KARBY said:
Yannis_s
Αγαπητε αν δεν ξερετε κατι καλα μην προσπαθειτε να απλοποιησετε τα πραγματα με τραγικη
γνωση και αφελεια.
Ο παλλαπλασιασμος που κανατε δινει αυτο που δινει αλλα ειναι εμβαδον.
Εδω μιλαμε για ογκο και κυβικα εκατοστα.
Αν λοιπον δεν το γνωριζετε σας το λεω ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ μιλαμε για λιτρα
οπως ενα μικρο μπουκαλακι coca-cola που σιγουρα καποια στιγμη εχετε πιει.
Γιαυτο λοιπον μην αμφισβητειτε κατι που σας λεω ,γιατι απλα κανουμε μια χαζη κουβεντα χωρις νοημα.
Τα 500 κυβικα εκατοστα(sic) ειναι η ιδανικη χωριτικοτητα για ενα κυλινδρο.
Ολα τα αλλα ειναι ,σε κουβεντα να βρισκομαστε.
Επιμενω δε ΟΤΙ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ.
Γιατι οπως φαινεται ,παλι δεν ξερετε οτι ο τουρμπατος κινητηρας ειναι ενας ατμοσφαιρικος
πολλαπλασιαζομενος επι 1,6 αποδωση.
Για να βρουμε σε ποσα ατμοσφαιρικα κυβικα αντιστοιχει.
Ευχομαι να μην το μπερδεψετε με την αποδωση στο στοιχημα και αρχισουμε αλλες
κουβεντες ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ.
αγαπητε karby
ζουμε στην δεκαετια του 2010-2020
προσωπικα πιστευω οτι εισαι στα χαρτια και τα βιβλια της δεκαετιας 1980
καμια εταιρια δεν ασχολειται με τετραγωνους κινητηρες
καμια εταιρια δεν ασχολειται με τα 500 κυβικα στο κυλινδρο
δεν ειναι τυχαιο οτι οι περισοτεροι κατασκευαστες δινουν βαση στην μεγαλυτερη διαδρομη στροφαλου απο οτι στην διαμετρο εμβολου.
δεν ειναι τυχαιο οτι δινουν βαση στο μηκος τον μπιελων και σε εμβολα ασσυμετρα
δεν ειναι τυχαιο οτι τα 500 κυβικα στο κυλινδρο δεν μπορουν να στροφαρουν σε ατμοσφαιρικη μορφη κινητηρα
ειναι σχετικο οτι τα 500 κυβικα στο κυλινδρο που αναφερεις αλλα και παλι χωρις τετραγωνο σχεδιασμο εχουν πολυ καλη αποδοση σε κινητηρες diesel και ιδιαιτερος σε κινητηρες τραχτερ.
φιλε karby ζησε στην εποχη μας η moto guzzi ειναι παρελθον
φιλε karby κανενα 2λιτρο ατμοσφαιρικο δεν εχει ξεπερασει τα 100 hp στο λιτρο
οταν τα honda b16 αρχες του 1990 εβγαζαν 160 hp στα 1.6cc
η στροφη στα τρικυλυνδρα αυτοκινητα απο τις εταιριες εχει γινει απλα για λογους κοστος και ρυπους και βαρους και για τπτ αλλο.
θες να στο εξηγησω και σε κινητηρες μοτοσυκλετας?
που ειναι 99% ατμοσφαιρα. τα 500 κυβικα στο κυλινδρο ειναι απαγορευτικα. τετραγωνοι κινητηρες εχουν εξαφανιστει.
φιλε karby συγνωμη αλλα εισαι σκετη παραπληροφορηση
Αγαπητε αν δεν ξερετε κατι καλα μην προσπαθειτε να απλοποιησετε τα πραγματα με τραγικη
γνωση και αφελεια.
Ο παλλαπλασιασμος που κανατε δινει αυτο που δινει αλλα ειναι εμβαδον.
με εμβαδον μετρα κανα κοματι γης και καντο στρεμμα και αν βαλεις και καμια καλλιεργειας μετρα και στρεματικη αποδοση
αν δεν μπορεις να καταλαβεις ποσα κυβικα εκατοστα μας κανουν 54mm διαδρομης επι 54mm διαμετρο εμβολου και μου μιλας για εμβαδον παρε μια γκλιτσα και τραβα στο βουνο.
οσο για τα bda 1.6 του escort mk1 ειχαν αποδοση 260hp απο 1.6 lt και στροφαραν 10.000rmp την 10ετια 1970.