
Εγω τοτε αντιληφθηκα την δουλεια που εκαναν...Οταν εμπαινα στην ιδια στροφη,και ξαφνικα επρεπε να στριψω το τιμονι κ αλλο,η σε ενιωθα πιο αβολα στα πολλα χλμ...
Φιλικα παντα