lefteris said:
Άυτό που με προβληματίζει είναι το κόστος-το γεγονός οτι μιλάμε για μια αναβάθμιση που κοστίζει λίγο πολύ το 1/3 της τρέχουσας αξίας του οχήματος!
Γιατί αν το mr140 κοστίζει 1950 ευρώ+εργατικά (με το 4 ώρες εργασίας υπολογίζω τελική τιμή
2100~2200),στo mr155 θα πρέπει να συνυπολογίσουμε +εκκεντροφόρους +φιτροκούτι + 4 επιπλέον εργατοώρες...Μπορεί κάλλιστα να υπερβούμε το ψυχολογικό φράγμα των 3000 ευρώ.
Και φυσικά ούτε λόγος να γίνεται για τα επιμέρους περιφεριακά που πρέπει να αναβαθμιστούν (σίγουρα τα φρένα/αναρτήσεις και ίσως ενας πιο ενισχυμένος δίσκος).
Σιγουρα το κοστος ειναι μεγαλο αλλα δεν διαφερει και πολυ απο το να εβαζες επωνυμα πραγματα ξεχωριστα απο διαφορετικες εταιρειες.
Εγω πχ αν επελεγα να βαλω ξεχωριστα ολοσωμη miltek + προγραμμα + GGR φιλτροκουτι (που το ειχα ηδη φορεμενο/πληρωμενο) θα μου εβγαινε το ιδιο, αν οχι πιο ακριβα, απο το 1ο σταδιο της mountune και η διαφορα σε αυτο ειναι οτι δεν εχασα εγγυηση και εχω το κεφαλι μου ησυχο οτι το αμαξι μου δουλευει απροβληματιστα και ειχα τα ονομαστικα αλογα που πληρωσα και μη σου πω και περισσοτερα (με βαση τις δυναμομετρησεις/δοκιμες του δρομου).
Αντιστοιχα σε custom λυσεις μεχρι στιγμης, τουλαχιστον σε ST και οπως δειχνουν τα πραγματα και σε mk7 (με εξαιρεση του Stuparart), στο δρομο δεν πηγαιναν τα αναμενομενα.
Απο εκει και περα αν καποιος συνδυαζει την βελτιωση με τα "φτηνιαρικα" για μενα καλυτερα να το αφησει ως εχει γιατι τοτε δεν λεγεται βελτιωση. Τι να το κανω αν βαλω ενα πλαστικο χταποδι που κανει 100 ευρω και ας λεει οτι δεινει 15 αλογα και να τρυπησει σε 6 μηνες, να μου βγαλει προβλημα με τους λ και να εχει μειωμενη αποδοση γιατι θα διαβαζει λαθος και χαλασει τη γενικη λειτουργεια του αυτοκινητου και να ψαχνομαι μες την ταλαιπώρια να δω τι φταιει? Και δωσε κι αλλα λεφτα απο δω και απο κει για να το συμμαζεψεις. Καλυτερα να το αφησω μαμα και να ειναι ''αθανατο'' και να δουλευει οπως πρεπει το αμαξι.
Για μενα βελτιωση σημαινει, περα απο την αποδοση, αντικαθιστω ενα ανταλλακτικο με ενα αλλο καλυτερης ποιοτητας απο το ηδη υπαρχον.
Τωρα οσον αφορα τα επιμερους περιφερειακα εγω συνεχιζω με την ιδια νοοτροπια. Δλδ δεν περιμενα να το κανω mr200 για να βαλω KW. Για την χρηση που κανω στο αμαξι ναι μεν χανω στην ανεση σε σχεση με τα εργοστασιακα αμορτισερ αλλα σιγουρα εχω
βελτιωσει την οδικη συμπεριφορα με μια ψαγμενη ευθυγραμμηση και ψαγμενο ρυθμισμα των αμορτισερ. Τωρα ας πουμε το αμεσως επομενο βημα για μενα, περα απο τα μηχανικα, ειναι διαφορικο και φρενα.
Αντιστοιχα τι να το κανω να βαλω eibach και να πρεπει να αλλαξω αμορτισερ μετα απο 10.000 χλμ. Αυτο ειναι βελτιωση?
Σορρυ που πλατιαζω, αλλα εγω προσωπικα αυτη την νοοτροπια εχω περι βελτιωσης αυτοκινητου.
Και εγω εχω περιεργεια να δω τι κανει ενα mp140 (και ελπιζω να το δουμε και συντομα, παλιοκοντρακηδες με τις δοκιμες σας
) αλλα απο κει και περα εχεις το ατου οτι μπορεις να συνεχισεις την βελτιωση σε mr155.
Εγω προσωπικα αν υπηρχε ενα mp140 και παταγε με ενα αντιστοιχο 1ο σταδιο πχ των etuners και πηγαιναν κοπιο (αν και δεν νομιζω) δεν θα με χαλαγε γιατι απο αποψη αξιοπιστιας/ποιοτητας με την mountune εχεις κερδισει σε βαθος χρονου.
Και σκεψου οτι αλλοι δινουν χιλιαδες ευρω για γραμματοσημα και πεταλουδες!