Κοιταξε, τα τρια μειον που εντοπισα σ' αυτον ειναι οτι:
1ον σου βαφει και τους αφαλους (δεν τους καλυπτει εστω) με αποτελεσμα αν δεν τους ξυσεις πριν βαλεις τις ζαντες στο αυτοκινητο, αυτες σφηνωνουν και ξαναβγαινουν με τεραστια δυσκολια.
2ον μπορει να εχουν κανενα σημαδακι ή σκουπιδακι οι ζαντες οταν σου τις παραδωσει. Δεν ειναι αψεγαδιαστες.
3ον η ηλεκροστατικη που κανει ειναι αρκετα "παχια" και αν οι ζαντες σου εχουν αναγλυφα γραμματα (π.χ. οι ΟΖ) αυτα σχεδον καλυπτονται και δε φαινονται. Αλλα δεν ξερω και αν υπαρχει αλλος που κανει πιο "λεπτη" ηλεκτροστατικη, οπως απο το εργοστασιο δηλαδη.
Και ενα καλο, αν εχεις αυτοκολλητο του club, το σετ ισιωμα-βαψιμο κοστιζει τα λεφτα που εγραψα παραπανω.
1ον σου βαφει και τους αφαλους (δεν τους καλυπτει εστω) με αποτελεσμα αν δεν τους ξυσεις πριν βαλεις τις ζαντες στο αυτοκινητο, αυτες σφηνωνουν και ξαναβγαινουν με τεραστια δυσκολια.
2ον μπορει να εχουν κανενα σημαδακι ή σκουπιδακι οι ζαντες οταν σου τις παραδωσει. Δεν ειναι αψεγαδιαστες.
3ον η ηλεκροστατικη που κανει ειναι αρκετα "παχια" και αν οι ζαντες σου εχουν αναγλυφα γραμματα (π.χ. οι ΟΖ) αυτα σχεδον καλυπτονται και δε φαινονται. Αλλα δεν ξερω και αν υπαρχει αλλος που κανει πιο "λεπτη" ηλεκτροστατικη, οπως απο το εργοστασιο δηλαδη.
Και ενα καλο, αν εχεις αυτοκολλητο του club, το σετ ισιωμα-βαψιμο κοστιζει τα λεφτα που εγραψα παραπανω.