@Αλέξη σκασίματα κάνει στο άσε αλλά με λίγες στροφές και όταν δεν δέχεται μεγάλο φορτίο στο μηχανικό φρενάρισμα. Κατά την άποψη μου είναι απολύτως φυσιολογικό για την διάμετρο σωλήνας που έχει αλλά και για το καζανάκι.
Αν πρόσεξες μετά τις 6000 πέφτει στο 11+ και στον κόφτη έχω δει 11,6- 11,7 πολύ πλούσιο είναι μου φαίνεται.
13,1 έχω στο τέρμα πάτημα πχ από της 3000 και όσο ανεβαίνουν οι στροφές γίνετε όλο και πιο πλούσιο
(Μη μου γρουσουζεύεις τους Λ Â tease)
Η πλάκα είναι όταν μετά από σκίσιμο σβήνω τον κινητήρα και ξανανάβω τον διακόπτη δείχνει 16,7- 16,9 τέρμα φτωχό μιας και δεν κυκλοφορούν καυσαέρια με αποτέλεσμα λόγο υψηλής θερμοκρασίας να στεγνώνει το wide
@Mpokwsths το ότι δεν είναι πλούσιο μέχρι τις 5000 είναι καλό? Μου φαίνεται κάπως. Μήπως το κάνουν και για οικονομία. Τη θέλω να πω σε ένα φυσιολογικό ταξίδι ( λειτουργία) δουλεύει 14,2-15,7 με μεγαλύτερη τάση πάνω από το 15.
Προτείνεις ρύθμισμα στο 13 και όχι ας πούμε 12,7-12,8?