Καλησπερα φιλε.
Δεν φανταζομαι ,τι περιμενεις να δεις στο δυναμομετρο.
Πρεπει να εισαι προετοιμασμενος ,και μετα απο σερβις το αυτοκινητο,με λαδια στο ενδιαμεσο του min-max με δροσια εξωτερικα και σιγουρα καλη βενζινη.
Τοτε θα πετυχεις αποδωση στον κινητηρα κοντα στο 90% της ονομαστικης ισχυος που δινει ο κατασκεθαστης και εξαρταται βεβαια και ποσα χιλιομετρα εχεις στο κοντερ.
Εκει που θα πεσεις απο το συννεφακι ειναι με την διαφορα ισχυος στο μοτερ και τον δρομο.
Γιατι ,επειδη τα φιεστακια εχουν στο δεξι ημιαξονιο μεσαια τριβη ,εχουν πολλες απωλειες ισχυος
μεχρι η δυναμη να παει στο δρομο.
Οποτε μην παραξενευτης αν σου πουν καποιο χαμηλο νουμερο και μεινεις κοκκαλο.
Αξιοπιστα δυναμομετρα υπαρχου ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΕΩΣ ΑΝΥΠΑΡΧΤΑ .
Τα περισσοτερα ειναι αισιοδοξα και κανουν χατηρια στο πελατη.
Αυτο ομως καλλιτερα να μην το συζητησουμε.
Με το πανελ δεν εκανες και κατι.
Ασε πρωτα να παρει παραμετρους ο εγκεφαλος πριν το μετρησης.
Αυτο μετα απο 200-500 χιλιομετρα αναλογα πως οδηγας.
Δεν φανταζομαι ,τι περιμενεις να δεις στο δυναμομετρο.
Πρεπει να εισαι προετοιμασμενος ,και μετα απο σερβις το αυτοκινητο,με λαδια στο ενδιαμεσο του min-max με δροσια εξωτερικα και σιγουρα καλη βενζινη.
Τοτε θα πετυχεις αποδωση στον κινητηρα κοντα στο 90% της ονομαστικης ισχυος που δινει ο κατασκεθαστης και εξαρταται βεβαια και ποσα χιλιομετρα εχεις στο κοντερ.
Εκει που θα πεσεις απο το συννεφακι ειναι με την διαφορα ισχυος στο μοτερ και τον δρομο.
Γιατι ,επειδη τα φιεστακια εχουν στο δεξι ημιαξονιο μεσαια τριβη ,εχουν πολλες απωλειες ισχυος
μεχρι η δυναμη να παει στο δρομο.
Οποτε μην παραξενευτης αν σου πουν καποιο χαμηλο νουμερο και μεινεις κοκκαλο.
Αξιοπιστα δυναμομετρα υπαρχου ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΕΩΣ ΑΝΥΠΑΡΧΤΑ .
Τα περισσοτερα ειναι αισιοδοξα και κανουν χατηρια στο πελατη.
Αυτο ομως καλλιτερα να μην το συζητησουμε.
Με το πανελ δεν εκανες και κατι.
Ασε πρωτα να παρει παραμετρους ο εγκεφαλος πριν το μετρησης.
Αυτο μετα απο 200-500 χιλιομετρα αναλογα πως οδηγας.