Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
gre165 said:
Και δεν σου κρυβω οτι σε 2-3 ερωτησεις που εκανα δεν ειδα ιδιαιτερη θερμη οποτε δεν το πιεσα.
Μπορεί στις ερωτήσεις σου να μην μπορούσε κάποιο μέλος να σου απαντήσει και για αυτό δεν είδες ανταπόκριση
Πλέον οι συνθήκες δεν βοηθάνε ούτε να κάνουμε το χομπι μας
 
Feb 4, 2016
12
0
0
καλησπερα εγω αλλαξα τα μαμα τακακια της ford με τακακια brembo  μετα απο 35,000κμ η διαφορα πολυ μεγαλη τοσο σε αισθηση οσο και αποδοση... κοστος μαζι με το βαψιμο (δαγκανες) και την τοποθετηση 70 ευρο.


http://imageshack.com/a/img923/20/HSEoeD.jpg

http://imageshack.com/a/img921/3273/j3pZPZ.jpg

http://imageshack.com/a/img922/6475/KYQwSl.jpg

http://imageshack.com/a/img923/6437/GTLqkL.jpg
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Καλημέρα, σκέφτομαι να παραγγείλω τις παρακάτω δισκόπλακες και τακάκια της mintex για ΜΚ7 1.6 του 2010:

http://www.ebay.com/itm/Ford-Fiesta-mk7-09-12-All-Front-Drilled-Grooved-Mtec-Brake-Discs-Mintex-Pads-/400454791443?hash=item5d3cf73113:g:TsUAAMXQs6FRXTlR&vxp=mtr

Θα ήθελα να μου πείτε εάν θα ταιριάζουν στο αυτοκίνητο, και αν ξέρουμε τίποτα περί ποιότητας της Mintex.


Διάβασα σε ξένα φόρουμ πως η mintex είναι από τις πιο μεγάλες κατασκευαστικές εταιρίες στην Αγγλία αλλά πριν κάνω αγορά ήθελα να πάρω και από εδώ μια γνώμη.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,313
183
63
50
Αθήνα
Όντως η Mintex είναι μεγάλη εταιρεία (ίσως από τις μεγαλύτερες, μετά τα "γνωστά" ονόματα), και βγάζει προϊόντα σχεδόν για όλες τις μάρκες και μοντέλα. Είναι κυρίως τύπου "αλλαγής εργοστασιακού" παρά βελτίωσης ή αναβάθμισης. Όσο για το αν κάνουν, εφόσον ταιριάζουν τα χαρακτηριστικά και στο βγάζει για το μοντέλο σου, λογικά θα ταιριάζει ;)
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Βασικά τώρα παρατήρησα ότι μόνο το τακάκι είναι mintex. Η δισκόπλακα είναι Mtech.
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
100 λίρες δηλαδή 120 ευρώ περίπου. Το θέμα είναι οτι για την Mtech δεν βρίσκω κάτι για να δω αν τα αξίζει.
 

PanosWhite

Hero Member
May 11, 2011
2,373
0
36
Μετά από 8-9 μήνες που φοράω τα Textar στο mk7 μπορώ να πω ότι από δύναμη φρεναρίσματος είναι μια χαρά,δεν έχω καταλάβει διαφορα ούτε προς το καλύτερο ούτε προς το χειρότερο με τα μαμά.
Αυτό που ακούω όμως εδώ και 9 μήνες είναι ότι τσιρίζουν ( Όχι στο έντονο φρενάρισμα αλλα στο φρενάρισμα που πατάμε σε μια κατηφόρα για να κόψει σιγά σιγά το αμάξι αλλα και σε κάθε φανάρι ! ),πραγματικά καταντάει πολύ σπαστικό.
Νόμιζα ότι μετά από κάποια χιλιόμετρα θα στρώσουν αλλα δυστυχώς αν δεν έχει γίνει πιο έντονος ο θόρυβος σίγουρα δεν έχει βελτιωθεί με τίποτα.
Δεν νομίζω να τα ξαναβάλω....
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
akiz90 said:
100 λίρες δηλαδή 120 ευρώ περίπου. Το θέμα είναι οτι για την Mtech δεν βρίσκω κάτι για να δω αν τα αξίζει.
Και γιατί δεν παίρνεις από την χώρα σου με 120e zimmerman τρυπιτές?

Τα τακάκια ΟΤΙ και να βάλεις δεν μπορεί να σου εγγυηθεί για το σφύριγμα του.Μπορεί να σου κάτσει μπορεί και όχι όπως και έχει τύχει
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Έχεις link να παραγγείλω του fiesta?  Αμα παίζουν Ελλάδα δεν έχω κανένα πρόβλημα. Απο ποιότητα τι λένε?
 

dj lepe

Rookie
May 16, 2011
37
0
0
για μενα παντως η μονη βελτιωση που θελει το μκ7 σπορτ στα φρενα,ειναι να πεταξεις τα ταμπουρα πισω κ να βαλεις απο το st1 τα μαμα.για τα κυβικα του, για το βαρος του, και για τα εργοστασια αλογα, αντε κ δεκαπεντε hp παραπανω εισαι κομπλε.  ok234
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Σε τί τιμές παίζει όμως μια τέτοια μετατροπή? Και μπροστά τα αφήνεις όπως είναι?
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
akiz90 said:
Σε τί τιμές παίζει όμως μια τέτοια μετατροπή? Και μπροστά τα αφήνεις όπως είναι?

http://www.fiestamaniacs.gr/forum/http://fiestamaniacs.gr/phpbb5/viewtopic.php?t=5
εδώ δες λεπτομέρειες
 

piccolo

Rookie
Jan 28, 2011
44
0
6
Καλησπέρα,
Πριν 8 μήνες περίπου είχα αλλάξει δίσκους και τακάκια λόγω του ότι η εργοστασιακοί είχαν στραβώσει. Τους αντικατέστησα με δίσκους OΕΜ Brembo και τακάκια Ferodo premier, σκεφτόμενος ότι τα υλικά θα είναι καλύτερα των μαμά.
Δυστυχώς πάλι κατά το φρενάρισμα νιώθω το γνωστό τρέμουλο και πιστέυω ότι έχουν στραβώσει πάλι.
Εκτός του να έχουν στραβώσει από νέρα σε βροχή (να σημειώσω ότι προσέχω πολύ), μπορεί να οφείλεται σε άλλο λόγο;
Θα προτείνατε αλλαγή η επισκευή σε τόρνο;
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
28
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
γενικα η αποτομη αλλαγη θερμοκρασιας φταιει στο στραβωμα τις δισκοπλακας!!! π.χ μπορει να τα εχεις λιωσει και να πηγες να το πλυνεις και να σου εριξαν με το πιεστικο κρυο νερο και να στραβωσαν.... η επισκευη σε τορνο ειναι ρισκο γιατι εαν εχεις σοβαρο στραβωμα θα πρεπει να το φαει πολυ και σε 6 μηνες να θελεις παλι αλλαγη αρα τζαμπα τα λεφτα του τορναδορου + οτι θα λεπτινει σαν υλικο οποτε θα στραβωνει πιο ευκολα μετα!!!
 

piccolo

Rookie
Jan 28, 2011
44
0
6
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Τελικά το πήγα στον φρενά, το μέτρησε στο φρενόμετρο και όντως ήταν ελαφρώς στραβωμένες. Κυρίως η αριστερή.
Επειδή ήταν καινούριες και δεν είχαν κανένα σοβαρό στράβωμα, μου είπε ότι δεν θα έχω θέμα να τις τορνίσουμε. Παρακολούθησα την διαδικασία και όντως τις έφαγε πολύ λίγο.
Τώρα μένει να δούμε αν θα στρώσει.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Γενικά θέλει προσοχή στη χρήση του αυτοκινήτου. Π.χ. αυτό που ανέφερε ο Nos7 παραπάνω, ποτέ δεν πάμε το αυτοκίνητο για πλύσιμο αφού το έχουμε κινήσει αρκετά και έχουν ζεσταθεί τα φρένα του. Όλα αυτά τα χρόνια, μόνο σε ένα βενζινάδικο στη Βάρκιζα έχω δει να ελέγχουν τις δισκόπλακες διά της αφής, πριν πλύνουν το αυτοκίνητο. Επίσης αν έχουμε ζορίσει τα φρένα και πέσουμε απότομα σε νερά, πάλι μπορεί να προκαλέσουμε στράβωμα στις δισκόπλακες. Τέλος, μετά από έντονο ζόρι, καλό είναι να κόβουμε ρυθμούς μετά (ώστε να ψύχονται οι δισκόπλακες) και να παρκάρουμε κάπου χαλαρά μόνο με ταχύτητα (χωρίς πολύ πάτημα στο φρένο και χειρόφρενο, ειδικά οι έχοντες δισκόφρενα πίσω) ώστε να μην πατάνε με πίεση τα τακάκια στις δισκόπλακες μέχρι να κρυώσουν.
Τα παραπάνω τα έχω ακολουθήσει πιστά μέχρι στιγμής και δεν είχα προβλήματα τέτοιας φύσης.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,313
183
63
50
Αθήνα
Πάντως να πω εδώ παιδιά πως κατά 70-80%, αυτό που παθαίνουν οι δισκόπλακες δεν είναι στράβωμα, αλλά υλικό από τα τακάκια που κολλάει στους δίσκους (κυρίως μπροστά, λόγω φόρτου) υπό συγκεκριμένες συνθήκες, με αποτέλεσμα να είναι ανομοιόμορφη η επιφάνεια των δίσκων και να προκαλείται αυτό το τρέμουλο. Γι'αυτό και με τορνίρισμα είναι εύκολο να καθαριστούν οι δίσκοι και να γίνουν πάλι λείοι.

Προφανώς και μπορούν να στραβώσουν και οι δίσκοι, απλώς αυτό είναι πολύ πιο δύσκολο, απαιτεί πολύ μεγαλύτερα θερμικά φορτία, πρέπει να έχουν σχεδόν κοκκινήσει οι δίσκοι και να πέσουν σε νερό για να γίνει κάτι τέτοιο.
 

piccolo

Rookie
Jan 28, 2011
44
0
6
Για την ιστορία οι δισκοι ενω ειχαν στρωσει μετα απο 2000χλμ στραβωσαν παλι. Απο βδομαδα θα παω αντιπροσωπια να το ελενξουν. Δεν παιζει να στραβωνουν καθε φορα που βρεχει κατι αλλο συμβαινει.
Συνολικα εχουν στραβωσει 3 φορες.
Σε αλλο συτοκινητο που ειχα και συνεβαινε αυτο μου αλλαξαν στην αντιπροσωπια τα εμβολα της δαγκανας γιατι ειχαν καποιο ελλατωμα μου ειπαν.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread