- Thread starter
- #1
Για όποιον ενδιαφέρεται υπάρχουν οι εξής λύσεις: 1)μετατροπή 2) ατμοσφαιρική βελτίωση και 3) turbo (το 1 βέβαια δεν αποκλείει τα άλλα 2 ;D ).
1) Το mk3 παίρνει άνετα τα εξής μοτέρ: 1.4-1.6-1.6 turbo CVH, 1.8 (105 ίππους) και 1.8 (130 ίππους) DOCH....τα οποία είναι και τα εργοστασιακά μοτέρ του mk3.
Υπάρχει και η δυνατότητα να μπεί 1.6 DOCH και 2.0 Zetec ή RS2000 (με αρκετή πατέντα τα 2 τελευταία). Στην Αγγλία έχουν βάζει και 2.0 Duratec απο Focus mk1 ST και ή προσαρμόζουν τον εγκέφαλο και τα όργανα του ST ή βάζουν άγραφο. Για το μεταβλητό χρονισμό απ'όσο έχω διαβάσει χρησιμοποιούν σύστημα απο Vtec (αν δε βάλουν τον εγκέφαλο του duratec). Υπάρχει και η μετατροπή ZVH που είναι 16V κορμός (δίλιτρος συνήθως) και κεφαλή με εισαγωγή απο Fietsa RS turbo (μπλοκέ απο Escort RS turbo της Quaife σε σαζμάν απο diesel....πολλές φορές και υπερκυβισμένα στα 2.100cc)
2) Για ατμοσφαιρική βελτίωση υπάρχουν φίλτρα, προγράμματα, εξατμίσεις! Εκκεντροφόροι και γρανάζια υπάρχουν για ολα τα στάδια και είναι συνήθως της Kent ή της Piper (υπάρχουν και έτοιμα kits που περιλαμβάνουν:εκκεντροφόρους, ελατήρια βαλβίδων, ωστήρια, τσιμούχες και μεταλλική φλάντζα).
3) Για turbo η λύση είναι μονόδρομος και ακούει στο όνομα Fiesta RS Turbo (για μεγαλύτερες και πιο extreme καταστάσεις ακούγεται και το όνομα Cosworth)!!!
Η επιλογή είναι καθαρά θέμα γούστου και τσέπης. Προσοχή στα μεταχειρισμένα μοτέρ όμως!
1) Το mk3 παίρνει άνετα τα εξής μοτέρ: 1.4-1.6-1.6 turbo CVH, 1.8 (105 ίππους) και 1.8 (130 ίππους) DOCH....τα οποία είναι και τα εργοστασιακά μοτέρ του mk3.
Υπάρχει και η δυνατότητα να μπεί 1.6 DOCH και 2.0 Zetec ή RS2000 (με αρκετή πατέντα τα 2 τελευταία). Στην Αγγλία έχουν βάζει και 2.0 Duratec απο Focus mk1 ST και ή προσαρμόζουν τον εγκέφαλο και τα όργανα του ST ή βάζουν άγραφο. Για το μεταβλητό χρονισμό απ'όσο έχω διαβάσει χρησιμοποιούν σύστημα απο Vtec (αν δε βάλουν τον εγκέφαλο του duratec). Υπάρχει και η μετατροπή ZVH που είναι 16V κορμός (δίλιτρος συνήθως) και κεφαλή με εισαγωγή απο Fietsa RS turbo (μπλοκέ απο Escort RS turbo της Quaife σε σαζμάν απο diesel....πολλές φορές και υπερκυβισμένα στα 2.100cc)
2) Για ατμοσφαιρική βελτίωση υπάρχουν φίλτρα, προγράμματα, εξατμίσεις! Εκκεντροφόροι και γρανάζια υπάρχουν για ολα τα στάδια και είναι συνήθως της Kent ή της Piper (υπάρχουν και έτοιμα kits που περιλαμβάνουν:εκκεντροφόρους, ελατήρια βαλβίδων, ωστήρια, τσιμούχες και μεταλλική φλάντζα).
3) Για turbo η λύση είναι μονόδρομος και ακούει στο όνομα Fiesta RS Turbo (για μεγαλύτερες και πιο extreme καταστάσεις ακούγεται και το όνομα Cosworth)!!!
Η επιλογή είναι καθαρά θέμα γούστου και τσέπης. Προσοχή στα μεταχειρισμένα μοτέρ όμως!