Τώρα πια έχει γίνει όλη η δουλειά. Έχουμε ξαλαφρώσει απο περίπου 1200 ευρώ (εξατμισας, ρακορας, μηχανουργός για την τρύπα στο κάρτερ και για το βίδωμα της επιστροφής, ηρακλης για τον μαστό και η τουρμπίνα μας) και πάμε στον μηχανικό. Εκει του λέμε οτι θέλουμε να αλλάξουμε φλάντζα και δίσκο πλατό. Ο μηχανικός τα λύνει και μας δίνει στα χέρια την μαμα φλάντζα κεφαλής και το δίσκο πλατό. Παμε την φλάντζα στον φλαντζά και παραγγέλνουμε μια νέα με πάχος όσο σας πει ο turbomaniac και αγοράζουμε και ένα σπρεϋ χαλκού απο εκεί μη τυχον και ο μηχανικός μας δεν το ξέρει. Παμε και το δισκόπλατό σε καποιον που τα μετατρέπει σε τετραφτερα και αφού έχουμε ξαλαφρώσει κατα 130 για την φλαντζα και 200 για το δισκο πλατό, επιστρέφουμε στον μηχανικό του τα δίνουμε και μας τα κουμπώνει. (αλλα 300 - 400 ευρώ). Ο μηχανικός μας φτιάχνει και τις βάσεις για το ιντερκούλερ, βλέποντας και τον προφυλακτηρα μας και μας τοποθετεί το ιντερκούλερ έτσι ώστε να μπαίνει οπροφυλακτήρας.
Στην συνέχεια αγοράζουμε το μπεκ (300 - 400 cc, ΠΡΟΣΟΧΗ!!! το μπεκ που θα αγοράσουμε πρέπει να έχει χώρο για να σφίξει το κολιεδάκι το σωληνάκι της βενζίνης) και την σκάστρα και πάμε στον Ηρακλη με κουμπωμένο το ιντερκουλερ έπανω και του ζητάμε να μας φτιάξει τις σωληνώσεις απο την τουρμπίνα στην πεταλούδα με την δκάστρα και το μπέκ γύρω στα 30 εκατοστά πρίν την πεταλούδα. Αφου ξαλαφρώσουμε άλλα 250 ευρώ, με κουμπωμένο το μπεκ, τις σωληνώσεις και την σκάστρα (ΠΡΟΣΟΧΗ!!! τώρα το αμάξι τουρμπίζει κανονικά και δεν έχει καύσιμο) ξαναπάμε στον μηχανικό και του λέμε να βάλει ένα ταυάκι διακλάδωσης απο την παροχή βενζίνας της μπεκιέρας στο 5ο μπέκ, όλες τις υποπιέσεις (σκάστρα, υποπίεση για το μπαρόμετρο , το εγκεφαλάκι, κλπ), και ότι άλλο έχει μείνει (μπαρόμετρα πυρόμετρα, χαλμίτερ, βαλβίδα τουρμπο, κλπ). Πριν κουμπωσουμε τον προφυλακτήρα, μπορούμε να βάλουμε και το ψυγείο λαδιου στον μηχανικό. Αγοράζουμε ανταπτορα φίλτρου λαδιού και στον γνωστό ρακορα φτιάχνουμε τα σωήνακια (οχι υψηλης). Τα πάμε στο μηχανικό που στο μεταξύ έχει φτιαξει την βάση στήριξης του ψυγείου λαδιού και τα κουμπώνει αυτός με μπολικο πράσινο σφραγιστικό βιδών.
Κουμπώμουμε και τον προφυλακτήρα επάνω και φύγαμε για τον προγραμματιστή απο το εγκεφαλάκι και δυναμόμετρο...
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ!!! Â
 Â