- Thread starter
- #1
Τελικα το αμαξι μου δεν ειχε τπτ το τραγικο, με 100 ευρω ξεμπερδεψα.
Ευτηχως το μοτερ δεν ειχε "χτυπησει" και την εβγαλα καθαρη!Ενα απλο ανοιγμα στο καπακι των εκκεντροφορων και το προβλημα εντοπιστηκε, ειχε απλα ΣΤΡΑΒΩΣΕΙ μια βαλβιδα εκκεντροφορων,αντικαταστηθηκε απλα και ομορφα και ολα καλα.
Το θεμα ειναι οτι το αμαξι το ειχα αφησει στον Καρανικολα τον οποιο και εμπιστευομουν απολυτα για να βρει τι φταιει και ακουγεται αυτο το "χτυπημα" απο το μοτερ,μου ειπε οτι στην καλυτερη να ειναι βαλβιδα εκκεντροφορων και την βγαζουμε καθαρη και στην χειροτερη των περιπτωσεων οτι εχει χτυπησει το μοτερ και αν ειναι ετσι τα πραγματα ειναι αρκετα δυσκολα.
Το αμαξι το αφησα 3εις μερες μεσα για να δουν τι εχει,την τριτη μερα επικοινωνησα με τον Κυριο Καρανικολα οπου μου ειπε οτι ανοιξε το καπακι των εκκεντροφορων και οτι ειναι ολα καλα μεσα και εβγαλε το συμπερασμα οτι εχει χτυπησει το μοτερ.
Του ζητησα να μου προτεινει λυσεις και μου ειπε τις εξης 3εις:
1)Καινουριο κορμο με 3800 + 800 εργατικα
2)Μετεχειρο μοτερ κομπλε με εργατικα 2000 ευρω το οποιο ειπε το ειχε ηδη βρει
3)Σφυριλατα πιστονια τα οποια ειναι διαθεσιμα μονο κατα παραγγελια, αφου δεν υπαρχουν ετοιμοπαραδοτα
Οπως καταλαβαινετε η στεναχωρια μου μεγαλη αφου στην καλυτερη ηθελα 2000 ευρω κερατιατικα για να φτιαξω ενα αμαξι του οποιου η αξια του δεν ξεπερνα τις 6000 μετεχ με λιγα λογια δυσκολιες.
Ευτηχως δεν ξερω πως μου στραβωσε και πριν απο το οκ να ξεκινησει να τοποθετει το μετεχ μοτερ το πηρα αρον αρον απο τον Καρανικολα και το εφερα σε κατι φιλους μηχανικους στην Καλαματα οπου μολις ανοιξαν το καπακι βρηκαν αμεσως το προβλημα και το ελυσαν με συνοπτικες διαδικασιες.
Ευτηχως γλυτωσα 2000 ευρω ΑΕΡΑ!!!!
Τα συμπερασματα δικα σας για την Car Center.
Ευτηχως το μοτερ δεν ειχε "χτυπησει" και την εβγαλα καθαρη!Ενα απλο ανοιγμα στο καπακι των εκκεντροφορων και το προβλημα εντοπιστηκε, ειχε απλα ΣΤΡΑΒΩΣΕΙ μια βαλβιδα εκκεντροφορων,αντικαταστηθηκε απλα και ομορφα και ολα καλα.
Το θεμα ειναι οτι το αμαξι το ειχα αφησει στον Καρανικολα τον οποιο και εμπιστευομουν απολυτα για να βρει τι φταιει και ακουγεται αυτο το "χτυπημα" απο το μοτερ,μου ειπε οτι στην καλυτερη να ειναι βαλβιδα εκκεντροφορων και την βγαζουμε καθαρη και στην χειροτερη των περιπτωσεων οτι εχει χτυπησει το μοτερ και αν ειναι ετσι τα πραγματα ειναι αρκετα δυσκολα.
Το αμαξι το αφησα 3εις μερες μεσα για να δουν τι εχει,την τριτη μερα επικοινωνησα με τον Κυριο Καρανικολα οπου μου ειπε οτι ανοιξε το καπακι των εκκεντροφορων και οτι ειναι ολα καλα μεσα και εβγαλε το συμπερασμα οτι εχει χτυπησει το μοτερ.
Του ζητησα να μου προτεινει λυσεις και μου ειπε τις εξης 3εις:
1)Καινουριο κορμο με 3800 + 800 εργατικα
2)Μετεχειρο μοτερ κομπλε με εργατικα 2000 ευρω το οποιο ειπε το ειχε ηδη βρει
3)Σφυριλατα πιστονια τα οποια ειναι διαθεσιμα μονο κατα παραγγελια, αφου δεν υπαρχουν ετοιμοπαραδοτα
Οπως καταλαβαινετε η στεναχωρια μου μεγαλη αφου στην καλυτερη ηθελα 2000 ευρω κερατιατικα για να φτιαξω ενα αμαξι του οποιου η αξια του δεν ξεπερνα τις 6000 μετεχ με λιγα λογια δυσκολιες.
Ευτηχως δεν ξερω πως μου στραβωσε και πριν απο το οκ να ξεκινησει να τοποθετει το μετεχ μοτερ το πηρα αρον αρον απο τον Καρανικολα και το εφερα σε κατι φιλους μηχανικους στην Καλαματα οπου μολις ανοιξαν το καπακι βρηκαν αμεσως το προβλημα και το ελυσαν με συνοπτικες διαδικασιες.
Ευτηχως γλυτωσα 2000 ευρω ΑΕΡΑ!!!!
Τα συμπερασματα δικα σας για την Car Center.