όταν αλλάζεις όλο αυτό το θερμοστάτη πρέπει να το ελένχεις λίγο το παραφλου γιατί μπορεί να θέλει και συμπλήρωμα
-Και- Γι'αυτό πριν αγοράσουμε/πάρουμε οποιοδήποτε όχημα καλό είναι να το ελέγχει (ολικώς) ο κατάλληλος τεχνικός. Καλό είναι να γίνει και ο έλεγχος της αντλίας και του δοχείου.filippos said:τελικά μου είπανε ότι θέλει και το πλαστικό κάλημα του θερμοστάτη αλλαγή.
το μόνο που δεν άλλαξα ακόμα είναι αντλία νερού και δοχείο νερού
πολυ υπουλη η διαρροη απο εκει.για να το καταλαβουν στο συνεργειο ειδαν και επαθαν!το αμαξι σκυλι δουλευε κανονικα χωρις αρρυθμιες με πλυμμηρα μεσα!turbomaniac said:αυτες οι χαζοτάπες, τι τις βάλανε εκεί? αλήθεια θα ήθελα να ξέρω.
ναι φιλε μου γιατι ειχαν περασει νερα στο θαλαμο καυσης.ποτε δεν πηρα απαντηση πως εγινε παρα μονο την γελοια για μενα απαντηση οτι το παθαινουν τα φιεστα.ολα αυτα σε επισημο επισκευαστη που δεν ξαναπατησα.ειμουν πολυ επιφοβος μετα την επισκευη αλλα εως τωρα μετα απο 1μιση χρονο ολα καλα.βεβαια δεν εχω κανει ουτε 10.000χλμ απο τοτε ακομη.περασα μεγαλη ταλαιπωρια και το εξοργιστικο ηταν οτι τους ελεγα οτι χανω νερα να το ψαξουν και αυτοι μου εκαναν λαθος διαγνωσεις συνεχως.πχ.τρυπιο παγουρι που τρυπα εγω δεν ειχα δει.τεσπα ειμουν και ασχετος με μηχανολογικα και εκανα οτι μου ελεγαν.παντως το φιεστακι αντεξε.13 χρονια το χω και δεν μ εχει προδωσει παρα μονο με την φλατζα που αν ηξερα καποια παραπανω απο μηχανολογικα θα την γλυτωνα.ριχνω την μεγαλυτερη ευθυνη σε μενα!kostg said:Και χρειάστηκε επισκευή το καπάκι; Μέχρι τώρα είναι ΟΚ το αυτοκίνητο;