scorpion said:Smoof τι φοράει το αμάξι σου?
Από τι βλέπω έβγαλες 147hp με 16 κιλά ροπής
Φοραει φιλτρο ΚΝ,μια ολοσωμη decat,εκκεντρα Piper και προγραμμα tuning on road..
scorpion said:Smoof τι φοράει το αμάξι σου?
Από τι βλέπω έβγαλες 147hp με 16 κιλά ροπής
dimwhoo said:15.8 κιλα ροπη οταν το μαμα εχει 15.5?
λιγα δεν ειναι? και μαλιστα στις 4900? αλλα τουλαχιστον κρατιεται τραπεζι
τον κοφτη πως τον πηγε στις 7000+ ?
ωραιος ο παιχτης. με θερμοκρασια πολλαπλης εισαγωγης 46 βαθμους εχεις παρα πολυ καλα νουμερα.Smoof said:Ηρθε και η δικη μου ωρα να δω τι βγαζει το Μκ7..
Η μετρηση εγινε στο Maha του Φωτεινελη με οχι τις καλυτερες δυνατες συνθηκες..
Η μετρηση εγινε με 33.6 εξωτερικη θερμ ,46 στην εισαγωγη,με 95ρα βενζινη (με μια υποψια "πυρακιων") και με μολις 100χλμ μετα το προγραμμα χωρις πληρες adapt στον εγκεφαλο.
Ολο αυτο εγινε για 2 λογους..ο πρωτος ειναι οτι το αμαξι ηθελα να δω τι κανει σε καθημερινη οχι τελεια κατασταση και ο 2ος για να δω αν αυτα που μου υποσχεθηκε ο προγραμματιστης ειναι αληθεια.
http://imageshack.com/a/img922/829/nwEe62.jpg
scorpion said:Η κουβέντα μας όμως απαιτεί την αναφορά σε άλλα μέλη και η τοποθέτησή μας είναι πάντα με φιλικό κλίμα.Με τον Πάνο προσωπικά έχω κάποια πιο ιδιαίτερη σχέση ώστε να σχολιάσει αρνητικά
Είχαμε κάποιο παιδί που έβαλε κάποιο πακέτο βελτιωτή που του έλεγε 155 με lite έκκεντρα και πάνω από 150 δεν είδε
Σαν πρωτοσταδιάτα έχουμε δει γύρω στα 145 με 150 άλογα.Γιατί να μην πάει πάνω από 160 αν υπάρχει ένας σωστός άνρθωπος ώστε να το προγραμματίσει σωστά
Τα ατμοσφαιρικά θέλουν καταλύτη
Αυτό το πακέτο που λες δεν έχει έκκεντρα.Φίλτρο πρόγραμμα και ολόσωμη εξάτμιση βγάζει 140hpdimwhoo said:Οχι οτι τους πιστευω απολυτα αλλα η mountune εβγαλε με μαμα εγκεφαλο και μοτερ και εκκεντρα 138 αλογα με 16,9 κιλα ροπη
https://www.autocar.co.uk/car-review/ford/fiesta/first-drives/ford-fiesta-zetec-s-mountune-140
μηπως το προγραμμα σου ειναι λιιιιιγο συντηρητικο?
kostg said:Μιλάς για τουρμπάτα Γιάννη, όχι για ατμοσφαιρικά.
yannis_s said:μιλαω και για ατμοσφαιρικα φιλε μου
yannis_s said:ενας μονοκυλινδρος κινητηρας με διαδρομη 54mm στροφαλου και διαμετρο 54mm εμβολου θεωρειται τετραγωνος κινητηρας. αν δεν κανω λαθος 54χ54 μας κανουν 125 κυβικα. τα 500 κυβικα που μου περιγραφεις που κολλανε?
και αν ειναι ετσι οπως μας τα λες βαδιζουμε κοντρα στους νομους.
ας παρουμε και τα saxoralla που τα υπερκιβυσμενα 1.8 αδυνατουν να στροφαρουν.
yannis_s said:bmw megatron 1.5 τετρακυλιδρο 1500 hp.
yannis_s said:παραδειγμα ford escort bda 1.6 δεκαετιας 1970. 240ιπποι απο 400 κυβικα στο κυλινδρο.
yannis_s said:προσφατο μεν δειγμα το evo που εχει σπασει τα χρονομετρα απο extreme tuning υποκιβισμενο στα 1.8 lt