KARBY said:Λοιπον να τα παρουμε με την σειρα.ΞΕΝΟΝ ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΑ.
Πρωτον ειναι παρανομα.
Δευτερον δεν εστιαζουν σωστα γιατι τα κατοπτρα δεν ειναι για ξενον .
Τριτον δημιουργουν υπερφορτωση στο δυκτιο ωστε να τρεμπαιζουν απο την διαφορα τασεως κατα την ενεργεια αλλων ηλεκτρικων λειτουργιων.
Τεταρτον δημιουργουνται προβληματα στεγανωτητας στα φαναρια και χανεται και η εγγυηση.
Πεμπτο και τελευταιο επειδη δεν εχουν αυτοματη ρυθμιση υψους ΣΤΡΑΒΩΝΟΥΝ.
Καντε τη δουλεια σας με καλλιτερες λαμπες ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΙΔΙΑ WATTS.
Με ξενον ενδεχεται να αναβει και το προειδοποιητικο καμμενης λαμπας για οσα την εχουν.
Οσο για τα φωτα θεσεως ,καλλιτερα να τα αφησετε στην ησυχια τους γιατι εχουν αυτοματη ρυθμιση φωτεινοτητας για τα led του titanioum οσο για το trend εχω την εντυπωση οτι δεν εχουν.ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΕΤΑ ΣΩΣΤΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΙΧΟ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ.
Φίλε KARBY νομίζω πως είσαι λίγο απόλυτος.
Πρώτον δεν είναι παράνομα. Αν ψάξεις υπάρχει ανάλογο δημοσίευμα στους 4 τροχούς με κοινοτική οδηγία από E.U. και επίσης πολλά αμάξια έχουν πλέον μαμά xenon.
Δεύτερον θέλουν πολύ καλή ρύθμιση ή να βάλεις projector και δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα εστιάσεις.
Τρίτον τα xenon έχουν το ballast για αυτό ακριβώς το λόγο . Εαν τρεμοπαίζουν υπάρχουν άλλοι λόγοι (κακοί ποιότητα λάμπας , ballast , κακές συνδέσεις κτλ.).
Τέταρτο εαν κάνεις καλή δουλειά δεν έχεις προβλήματα στεγανότητας (την εγγύηση την χάνεις και μια βίδα να αλλάξεις μόνος σου , οπότε όσο θες να την έχεις δεν πειράζεις τίποτα).
Πέμπτο τα ρυθμίζεις σε μια μέση στάθμη για standart και μετά παίζεις ανάλογα που είσαι με τον εσωτερικό ρυθμιστή.
Επίσης εαν το αμάξι σου έχει canbus πρέπει να βάλεις xenon με canbus γιατί θα σου ανάβει η ένδειξη καμένης λάμπας (όπως λες) και θα έχεις και άλλα προβλήματα ηλεκτρολογικά . Τέλος αν θες να είσαι 100% σωστός πας και ρυθμίζεις τα φώτα σου σε έναν ηλεκτρολόγο με το ανάλογο μηχάνημα. Γιατί στον τοίχο είναι θέμα εμπειρίας και συνήθως δεν είναι σωστά (άσχετα αν το κάνουμε οι περισσότεροι).