Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Αρα εχεις δωσει 2600 ως αγορες.. Το οτι τα πουλησες οκ και τα αλλα τα πουλας.. Βλεπεις οτι οι διαφορες δεν ειναι τρελες.. Βαλε και το χρονο σου να ψαξεις να τα βαλεις, να τα βγαλεις, να τα πουλησεις, με το τουρμπακι ξερεις απο την αρχη που στοχευεις και τελειωνεις.. Για να μην πουμε για τις δυνατοτητες βελτιωσης μετα..
 

fiestavt

Member
May 10, 2010
117
0
0
40
Καλαματα
Nitroking said:
Αρα εχεις δωσει 2600 ως αγορες.. Το οτι τα πουλησες οκ και τα αλλα τα πουλας.. Βλεπεις οτι οι διαφορες δεν ειναι τρελες.. Βαλε και το χρονο σου να ψαξεις να τα βαλεις, να τα βγαλεις, να τα πουλησεις, με το τουρμπακι ξερεις απο την αρχη που στοχευεις και τελειωνεις.. Για να μην πουμε για τις δυνατοτητες βελτιωσης μετα..
Για να τουρμπισεις ST θελεις 5000 χιλιαρικα να δουλευει safe.
Αν οπως λετε θα μου παει 2500 τα δεινω τωρα και σας δεινω και το αμαξι 2 βδομαδες....
Μην βαλουμε παλιατζουρες ομως πανω...μετεχ αλλα σε καλη κατασταση να ξυγιομαστε.
Πολλαπλες ,εξατμησεις ,τουρμπινες ,μπεκ,τρομπα βενζινης,ιντερκουλερ σωληνωσεις,ψυγειο λαδιου κτλπ.Εγω ειμαι μεσα.
Το προγραμμα που θα βρω αλλα οκ :p
 

ChrisFrou

Pro Member
May 10, 2010
674
1
0
14
Αγ.Δημητριος (Αθηνα)
Nitroking said:
ChrisFrou με toyota  4a-ge 20v blacktop, 1.6 τετραπεταλουδο 170 ps.. 8417 ειχε γραψει το Apexi μου για την ακριβεια αλλα δεν εχω τη φωτο στο λαπτοπ.. Υποψιν, ΜΑΜΑ μοτερ, οχι μετατροπες, εργοστασιακη αξιοπιστια..
πωπω εχω ακουσει τα καλυτερα για το εν λογω μοτερ μαλιστα αν δεν κανω λαθος το ειχα δει σε ενα κορολακι σε μια παρουσιαση σε ενα περιοδικο!! αυτο ειναι τετραπεταλουδο απο το εργοστασιο??? :O
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Ναι σε corolla-carina-celica εμπαινε κουτι.. Μεχρι και σε starlετακι το χουνε βαλει οπως και σε passeo..

Για να μεινουμε οn-topic, fiestavt νομιζω ο turbomaniac στο αντιστοιχο τοπικ για το ST εχει κανει μια σουμα..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
fiestavt said:
Εγω διαφωνω καθετα με τετοιου ειδους μετατροπη.

1)το κοστος σιγουρα δεν θα ειναι 2500 ουτε καν 5000 αν θελεις να κανεις σωστη δουλεια.
2)χανεις το αμαξι σου για ενα ευλογο χρονικο διαστημα (εκτως και αν εχεις αλλο)
3)Δεν υπαρχει ακομα υποδομη καλη στην εξελιξη των εν λογο μοτερ.
4)Να το κανεις μονο σου DIY ειναι οτι χειροτερο μπορεις να κανεις την στιγμη που δεν εισαι του χωρου,σιγουρα μια πατατια θα την κανεις και τοτε θα ειναι αργα....
5)Πρεπει να εχεις αφθονο χρονο για χασιμο.....
6)Προγραμμα θα βρεις του Αγιου Ποτε
7)Θες επεμβασεις και στο στησιμο ,μπλοκε,αναρτηση,φρενα αλλα λεφτα εκει....

Με λιγα λογια αν εχεις την οικονομικη δυνατοτητα,την ευχερεια να αποχωριστεις το αμαξι σου,να εισαι με το φοβο μια ζωη μην κανει μπουμ και τολμησεις το εγχειρημα να απευθυνθεις σε καποιον επαγγελματια του χωρου να κανει σωστα τη δουλεια.

Δεν υπαρχουν επαγγελματίες στην ελλαδα.. είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριου....
Εγώ δηλαδή πώς έμαθα? είμαι πιο έξυπνος απο εσάς? Η μηπως οι μαστρομήτσοι είναι πιο έξυπνοι. Αυτοι ουτε το service manual δεν ξερουν τι έιναι... Με σωστή καθοδήγηση όλα μπορούν να γίνουν. Έτσι όπως θα σας πω ούτε βίδα δεν θα σφίξετε..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
ξεκιναω μια σειρα τοπικ τα οποια περιγράφουν το προτζεκτ. (Παρακαλώ τους κ. διαχειριστες να μην το θεωρήσουν εκτος θέματος γιατι όλα τα ακόλουθα συμπλέκονται μεταξύ τους...
Κάθε βήμα προυποθέτει την γνωση του προηγούμενου.

1. Πως ψαχνουμε για μεταχειρισμένα πραγματα.

α. Απο sites και κυρίώς για πράγματα βελτίωσης στο γνωστό site "ολα τα περναω όλα τα πατάω.gr".

β. Αν ψαχνουμε κάποιο συγκεκριμένο μεταχειρισμένο ανταλλακτικό απο συγκεκριμένη εταιρία, παίρνουμε τηλ στο 118κλπ και ζητάμε όλα τα καταστήματα μεταχ. ανταλλακτικών. ΣΗΜΕΙΩΝΟΥΜΕ σε χαρτί όλα τα τηλέφωνα και επικοινωνούμε με την σειρά. Σε κάθε τηλέφωνο που ο έμπορας δεν μπορεί να μας εξυπηρετήσει του ζητάμε να μας προτίνει κάποιον άλλον. Με αυτήν την τεχνική φτάνουμε στον μεγαλέμπορα. Ρωταμε τιμές, σημειώνουμε και καταλήγουμε...

2. Πως ελέγχουμε τα μεταχειρισμένα πράγματα. Ο ακόλουθος έλεγχος αφορά μόνο τα μεταχειρισμένα που θα μας χρειαστουν στο προτζεκτ ΜΚ7 τούρμπο:

α. Τουρμπίνα

οπτικός έλεγχος: ελεγχος για ραγισμένα μαντέμια, αλουμίνια, κορμός της τουρμπίνας, Έλεγχος στις φτερωτές για στραβώματα, κομμένα κομάτια, εξωτερικός έλεγχος για διαρροές λαδιού, έλεγχος ύπαρξης λαδιού στο εσωτερικό της φτερωτης καυσερίων.

χειροπιαστός έλεγχος: Βάζουμε λίγο WD40 στην τροφοδοσία λαδιου της τουρμπίνας και ελέγχουμε για έντονους θορύβους κατα την περιστροφή των φτερωτών.
Ελέγχουμε τα "μπόσικα" των φτερωτών: Επιτρέπεται λίγος τζόγος στο δεξια-αριστερά, απαγορεύεται τζόγος στο μέσα-έξω της φτερωτής.

Τέλος πρέπει να γνωρίζουμε οτι οι τουρμπίνες που έχουν αξονάκια με ρουλεμάν δεν επισκευάζονται, ενώ αυτές που έχουν κουζινέτο ότι και να έχουν επισκευάζονται με κόστος ανάλογο με το είδος της ζημιάς. (Απο λίγα ευρώ για τσιμούχες στεγανοποιησης, μέχρι και 400 εεώ για άχρηστο άξονα, φτερωτές κλπ). Όπως και να χει καλό είναι πριν αγοράσουμε οποιαδήποτε μεταχειρισμένη τουρμπίνα να την πάμε σε καποιον (Μαραβέλιας, Κομάς, Τουρμπομηχανική) να της ρίξει μια ματιά, ειδικά άμα είναι ρουλεμανάτη.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
β. Ιντερκουλερ. Τα ιντερκουλερ είναι εύκολο να τα κοιτάξουμε οπτικά, συνήθως όσα είναι ραγισμένα θα δούμε την ρωγμή. Άν είναι πολύ μκρή η ρωγμή και δεν φανεί εκ, πρώτης όψεος θέλει ψάξιμο και ο μόνος σίγορος τρόπος είναι να ταπώσουμε καλά την μία άκρη με ένα κολάρο και ένα στρογγυλό συμπαγές κομάτι (πχ ένα πλαστικό ποτήρι) και να φυσήξουμε αέρα απο την άλλη. Μόλις εντοπίσουμε την τρύπα, το πάμε σε κάποιον μηχανουργό που κολάει αλουμίνια, ή το κολάμε μόνοι μας με "υγρό μέταλο".

Τωρα βέβαια μπορούμε να παρουμε καινούργιο κινέζικο με καμια 120αρια ευρώ...

γ. Ψυγείο λαδιού (ισχύει ότι και για το ιντερκούλερ)

δ. Καταλύτης. Παίρνουμε έναν ελευθέρας ροής με όσο γίνεται λιγότερα χιλιόμετρα και για όσο το δυνατόν περισσότερα άλογα

Με τα προαναφερόμενα τελειώνει και ο κατάλογος των μεταχειρισμένων.

Εννοείται πως αν κάποιος πουλά ολοκληρωμένη την μετατροπή για το αυτοκίνητό μας, τότε καλό είναι να ρίξουμε μια ματιά μήπως πάρουμε και τίποτα σωληνώσεις. πολλαπλη εξαγωγής kai to downpipe, τα οποία καινούργια κοστίζουν αρκετά. Κάνουν και άμα ήταν σε οποιοδήποτε άλλο μοτερ σίγμα.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Στην συνέχεια πρέπει να πούμε κάποια πράγματα για τις τουρμπίνες γιατι όλες οι τουρμπίνες δεν κάνουν για όλα τα μοτέρ.

Επειδή επιλέξαμε να βάλουμε μεταχειρισμένη τουρμπίνα για μείωση κόστους και επειδή δεν ξέρουμε ένα πολύπλοκο σύστημα ονοματολογίας που χει η κάθε εταιρεία για τις τουρμπίνες της, καλό θα ήταν να βρούμε μια τουρμπίνα απο κάποιο μαμά αμάξι λίγο αντίιστοιχου ή μεγαλύτερου κυβισμού απο το δικό μας. Πιθανόν να υπάρχουν πυροβολημένοι ιδιοκτήτες οι οποίοι με το που πήραν ένα αμάξι τούρμπο, βάλανε πάνω μεγαλύτερη τουρμπίνα.

Για το 1.25 και το 1.4, πιθανές κατάλληλες τουρμπίνες είναι απο fiat/alfa romeo/lancia T-Jet, VAG 1,4 TSi, COLT CZT, VAG 1,8 150-180 PS, corsa - astra 1.6 turbo-OPC, κλπ. Εδω είναι ένας οδηγος που μας βοηθάει να επιλέξουμε τούρμπο.http://www.gtc.gr/Tech/turbo-selection.htm

Για τα 1.4 μπορούμε να βάλουμε και κάτι λίγο μεγαλύτερο, πχ απο κάποιο 2λιτρο τουρμπο (οι κατασκευαστες για χάριν της ροπής απο χαμηλά βάζουν και κάτι αστείες τουρμπίνες σε υψηλού κυβισμού αυτοκίνητα)

ΠΡΟΣΟΧΗ!! Αν βρείτε μια τουρμπίνα και δεν ξερετε τι είναι στείλτε μου τους κωδικούς της σε πμ και θα σας πω περίπου αν κάνει..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
3. Ξεκινάμε το τούρμπισμα

Σε αυτή την φάση πρέπει να έχουμε αγοράσει μόνο την τουρμπίνα και τον καταλύτη.

α. Πάμε σε έναν γνωστό εξατμισά και του λέμε οτι θέλουμε να μας φτιάξει πολλαπλή, downpipe και όλη την εξάτμιση για αυτήν την τουρμπίνα και να μας βγάλει τον προφυλακτήρα και το κάρτερ. Άν η τουρμπίνα θέλει "γύρισμα" και δεν μπορεί να το κάνει αυτός του λέμε να μας δειξει πως θέλει να γίνει και την πάμε σε έναν οποιοδήποτε μάστορα να μας τη "γυρίσει" (ΠΡΟΣΟΧΗ, η τουρμπίνα πρέπει να ναι έτσι ώστε όταν ε'ιναι τοποθετημένη πάνω στην πολλαπλή η επιστροφή λαδιού (το πιο χοντρο σωληνάκι της τουρμπίνας), να ναι πάντα τελείως κάθετη με οδόστρωμα).

Αν σας πει για τα νερα της τουρμπίνας, να του πείτε οτι δεν χρειάζεται.

Όταν γυριστεί η τουρμπίνα και για όσο δουλεύει ο εξατμισάς εσείς θα πρέπει ταχύτατα να κάνετε τις κάτωθι ενέργειες:

Ρωτάτε τον εξατμισά να σας πεί που περίπου θα βγεί η επιστροφή της τουρμπίνας ώς προς το κάρτερ και μαρκάρετε με έναν μαρκαδόρο (ΠΡΟΣΟΧΗ! μαρκάρουμε όσο πιο ψηλά γίνεται). Μετα μετράτε την πλησιέστερη απόσταση της τουρμπίνας μέχρι τον αισθητήρα πίεσης λαδιου (είναι λίγο κάτω και αριστερα όπως κοιτάμε το μοτέρ, απο την πολλαπλη εισαγωγής, πάνω στον κορμό) και ξεβιδώνετε τον αισθητήρα.

Παιρνετε τον αισθητήρα και τον πάτε στον Ηρακλη και του λέτε να σας φτιάξει έναν μαστό για παροχή λαδιού  στην τουρμπίνα (ΠΡΟΣΟΧΗ! ο μαστος πρέπει να έχει κωνικό σπείρωμα στο βίδωμα πάνω στον κορμό)

Παιρνετε τον μαστό, την τουρμπίνα και το κάρτερ και πάτε στον ρακορά και του λέτε να σας φτιάξει ένα σωληνάκι υψηλής απο τον μαστό μέχρι την τουρμπίνα (στο μήκος που έχετε υπολογίσει), και ένα για την επιστροφή του κάρτερ. Ο ρακοράς σας δίνει και την επιστοφή που βιδώνει στο κάρτερ.
Πέρνετε το κάρτερ και την χοντρή επιστροφή που σας εδωσε ο ρακοράς και πάτε στον μηχανουργό. Εκεί που έχετε μαρκάρει το κάρτερ του λέτε να σας φτιάξει την επιστροφή.

Έπειτα παίρνετε το κάρτερ με την φτιαγμένη επιστροφή και την τουρμπίνα με τα σωληνακια και τον μαστό και πάτε στον εξατμισά που στο μεταξύ έχει τελειώσει..  

Eδω είναι ένα χρησιμο λινκ http://www.turbohellas.gr/gr_index.htm

 
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Χρησιμοποιώντας ισχυρό πράσινο σφραγιστικό βιδών, σφίγγετε όπως σας έδειξε ο ρακορας τα σωλήνάκια με τον μαστό και όλη την συνδεσμολογία.

Βιδώνεται τον μαστό στην θέση του αισθητήρα πίεσης λαδιού και πάνω στον μαστό τον αισθητήρα. Απο τον μαστό πια φευγει το σωληνάκι υψηλής το οποιο βιδώνετε στην παροχή λαδιού της τουρμπίνας (ΠΡΟΣΟΧΗ σε όλα τα σπειρώματα βάζουμε ισχυρό πράσινο σφραγιστικό ). Τέλος ο εξατμισας θα μας βοηθήσει να βάλουμε και την επιστροφή λαδιού της τουρμπίνας προς το κάρτερ με μια φτηνή μαύρη γωνία.

O εξατμισας μας βοηθαει να ξαναβάλουμε το κάρτερ.. Ήδη εμείς που είμαστε πολύ προνοητικοί, έχουμε μαζί μας σιλικόνη για κάρτερ την οποία κάνουμε μια ελαφρά επάλειψη στο χείλος επαφής, πριν ο εξατμισας μας βιδώσει το καρτερ. Οι βίδες του κάρτερ σφίγγονται όπως της κεφαλής δηλαδή απο έξω προς το κεντρο και εναλάξ πάνω και κάτω.

Όταν τελειώσουμε απο τον εξατμισά πρέπει να έχουμε κουμπωμένη την τουρμπίνα πάνω με παροχή και επιστροφή λαδιού στο κάρτερ. Βάζουμε 4 λίτρα λάδι απο το lidl 10W-40 και φεύγουμε απο τον εξατμισά χωρίς να βάλουμε τον προφυλακτήρα.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Τώρα πια έχει γίνει όλη η δουλειά. Έχουμε ξαλαφρώσει απο περίπου 1200 ευρώ (εξατμισας, ρακορας, μηχανουργός για την τρύπα στο κάρτερ και για το βίδωμα της επιστροφής, ηρακλης για τον μαστό και η τουρμπίνα μας) και πάμε στον μηχανικό. Εκει του λέμε οτι θέλουμε να αλλάξουμε φλάντζα και δίσκο πλατό. Ο μηχανικός τα λύνει και μας δίνει στα χέρια την μαμα φλάντζα κεφαλής και το δίσκο πλατό. Παμε την φλάντζα στον φλαντζά και παραγγέλνουμε μια νέα με πάχος όσο σας πει ο turbomaniac και αγοράζουμε και ένα σπρεϋ χαλκού απο εκεί μη τυχον και ο μηχανικός μας δεν το ξέρει. Παμε και το δισκόπλατό σε καποιον που τα μετατρέπει σε τετραφτερα και αφού έχουμε ξαλαφρώσει κατα 130 για την φλαντζα και 200 για το δισκο πλατό, επιστρέφουμε στον μηχανικό του τα δίνουμε και μας τα κουμπώνει. (αλλα 300 - 400 ευρώ). Ο μηχανικός μας φτιάχνει και τις βάσεις για το ιντερκούλερ, βλέποντας και τον προφυλακτηρα μας και μας τοποθετεί το ιντερκούλερ έτσι ώστε να μπαίνει οπροφυλακτήρας.

Στην συνέχεια αγοράζουμε το μπεκ (300 - 400 cc, ΠΡΟΣΟΧΗ!!! το μπεκ που θα αγοράσουμε πρέπει να έχει χώρο για να σφίξει το κολιεδάκι το σωληνάκι της βενζίνης) και την σκάστρα και πάμε στον Ηρακλη με κουμπωμένο το ιντερκουλερ έπανω και του ζητάμε να μας φτιάξει τις σωληνώσεις απο την τουρμπίνα στην πεταλούδα με την δκάστρα και το μπέκ γύρω στα 30 εκατοστά πρίν την πεταλούδα. Αφου ξαλαφρώσουμε άλλα 250 ευρώ, με κουμπωμένο το μπεκ, τις σωληνώσεις και την σκάστρα (ΠΡΟΣΟΧΗ!!! τώρα το αμάξι τουρμπίζει κανονικά και δεν έχει καύσιμο) ξαναπάμε στον μηχανικό και του λέμε να βάλει ένα ταυάκι διακλάδωσης απο την παροχή βενζίνας της μπεκιέρας στο 5ο μπέκ, όλες τις υποπιέσεις (σκάστρα, υποπίεση για το μπαρόμετρο , το εγκεφαλάκι, κλπ), και ότι άλλο έχει μείνει (μπαρόμετρα πυρόμετρα, χαλμίτερ, βαλβίδα τουρμπο, κλπ). Πριν κουμπωσουμε τον προφυλακτήρα, μπορούμε να βάλουμε και το ψυγείο λαδιου στον μηχανικό. Αγοράζουμε ανταπτορα φίλτρου λαδιού και στον γνωστό ρακορα φτιάχνουμε τα σωήνακια (οχι υψηλης). Τα πάμε στο μηχανικό που στο μεταξύ έχει φτιαξει την βάση στήριξης του ψυγείου λαδιού και τα κουμπώνει αυτός με μπολικο πράσινο σφραγιστικό βιδών.

Κουμπώμουμε και τον προφυλακτήρα επάνω και φύγαμε για τον προγραμματιστή απο το εγκεφαλάκι και δυναμόμετρο...

ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ!!!  
   
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Σίγουρα έχω ξεχάσει πολλα οπότε ρωτήστε με ότι θέλετε.

Παντως αν κάποιος ξεκινήσει αυτή την δουλεια ας επικοινωνήσει πρώτα μ΄εμένα γιατι είναι δύσκολη και θέλει καθοδήγηση....

για το 1.25 εκτιμώ οτι μια μικρόύλα τουρμπίνα όπως η GT1544 που φορά το άμπαρθ, στο 0.5 θα βγάλει άνετα 130-140 άλογα και θα μπορεί να δουλεύει μέχρι και το πολύ 1 Μπαρ σε καμια κόντρα (160-170 άλογα).

Προτείνω σωλήνα 55 - 60 για εξάτμιση και 55 για σωληνώσεις ιντερκούλερ.

Για το 1.4 με τα 96 βλέπω καλή δύναμη με την ίδια τουρμπίνα, στο 0.5 γύρω στα 150 και θα μπορεί να δουλέυει για καμια κόντρα 1 μπαρ περίπου 180 - 190 άλογα.

Για το 1.4 προτείνω 60 χιλ. εξάτμιση και 55 χιλ. σωληνώσεις ιντερκούλερ.

Αντε ποιός τυχερός θα δοκιμάσει...
 

vouts

Hero Member
May 10, 2010
2,196
3
38
33
Peiraeus
Ας μην ειχα την εγγυηση απο πανω μου και θα σου ελεγα εγω....Διπλοβαρδιες θα δουλευα για 2 μηνες... ;)

Εαν παρουμε τουρμπινα απο gti παιζει τιποτα???Δεν ξερω τιποτα πανω σ αυτο το θεμα...Ειμαι παντελως ασχετος!!!!

Επισης,υπαρχει τροπος για λογους οικονομιας να κατεβασουμε την πιεση στο ελαχιστο η ακομα και να κλεισουμε την τουρμπινα???Γιατι για μετακινησεις εντος πολεως το λεω...
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
vouts said:
Ας μην ειχα την εγγυηση απο πανω μου και θα σου ελεγα εγω....Διπλοβαρδιες θα δουλευα για 2 μηνες... ;)

Εαν παρουμε τουρμπινα απο gti παιζει τιποτα???Δεν ξερω τιποτα πανω σ αυτο το θεμα...Ειμαι παντελως ασχετος!!!!

Επισης,υπαρχει τροπος για λογους οικονομιας να κατεβασουμε την πιεση στο ελαχιστο η ακομα και να κλεισουμε την τουρμπινα???Γιατι για μετακινησεις εντος πολεως το λεω...



ποιό Gti? το γκολφ? Είναι κανονική για το μοτερ μας αλλα όχι για τρελές ιπποδυνάμεις. Στο 1 Μπαρ θα βγάλει περίπου 200.

Μπορείς να ρυθμίσεις το wastegate ωστε με κλειστή βαλβίδα να δουλευει 0.35 - 0.3 (160-170 άλογα περίπου με 2560 τουρμπίνα). Λιγότερο δεν θα δουλευει πολύ καλά.. Και μετά αν στρίβεις την βαλβίδα θα μπορείς να σηκώσεις με σχετική ασφάλεια μέχρι και 0.8 περίπου (έκει λογικά θα έχεις περίπου 240 ή και λίγο περισσότερα άλογα)
 

vouts

Hero Member
May 10, 2010
2,196
3
38
33
Peiraeus
Η ασφαλεια πανω απ ολα...Και θα βγαλει 150 αλογα το 1,25???Πολλα δεν ειναι???Ναι για golf gti ελεγα...
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
turbomaniac said:
ποιό Gti? το γκολφ? Είναι κανονική για το μοτερ μας αλλα όχι για τρελές ιπποδυνάμεις. Στο 1 Μπαρ θα βγάλει περίπου 200.

Μπορείς να ρυθμίσεις το wastegate ωστε με κλειστή βαλβίδα να δουλευει 0.35 - 0.3 (160-170 άλογα περίπου με 2560 τουρμπίνα). Λιγότερο δεν θα δουλευει πολύ καλά.. Και μετά αν στρίβεις την βαλβίδα θα μπορείς να σηκώσεις με σχετική ασφάλεια μέχρι και 0.8 περίπου (έκει λογικά θα έχεις περίπου 240 ή και λίγο περισσότερα άλογα)

Aυτα τα νουμερα δεν υπαρχουν για 1.25.. Για 1.6 μονο και με πολυ καλο προγραμμα, ειναι λιγο αισιοδοξα και παλι..

Ασε που η 2560 ειναι τεραστια για 1.25..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
vouts said:
Η ασφαλεια πανω απ ολα...Και θα βγαλει 150 αλογα το 1,25???Πολλα δεν ειναι???Ναι για golf gti ελεγα...

Το 1.25 με τα 82 για πλάκα βγάζει 150 με 2554 και 0.6 Εδω το λάνος που ναι οκταβάλβιδο με 75 άλογα έβγαλε με Τ2 140 στο 0.6... Το 1.25 με την χαλιμάυρο είσαγωγή, με την ίδια τουρμπίνα όσο και να σηκώνεις δεν θα βγάλει ποτέ πάνω απο 160...
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
vouts said:
Ας μην ειχα την εγγυηση απο πανω μου και θα σου ελεγα εγω....Διπλοβαρδιες θα δουλευα για 2 μηνες... ;)

Εαν παρουμε τουρμπινα απο gti παιζει τιποτα???Δεν ξερω τιποτα πανω σ αυτο το θεμα...Ειμαι παντελως ασχετος!!!!

Επισης,υπαρχει τροπος για λογους οικονομιας να κατεβασουμε την πιεση στο ελαχιστο η ακομα και να κλεισουμε την τουρμπινα???Γιατι για μετακινησεις εντος πολεως το λεω...


Δεν το κατάλαβα οτι μιλάς για το 1.25. Ναί η τουρμπίνα απο το GTi είναι άριστη για το 1.25 82ΗΡ  και θα βγάλει στο 0.7 περίπου 150+
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
turbomaniac said:
Το 1.25 με τα 82 για πλάκα βγάζει 150 με 2554 και 0.6 Εδω το λάνος που ναι οκταβάλβιδο με 75 άλογα έβγαλε με Τ2 140 στο 0.6... Το 1.25 με την χαλιμάυρο είσαγωγή, με την ίδια τουρμπίνα όσο και να σηκώνεις δεν θα βγάλει ποτέ πάνω απο 160...

Ναι με 2554 και 0.6, πριν ειδα 2560 που του πεφτει μεγαλη και 0.3 γιαυτο το ειπα..
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread