Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

zisis

Hero Member
May 10, 2010
1,249
1
38
34
grigoris mk7 said:
Σ αυτο το site εχει ενα σωρο μπαρες για mk7...

http://www.ultraracing.my/Catalog.asp?Brand=Ford&Model=Fiesta%201.6%20MK6&page=1
τρομερό έτοιμο για ανάβαση θα ειναι μετα!!!!
 
grigoris mk7 said:
Σ αυτο το site εχει ενα σωρο μπαρες για mk7...

http://www.ultraracing.my/Catalog.asp?Brand=Ford&Model=Fiesta%201.6%20MK6&page=1
..ειδικά για την μπάρα πίσω απο τα καθίσματα κάνεις τον σταυρό σου αν γίνει κάτι  :-X

Απορώ αν και αυτοί που τις έχουν φτιάξει τις έχουν βάλει στα αυτοκίνητά τους!!  :-X
...το γέλιο πέφτει στο μοντάρισμα όταν πας να τις τοποθετήσεις κ μετά σου πέφτει λίγο πιο κοντή...λίγο πιο στενή ...λίγο πιο μακριά.. giggle

για  τα "ψώνια" των trackdays τα έχουν φτιάξει αυτά τα κατασκευάσματα...κ σε κάποιες κατασκευές από αυτές έχει  να πέσει σφάξιμο στην καρότσα που πάει σύννεφο!
Άσε που αν κάτσεις κ υπολογίσεις το κόστος από αυτές τις "υπερκατασκευές" σου έρχεται πιο φθηνά να βάλεις κλουβί!

scorpion said:
άρα μιλάς για 2 μπάρες Στέλιο
Ποια είναι η διαφορά σε αυτούς τους 2 τρόπους σε λειτουργικότητα πάντα

Δεν θα έκανε κούρμπα και όπως έχω αναφέρει κ πιο πάνω ,δεν έχει την τάση η μια μεριά να εμπλέκεται με την άλλη, που δεν υπάρχει λόγος να εμπλέκεται..ούτε υπάρχει λόγος μια μπάρα να πάει πιο χαμηλά κ να στραβώσει την γέφυρα σε χτύπημα ακόμα κ σε ένα απλό χτύπημα πεζοδρομίου σε κατέβασμα! Δεν είναι τυχαίο που όλες οι βίδες της γέφυρας είναι προστατευμένες (!)
 

ΘΟΔΩΡΗΣ MK7

Pro Member
Apr 18, 2012
424
0
0
41
Παιδιά σόρυ αλλά διάβασα το ποστ 2 φορές (γιατί με τα μηχανικά δεν έχω ασχοληθεί και δεν τα καταλαβαίνω και πολύ) και δεν κατέληξα κάπου. Είμουν έτοιμος να παρώ μπάρα θόλων, αλλά μετά από αυτά που έγραψε ο Στέλιος άλλαξα γνώμη. Πως θα αποφύγουμε τελικά αυτά τα χαζά σπινιαρίσματα. Το 1,25 έχει ίδιες αναρτήσεις με το 1,6?
 

Nos7

Administrator
Original poster
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
    • Administrator
    • Moderator
  • Thread starter
  • #104
Θοδωρη ναι,τελικα η αναρτηση του 1.6 και του 1.25 ειναι η ιδια αλλα οχι με τα ιδια ελατηρια!!! ;) τα χαζοσπινιαρισματα δεν τα γλυτωνεις με την μπαρα θολων αλλα με μια καλη αναρτηση που σου κραταει το ελαστικο σε σωστη επαφη με τον δρομο+καλα ελαστικα....
 

ΘΟΔΩΡΗΣ MK7

Pro Member
Apr 18, 2012
424
0
0
41
Ευχαριστώ ΝΟS. Για την ανάρτηση (και τα λάστιχα) το ήξερα, αλλά δεν ξέρω πως βοηθάει ακριβώς η μπάρα θόλων και έλεγα μήπως γλιτώσω κάποια λεφτά, αφού είναι πιο φτηνή από τις αναρτήσεις.
 

Nos7

Administrator
Original poster
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
    • Administrator
    • Moderator
  • Thread starter
  • #106
με πολυ λιγα λογια και πολυ απλα η μπαρα θολων βοηθαει στην ακαμψια του πλαισου αρα εχεις καλυτερο στρηψιμο αφου δεν στρεβλωνει το σασι σου επανω στην στροφη που εκει εχει πολυ μεγαλυτερες δυναμεις!!!
 

ΘΟΔΩΡΗΣ MK7

Pro Member
Apr 18, 2012
424
0
0
41
Ααα μάλιστα, τώρα κατάλαβα.  22xxx 22xxx 22xxx Άρα εμένα μου είναι άχρηστη. Οπότε πάω για ζαντολάστιχα και μετά βλέπουμε.
 
Feb 21, 2013
79
0
0
StuparArt said:
Εδώ και κάνα δίμηνο έχω βάλει στο φιεστάκι μια χειροποίητη θολόμπαρα αλουμινίου. Την κατασκευή της ανέλαβε ο Hercules Parts και απ ότι φάνηκε και στην πορεία μόνο καλό έκανε στο fiesta.

-Το τιμόνι έχει γίνει ποιο άμεσο ( ταυτόχρονα και λίγο ποιο βαρύ ) με ακριβή και ποιο άμεσο χειρισμό.
-Το μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου έχει δέσει γενικά και το καταλαβαίνεις ανεβάζοντας τους ρυθμούς.
-Έχει μειωθεί σε έναν μικρό βαθμό και το χαζοσπινιάρισμα του εσωτερικού τροχού με αποτέλεσμα  ποιο γρήγορη έξοδο   από την στροφή.
-Έχει γίνει αρκετά ποιο “παιχνιδιάρικο” σε στροφές αλλά ταυτόχρονα και ποιο υπάκουο στους χειρισμούς.

Και μια φωτό για να δείτε πώς φαίνεται:
IMG_0362.jpg

πάρα πολύ ωραία και οικονομική λύση!πήστευω ότι αυτή θα βάλω και εγώ μιάς και η cusco που είναι φοβερη είναι απλήσιαστη σε τιμη
 

saratha

Member
May 23, 2010
100
0
0
59
Ι.Π. Μεσολογγίου
Λοιπόν μιας και φοράει το ΜΚ7 μου μπάρα απο την Wiechers οφείλω να παραθέσω τα ακόλουθα:

οκ γενικά βοηθάει.

Αλλά,
στους ισχυρισμούς του φίλου Νικόλα stuparart απαντώ (και να το ξαναγράψουμε για κάθε ενδεχόμενο: ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΓΝΩΜΗ)

-Το τιμόνι έχει γίνει ποιο άμεσο ( ταυτόχρονα και λίγο ποιο βαρύ ) με ακριβή και ποιο άμεσο χειρισμό:
  Για το άμεσο ΙΣΩΣ, δεν είμαι σίγουρος. Τώρα για το πιο βαρύ: όχι ρε παιδιά το ίδιο ζυγίζει  giggle. (μη τολμήσει κανείς να το βγάλει για να το ζυγίσει - τζάμπα κόπος)

-Το μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου έχει δέσει γενικά και το καταλαβαίνεις ανεβάζοντας τους ρυθμούς:
  Έχει όντως δέσει (αφού το δέσαμε ...) αλλά εγώ ο έρμος δεν το κατάλαβαίνω όταν ανεβάζω ρυθμούς ....

-Έχει μειωθεί σε έναν μικρό βαθμό και το χαζοσπινιάρισμα του εσωτερικού τροχού με αποτέλεσμα  ποιο γρήγορη έξοδο  από την στροφή:
  Οι δικοί μου τροχοί είναι απο το εργοστάσιο φτιαγμένοι "έξυπνοι" και δεν "χαζοσπινάρουν"  ;)

-Έχει γίνει αρκετά ποιο “παιχνιδιάρικο” σε στροφές αλλά ταυτόχρονα και ποιο υπάκουο στους χειρισμούς:
  Χλωμό το βλέπω να ευθύνεται για αυτό η μπάρα θόλων.

Συμπέρασμα: αν βρείτε καμμιά φτηνή (αλλά και αξιόπιστη - δεν ξέρω, ειλικρινά, αν οι ιδιοκατασκευές είναι οκ - μπορεί και νάναι, δεν ξέρω) βάλτε τη. Ακριβή με τίποτε. Τζάμπα θα πάνε τα λεφτά.
 

Stelios....

Member
Feb 23, 2013
117
0
0
36
Παιανια
Η εμπρος θολομπαρα σε πολλα αυτοκινητα κανει αρκετα μεγαλη διαφορα...
Στο δικο μου πχ,η βελτιωση ηταν πολυ σημαντικη!
Πχ πριν,σε εκκινησεις με πρωτη ενιωθα ενα χαζο-χοροπηδηγμα των τροχων...Αυτο μειωθηκε πολυ...
Ακομα και σε κατασταση cruising Μια θολομπαρα,σου δινει αμεσοτερο χειρισμο στο τιμονι που σημαινει πιο ξεκουραστη οδηγηση...Η αλλαγη λωριδας στην εθνικη πχ σου θυμιζει καρτ με πολλα χλμ στο κοντερ....

Απλα μην αγοραζετε ο,τι να ναι...Μια θολομπαρα θελει πολυ προσεκτικο σχεδιασμο,οχι τοσο για να αποδοσει,αλλα για να δουλεψει ως οφειλει ακομα και σε περιπτωση κρουσης...(γιατι το δεσιμο ειναι ευκολο,γινεται και με μια σωληνα οξυγονοκολλημενη στους θολους)

Τις δικες μου πχ τις εφτιαξε φιλος,αποτελουν προιον μελετης απο μηχανολογο μηχανικο και εγιναν διαφορα τεστ αντοχης υλικου-κολλησης μεχρι να καταληξουν...Για αυτο και κοστισαν(σε μενα ως πρωτο κιτ) πολλα...

Οι πισω μπαρες ψαλιδιων,κανουν εξ'ισου καλη δουλεια....Βελτιωνουν κατα πολυ την συμπεριφορα του πισω μερους,ειδικα σε αυτοκινητα που εχει την ταση να ξεκολλαει πιο ευκολα σε περιπτωσεις που εχει αλλαξει η γεωμετρια με επεμβασεις τυπου ζαντας-ελλατηριων κτλ... ssorry

Γενικα τολματε το,αρκει να μην τις πληρωνετε χρυσαφι αλλα ταυτοχρονα να μην ειναι ενα ματσο παλιοσοδερα,κολλημενα οπως να ναι για να βγει το μεροκαματο...... :mad:

Οι Ultraracing ειναι οι κορυφαιες ολων,εχουν αποσπασει πολλα βραβεια και αποτελουν σημειο αναφορας...ΟΜΩΣ,ειναι ΤΡΑΓΙΚΑ ακριβες...Μαζι με μεταφορικα το κοστος ξεφευγει και πολελς φορες για δεσιμο ολοκληρου αυτοκινητου μιλαμε για κοστη ανω των 600€(οταν εδω,φτιαχνεις κατι αναλογο(...) με 250...ολοκληρο κιτ) :-X

Φιλε μου Saratha ο μονςο τροπος για να καταλαβεις σιγουρα,αν δουλευουν και κατα ποσο το κανουν,οι μπαρες σου ειναι ΑΦΟΥ τις δουλεψεις αρκετα...Να τις βγαλεις για λιγο...
Εγω τοτε αντιληφθηκα την δουλεια που εκαναν...Οταν εμπαινα στην ιδια στροφη,και ξαφνικα επρεπε να στριψω το τιμονι κ αλλο,η σε ενιωθα πιο αβολα στα πολλα χλμ...
Φιλικα παντα
 

zisis

Hero Member
May 10, 2010
1,249
1
38
34
Πάνω στα δυο προηγούμενα μνμ... Πιστεύω πως απο αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο διαφέρουν τα πράγματα !! Ενα αυτοκίνητο με καλό πλαίσιο καλό δέσιμο ίσως να μην καταλάβεις αισθητή διάφορα ... Η την διάφορα που θα αξίζει τα χρήματα της ... Αντίθετα σε αλλα αξίζει κ με το παραπάνω λόγω ακαμψιας
 

batsi

New member
Jan 23, 2012
53
0
6
zisis εχεις δικαιο σε αυτο που λες αλλα στα περισσοτερα normal αυτοκινητα η διαφορα ειναι αισθητη
 

saratha

Member
May 23, 2010
100
0
0
59
Ι.Π. Μεσολογγίου
Συμφωνώ με και με τα τρία προηγούμενα πόστ. Απλά πιστεύω ότι το ΜΚ7 έχει και μερικά καλά (κακίες .....)

Ένα απο αυτά είναι οτι η ποιότητά του και οι ακαμψία του πλαισίου του είναι τέτοιες που ψιλο-αχρηστεύουν τις μπάρες θόλων. Όπως επίσης το γεγονός οτι οι θόλοι των τροχών (εκεί που πιάνει η θολόμπαρα) είναι σχεδόν σε συνέχεια του κυρίως πλαισίου και δεν "κρέμονται" μακριά απο αυτό με συνέπεια να διατηρούν την άψογη ακαμψία. Βέβαια ο κινητήρας βρίσκεται ξέμπαρκος μπροστά (έχετε προσέξει mini couper;) και το 50-50 για το ΜΚ7 είναι κάτι που θα καταφέρει να το κάνει όταν με το καλό μεγαλώσει (πάλι κακίες ....)

Υ/Γ
Μπάρα θόλων θά'πρεπε να βάλει κανείς στο ΜΚ5 (ώχ άρχισε πάλι με το ΜΚ5 .....) το οποίο σίγουρα δεν είχε την ακαμψία του ΜΚ7 αλλά επίσης οι θόλοι των τροχών απείχαν σχετικά πολύ απο το κυρίως σώμα του σασί (με συνέπεια ο κινητήρας να βρίσκεται ανάμεσα στις ρόδες και αφού ήταν και ελαφρύς που θες μετά εσύ να νιώσεις τι θα πεί υποστροφή ....). Εκεί θα είχε περισσότερο νόημα ένα τέτοιο "δέσιμο". Αλλά το ΜΚ5 ΔΕΝ είχε τέτοιες ανάγκες. Δεν είχε καμμία ανάγκη. Ήταν απλά ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΟ. Απλά.
 
Feb 21, 2013
79
0
0
έγω πηστέυω ότι η θολόμπαρα θα κάνει δουλεία στο ΜΚ7 έστω και πολύ λίγη!
παντός σε όλα τα αμάξια που έιχα στα οποία έιχα βάλει θολομπαρες έιδα γεγάλυ διαφορα, όταν θα βάλω και στο fiesta θα σας πω!!!!
 
Εξαρτάτε το αμάξι η διαφορά που θα δεις, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι αθώα η χρήση της! Όταν ενισχύεις μπακαλίστικα το επάνω μέρος στους θόλους καταπονείς το πλαίσιο αλλού! Χωρίς πλακάκια ενίσχυσης εσωτερικά επάνω, χωρίς ενίσχυση ολόκληρου του θόλου ,χωρίς πλακάκια ενίσχυσης στα πλαϊνά του θόλου, χωρίς ράψιμο τα αποτελέσματα σε σκληρή χρήση θα είναι απελπιστικά! Τα μκ2 κοβόντουσαν επάνω , τα μκ3 και μκ4-5 χαμηλότερα (μπορώ να πω και για άλλα μοντέλα αλλά θα είμαι εντελώς οφτοπικ)
Τα ημίμετρα πάντα θα είναι πεταμένα χρήματα που φαίνονται με την πάροδο του χρόνου.
Τώρα όσο αφορά την αίσθηση που σου δίνει στο τιμόνι για αμεσότητα είναι ψευδαίσθηση ότι στρίβει καλύτερα που όσο πιο άμεσο κάνεις ένα τιμόνι τόσο πιο εύκολα σπας την πρόσφυση..
Μκ6 και μκ7 σε καμία περίπτωση δεν έχουν ανάγκη τέτοιες κατασκευές!
 
Feb 21, 2013
79
0
0
μπορέι και να έχεις δίκιο εγώ παντός σε rallye και σε leon που έιχα βάλει έιδα διαφορά!
φυσικά όμως δεν διαφωνώ με αυτό που λες έιναι σωστό!
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Η θολόμπαρα κάνει διαφορά σε όποιο αμάξι και να τη βάλεις! Όσο αφορά αυτό που λέει ο Στέλιος για τα έξτρα δεσίματα για τα πιάτα και γενικά για το σωστό δέσιμο του αυτοκινήτου είναι σωστά αλλά όχι ότι ένα I.X και το τονίζω Στέλιο I.X θα πάθει κάτι με κάνα δυο μπάρες μόνο. Πόσοι από αυτούς που βάζουν  μπάρες πάνε σε rally ώστε να χρειάζονται ολοκληρωμένες λύσεις δεσίματος..

Σε ορισμένα αυτοκίνητα όταν έχεις ας πούμε μια πιο σκληρή ανάρτηση η μπάρα θόλων βοηθάει ώστε να μη σου στραβώνουν και τα πιατέλα των μπροστινών αναρτήσεων. Πχ σε rally αυτό γίνετε για πλάκα.
 

saratha

Member
May 23, 2010
100
0
0
59
Ι.Π. Μεσολογγίου
Νικόλα,

αν υποψιαστώ οτι οι διαπιστώσεις που έκανες για τη μπάρα θόλων έγιναν ΚΑΤΟΠΙΝ της τοποθετήσεως της KW, τότε θα σε ......... βάψω !! ;D


Υ/Γ Ελπίζω οτι είναι προφανής ο καθαρά χιουμοριστικός χαρακτήρας του πόστ, κάτι που παίρνω το θάρρος να κάνω μόνο σε άτομα που χαίρουν της εκτίμησής μου. Φιλικά, Αθανάσιος.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Αχαχ κύριε καθηγητά σκέπτεστε να αλλάξετε επάγγελμα και αναφέρεστε στα βαψίματα?? giggle


Οι διαπίστωση που έκανα "τότε" ήταν με την KW αλλά μετά από κάνα δυο μπίρες επιστέφοντας από Ραφήνα από ένα μεζεδοπωλείο και κάνοντας μια ανάβαση Πάρνηθας ώστε να προλάβω να πάω πάνω στο καζίνο (όχι στο να παίξω αλλά για άλλους λόγους redface)


Y.Γ επειδή όμως με λένε ξεροκέφαλο και εγωιστή δεν θα σου παραδεχτώ ότι δεν έκανα τότε καλή διαπίστωση. Απλά θα σου πω ότι συμφωνώ με αυτά που έραψες  :-* ;D
 

nicolaos

MK7
Member
Dec 8, 2012
157
8
18
63
ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ-ΚΑΤΩ ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΥΛΛΗΝΗ
Μοντέλο
MK7
Η θολομπαρα+σκληρη αναρτηση ταλαιπωρει το σασι μεχρι κοψιματα μπορει να κανει στους μπροστινους θολους αν δεν εχουν ενισχυθει σωστα,η αντιστρεπτικη [ζαμφορ,ραβδος εξισορροπησης] μπρος πισω ελαφρα πιο χοντρη κανει καλυτερη δουλεια..
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread