DarthFiesta
Pro Member
- Nov 29, 2010
- 723
- 0
- 0
- 41
turbomaniac said:πιστευω οτι ο κόσμος επενδύει τρελά λεφτα σε αναρτηση, φρενα κλπ. Εφοσον το αμάξι δεν προορίζεται για χρήση πίστας η αναρτηση περιτευει.... Δεν ξερω γιατι έχει βγει αυτο το "must" της βελτίωσης στην αναρτηση.... Ασε που με πιο σκληρη ανάρτηση το αμάξι γίνεται πιό απόλυτο και δεν μπορεις να παιξεις όσο θελεις.
αλλα δεν είναι και το καταλληλο ποστ εδω να το συζητήσουμε.
με αυτην την λογικη δεν χρειαζεται ουτε να το δυναμωσεις γιατι δεν κανουμε κ αγωνες ταχυτητας...
απλα η βελτιωση ειναι κατι σαν "χομπυ" κ καλο ειναι να την κανεις σε ολους τους τομεις...εγω προσωπικα αν ειχα ξεκινησει αναποδα κ εβαζα το ΜΡ165 σιγουρα θα ζητηγα κ την καλη μου αναρτηση...ειναι τοσο γραμμικο πλεον απο χαμηλα που σε στροφοδιαδρομες πραγματικα χαιρεσαι να το οδηγεις...
πιο πολυ χαρηκα που εκανα τον γυρο της πεντελης με ΜΡ165 κ KW παρα τα ανοιγματα σε ευθειες..κ οπως εχω ξαναπει αν καποιος πηρε ST για να βαζει "φωτια" στον δρομο τοτε εκανε λαθος επιλογη..τα συνδιαζει ολα πλεον.. biggrin