Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

tzakos7

Newbie
Dec 12, 2017
2
0
0
Καλησπέρα σας.εχω πρόγραμμα μόνο,και σκέφτομαι να προσθέσω i/c downpipe και ρύθμιση ξανά. Υπάρχει κάποιος που το έχει κάνει να μου πει εάν αξίζει τα λεφτά του?
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Επειδή το έψαχνα σήμερα, τόσο για το Kuga όσο και για το Fiesta, ίσως δεν γνωρίζετε ότι υπάρχει καλώδιο επονομαζόμενο UCDS, το οποίο με το ανάλογο κόστος και την σχετική διαδικασία, μπορεί να περάσει στο PCM χάρτες από άλλο παρόμοιο όχημα μεγαλύτερης ισχύος. Δηλαδή για το Fiesta να περάσει τους χάρτες από το 140αρι, και για το Kuga να περάσει τους χάρτες από το 180αρι.

Το πρόβλημα είναι ότι (α) δεν είναι και τόσο φθηνό (ζήτησα προσφορά, φτάνει τα 200€ μαζί με τα απαραίτητα tokens), (β) απαιτεί την ύπαρξη σχετικού αρχείου από το όχημα που θα "δανειστούμε" τους χάρτες, και (γ) οι τύποι που το πουλάνε δεν φαίνονται και πολύ τυπικοί και σωστοί επαγγελματίες, χώρια που τα αγγλικά τους είναι της πλάκας (σε επίπεδο google translate). Ρώτησα συγκεκριμένα αν μπορώ να κάνω αυτό ακριβώς που περιγράφω (για Fiesta και Kuga), έδωσα μάλιστα και τα VIN τους για να ελέγξουν, και πόσο θα κοστίσει συνολικά, και μου απάντησαν ότι θα χρειαστώ extended licence (που δεν εξηγούν καν γιατί χρειάζεται, ούτε φαίνεται από το site τους να χρειάζεται για να περάσεις VBF αρχεία) και ότι ναι μπορώ να κάνω την αναβάθμιση, αν βρω τα αρχεία από τα οχήματα που θέλω! Μα αυτό ακριβώς τους ρώτησα να μου απαντήσουν, αν έχουν αρχεία αυτοί ή αν μπορούν να μου πουν πως/που θα τα βρω!

Τεςπα, αν πριν το φοβόμουν μια φορά το όλο process, μετά και την επικοινωνία μαζί τους, το φοβάμαι 10! Και γιατί δεν λένε τίποτα στα σίγουρα, και γιατί δεν τους βλέπω και πολύ σοβαρούς γενικότερα, άσε που τελικά δεν έμαθα αν αυτό που θέλω να κάνω, γίνεται (αν δηλαδή τελικά θα έχει νόημα να αγοράσω το καλώδιο και το licence).

Απλά το αναφέρω για να το ξέρετε και εσείς, και να έχετε τουλάχιστον μία ακόμα πιθανή λύση...
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Παρέλαβα πριν 4-5 μέρες το ecoboostάκι με τα 125 μουλαράκια απο την μαμάκα του.
θα ήθελα οποιος έχει μια εμπειρία(εγώ ειμαι άσχετος) να μου πει 1-2 πράγματα για το remap.
Σκέφτομαι σε 3-4 μήνες να το πάω στα 140 άλογα.
Εχω διαβάσει τις προηγούμενες σελίδες αλλα νομίζω δεν είδα να γράφονται πολλές προσωπικές εμπειρίες.
Για αυτό ζητάω απο οποιον έχει το 125άρι και του έχει κάνει ενα remap (χωρίς πρόσθετες βελτιώσεις) να μου δώσει ενα χέρι βοηθείας.

Ουσιαστικά ψάχνω οτι πιο stock υπάρχει για να το φέρω στα "μετρα" του red/black που βγάζει η ford με τα 140 πόνι. Δεν θέλω να ζοριστεί το αμάξι και ούτε να μπω σε σκέψεις για ψυγεία, εξατμίσεις φίλτρα κλπ.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων ;)
 

johnD

Member
Dec 15, 2017
150
4
18
Για να μην έχεις θέματα με την εγγύηση θα έλεγα να περιμένεις τη Mountune που είναι επίσημος βελτιωτής μήπως κυκλοφορήσει κάτι και στα ελαφρά προγράμματά της, διατηρεί με κάθε επισημότητα την εγγύηση της Ford.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Εγώ το πήρα απόφαση να μην πειραματιστώ με καλώδια και αντιγραφές, αλλά και λόγω χρόνου να πάω σε DIY remap, και τελικά επέλεξα την Superchips (Bluefin). Είχα επικοινωνήσει και με την Puma, αλλά οι απαντήσεις τους δεν μου άρεσαν ιδιαίτερα (π.χ. είχα αναφέρει ότι θέλω να πάω απλά σε όσο-πιο-stock-κοντά-στο-140αρι γίνεται, και μου απάντησε ένα παιδί από Puma ότι αυτοί προτείνουν το 160-170 Stage1+.

Τεςπα, σε αναμονή της συσκευής, θα τους ρωτήσω αν και τι ψιλοπαρατροποιήσεις μπορούν να κάνουν στο δικό τους πρόγραμμα, οπότε και θα ενημερώσω εδώ με τα αποτελέσματα (που είναι ήδη λίγο-πολύ γνωστά).
 

tomasss

New member
Jul 1, 2016
71
2
8
Κάτι θέματα με το συγχρονιζέ αντιμετώπισαν αρκετοί με bluefin σύμφωνα με το αγγλικό forum...
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
tomasss said:
Κάτι θέματα με το συγχρονιζέ αντιμετώπισαν αρκετοί με bluefin σύμφωνα με το αγγλικό forum...

Τα συγχρονιζέ είναι μηχανικά εξαρτήματα, τι μπορούν να πάθουν από ένα remap ? Εκτός αν κάνεις άτσαλες αλλαγές ή το αρχίσεις ξαφνικά στις καρφωτές...

Από ότι είδα από ένα γρήγορο test-drive, η 1η είναι αρκετά φυλαγμένη, 2α σηκώνει περισσότερο, και από 3η και μετά η τουρμπίνα φουσκώνει όσο μπορεί, άρα περιορισμοί για προστασία -και- του κιβωτίου πρέπει να υπάρχουν.

Και φυσικά η διαφορά είναι τεράστια, εντελώς άλλο αυτοκίνητο.
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
The Ace said:
Εγώ το πήρα απόφαση να μην πειραματιστώ με καλώδια και αντιγραφές, αλλά και λόγω χρόνου να πάω σε DIY remap, και τελικά επέλεξα την Superchips (Bluefin). Είχα επικοινωνήσει και με την Puma, αλλά οι απαντήσεις τους δεν μου άρεσαν ιδιαίτερα (π.χ. είχα αναφέρει ότι θέλω να πάω απλά σε όσο-πιο-stock-κοντά-στο-140αρι γίνεται, και μου απάντησε ένα παιδί από Puma ότι αυτοί προτείνουν το 160-170 Stage1+.

Τεςπα, σε αναμονή της συσκευής, θα τους ρωτήσω αν και τι ψιλοπαρατροποιήσεις μπορούν να κάνουν στο δικό τους πρόγραμμα, οπότε και θα ενημερώσω εδώ με τα αποτελέσματα (που είναι ήδη λίγο-πολύ γνωστά).

Πόσο σου κόστισε φίλε όλο αυτό; Περιμένουμε νέα σου για την εγκατάσταση και τις επιδόσεις.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Είχα ένα υπόλοιπο στο Paypal από κάτι μικροπωλήσεις, τρέχει τώρα και μια προσφορά στα 319 λιρόνια, έδωσα κανά 300αρι από τη τσέπη και το τσίμπησα. Ήρθε σε 1 μέρα !!!, το έβαλα χθες το απόγευμα και έκανα ένα μικρό test-drive, δυστυχώς με λίγη βροχή, οπότε δεν το άνοιξα και πολύ. Λαμβάνοντας υπόψη το +50% σε ιπποδύναμη και περίπου +40% σε ροπή, είναι κυριολεκτικά άλλο αυτοκίνητο. Πλέον οι πάνω από 4000σαλ έχουν νόημα, αφού αντί να ψοφήσει (όπως το 100αρι) σπρώχνει γερά σχεδόν μέχρι το κόφτη.

Η διαδικασία είναι αστεία, πρακτικά δεν κάνεις τίποτα εσύ, απλά ακολουθείς οδηγίες και πατάς ένα κουμπάκι που και που. Start-to-finish, από τη στιγμή που το βγάζεις από το κουτί μέχρι τη στιγμή που βάζεις μπρος και φεύγεις με το καινούριο remap είναι δεν είναι ένα σκάρτο τέταρτο.
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Καλοτάξιδο το "νέο" Fiesta Αντώνη. Με τι βενζίνη θα το κυκλοφορείς (100/95)? Η superchips προτείνει 100αρα? Το Mr165 που έχω εγώ θέλει οπωσδήποτε 100αρα, και από ότι βλέπω από το site της Rica και αυτοί προτείνουν 98+ στο Stg1 αν θέλεις πάρεις τα 140 άλογα με το πρόγραμμα τους. Έχει ανέβει καθόλου ο κόφτης στις στροφές? Θα το πας μήπως για δυναμομέτρηση? Και κάτι τελευταίο, σου δίνει την δυνατότητα μέσω bluefin να επιστρέψεις στο εργοστασιακό πρόγραμμα η να ξαναβάλεις το πρόγραμμα της superchips σε περίπτωση που κάνουν κάποιο update στην αντιπροσωπεία και σβηστεί το remap?
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
nexus said:
Καλοτάξιδο το "νέο" Fiesta Αντώνη. Με τι βενζίνη θα το κυκλοφορείς (100/95)? Η superchips προτείνει 100αρα? Το Mr165 που έχω εγώ θέλει οπωσδήποτε 100αρα, και από ότι βλέπω από το site της Rica και αυτοί προτείνουν 98+ στο Stg1 αν θέλεις πάρεις τα 140 άλογα με το πρόγραμμα τους. Έχει ανέβει καθόλου ο κόφτης στις στροφές? Θα το πας μήπως για δυναμομέτρηση? Και κάτι τελευταίο, σου δίνει την δυνατότητα μέσω bluefin να επιστρέψεις στο εργοστασιακό πρόγραμμα η να ξαναβάλεις το πρόγραμμα της superchips σε περίπτωση που κάνουν κάποιο update στην αντιπροσωπεία και σβηστεί το remap?

Thanks! Εντάξει το περίμενα, αλλά άλλο να το υποθέτεις και άλλο να το ζεις. Δεν απαιτεί 100αρα, αλλά εγώ έτσι και αλλιώς βάζω VPower 97αρα και σποραδικά Racing, άντε να αυξήσω τη συχνότητα που βάζω Racing. Για κόφτη δεν ξέρω, θα τον κυνηγήσω λίγο να δω τι παίζει. Δυναμομετρηση το σκέφτομαι, έτσι για να έχω και ένα χαρτί.με συγκεκριμένα νούμερα.

Το bluefin είναι πολύ ωραία συσκευή, μπορείς να εναλλασεις stock και remap όποτε θες, άρα ναι μπορώ να ξαναπερασω το remap ανά πάσα στιγμή. Επίσης έχει και δυνατότητες πειραγματος άλλων ρυθμίσεων του αυτοκινήτου, πέραν του remap δηλαδή.
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Ωραίος!! Απροβλημάτιστα χλμ σου εύχομαι και προσοχή στην 1η/2α, δεν είναι για πολλά-πολλά το κιβώτιο του Fiesta.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Να πω την αλήθεια την 1η την νιώθω σχεδόν μαμά, η 2α ανοίγει πολύ, ΠΟΛΥ καλύτερα
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Στο Mr165 δεν υπάρχει καθόλου περιοριστής ροπής στην 1/2, το ίδιο και με το Revo από όσο γνωρίζω. Στο Mp135 που είχα πριν, υπήρχε ο περιοριστής και στις 2 ταχύτητες. Η superchips βλέπω ακολούθησε μάλλον την μέση οδό..! Καλύτερα έτσι πιστεύω. Όταν γράψεις κάποια χλμ, κάνε μας και ένα update όσον αφορά την κατανάλωση, πόσο σου καίει τώρα σε σχέση με πριν.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Όπως ξέρετε, το μοναδικό που δεν με ενδιαφέρει σε αυτή την περίπτωση είναι η κατανάλωση :p

Θα ποστάρω πάντως...
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Φίλε "The Ace" έχεις κάνει άλλες βελτιώσεις στο αυτοκίνητο;
Με το 125άρι είμαι κομπλέ εάν εγκαταστήσω για παράδειγμα απλά το ίδιο πρόγραμμα ή χρειάζονται και άλλες βελτιώσεις ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος με κάτι(πχ φίλτρο κλπ).
Καταλαβαίνω οτι δεν έχεις κάνει πολλά χλμ για να μου πεις την προσωπική εμπειρία σου απλά υποθέτω έχεις ψαχτεί αρκετά ώστε να το κάνεις μόνος σου όλο αυτό. Τί λέει η "πιάτσα";
 

tomasss

New member
Jul 1, 2016
71
2
8
The Ace said:
Λαμβάνοντας υπόψη το +50% σε ιπποδύναμη και περίπου +40% σε ροπή, είναι κυριολεκτικά άλλο αυτοκίνητο. Πλέον οι πάνω από 4000σαλ έχουν νόημα, αφού αντί να ψοφήσει (όπως το 100αρι) σπρώχνει γερά σχεδόν μέχρι το κόφτη.

Στις χαμηλομεσαιες στροφές τί γίνεται; Έχει αισθητή διαφορά;
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Dimitris said:
Φίλε "The Ace" έχεις κάνει άλλες βελτιώσεις στο αυτοκίνητο;
Με το 125άρι είμαι κομπλέ εάν εγκαταστήσω για παράδειγμα απλά το ίδιο πρόγραμμα ή χρειάζονται και άλλες βελτιώσεις ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος με κάτι(πχ φίλτρο κλπ).
Καταλαβαίνω οτι δεν έχεις κάνει πολλά χλμ για να μου πεις την προσωπική εμπειρία σου απλά υποθέτω έχεις ψαχτεί αρκετά ώστε να το κάνεις μόνος σου όλο αυτό. Τί λέει η "πιάτσα";

Drop-in KN panel και ένα τελικό ελεύθερης ροής, πρακτικά τίποτα ουσιαστικό δηλαδή. Κίνδυνος δεν υπάρχει έτσι και αλλιώς, είτε έχεις είτε δεν έχεις αυτές τις "βελτιώσεις", δεν αλλάζουν πρακτικά τίποτα στην καμπύλη απόδοσης, ούτε τις απαιτήσεις π.χ. σε βενζίνη. Γενικά στα Stage1(+) δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα, απλά περνάς το remap και φεύγεις.

Έχω κάνει πολλά remaps σε διάφορα αυτοκίνητα, και μάλιστα κάποια τα έκανα πειράζοντας απευθείας ρυθμίσεις (σε Haltech παλιότερα και σε eManage Ultimate σχετικά πρόσφατα). Η διαδικασία του Bluefin είναι με διαφορά η πιο απλή, εύκολη και γρήγορη που έχω δει και έχω κάνει ποτέ μου, και πιθανότατα το ίδιο ισχύει για τις άλλες 3-4 παρόμοιες προτάσεις από γνωστούς tuners. Σχεδόν μηδενικός κίνδυνος, ασφαλές remap, εντός εργοστασιακών προδιαγραφών (εντάξει, περίπου :p ), δεν υπάρχει κάτι αρνητικό που μπορώ να σκεφτώ.

tomasss said:
Στις χαμηλομεσαιες στροφές τί γίνεται; Έχει αισθητή διαφορά;

Μέχρι τις ~2500σαλ δεν υπάρχει κάποια φοβερή διαφορά, αν και καταλαβαίνεις ότι η τουρμπίνα σπουλάρει πιο ελεύθερα. Η τεράστια διαφορά με το 100αρι είναι πάνω από τις ~3000σαλ, όπου το 100αρι ψόφαγε εντελώς, ενώ αντιθέτως με το remap σπρώχνει όλο και πιο δυνατά μέχρι περίπου τις 5000σαλ, όπου μένει για λίγο στάσιμο και μετά φυσιολογικά "τελειώνει" η τουρμπίνα. Πάντως έχει πλέον νόημα να το κυνηγήσεις μέχρι τα κόκκινα, αφού έχει πολύ "ψωμί" η καμπύλη απόδοσης. Επίσης *νομίζω* ότι, για κάποιο περίεργο λόγο, νιώθω το ηλεκτρόγκαζο πιο άμεσο, δεν ξέρω αν πειράζουν ευαισθησία, οπότε ίσως είναι καθαρά placebo effect από το πιο άμεσο "σπρώξιμο" που κάνει η τουρμπίνα.
 

UltiMo_

Rookie
Jun 9, 2019
45
1
0
41
Βόλος
The Ace said:
Μέχρι τις ~2500σαλ δεν υπάρχει κάποια φοβερή διαφορά, αν και καταλαβαίνεις ότι η τουρμπίνα σπουλάρει πιο ελεύθερα. Η τεράστια διαφορά με το 100αρι είναι πάνω από τις ~3000σαλ, όπου το 100αρι ψόφαγε εντελώς

Το έχω ξαναδιαβάσει αυτό. οτι ροπιάζει απο χαμηλά αλλα στις υψηλές ψοφάει. εγω με το 140 νιώθω ακριβώς το αντίθετο. κατω απο τις 2500 είναι ψόφιο, αλλα αν στροφάρει, δεν κολώνει πουθενά μεχρι τον κόφτη. εξάλλου η μέγιστη ιπποδύναμη είναι λιγο πριν τις 6000. και η διαφορά με το 125 είναι πανω απ τις 5500 στροφές. πιο πριν είναι ίδια.
τωρα αν λες οτι κατω απο τις 2500 δεν βλέπεις διαφορά...  :'(

καλή περίπτωση το bluefin ωστε να έχεις το μηχανάκι εύκαιρο. κατι διάβασα στα εξωτερικά, οτι πρεπει να πάρεις backup το πρόγραμμα, σε περίπτωση που πας στην ford, γιατι αν σου αλλάξουν στη ford το πρόγραμμα (λέμε τώρα), δε θα μπορείς να πάρεις backup το δικό σου γιατι δεν θα το έχεις πια, άρα και να αλλάξεις πρόγραμμα με το bluefin
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
UltiMo_ said:
Το έχω ξαναδιαβάσει αυτό. οτι ροπιάζει απο χαμηλά αλλα στις υψηλές ψοφάει. εγω με το 140 νιώθω ακριβώς το αντίθετο. κατω απο τις 2500 είναι ψόφιο, αλλα αν στροφάρει, δεν κολώνει πουθενά μεχρι τον κόφτη. εξάλλου η μέγιστη ιπποδύναμη είναι λιγο πριν τις 6000. και η διαφορά με το 125 είναι πανω απ τις 5500 στροφές. πιο πριν είναι ίδια.
τωρα αν λες οτι κατω απο τις 2500 δεν βλέπεις διαφορά...  :'(

καλή περίπτωση το bluefin ωστε να έχεις το μηχανάκι εύκαιρο. κατι διάβασα στα εξωτερικά, οτι πρεπει να πάρεις backup το πρόγραμμα, σε περίπτωση που πας στην ford, γιατι αν σου αλλάξουν στη ford το πρόγραμμα (λέμε τώρα), δε θα μπορείς να πάρεις backup το δικό σου γιατι δεν θα το έχεις πια, άρα και να αλλάξεις πρόγραμμα με το bluefin

Δεν υπάρχει σημαντική διαφορά κάτω από τις 2500σαλ, αίσθησή σου είναι. Το σώμα μας καταλαβαίνει κυρίως την διαφορά στο ρυθμό επιτάγχυνσης, δηλαδή το δέλτα του γ, και όχι απολύτως τη τιμή του γ, γι'αυτό και αισθανόμαστε κυρίως την αύξηση της ροπής, δηλαδή την αύξηση της πρώτης παραγώγου στη καμπύλη ροπής. Αυτό αισθάνεσαι και νομίζεις ότι το 140αρι είναι ψόφιο χαμηλό, ενώ οι αποδόσεις 100, 125 και 140 μέχρι τις 2500σαλ είναι σχεδόν πανομοιότυπες.

Το bluefin κρατάει αυτόματα backup το αρχικό πρόγραμμα (δηλαδή το αρχικό αρχείο του PCM), οπότε το ξαναπερνάς ανά πάσα ώρα και στιγμή, ότι και αν συμβεί. Απλά αν η Ford βγάλει κάποια καινούρια έκδοση του PCM για κάποιο -σοβαρό- λόγο, δεν θα μπορείς να πάρεις backup το καινούριο μαμά PCM. Και αυτό λύνεται όμως, με επικοινωνία με την Superchips ;)

Edit: κάποια ψιλοανοιγματάκια στην Μεσογείων-Μαραθώνος μου έδειξαν την σημαντική διαφορά στις ψηλές, έπιασα 160 στην ανηφόρα προς Σταυρό χωρίς να το πάω τέρμα και κόφτη, μέσα σε ελάχιστα μέτρα. Α, και η 5η είναι πλέον κανονική σχέση για προσπεράσεις, ίσως το σημαντικότερο plus για ταξίδια.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread