Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Στρατηςς

Original poster
Member
May 27, 2020
170
28
28
26
Μοντέλο
MK6
Εδω και λιγο καιρο παρατηρω οτι αν πατησω ή αφησω αποτομα το γκαζι κανει ενα μικρο μεταλλικο "κρακ". Αν ομως αφησω αποτομα το συμπλεκτη με ταχυτητα μεσα το κανει τοσο δυνατα λες και κοπαναει κατι. Με νεκρα ακουγεται παλι ο μικρος μεταλλικος ηχος. Οταν τα παταω και τα αφηνω φυσιολογικα δεν ακουκεται τιποτα. Τωρα τι μπορει να ειναι αυτο;
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Κάποια βάση μάλλον, εκτός και αν έχει χαλαρώσει κάποιο μπουζόνι μεταξύ κινητήρα και κιβωτίου...
 

Στρατηςς

Original poster
Member
May 27, 2020
170
28
28
26
Μοντέλο
MK6
Πως μπορω να το εντοπισω πριν παω στο συνεργειο για επισκευη; Ειναι κατι απο αυτα τα δυο ανησυχητικο;
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
αν το σηκώσεις με ανυψωτικο φαίνετε, ναι καλό είναι να το φτιάξεις άμεσα.
 

Στρατηςς

Original poster
Member
May 27, 2020
170
28
28
26
Μοντέλο
MK6
Σημερα το απογευμα το σηκωσα και εβγαλα τους τροχους για να μπορεσω να εντοπισω τον ηχο. Με συζητηση που ειχα με το μαστορα μου ειπε οτι μπορει να ειναι ο μπιλιοφορος, εγω ομως επαιξα με τους αξονες και δεν εδειξε κατι περιεργο, αντιθετως ο ηχος που ακουω προερχοταν πιθανοτατα απο τα ημιμπαρα (αν τα λεω σωστα), τους αξονες της κρεμαργιερας που ειναι πανω τα ακρομπαρα.
Οι φουσκες τους ηταν λιγο σκισμενες και απο το παιξιμο φαινοταν να εχουν καποια κενα, εβαλα ομως το δαχτυλο και ειχαν ακομα πολυ και καθαρο γρασσο.
Υποθετω λοιπον οτι αυτο ακουγεται απο την αποτομη μεταβολη της ταχυτητας συμφωνα με τα παραπανω μυνηματα μου. Επισης η σταθμη του υδραυλικου λαδιου ηταν 1-2 δαχτυλα κατω απο το min, αν εχει καποια σχεση αυτο. Το περιεργο ομως ειναι οτι δεν ακουω τιποτα σε στροφες, αυτα δεν ανηκουν στο συστημα διευθυνσης;
Συμφωνα λοιπον με τα παραπανω εχω να διατυπωσω καποιες ερωτησεις:
1) Εαν τελικα αυτη ειναι η βλαβη να αλλαξω μονο φουσκες ή πρεπει ολοκληρους τους αξονες λογω των κενων;
2) Λογω πεσμενης σταθμης του υδραυλικου λαδιου πρεπει να συμπληρωσω ή να το αλλαξω τελειως; Υπαρχει ταπα για αδειασμα και που; Τι λαδι χρησιμοποιειται σε αυτη την περιπτωση;
Δεν ειμαι μαστορας αλλα πιανουν αρκετα τα χερια μου και ειμαι πολυ προσεκτικος, ειδικα οταν προκειται να γλιτωσω χρονο και χρημα στο συνεργειο γιατι χρησιμοποιω το αμαξι καθημερινα και το χρειαζομαι.
Ευχαριστω που ασχοληθηκατε μεχρι τωρα και με βοηθησατε και οποιος μπορει να με διαφωτισει.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread