-
- Administrator
- Moderator
- Thread starter
- #1
Ανοίγοντας το καπώ και παρατηρώντας τα φανάρια θα δούμε σε κάθε φανάρι από 2 βίδες και μια ταπούλα! Ξεκινάμε να λύσουμε τις δύο βίδες με ένα ίσιο και μεσαίο κατσαβίδι οπως φαίνεται στις φώτο παρακάτω...
συνεχίζουμε αφαιρώντας την ταπούλα στο μπροστά μέρος του φαναριού εκεί που ενώνεται με τον προφυλακτήρα,χρησιμοποιώντας ενα πιο ψιλό κατσαβιδάκι...
Με το ίσιο κατσαβίδι τραβάμε ελαφρώς το δοντάκι της φύσας τροφοδοσίας και έπειτα την αφαιρούμε.
Μετά πιάνουμε το φανάρι από την πάνω μεριά και το τραβάμε προς τα πάνω σιγά σιγά ώστε να ελευθερωθεί από την κάτω βάση στο οποίο είναι κουμπωμένο (προσοχή στο τράβηγμα όμως διότι μπορεί να σπάσει κάποιο δοντάκι από την κάτω βάση. Αν το φανάρι δεν ξεκουμπώνει εύκολα πιάστε το και με τα 2 χέρια και κουνήστε το ελαφριά αριστερά-δεξιά ώστε να "ξεκολλήσει" σιγά σιγά από την βάση του). Μόλις βγει από την βάση του θα ακουστεί ένα κρακ αλλά μην τρομάξετε... δεν έχει σπάσει τίποτα!(Αν πάλι έσπασε κάποιο δοντάκι από την κάτω βάση μην ανγχωθείτε γιατί το φανάρι και πάλι "μαγκώνει" στη βάση του)
εδώ φαίνεται η κάτω βάση και το αυτάκι απο το φανάρι
και εδώ έχουμε το φανάρι τελείως λυμένο και ειναι σημειωμένη η κάθε τρύπα του φαναριού σε ποιά τρύπα του αμαξώματος αντιστοιχεί..
Στην παρακάτω φώτο φαίνεται η κάτω μερία του φαναριού και πως ανοίγουμε το καπάκι για να έχουμε πρόσβαση στα ψειράκια για να τα αλλάξουμε
Για να ξανατοποθετήσουμε το φανάρι κοιτάμε να το βάλουμε πρώτα από μπροστά προσέχοντας τα 2 "μαγουλάκια" που έχει στο πλάι! Για να βάλουμε τα "μαγουλάκια" απλά τραβάμε λίγο μπροστά τον προφυλακτήρα. Αφού έχει έρθει στη θέση του το φανάρι, το πιέζουμε ώστε να "κάτσει" στην κάτω βάση. Τώρα βιδώνουμε και πάλι τις δύο βίδες και έπειτα βάζουμε την ταπούλα.(πρώτα το κάτω μέρος της και μετά το πάνω)
Αυτό ήταν...είμαστε έτοιμοι! biggrin biggrin
Υ.Γ για να αλλαχτούν τα φώτα πορείας θα πρέπει να βγεί η πίσω λαστιχένια τάπα...στην διαδικασία αυτή δεν θα πρέπει να αφαιρεθεί το φανάρι!!
συνεχίζουμε αφαιρώντας την ταπούλα στο μπροστά μέρος του φαναριού εκεί που ενώνεται με τον προφυλακτήρα,χρησιμοποιώντας ενα πιο ψιλό κατσαβιδάκι...
Με το ίσιο κατσαβίδι τραβάμε ελαφρώς το δοντάκι της φύσας τροφοδοσίας και έπειτα την αφαιρούμε.
Μετά πιάνουμε το φανάρι από την πάνω μεριά και το τραβάμε προς τα πάνω σιγά σιγά ώστε να ελευθερωθεί από την κάτω βάση στο οποίο είναι κουμπωμένο (προσοχή στο τράβηγμα όμως διότι μπορεί να σπάσει κάποιο δοντάκι από την κάτω βάση. Αν το φανάρι δεν ξεκουμπώνει εύκολα πιάστε το και με τα 2 χέρια και κουνήστε το ελαφριά αριστερά-δεξιά ώστε να "ξεκολλήσει" σιγά σιγά από την βάση του). Μόλις βγει από την βάση του θα ακουστεί ένα κρακ αλλά μην τρομάξετε... δεν έχει σπάσει τίποτα!(Αν πάλι έσπασε κάποιο δοντάκι από την κάτω βάση μην ανγχωθείτε γιατί το φανάρι και πάλι "μαγκώνει" στη βάση του)
εδώ φαίνεται η κάτω βάση και το αυτάκι απο το φανάρι
και εδώ έχουμε το φανάρι τελείως λυμένο και ειναι σημειωμένη η κάθε τρύπα του φαναριού σε ποιά τρύπα του αμαξώματος αντιστοιχεί..
Στην παρακάτω φώτο φαίνεται η κάτω μερία του φαναριού και πως ανοίγουμε το καπάκι για να έχουμε πρόσβαση στα ψειράκια για να τα αλλάξουμε
Για να ξανατοποθετήσουμε το φανάρι κοιτάμε να το βάλουμε πρώτα από μπροστά προσέχοντας τα 2 "μαγουλάκια" που έχει στο πλάι! Για να βάλουμε τα "μαγουλάκια" απλά τραβάμε λίγο μπροστά τον προφυλακτήρα. Αφού έχει έρθει στη θέση του το φανάρι, το πιέζουμε ώστε να "κάτσει" στην κάτω βάση. Τώρα βιδώνουμε και πάλι τις δύο βίδες και έπειτα βάζουμε την ταπούλα.(πρώτα το κάτω μέρος της και μετά το πάνω)
Αυτό ήταν...είμαστε έτοιμοι! biggrin biggrin
Υ.Γ για να αλλαχτούν τα φώτα πορείας θα πρέπει να βγεί η πίσω λαστιχένια τάπα...στην διαδικασία αυτή δεν θα πρέπει να αφαιρεθεί το φανάρι!!