Σημερα το απογευμα το σηκωσα και εβγαλα τους τροχους για να μπορεσω να εντοπισω τον ηχο. Με συζητηση που ειχα με το μαστορα μου ειπε οτι μπορει να ειναι ο μπιλιοφορος, εγω ομως επαιξα με τους αξονες και δεν εδειξε κατι περιεργο, αντιθετως ο ηχος που ακουω προερχοταν πιθανοτατα απο τα ημιμπαρα (αν τα λεω σωστα), τους αξονες της κρεμαργιερας που ειναι πανω τα ακρομπαρα.
Οι φουσκες τους ηταν λιγο σκισμενες και απο το παιξιμο φαινοταν να εχουν καποια κενα, εβαλα ομως το δαχτυλο και ειχαν ακομα πολυ και καθαρο γρασσο.
Υποθετω λοιπον οτι αυτο ακουγεται απο την αποτομη μεταβολη της ταχυτητας συμφωνα με τα παραπανω μυνηματα μου. Επισης η σταθμη του υδραυλικου λαδιου ηταν 1-2 δαχτυλα κατω απο το min, αν εχει καποια σχεση αυτο. Το περιεργο ομως ειναι οτι δεν ακουω τιποτα σε στροφες, αυτα δεν ανηκουν στο συστημα διευθυνσης;
Συμφωνα λοιπον με τα παραπανω εχω να διατυπωσω καποιες ερωτησεις:
1) Εαν τελικα αυτη ειναι η βλαβη να αλλαξω μονο φουσκες ή πρεπει ολοκληρους τους αξονες λογω των κενων;
2) Λογω πεσμενης σταθμης του υδραυλικου λαδιου πρεπει να συμπληρωσω ή να το αλλαξω τελειως; Υπαρχει ταπα για αδειασμα και που; Τι λαδι χρησιμοποιειται σε αυτη την περιπτωση;
Δεν ειμαι μαστορας αλλα πιανουν αρκετα τα χερια μου και ειμαι πολυ προσεκτικος, ειδικα οταν προκειται να γλιτωσω χρονο και χρημα στο συνεργειο γιατι χρησιμοποιω το αμαξι καθημερινα και το χρειαζομαι.
Ευχαριστω που ασχοληθηκατε μεχρι τωρα και με βοηθησατε και οποιος μπορει να με διαφωτισει.