Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

gmitsiakis

Original poster
Member
Mar 16, 2016
110
11
18
Μοντέλο
MK6
Χαιρετιζω το φορουμ.

Λοιπον εχω ενα Μκ6 1.6 100 αλογα και εδω και καμποσο καιρο εχω ενα προβλημα που η λυση του δεν λεει να βρεθει.

Το πηρα απο την αδερφη μου ατρακαριστο με 165.000 χλμ.
Μεχρι τοτε ολα καλα και στα 172.000 μπηκε για αλλαγη δισκοπλατω.
Τα μαστορακια του μηχχανικου επειδη ειναι επιστημονες δεν μπορουσανε λενε να βγαλουν το αμορτισερ στη συνδεση του στο κατω μερος επειδη ειχε κολλησει και το βαραγανε με σφυρι να βγει...αλλα δεν.
Τεσπα κατεβασανε ολη την αναρτηση και αλλαχτηκε το ανταλλακτικο.
Περνω το αμαξι...βγαινω στον δρομο...αρχισει να ανεβοκατεβαινει απο την αριστερη μερια λες και ειχε στραβο ολο το ημιαξονιο.
Το παω πισω αμεσως...το λυνουν...ο εσωτερικος μπιλιοφορος ειχε διαλυθει.
Αναλαμβανει φυσικα να το επισκευασει ....τωρα τι εκανε ενας Θεος ξερει.

Το θεμα ειναι οτι απο τοτε εχω τρεμουλο στο τιμονι που ξεκιναει απο τα 80 και στα 120-130 ειναι σπαστικο. Πιο ψηλα σβηνει λιγο αλλα το νιωθεις.
Αλλαζω ημιαξονιο...παλι τα ιδια.
Κανω ζυγοσταθμιση με τους τροχους επανω...εφτιαξε αρκετα αλλα παλι μετα απο κανα μηνα ιδιο θεμα.
Αλλαζω ζαντες....τις επιδιορθωνω μια και ηταν απο παλιο μου αμαξι...κανω ζυγοσταθμισεις με τροχους επανω ...τιποτα.

Κανω υπομονη...αλλαζω λαστιχα...και μολις πριν 5 μερες αλλαξα παλι...

1. Ημιαξονιο SKF Αριστερο.
2. Μουαγιε δεξια και αριστερα με ρουλεμαν...SKF.

κανω ευθυγραμμιση και ζυγοσταμιση...τιποτα. παλι τα ιδια και ειδικα με τα καινουργια μουαγιε το φαινομενο πιο ενοχλητικο μια και το δεξι ηταν λιγο αρπαγμενο.

Ξανακανω ζυγοσταθμιση με τους τροχους επανω...τιποτα.

Συζητω με τον μηχανικο μου...δεν μπορουμε να βρουμε λυση.
Ψαλιδια ειναι οκ...
Ακρομπαρα και ημιμπαρα οκ...τι διαολο!!!!!!!

Εχω απελπιστει. Το αμαξι ειναι μια χαρα με βολευει και με το υγραεριο κιολας και εχω σπαστει απιστευτα με το τρεμουλο ειδικα οταν βγαινω εθνικη.

Για πειτε καμμια ιδεα βρε παιδια.

να σημειωσω οτι εχουν αλλαχθει και οι βασεις παλιοτερα του μοτερ και κιβωτιου.

Με ειχε βαλει ο μηχανικος μου μια φορα να παταω γκαζι και αυτος απο κατω σηκωνε την βαση του μοτερ και το τρεμουλο εξαφανιζοταν. Θεωρησαμε οτι ηταν απο βασεις και γιαυτο αλλαχθηκαν αλλα δεν...

Να εχει αρπαξει διαφορικο ?

Ευχαριστω εκ των προτερων
 

UltiMo_

Rookie
Jun 9, 2019
45
1
0
41
Βόλος
μόνο το συμπλέκτη δηλαδή δεν ξανατσεκαρες...
για κοιτα μπας και εγινε καμμια μικρή πατάτα και δεν ειναι ζυγοσταθμισμένο το πλατώ και σου δημιουργεί το τρέμουλο.

εμένα μου είχαν βάλει δίσκο συμπλέκτη ανάποδα. τα βιδώσαμε όλα, το αμαξι δεν απέμπλεκε. φάγαμε μισή ώρα στη ράμπα πάνω μεχρι που ξαναλυθήκαν παλι απ την αρχή ρόδες, ημιαξόνια.. για να δούνε τη βλακεία που είχανε κάνει. ασε εχασα πάσα ιδέα!!
 

gmitsiakis

Original poster
Member
Mar 16, 2016
110
11
18
Μοντέλο
MK6
Το πλατω αλλαχθηκε μαζι με δισκο και ρουλεμαν και ειδικα επειδη το εκανε ο μηχανικος μου εδω και οχι στην Καρδιτσα που το εκανε ο γνωστος εκει επιστημονας.
Τι να πω...
Μηχανικα σε οτι ειναι εμφανες τουλαχιστον δεν υπαρχει κατι να πασχει.

Οταν το τιμονι ειναι στην ευθεια και το αμαξι σταματημενο...αν στριψω προς τα αριστερα με συνεχομενες κινησεις ακουγεται ενα τσικ τσικ.
Απο κρεμαγιερα μερια. Σαν να εχει κενα.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Κατά τη γνώμη μου, δύο πράγματα έμειναν να δεις:
1. Όπως ανέφερε και ο UltiMo_ παραπάνω, το συμπλέκτη και πιθανή βλακεία που έκαναν κατά την τοποθέτηση
2. Δισκόπλακες/τακάκια, μήπως είναι κάτι στραβό εκεί.
 

dimitridegrecia

New member
MK7
Nov 8, 2017
65
5
8
35
Μοντέλο
MK7
LOCATION
Athens
Τα ρουλεμάν τροχών κάνουν θόρυβο αλλά δεν σταματάνε μετά από κάποια χιλιόμετρα. Συνεχίζουν μέχρι τα 200 π.χ. και αλλάζουν τονικότητα. Είναι κάτι που γίνεται μόνο με αυξημένα χιλιόμετρα (ταχύτητα δλδ) ή όταν ανεβάζεις στροφές στο κιβώτιο; Είναι δλδ κάτι που το έχεις μόνο εθνική ή αν στροφάρεις την 2α μέχρι τις 6000 στροφές ξανακάνει; Αν είναι η πρώτη περίπτωση και ανεβαίνει με την ταχύτητα, τότε είναι θέμα τροχών-ανάρτησης-φρένων. Αν είναι η δεύτερη, παίζει να μπήκε λάθος το πλατό και να βγάζει δονήσεις.

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]27, Ιουνίου, 2019, 23:57:47[/time]
Έχε υπόψιν επίσης οτι όταν αυξάνεις ταχύτητα, το αμάξι λόγω της πίεσης του αέρα χαμηλώνει, αυξάνεται λίγο το κάμπερ του, και ίσως για αυτό σου βγάζει το θόρυβο. Πήγαινε σε έναν λαστιχά ή στο μηχανικό σου, πές του να βάλει σε ένα δραπανοκατσάβιδο μπροστά ένα τρυπανι με ένα κυλινδρικό κομμάτι ξύλο ή πλαστικό πάχους 10 εκατοστών περίπου και να το ακουμπήσει στη ρόδα όταν το αμάξι είναι στον αέρα και να τη γυρίσει γρήγορα. Έτσι θα διαπιστώσει σε ποια ρόδα (ή σε ποιες) είναι το θέμα, για να μην αλλάζεις τζάμπα ανταλλακτικά. Έτσι βρήκα εγώ το ελαττωματικό ρουλεμάν μου που έκανε θόρυβο μετά τα 60.

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1561669078[/time]
Τώρα είδα και τα κενά και τα τσικ τσικα που αναφέρεις. Απ΄όλη την περιγραφή ακούγεται σαν να κάνανε πουστιά με το αμορτισέρ, παίζει να στο έχουν στραβώσει κι απλά το ίσιωσαν μετά "κατά προσέγγιση". Πρέπει να τσεκάρεις κρεμαγιέρα και να γρασάρεις λίγο την κολώνα του τιμονιού για να τα αποκλείσεις, και μετά να δοκιμάσεις αν γίνεται ένα άλλο αμορτισέρ μήπως φτιάξει το θέμα.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
εγω θα έριχνα και μια ματια στο top mount, αλλα και στη βάση απο το γόνατο, παίζει να είναι λασκα όλο το γόνατο με τα γκαπα-γκουπα. Στην ευθυγράμμιση δε θα φαίνεται γιατι ο τροχός ειναι ακίνητος, αλλά κάτι έχει γίνει με το γόνατο (στραβό αμορτισέρ? ξεχαρβαλωμένες βασεις ψαλιδιού? σηκωσε το και κουνα δυνατά τη ρόδα δεν πρεπει να ακουγονται γκαπα-γκουπα στα κουνήματα.

Για συμπλέκτη δυσκολο το βλέπω, κάποια λαλακία έχει γινει με το γόνατο. Κοίτα μη δεν είναι και καλά σφιγμένες οι βίδες απο τα top mount, ή μην έχει ραγισει κανένας θόλος.
 

dimitridegrecia

New member
MK7
Nov 8, 2017
65
5
8
35
Μοντέλο
MK7
LOCATION
Athens
Σωστός ο turbomaniac. Κάτι στην εγκατάσταση του αμορτισέρ έγινε λάθος...
 

gmitsiakis

Original poster
Member
Mar 16, 2016
110
11
18
Μοντέλο
MK6
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας.
Top mount και αμορτισερ εχουν αλλαχθει.
Διακοπλακες με τακακια περσι γιατι νομιζα και γω οτι αυτο εφταιγε.
Οποτε παω στο οτι οπως το κοπαναγανε να εχει σταβωσει η κανα ψαλιδι η η κατω βαση που καθεται το αμορτισερ.

Ελπίζω να τελειωνω συντομα με αυτο.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
στο ρελαντι κουνα το τιμονι δεξια αριστερα αποτομα και αν ακουγετε κοπανημα εισαι για κρεμαγιερα η ημιμπαρα. μουαγιε αλλαξανε με καινουριο ρουλεμαν λογικα να φανταστω. ισως στα ακρα σου να εχουν κανει κενα και το ρουλεμαν να μην παταει σωστα στη φωλια του.
 

gmitsiakis

Original poster
Member
Mar 16, 2016
110
11
18
Μοντέλο
MK6
Οντως οταν το αμαξι ειναι ακινητι στο ρελαντι και το κουνησω ελαφρα και συνεχομενα προς τα αριστερα... Ακουγεται ενα γκαπ-γκαπ και αυτο σκεφτηκα και γω. Το ειπα στον μηχανικο μου... Μου λεει να το δουμε... Αντε να δουμε...
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread