Ναι, είναι επαγγελματικο. Με πολύ φροντίδα, μεράκι και όρεξη έγινε έτσι, όταν έπιασα δουλειά και μου το δώσανε, όχι να το οδηγήσω, ούτε να το βλέπω δεν ήθελα. Τότε είχε 170.000 χίλ χιλιόμετρα, ποιος ξέρει τι έιχε τραβήξει, τώρα μέσα στον Γενάρη θα φτάσει 610.000 χίλ. Είναι μαμά μηχανικά (η μηχανή είναι η δική του χωρίς ποτέ να κατέβει ή να επισκευαστει).Τα χιλιόμετρα φαίνονται εξωτερικά, θέλει 2 προφυλακτηρες και 1 φτερό μπροστά αριστερά, έτσι το πήρα, δεν τα έχω φτιάξει αυτά γιατί αν μου το πάρουν θα κλαίω τα λεφτά μου, δεν είναι στο όνομα μου, είναι εταιρίας. Στις 190.000χιλ,αλλαχτηκε το δισκοπλατο και μέχρι τώρα είναι το ίδιο, μετά έχω αλλάξει 2 πολλαπλασιαστες, 1 ψυγείο, 2 φορές καβουκι θερμοστάτη,2 φορές αντλία βενζίνης. Πριν ένα χρόνο καταλυτη, πριν 2 μήνες αμορτισερ και ψαλίδια και την προηγούμενη εβδομάδα αισθητήρα λ.Σιγουρα κάτι θα ξεχνάω, το αυτοκίνητο και ότι αφορά το μοτέρ του τα έχω μάθει απ έξω με τόσα χιλιόμετρα που έχω, ρωτήστε ότι θέλετε.
Post automatically merged:
Όταν το πήρα, θυμήθηκα τώρα ότι όχι μόνο δεν είχε ράδιο, είχαν κόψει με ψαλίδι τα καλώδια!!!!! Εννοείται ότι όταν βρέχει δεν θέλω να το παίρνω για να μην λερωνεται(σαπουνιζω και τους θολους),χα χα χα,αλλά δεν γίνεται.
αρχικά φίλε η καθαριότης είναι η μισή αρχοντιά και αυτό φαίνεται να το γνωρίζεις καλά !! Μόλις με έκανες να ντραπώ που το μοτέρ μου μέσα είναι μέσα στη βρώμα, τύφλα να έχει η βελτίωση που έχω κάνει !!
για αμάξι το οποίο δεν ειναι και δικό σου μάλιστα μπράβο σου και πάλι μπράβο για το μεράκι σου ! Η αγάπη σου για αυτό το αμάξι (παραδέξου το το έχεις αγαπήσει ) αντικατοπτρίζετε απο τις μικρές λεπτομέρειες που βλέπουμε στις φωτος και το έχουν κάνει πραγματικά ξεχωριστό ! για εμένα το να το πας στον φαναρτζή και να σου αλλάξει ένα προφυλακτήρα που λες είναι το λιγότερο.
τώρα για τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει πραγματικά μακάρι να τα φτάσω και εγώ και να είναι τόσο απροβλημάτιστα όσο τα δικά σου καθώς οι αλλαγές που έγιναν μόνο φυσιολογικές φθορές μπορείς να τις πεις !
Παρακολουθώ και ένα αγγλικό γκρουπ με ΜΚ6 και πολλά τέτοια van μοντέλα τα έχουν φτιάξει κουκλιά ! Δεν είχα ποτέ τρίπορτο λόγο οικογενειακών υποχρεώσεων και το ζηλεύω κρυφά.
καλώς ήλθες και επίσημα στην κοινότητά μας, εφόσον έχεις το κουράγιο και την όρεξη η συμβολή σου με τις γνώσεις και την εμπειρία σου στο μοντέλο ΜΚ6 θα είναι πραγματικά πολύτιμη !!
Μπραβο σου παντως γιατι το εχεις πολυ καθαρο και παροτι βαν ειναι σε καλυτερη κατασταση απο πολλα φιεστα που κυκλοφορουν!Εχεις μερακι με την καθαριοτητα και φαινεται απο το αποτελεσμα!
Εννοείται ότι το λατρεύω και μόνο στα χαρτιά δεν είναι δικό μου. Αλλά να, ήθελα να το κάνω καινούργιο εμφανισιακά με αυτά τα τρία πράγματα που θέλει. Όσο για τις φθορές είναι φυσιολογικες και μάλιστα κάποιες αρκετά αργότερα από το συνηθισμένο.
χαχαχαχαχα οχι ρε συ !!! λοιπον ακου αυτο, αν είχα την πολυτέλεια να έχω ένα δεύτερο αμάξι τρίπορτο να το φτιάξω οπως θέλω χωρίς να έχω την γυναίκα να γκρινιάζει για τις μοντες μου θα έβρισκα ένα τέτοιο !!!! turbo μαμά αγγλία τους έχουν κάνει απίστευτες μοντες !!
Εμφανισιακά έχω βάλει λευκά φλασακια, λεβιέ ταχυτήτων και το δακτυλίδι κάτω ασημί από s, led στις πλαφονιερες, στην πινακίδα, στην όπισθεν, στα φώτα μπροστά και με H4 Philips diamond vision. Τα τασια νομίζω είναι από fiesta του 2010(μου τα έκαναν δώρο πριν ένα μήνα που άλλαξα λάστιχα, έβαλα Michelin energy saver) και ταπουλες στις βαλβιδες που γράφουν Ford. Θα άλλαζα και τα χειριστήρια του κλιματισμόυ με άλλα πιο ωραία αλλά δυστυχώς δεν βγαίνουν, μην το δοκιμάσετε. Έβαλα αυτοκόλλητα στους μαρσπιεδες που γράφουν fiesta με κόκκινα γράμματα και πολλά λεφτά σε γυαλιστικα, αφρους και αλοιφες(δε ήταν άσπρο, είχε γίνει μαύρο, χα χα χα).
Post automatically merged:
Post automatically merged:
Πήρα και αυτό, δείχνει volt μπαταρίας(εκεί είναι σβηστο, όταν δουλεύει δείχνει 14,2-14.3),θερμοκρασία εσωτερικου και παροχή για φορτισμα κινητού.