Nos7 θα σου πω εγώ τι πάτησες.
Έκατσα και εγώ σήμερα και παιδεύτηκα με το αυτόματο κλείδωμα στο ΜΚ7 και τελικά βρήκα πως γίνεται.
Αρχικά όπως είπες ενεργοποιούμε το
auto locking with speed από το Forscan.
Στη συνέχεια κάνουμε το εξής:
1) Φοράμε ζώνη (δεν είναι απαραίτητο απλά ο ήχος που κάνει το MK7 κατά την ενεργοποίηση του autolock είναι ίδιος με αυτόν της ζώνης οπότε σιγουρεύουμε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να χτυπήσει λόγω ζώνης).
2) Ανάβουμε μηχανή και πατάμε 3 φορές το κουμπί του κλειδώματος πάνω από τα αλάρμ.
3) Σβήνουμε μηχανή και πατάμε άλλες 3 φορές το κουμπί του κλειδώματος.
4) Ανάβουμε πάλι μηχανή (θα ακούσουμε 1 φορά το καμπανάκι της ζώνης κατά το άναμμα για να μας πει ότι είμαστε σε programming mode) και αυτή τη φορά κρατάμε πατημένο το κλείδωμα για 2-3 δευτερόλεπτα μέχρι να ακούσουμε 2 φορές το καμπανάκι της ζώνης.
Αν στο τέλος της διαδικασίας το κλείδωμα είναι αναμμένο, πριν τον έλεγχο σβήνουμε μηχανή και ανοίγουμε την πόρτα για να ξεκινήσει το αμάξι ξεκλείδωτο. Για να ελέγξουμε ότι όλα έγιναν σωστά δεν χρειάζεται να πάμε μακρυά. Στα πρώτα 2 μέτρα πρέπει να έχει κλειδώσει.
Τα βήματα αυτά πρέπει να γίνουν μέσα σε 30 δεύτερα. Στην ουσία εκεί που το βίντεο λέει ότι βαράει η κόρνα, στο ΜΚ7 χτυπάει το καμπανάκι της ζώνης.
Προσωπικά θα ήθελα να σου δίνει το Forscan επιλογή να ορίσεις εσύ τα χιλιόμετρα στα οποία θες να κλειδώσει. Έχω διαβάσει περιπτώσεις που βγήκε ο άλλος να πάει στο περίπτερο με τη μηχανή αναμμένη και το αμάξι κλείδωσε και δεν μπορούσε να μπει. Έχω δει πως σε άλλο πρόγραμμα, ELM config νομίζω λέγεται, σε αφήνει να διαλέξεις και τα χιλιόμετρα. Το θέμα ήταν πως το interface δεν ήταν καθόλου φιλικό. Τα πάντα τα εμφάνιζε με κωδικούς οπότε δεν ήθελε και πολύ να κάνεις λάθος.