-
- Thread starter
- #1
Μετά από σχετική συζήτηση που είχα χθες με τον StuparArt, σας παρουσιάζω ένα σχέδιο με τις διαφορές που έχουν οι ζάντες του mk7 ανάλογα με τις διαστάσεις και το offset τους.
Η κόκκινη γραμμή είναι το άκρο του αυτοκινήτου, εκεί δηλαδή που ακουμπά και βιδώνεται η ζάντα. Αριστερά είναι η έξω πλευρά της ζάντας και δεξιά η μέσα πλευρά.
Στο πρώτο σχέδιο έχουμε μία ζάντα με πλάτος 6.5 ίντσες (6.5x15 ή 6.5x16) και offset 47.5 (εργοστασιακό)
Στο δεύτερο σχέδιο έχουμε μια ζάντα με πλάτος 7 ίντσες (7x16 ή 7x17) και offset 47.5 (εργοστασιακό)
Στο τρίτο σχέδιο έχουμε μια ζάντα με πλάτος 7 ίντσες, όπως παραπάνω, αλλά με offset 45 (aftermarket)
● Όταν το offset είναι ίδιο και αλλάζει μόνο το πλάτος (1η και 2η περίπτωση), η ζάντα συνεχίζει να είναι κεντραρισμένη στο σημείο στήριξής της, αλλά η διαφορά πλάτους διαμοιράζεται προς τα έξω και προς τα μέσα στο θόλο του αυτοκινήτου. Η διαφορά είναι 6,35mm προς τα έξω και 6,35mm προς τα μέσα (1/4 της ίντσας από κάθε πλευρά δηλαδή).
● Όταν το πλάτος είναι ίδιο και αλλάζει μόνο το offset (2η και 3η περίπτωση), η ζάντα βγαίνει προς τα έξω κατά 2,5mm (και άλλο τόσο μπαίνει προς τα μέσα από την εσωτερική πλευρά), όσο δηλαδή είναι η διαφορά του offset.
● Όταν αλλάζουν και οι δύο παράμετροι πλάτος και offset (1η και 3η περίπτωση), τότε η ζάντα βγαίνει προς τα έξω κατά 6,35 + 2,5 = 8,85mm
Όποια παρατήρηση ή διόρθωση είναι ευπρόσδεκτηÂ
Η κόκκινη γραμμή είναι το άκρο του αυτοκινήτου, εκεί δηλαδή που ακουμπά και βιδώνεται η ζάντα. Αριστερά είναι η έξω πλευρά της ζάντας και δεξιά η μέσα πλευρά.
Στο πρώτο σχέδιο έχουμε μία ζάντα με πλάτος 6.5 ίντσες (6.5x15 ή 6.5x16) και offset 47.5 (εργοστασιακό)
Στο δεύτερο σχέδιο έχουμε μια ζάντα με πλάτος 7 ίντσες (7x16 ή 7x17) και offset 47.5 (εργοστασιακό)
Στο τρίτο σχέδιο έχουμε μια ζάντα με πλάτος 7 ίντσες, όπως παραπάνω, αλλά με offset 45 (aftermarket)
● Όταν το offset είναι ίδιο και αλλάζει μόνο το πλάτος (1η και 2η περίπτωση), η ζάντα συνεχίζει να είναι κεντραρισμένη στο σημείο στήριξής της, αλλά η διαφορά πλάτους διαμοιράζεται προς τα έξω και προς τα μέσα στο θόλο του αυτοκινήτου. Η διαφορά είναι 6,35mm προς τα έξω και 6,35mm προς τα μέσα (1/4 της ίντσας από κάθε πλευρά δηλαδή).
● Όταν το πλάτος είναι ίδιο και αλλάζει μόνο το offset (2η και 3η περίπτωση), η ζάντα βγαίνει προς τα έξω κατά 2,5mm (και άλλο τόσο μπαίνει προς τα μέσα από την εσωτερική πλευρά), όσο δηλαδή είναι η διαφορά του offset.
● Όταν αλλάζουν και οι δύο παράμετροι πλάτος και offset (1η και 3η περίπτωση), τότε η ζάντα βγαίνει προς τα έξω κατά 6,35 + 2,5 = 8,85mm
Όποια παρατήρηση ή διόρθωση είναι ευπρόσδεκτηÂ