Παιδιά να ρωτήσω κάποια πράγματα.
Αν κάποιος από 16άρα ζάντα με λάστιχα 195/50/16 πάει σε 17άρα με λάστιχα 205/45/17 είναι εντάξει από θέμα αντιστοίχησης? Επίσης θα χάσει σε άνεση? Μου είπαν ότι κάποιος θα έβαζε 205/40/17 αλλά λόγω άνεσης, ας γίνει 205/45/17, το οποίο λογικό μεν αλλά θα νιώθει αισθητά κτυπήματα σε σχέση με την 16άρα? Στην κατανάλωση τι διαφορά θα δει κανείς?
Edit: Με βάση τα όσα ξέρω, το πλευρικό ύψος στα λάστιχα στην περίπτωση της 16άρας είναι 50%*195mm = 97.5mm ενώ στις 17άρες θα είναι 45%*205mm =92.25mm
Δηλαδή η διαφορά θα είναι σχεδόν 5mm... θα φαίνεται αυτό στην πράξη?
Επίσης, μόνο αυτό παίζει ρόλο στην άνεση (πόσο λάστιχο έχεις) και όχι η διάμετρος της ζάντας?
Το δε βήμα αλλάζει κατά 4.4cm. Αυτό δεν αλλάζει τα πάντα (π.χ. υπολογιστής ταξιδίου)? Αλλά και σιγά μην το πετύχεις ακριβώς αλλάζοντας διάμετρο...
Ψάχνοντάς το... απορώ ποια τα ανεκτά όρια για σωστή λειτουργία, συμπεριφορά, άνεση, οικονομία αλλά και απεικόνιση στον υπολογιστή ταξιδίου...
Ευχαριστώ
Αν κάποιος από 16άρα ζάντα με λάστιχα 195/50/16 πάει σε 17άρα με λάστιχα 205/45/17 είναι εντάξει από θέμα αντιστοίχησης? Επίσης θα χάσει σε άνεση? Μου είπαν ότι κάποιος θα έβαζε 205/40/17 αλλά λόγω άνεσης, ας γίνει 205/45/17, το οποίο λογικό μεν αλλά θα νιώθει αισθητά κτυπήματα σε σχέση με την 16άρα? Στην κατανάλωση τι διαφορά θα δει κανείς?
Edit: Με βάση τα όσα ξέρω, το πλευρικό ύψος στα λάστιχα στην περίπτωση της 16άρας είναι 50%*195mm = 97.5mm ενώ στις 17άρες θα είναι 45%*205mm =92.25mm
Δηλαδή η διαφορά θα είναι σχεδόν 5mm... θα φαίνεται αυτό στην πράξη?
Επίσης, μόνο αυτό παίζει ρόλο στην άνεση (πόσο λάστιχο έχεις) και όχι η διάμετρος της ζάντας?
Το δε βήμα αλλάζει κατά 4.4cm. Αυτό δεν αλλάζει τα πάντα (π.χ. υπολογιστής ταξιδίου)? Αλλά και σιγά μην το πετύχεις ακριβώς αλλάζοντας διάμετρο...
Ψάχνοντάς το... απορώ ποια τα ανεκτά όρια για σωστή λειτουργία, συμπεριφορά, άνεση, οικονομία αλλά και απεικόνιση στον υπολογιστή ταξιδίου...
Ευχαριστώ