Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

vagma

Hero Member
ρε παιδια τα πραγματα ειναι απλα............οτι ειναι πιο κατω σε νουμερο απο το 14,7 προς 1(14,7 μερη αερα 1 μερος βενζινη) λεγεται πλουσιο μιγμα καυσιμου-αερα!!!!!!!!!! ;) ;) ;).........απλα καποια παιδια λογω των προγραμματιστων εν ελλαδι(παριζακι μου θυμιζει)...εχουν μπλεξει τα μπουτια τους....δεν φταινε τα καημενα τα παιδια αλλοι ειναι αυτοι που φταινε(οι μαστοραντζες :mad: :mad: :mad:)!!!!!!!!!!
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Kαλά τα λέει ο vagma.Για καθαρό οκτάνιο το στοιχειομετρικό μίγμα είναι περίπου 14.7:1 ή λ από 1.00 ακριβώς.
Στις φυσικά απορροφημένες μηχανές που τροφοδοτούνται από το οκτάνιο, η μέγιστη δύναμη επιτυγχάνεται συχνά σε AFRs κυμαινόμενος στις 12.5 - 13.3:1 ή λ από 0.85 - 0.901.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
Kαλά τα λέει ο vagma.Για καθαρό οκτάνιο το στοιχειομετρικό μίγμα είναι περίπου 14.7:1 ή λ από 1.00 ακριβώς.
Στις φυσικά απορροφημένες μηχανές που τροφοδοτούνται από το οκτάνιο, η μέγιστη δύναμη επιτυγχάνεται συχνά σε AFRs κυμαινόμενος στις 12.5 - 13.3:1 ή λ από 0.85 - 0.901.

έχεις γίνει εξπέρ πια πέτρο, εε? Πολύ διαβασμα...  :D
 

StuparArt

Original poster
Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Ταυτόχρονα με την τοποθέτηση της εξάτμισης έγινε και η σύνδεση του AEM Uego wideband που προανέφερα ποιο πάνω.
Στο βίντεο κάνω ένα πάτημα με τετάρτη σαν μέτρο σύγκρισης με τα δυναμόμετρα και τον τρόπο που μετράνε.
Απ ότι φαίνετε χαμηλά είναι αρκετά φτωχό και ψιλά και ιδικά μετά τις 6000 γίνετε αρκετά πλούσιο.

Έχω κάνει δοκιμή με τετάρτη και με πέμπτη στης 3000 σαλ όπου δείχνει να κυμαίνετε από 14.2 έως και 15.7


Ορίστε και το βίντεο   http://www.youtube.com/watch?v=bRq7-ZINEF8 
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι γραφει κατι 15+ στις χαμηλες στροφες...

Το ιδανικο νομιζω ειναι να δουλευει αναμεσα στο 12.3 -12.8
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
StuparArt said:
Ταυτόχρονα με την τοποθέτηση της εξάτμισης έγινε και η σύνδεση του AEM Uego wideband που προανέφερα ποιο πάνω.
Στο βίντεο κάνω ένα πάτημα με τετάρτη σαν μέτρο σύγκρισης με τα δυναμόμετρα και τον τρόπο που μετράνε.
Απ ότι φαίνετε χαμηλά είναι αρκετά φτωχό και ψιλά και ιδικά μετά τις 6000 γίνετε αρκετά πλούσιο.

Έχω κάνει δοκιμή με τετάρτη και με πέμπτη στης 3000 σαλ όπου δείχνει να κυμαίνετε από 14.2 έως και 15.7


Ορίστε και το βίντεο   http://www.youtube.com/watch?v=bRq7-ZINEF8 

Σχετικά πλούσιος είσαι για ατμοσφαιρικός. Σε οπεν λούπ βλεπω οτι δουλευεις 13:1 άκόμα και 12.2:1 είδα!!! Τόσο δουλέυω εγώ, να φανταστείς. Μάλλον τα χει βρεί σκούρα προσωρινά ο εγκέφαλος με το χταπόδι, αλλα θα στρώσει σε 1000-2000 χλμ... Πρέπει να κάνει και σκασιματάκια απο πίσω. Πρώτη βλάβη που θα βγαλει είναι HOS2 (ή κάτι τέτοιο), που θα πεί 2ος λάμδα... Μην μασήσεις, ακόμα και τσεκ να ανάψει και να κάνει σκασίματα πολλά, σβήσε και ξαναβάλε μπροστά. Αν ξεκινάει τα σκασίματα, κάνε πάλι το ίδιο..
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Μπορεί και να μη βγάλει κανένα σφάλμα. Και μέχρι τις 5000 καθόλου πλούσιος. Άσε το όμως να προσαρμοστεί εντελώς. Οπως και να έχει ... θα βγάλει λίγα αλογάκια ακόμα μετά τις 5.000 όταν ρυθμιστεί γύρω στο 13:1, η οποία κατά γενική ομολογία είναι η ιδανική αναλογία για ατμοσφαιρικά μοτέρ.
 

StuparArt

Original poster
Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
@Αλέξη σκασίματα κάνει στο άσε αλλά με λίγες στροφές και όταν δεν δέχεται μεγάλο φορτίο στο μηχανικό φρενάρισμα. Κατά την άποψη μου είναι απολύτως φυσιολογικό για την διάμετρο σωλήνας που έχει αλλά και για το καζανάκι.
Αν πρόσεξες μετά τις 6000 πέφτει στο 11+ και στον κόφτη έχω δει 11,6- 11,7 πολύ πλούσιο είναι μου φαίνεται.
13,1 έχω στο τέρμα πάτημα πχ από της 3000 και όσο ανεβαίνουν οι στροφές γίνετε όλο και πιο πλούσιο
(Μη μου γρουσουζεύεις τους Λ Â tease)

Η πλάκα είναι όταν μετά από σκίσιμο σβήνω τον κινητήρα και ξανανάβω τον διακόπτη δείχνει 16,7- 16,9 τέρμα φτωχό μιας και δεν κυκλοφορούν καυσαέρια με αποτέλεσμα λόγο υψηλής θερμοκρασίας να στεγνώνει το wide

@Mpokwsths το ότι δεν είναι πλούσιο μέχρι τις 5000 είναι καλό? Μου φαίνεται κάπως. Μήπως το κάνουν και για οικονομία. Τη θέλω να πω σε ένα φυσιολογικό ταξίδι ( λειτουργία) δουλεύει 14,2-15,7 με μεγαλύτερη τάση πάνω από το 15.
Προτείνεις ρύθμισμα στο 13 και όχι ας πούμε 12,7-12,8?
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
εφτιαξα και εγω στην τρίπολη μια διαταξη με τον innovate wide band έτσι ωστε να μπορεί να μπάινει σε όλα τα αμάξια και φυσικά το πρώτο πειραματόζωο ήταν το αμάξι μου, το οποίο παραείναι φτωχό νομίζω, αφου δουλευει 3-5 με 12.8 και απο 5 και μετά πέφτει σταδιακά μέχρι το 11.9 στον κόφτη!! Αντε και καλό σπασίμο!!!!!
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
StuparArt said:
@Mpokwsths το ότι δεν είναι πλούσιο μέχρι τις 5000 είναι καλό? Μου φαίνεται κάπως. Μήπως το κάνουν και για οικονομία. Τη θέλω να πω σε ένα φυσιολογικό ταξίδι ( λειτουργία) δουλεύει 14,2-15,7 με μεγαλύτερη τάση πάνω από το 15.
Προτείνεις ρύθμισμα στο 13 και όχι ας πούμε 12,7-12,8?

Το ιδανικό είναι με φουλ γκάζι σε όλα το φάσμα στροφών να βρίσκεσαι μεταξύ 12,8 - 13.1:1. Μετά τις 6.000, για σιγουριά, καλύτερα να μην περνάς το 12.8 - 12.9:1. Όσον αφορά το ταξίδι ... δεν μπορείς να κάνεις και πολλά αφού δουλεύει closed loop, δηλαδή ο εγκέφαλος φροντίζει να παίζει γύρω από το 14.7:1 το μίγμα, και δεν επιρρεάζεται από τις βελτιώσεις που έχεις κάνει.

Όταν το βάζεις μπροστά και βλέπεις κάποια υψηλά νούμερα στο Wideband ίσως είναι επειδή στην αρχή το μοτέρ δουλεύει open loop και προσπαθεί να δώσει 14.7 αλλά λόγω βελτιώσεων παίρνεις παρπάνω αέρα εξού και το 16+.
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
γνωριζει καποιος αν με χοανη+catback ειμαστε σε ασφαλη πλαισια μιγματος?
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Και με χοάνη-ολόσωμη είστε σε ασφαλή πλαίσια μίγματος. Όταν δυναμομετρήθηκαν τα mk7 (στο dynoday) τα μίγματά τους ήταν μια χαρά, γιατί ο εγκέφαλος προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα.
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
και γαμω τους εγκεφαλους βαζει η φορντ δηλαδη!!
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
http://s954.photobucket.com/albums/ae30/stuparart/Wideband%20AEM/?action=view&current=DSC_0235.jpg αυτο το πλαστικο που εχει βγαλει,ειναι κουμπωτο,οποτε τραβας και βγαινει ή είναι βιδωτο?
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
οκ!απλα ψαχνω απο που θα ππερασω την παροχη για τον ενισχυτη!
 

warezuser

Rookie
Apr 22, 2011
40
0
0
Καλησπέρα, Σκέφτομαι να πάρω το http://www.ebay.co.uk/itm/52mm-Digital-EVO-Gauge-Air-Fuel-Ratio-Meter-RED-BLUE-LED-SMOKE-/221089430552?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3379f4fc18    :angel:

Αναφέρει ότι είναι Plug and play, ξέρεις κανείς πως συνδέεται αυτό;
 

StuparArt

Original poster
Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
δε πρεπει να ειναι wideband! εαν ειναι χωρις τον αισθητηρα ειναι εν μερη αχρηστο!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread