Ximiki Veltiosi
Pro Member
Κωστα υπαρχουν καποια functions στην ECU τα οποια κλεινουν κλυκωμα για να καταληξουν σε εξοδο λογικου κυκλωματος 1 και να δωσουν τις απαιτουμενες τιμες απο τη χαρτογρφηση.
Q5 Crank Shaft Position (+)
S5 Crank Shaft Position (-)
Camshaft Position
Fuel Flow Rate
DTR (digital Transmission Rate)
DTR Gearbox Pressure
EGR Va cum Regulator
Mass Air Flow
Throttle Position
IDLE Air Control
και καποιες αλλες που δεν εχει σημασια να αναφερω(fuel injectors $7$, $5$, $3$, $1$ και αντισταθμιστικα fuel injectors $8$, $6$, $4$, $2$
οι οποιες ουσιαστικα στο τελος του κυκλωματος διαχειριζονται το καυσιμο και ολες τις παραμετρους αυτου. Οπως βλεπεις το DTR ειναι απο τα βασικα.
o προγραμματιστης θεωρω πως δεν προκειται να σου βρει τη λυση. Γιατι 5 μηνες ειναι quite much φιλε μου για να μην την εχει βρει ηδη. Μην σε πιανουν οι εγωισμοι και οτι δεν μασας γιατι αν δεν μασαγες δεν θα ρωταγες τοσο επιμονα για αυτους τους προκοφτες. Λυση προσπαθουμε να σου βρουμε, το οτι επενδυω και οποιοσδηποτε αλλος το χρονο του να διαβασουμε 208 functions για να σε βοηθησουμε, τουλαχιστον μην συμπεριφερεσαι σαν αλαζονας. Αν καποιο παιδακι απο εδω μεσα θελει να κανει μετατροπη σε 1.6 να εισαι σιγουρος πως θα τον συμβουλεψουμε να παρει ιδιο μοντελο κινητηρα και απολυτης τεχνολογικης συμβατοτητας και σε καμια περιπτωση αυτο που προσπαθεις να κανεις. Μαγκια σου και μπραβο σου που προσπαθεις να ταιριαξεις διαφορετικα πραγματα και καλη συνεχεια στην επιλυση του.
Q5 Crank Shaft Position (+)
S5 Crank Shaft Position (-)
Camshaft Position
Fuel Flow Rate
DTR (digital Transmission Rate)
DTR Gearbox Pressure
EGR Va cum Regulator
Mass Air Flow
Throttle Position
IDLE Air Control
και καποιες αλλες που δεν εχει σημασια να αναφερω(fuel injectors $7$, $5$, $3$, $1$ και αντισταθμιστικα fuel injectors $8$, $6$, $4$, $2$
οι οποιες ουσιαστικα στο τελος του κυκλωματος διαχειριζονται το καυσιμο και ολες τις παραμετρους αυτου. Οπως βλεπεις το DTR ειναι απο τα βασικα.
yannis_s said:την λυση του προβληματος την εχω αφησει σε προγραματιστη να την βρει για αυτο και 5 μηνες απο την μετατροπη μου δεν εχω ετοιμο το προγραμμα.
εγω το μονο που εκανα ειναι στα καλωδια του αισθητηρα θερμοκρασιας να κοψω το καφε καλωδιο και να το τραβηξω στη καμπινα με ενα διακοπτη 1-2-3 και οταν ειναι στη θεση 1-2 παιρνει τις πραγματικες τιμες θερμοκρασιας ο εγκεφαλος. στην θεση 3-2 εχω βαλει μια αντισταση 10kohm και δινει 50 βαθμους κατω θερμοκρασιας στον εγκεφαλο με αποτελεμα να ανοιγει η πεταλουδα 100% σε πρωτη και δευτερα μεχρι το κοφτη και στην τριτη-τεταρτη να πηγαινει μεχρι 85%.
εμενα δεν θα με αποκαρδιωσεις δε μασαω τιποτα ολα τα κανω και τα γραφω για το χαβαλε μου και απο την περιεργια μου να φιαξω κατι που θα βοηθησει και εμενα αλλα παιδια εδω μεσα που θελουν να φτιαξουν το φιεστακι τους οπως του αξιζει να ειναι.
o προγραμματιστης θεωρω πως δεν προκειται να σου βρει τη λυση. Γιατι 5 μηνες ειναι quite much φιλε μου για να μην την εχει βρει ηδη. Μην σε πιανουν οι εγωισμοι και οτι δεν μασας γιατι αν δεν μασαγες δεν θα ρωταγες τοσο επιμονα για αυτους τους προκοφτες. Λυση προσπαθουμε να σου βρουμε, το οτι επενδυω και οποιοσδηποτε αλλος το χρονο του να διαβασουμε 208 functions για να σε βοηθησουμε, τουλαχιστον μην συμπεριφερεσαι σαν αλαζονας. Αν καποιο παιδακι απο εδω μεσα θελει να κανει μετατροπη σε 1.6 να εισαι σιγουρος πως θα τον συμβουλεψουμε να παρει ιδιο μοντελο κινητηρα και απολυτης τεχνολογικης συμβατοτητας και σε καμια περιπτωση αυτο που προσπαθεις να κανεις. Μαγκια σου και μπραβο σου που προσπαθεις να ταιριαξεις διαφορετικα πραγματα και καλη συνεχεια στην επιλυση του.