Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Mar 26, 2016
283
1
0
29
Αθηνα
δηλαδη εσυ στην Αθηνα με τον αλλον μπροστα θα μου κανεις 0-400 χωρις φρενο χωρις τιποτα?  ολοι τα βραδυ βγαινετε και ειστε ολη την ωρα στα 0-100 ? το 100 δεινει 10,6  125 9,6 140 9 που παει να πει οτι εγω επαιζα με ενα φτιαγμενο 206 και ηταν πισω μου κολλητα . γιαυτο σου λεω σαν μετρο συγκρισεις βαζουν τα αμαξια σε μια ευθεια και τα πατανε οχι με 100 αμαξια διπλα τους και πατανε γκαζι φρενο. αυτο σου εξηγω  εγω.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,312
183
63
50
Αθήνα
Και όμως, ειδικά το 0-100 είναι εύκολα υλοποιήσιμο, αν π.χ. πετύχεις και είσαι μπροστά-μπροστά σε κάποιο φανάρι ;)

Τεςπα, το αποτέλεσμα είναι αυτό που είναι, οπότε εγώ το (ξανα)πήρα απόφαση :D
 

tomasss

New member
Jul 1, 2016
71
2
8
Με την ευκαιρία αυτή θέτω ξανά το ερώτημα: Ποια είναι η πιο ασφαλής επιλογή για το 100αρι; Και που μπορεί να βρεθεί στη χώρα μας; Είχα δει στο site της pumaspeed ένα ΟΕΜ στα 120 άλογα...
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,312
183
63
50
Αθήνα
*Θεωρητικά* η πιο ασφαλής (ότι και αν σημαίνει αυτό) είναι το "ΟΕΜ 125HP" remap της Puma, το οποίο μπορείς να το περάσεις και μόνος σου. Η επόμενη πιο ασφαλής είναι το περίπου-ΟΕΜ 140 που έχει η Rica. Από εκεί και πέρα υπάρχουν έτοιμα "140αρια" remaps από διαφόρους (π.χ. Superchips) που επίσης τα περνάς μόνος σου.

Ελλάδα τα δύο που ανέφερα τα έχει ο Car Center, μαζί με την Mountune (που δεν δίνει επισήμως κάτι για το 100αρι).
 

tomasss

New member
Jul 1, 2016
71
2
8
Και η 8ετης εγγύηση παπαλα αν το καταλάβουν; Θα το καταλάβουν στα σέρβις; Θέλω την λίγο παραπάνω δύναμη για την αίσθηση στις ρεπριζ. Σε καμμία περίπτωση για κόντρες και ζορισμα. Ότι μου δώσει δλδ μέχρι τις 3000-3500 το πολύ στροφές.
 
Feb 19, 2018
7
0
1
Καλησπερα κι απο εμενα. Εχω fiesta 1.0 με 100ps .ψαχνω καιρο για προγταμμα και κατεληξα ή αντιπροσωπεια στα 140 ή cargate revo με 165 και 23kg ροπης. Τελειως μαμα αντε να βαλε ενα φιλτρο της k&n στο μαμα φιλτροκουτι.  Στην ιδια περιπου τιμη και τα δυο βγαινουν.
 

Deagiannis

Rookie
Jan 2, 2018
22
0
0
35
Πειραιας
Καλημερα αξίζει το προγραμμα αυτο το εχει βαλει κανεις ειναι το γνωστό που βάζει ο καρανικολας ακριβος το ίδιο πρόγραμμα εχει δείξει 157 ps αντι για 140 ps https://www.rica.nl/chiptuning.php#chiptuning
 

Sonic

Pro Member
Nov 9, 2016
576
2
18
32
Αθήνα
www.facebook.com
Καλησπέρα Deagiannis!! Καλό πρέπει να ναι. αλλά αν έχεις το 140αρι δε ξέρω πόση διαφορά πρόκειται να δεις εκτός από ελάχιστη ροπή (ίσως). Άν έχεις την έκδοση με τα 100 ή με τα 125 σίγουρα θα δεις ακόμα μεγαλύτερη διαφορά. Πριν την rica ο Καρανικόλας δούλευε τα mountune. Τώρα οι αριθμοί στα άλογα παίζουν. είναι ανάλογα το δυναμόμετρο κιόλας. Εσύ τι απαίτησεις έχεις;
 

Deagiannis

Rookie
Jan 2, 2018
22
0
0
35
Πειραιας
Καλησπερα και ευχριστω πολυ για την απαντηση σου! Αναγκαστικά οτι δίνει ο καρανικολας για να μην εχω πρόβλημα με εγγύηση αλλιώς θα ήθελα παραπάνω για μα ειμαι ειλικρινής. Για να υπάρχει και διάφορα, με τα 125 εχω. Ο κακλαμανος  ξερεις αν βάζει προγραμμα και αν ισχυει η εγγύηση? Ευχαριστω
 

HotShot

Newbie
Mar 28, 2018
2
0
0
Deagiannis said:
Καλησπερα και ευχριστω πολυ για την απαντηση σου! Αναγκαστικά οτι δίνει ο καρανικολας για να μην εχω πρόβλημα με εγγύηση αλλιώς θα ήθελα παραπάνω για μα ειμαι ειλικρινής. Για να υπάρχει και διάφορα, με τα 125 εχω. Ο κακλαμανος  ξερεις αν βάζει προγραμμα και αν ισχυει η εγγύηση? Ευχαριστω

Ο Κακλαμανος δεν νομιζω να ειναι πλεον επισημος αντιπροσωπος Ford. Γενικα ο Καρανικολας υποστηριζει βελτιωμενα προγραμματα και πιστευω να σε καλυψει. Αυτο καλυτερα να το συζητησεις μαζι του εαν σε απασχολει τοσο πολυ. Η καθε αντιπροσωπεια δεν ασχολειται εαν εχεις φτιαγμενο προγραμμα οταν πας για το ετησιο σερβις αλλα κινδυνευεις να το χασεις εφοσον εχει βγει καποιο update που αφορα την χαρτογραφηση του κινητηρα και ΜΟΝΟ.
 

Deagiannis

Rookie
Jan 2, 2018
22
0
0
35
Πειραιας
Καλησπέρα, ναι εχω ρωτήσει ο καρανικολας 140ps θέλει 600 ευρώ. Εχω βρει και ενα άλλον που εχω ακούσει πολυ καλα λόγια microchips tuning  στα 148-150 άλογα με κόστος 350 ευρώ. Δυναμομετρηση πριν και μετά περιλαμβάνεται στην τιμή
 

Sonic

Pro Member
Nov 9, 2016
576
2
18
32
Αθήνα
www.facebook.com
Καλησπέρα Deagiannis! Ρώτα και etuners. Εγώ φοράω πρόγραμμα γύρω στα 150 άλογα από Chiptronic. Με τον Καρανικόλα απλά πας πιο safe πιο επώνυμα και έτσι. Ψάξου αρκετά πριν προβείς στο οτιδήποτε...
 

gyiama

Member
Nov 30, 2017
141
5
18
παιδια για το προγραμμα της revo τι γνωμη εχετε? αξιζει τον κοπο? προσφερει ότι και οι υπολοιπες εταιριες από θεμα αποδοσης?
 
Oct 10, 2015
122
4
19
Καλησπερα παιδια! μου εχει δημιουργηθει μια απορια σχετικα με την ιπποδυναμη και ροπη ενος αυτοκινητου, δλδ τι ειναι προτιμοτερο 150 hp με 210 nm ροπη η 135 hp με 240 nm ροπη?
 

tomasss

New member
Jul 1, 2016
71
2
8
Λένε συνήθως ότι η ιπποδύναμη δίνει τελική ταχύτητα, ενώ η ροπή δίνει επιτάχυνση και ρεπριζ. Δεν τα γνωρίζω καλά, αλλά να σου πω 2 προσωπικές μου εμπειρίες:

Στην οικογένεια εκτός από το Fiesta με τον ecoboost των 100ps έχουμε και ένα Mazda 6 1.8 120ps. Η διαφορά βάρους δεν είναι μεγάλη. Στη ροπή είναι στα ιδια  σχεδόν επίπεδα. Στον δρόμο το Fiesta είναι σίγουρα ταχύτερο σε κάθε επίπεδο, εκτός ίσως της τελικής ταχύτητας που στο Mazda μπορεί να φτάσει και τα 190 κάπως πιο εύκολα.

Οδήγησα πρόσφατα Peugeot 208 1.4 68ps Diesel μιας φίλης στην Εγνατία Οδό. Αυτό λοιπόν ως diesel έχει αρκετή ροπή από χαμηλά κιολας, 160NM από τις 1700rpm. Στον δρομο, ανέπτυσσε ταχύτητα σαν διαολεμενο, μάλλον πιο γρήγορα από το Fiesta, κρεμούσε στην τελική.

Άρα ασφαλές συμπέρασμα είναι ότι η ροπή είναι ουσιαστικής σημασίας στην οδηγική εμπειρία, με την ιπποδύναμη να ακολουθεί για τις τελικές. Χωρίς φυσικά να υπολογίσουμε άλλες παραμέτρους όπως κλιμάκωση κιβωτίου.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,312
183
63
50
Αθήνα
Γιωργος79 said:
Καλησπερα παιδια! μου εχει δημιουργηθει μια απορια σχετικα με την ιπποδυναμη και ροπη ενος αυτοκινητου, δλδ τι ειναι προτιμοτερο 150 hp με 210 nm ροπη η 135 hp με 240 nm ροπη?

Το ένα είναι παράγωγο του άλλου (HP = Nm x RPM*0,08), οπότε εξαρτώνται άμεσα. Αλλά για το αν είναι προτιμότερο υψηλότερη ροπή ή υψηλότερη ιπποδύναμη, εξαρτάται τι θέλουμε, ενδιάμεσες ή από στάση/απόλυτες επιδόσεις.
 
Oct 10, 2015
122
4
19
Απ'οτι κατάλαβα ανάμεσα στα 2 αυτοκίνητα που ανέφερα καλύτερα να χάσω 15 ίππους και να κερδίσω 30 nm προτιμώ τις πιο άνετες προσπεράσεις.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread