Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

dj lepe

Original poster
Rookie
May 16, 2011
37
0
0
όπως κάθε άλλη φορά έτσι κ φέτος ήρθε η ώρα για το ετήσιο σέρβις.παρατήρηση στο φύλλο εργασίας,αν είναι πότε δυνατόν βάση μηχανής σε stock engine ρε παιδιά ?? έμεινα παγωτό !!στο punto gt που χα κάποτε 1.3bar 180hp τροχό να το δεχτώ αλλά τώρα σε τελείως νορμάλ αυτό??μου είπαν για να γλιτώσω χρήματα να βάλω aftermarket που το δοκίμασαν ορισμένοι αντί του γνήσιου.έχει συμβεί σε άλλον?όλο απογοήτευση με κερνάει το αμάξι  :'( πέρσι τρόμπα βενζίνης το χειμώνα λ2 !! έλεος πια!αγανάκτησα!!και σαν να μην έφτανε αυτό,μου κάνανε και μια γρατσουνιά επιφανειακή..είμαι φουλ για διαζύγιο δυστυχώς  :mad: :mad: :mad:
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Τι να πω, αν είσαι τόσο ξενερωμένος, ξεφορτώσου το. Έχω αλλάξει κι εγώ βάση μηχανής στο mk6, με 90 άλογα και μετά από 150.000χλμ +, τρεις-τεσσερις φορές πίστα Αφίδνες και Μέγαρα, πολλές διαδρομές Διόνυσο και Σούνιο ώσπου ένα βράδυ μετά από Γλυφάδα-Σούνιο και πίσω σε 1 ώρα και κάτι, παρκάρω στο γκαράζ και είχε φτύσει όλα τα λάδια της η βάση. Λογικό νομίζω, μετά από τόσο σκίσιμο που του ρίχνω. Α, μιλάω για την μεγάλη βάση, όχι την κόντρα του σασμάν, αυτή έχει αλλαχθεί 2 φορές..
Αντλία δεν έχω αλλάξει ποτέ, αλλά το δουλεύω πάντα με γεμάτο ρεζερβουάρ, όχι με λαμπάκι αναμμένο.
 

dj lepe

Original poster
Rookie
May 16, 2011
37
0
0
με έξι χρόνια και 23.000χλμ όλα όσα έγραψα,νομίζω πως είναι τελέιως απαράδεκτα !!! ποτέ πίστα ποτέ κόντρα φυσιολογική οδήγηση μόνο !! αν το δείς είναι με τις ζελατίνες που λένε . .βενζίνη έκο πάντα.στη θέση μου εσείς τί θα κάνατε??και τι να πάρω πίσω 7χιλιάρικα ?? :mad: :mad: μάπα το καρπούζι βγήκε !!
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Eίσαι άτυχος... Και αφού τα 7 χιλιάρικα σου φαίνονται λίγα, αντί να τσατίζεσαι φτιάξ' το και κάτσε να το χαρείς. Το έχεις και mountune αν δεν απατώμαι. Ακόμα καλύτερα, θα το χαίρεσαι περισσότερο...
Και να κάνω λίγο το δικηγόρο του διαβόλου; 23.000χλμ σε εξι χρόνια; Ότι μάρκα, ότι μοντέλο και να είχες, τα ίδια θα πάθαινες. Η βενζίνη μένει μέσα στο ρεζερβουάρ, εξατμίζεται, τι να κάνει η τρόμπα; Η υδραυλική βάση μηχανής, χαλάει από την ακινησία, σαπίζουν τα μονωτικά λάστιχά της. Τα αμορτισέρ σου τα έχεις μετρήσει; Υποψιάζομαι ότι κι αυτά θα τα έχουν φτύσει... Σινεμπλόκ κλπ; Προετοιμάσου... Φαντάζομαι μια φορά την εβδομάδα να το βάζεις μπροστά, μη μείνεις και από μοτέρ;
 

JimClark

Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Φίλε η βενζίνη φταίει. Οι αναθυμιάσεις της είναι γνωστές για τη δραση τους να τρώνε βάσεις μηχανής.

Αστειέύομαι. Έχω αλλάξει 4 κ την τελευταία φορά πηρα μοα αφτερ μαρκετ και ησύχασα. Βέβαια κανω εντελώς άλλη χρήση κ έχω πιο βαρύ μοτέρ. Αλλά είναι γνωστό πρόβλημα στα μκ6...
 

dj lepe

Original poster
Rookie
May 16, 2011
37
0
0
ακου φιλε,ναι το ειχα και mp 140 και με diskbrakes πισω.το κιτ αφαιρεθηκε λογω αυξημενης για μενα καταναλωσης κ παλι καλα που πηρα ενα μερος απο τα πεταμενα μου λεφτα πισω  απο την εξατμιση !!!πλεον ειναι εργοστασιακο μονο με δισκους πισω.μην γινεσαι αδικος μαζι μου και καυστικος παραλληλα.καθε κυριακη εχει διαδρομη η βολτα μεχρι 60χλμ αποσταση.ετσι βγαινουν τα 23.000χλμ σε εξι χρονια + ταξιδια κοντινα εως 200χλμ αποσταση.επισης το χειμωνα λογω βροχων κ κρυου και επειδη ειμαι κ χρονια μοτοσυκλετιστης το χρησιμοποιω επισης κ σε συνθηκες κινησης!!!τα αμορτισερ που λες 77% εμπρος και 76% πισω !!!μετρηση απριλιος 2016 ελεγχος κ.τ.ε.ο να ανεβασω και φωτο αν δεν με πιστευεις.καθε χρονο σερβις!!βενζινη ποτε λαμπακι δεν εχει αναψει,το χω μισο και λιγο παραπανω.για οποιον ξερει απο λεοντοπουλο στο παλαιο φαληρο εκο δεν υπαρχει πιο καθαρη πουθενα αλλου στην αττικη!!το εχω σαν τριτη επιλογη αφου 1 εχω την μηχανη 2 το civic και 3 το fiesta ΑΛΛΑ ομως δεν το εχω καθολου μα καθολου παρατημενο!!!το αντιθετο μαλιστα!!ειναι το πιο αγαπημενο απο τα τρια κ με εχει πληγωσει αφανταστα!!δεν αξιζει να το φτιαξω.γι αυτο το εκανα μαμα παλι για να το ευχαριστηθω οπως λες..α και κατι ακομη την μαμα μπαταρια την αλλαξα μετα απο 5χρονια αυτο για την ακινησια που αναφερεις.θελω να πω δεν ισχυει.η αποψη μου πλεον για το μκ7 ειναι πως " πιστευα πως θα σουν αλλιως κατι παραπανω οτι θα εχεις,μα αποδειχτηκες εσυ εντελως μια φτηνη απομιμηση μηχανολογικη φυσης !! διαζυγιο εδω και τωρα λυπαμαι πολυ  :mad:
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Ζητώ συγνώμη για τα "καυστικά" μου λόγια και κρατάω το ότι μάλλον είσαι άτυχος και το όχημα δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες σου. Ίσως πρέπει να αναζητησεις την τύχη σου αλλού, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω...

JimClark said:
Έχω αλλάξει 4 κ την τελευταία φορά πηρα μοα αφτερ μαρκετ και ησύχασα. Βέβαια κανω εντελώς άλλη χρήση κ έχω πιο βαρύ μοτέρ. Αλλά είναι γνωστό πρόβλημα στα μκ6...

Ίδια βάση έχουν και τα mk7 και τα focus αν δεν απατώμαι (λογικά λόγω ίδιου μοτέρ)...
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
εμενα που το χα με 200 ρόδα, ποτε δεν επαθε τιποτα καμια βαση (το δωσα με 100.000 χλμ)

εισαι άτυχος απλα. Και για την τρόμπα επίσης δεν έχω ξανακούσει πρόβλημα, πιθανόν να ναι το βενζινάδικο που έβαζες, ή να ήσουν  συνέχεια ρεζέρβα.

ή πιθανόν (πιο απίθανο) να μην είχε τιποτα η τρομπα σου και να σε κανανε μεροκάματο, είτε εσκεμένα ή και κατα λάθος. Όλα τα χω δει σε αυτη τη χώρα μέχρι και αλλαγή πιστονιών στα χαρτια.
 

pirat

New member
Jun 13, 2015
70
1
8
Για την βάση πολλά φιέστα έχουν αυτό το πρόβλημα. Στο δικό μου έχει αλλάξει ο προηγούμενος στις 30000 χλμ, και έχω ακούσει πόλους που την έχουν αλλάξει. Πιστεύω πως ήσουν άτυχος με αυτό το αμάξι
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
ενταξει εχω δει αυτοκινητο των 25.000 ευρω να μενει πρωτη μερα στο δρομο απο καμενο εγκεφαλο και εχω και το δικο μου μκ6 των 300.000χμ που το πινω ολη μερα με λαμπακι βενζινης αναμενο και αντλια ακομα δεν.
τυχερα ειναι αυτα
 

dj lepe

Original poster
Rookie
May 16, 2011
37
0
0
βενζινη εκο λεοντοπουλος παλαιο φαληρο!! ok234 ok234 ok234. την ιδια τη βαζω και στο civic 9χρονια τωρα οπως και στη μηχανη!!!εκει γιατι δεν γινεται τπτ??μηπως επειδη ειναι πλαστικουρα η αντλια του φιεστα κ πρεπει να δουλεψει και το ανταλλακτικο ??ρεζερβα δεν το ειχα ποτε ουτε λαμπακι τα αναφερω πιο πανω!!στην αλλαγη της αντλιας , πριν βγει,μετρησαμε και εστελνε μειωμενη ποσοτητα στο μοτερ!!την πηρα σπιτι αφου αδειασε τελειως και για οσους την εχουν δει ειναι τιγκα ασπρο πλαστικο ..δεν εχω το c.c για απατεωνες..θελω να πω πως για μενα οι ζημιες ειναι τελειως μα τελειως ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΕΣ !!! τυφλα να χει το wv group που ολοι λενε η τα fiat ιμλαω παντα για τα αντιστοιχα polo punto.μκ7=ανεπαρκη εντελως!!στα autocheck η ford ποτε δεν ηταν στα πρασινα!!φουλ πορτοκαλι!!λυπαμαι πολυ και ειχα ερωτευτει το αμαξι και περιμενα κ 4μηνες!!αυτη ηταν η ανταμοιβη :mad: :mad:
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
μη μασας , σίδερα είναι, αλλού είναι η ουσία.

υπαρχει και η αστοχία υλικού. Τις αντλίες και τις βασεις δεν τις κατασκευάζει η ford απο την αρχή, απο κάποιο εργοστάσιο τις παραγγέλνει και μέχρι να γίνουν οι διαδικασίες διόρθωσης των γραμμών παραγωγής μεσολαβεί καποιο διάστημα. Δεν υπάρχει αυτο που λένε πια "α εγω πήρα αμάξι απο την τάδε εταιρεία και έχω το κεφάλι μου ησυχο" Στις οδικές βοήθειες έχω δει απ' ολα τα αμάξια... Σημασία έχει το εργοστάσιο παραγωγής και συγκεκριμένο μοντέλο. Υπάρχουν τεράστιες διαφορές αξιοπιστίας ακόμα και σε μοντέλα μέσα στην ίδια εταιρεία.

φυσικά υπαρχουν καποιες εταιρείες που έχουν λιγότερα θεματα, (πχ toyota, honda), αλλα οι υπόλοιπες πάνω κάτω έχουν τα ίδια θεματα.

Για παράδειγμα όλοι βρίζαμε τη Fiat. Η fiat έχει φτιάξει τα τελευταία χρόνια πολύ αξιόπιστα μοτερ (πχ 1.3-1.6 diesel). Δεν υπαρχουν κανόνες σε αυτα τα πραγματα

και για να κλείσω, το πιο σημαντικό ρόλο στη συντήρηση την έχει το συνεργείο και η γνωση του κατόχου πάνω στο εγχειρίδιο λειτουργίας. Αμα ο κάτοχος γνωρίζει καλά π.χ. ποιες είναι οι προβλεπόμενες εργασίες συντήρησης, ποιες οι προδιαγραφές των υγρών/λιπαντικών, κλπ, τότε μπορεί να κρίνει και μόνος του καλύτερα αν το συνεργείο που πάει είναι άρπα κόλα ή όχι. Να ξερετε επίσης οτι σε αυτα τα πράγματα δεν υπάρχουν γνωστοί/φιλίες. Το αν είναι καλό ένα συνεργείο φαίνεται επίσης και απο το πόσο συχνά το επισκέπτονται οι πελάτες. Όσο πιο συχνα τόσο κατι δεν παει καλά. Στο καλό συνεργείο πάς μόνο για τα service και τίποτε άλλο.

Γι' αυτο και η ορθή επιλογή συνεργείου έχει την ίδια σημασία με την ίδια την επιλογή του αυτοκινήτου.

μην επαναπάυεστε σε αυτο που σας είπε ο φίλος/γνωστός, ΨΑΞΤΕ το! υπάρχουν και καλοί μάστορες εκει έξω. ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ!!
 

Ηλίας

MK7
Member
Mar 28, 2014
167
0
16
Μοντέλο
MK7
Απο προσωπική άποψη και απο αυτά που έχω δεί στο δικό μου Fiesta δε μπορώ να του δώσω 10/10 στο θέμα της αξιοπιστίας. 6ο ετήσιο service πριν λίγες μέρες για τα προβλεπόμενα του εξάμηνου ( service 2 φορές το χρόνο ) αλλά και μικροβλάβες στη πορεία του χρόνου που διορθώθηκαν μιά και καλή ευτυχώς.

Απο τον θείο μου έχουν περάσει 3 Fiat απο την εποχή που δε πλησιάζαμε τα Fiat μέχρι και σήμερα που πάλι με Fiat κυκλοφορεί και Fiat έχουν και τα παιδιά του δε του έβγαλαν τα αμάξια το παραμικρό ! Αλήθεια !
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread