Για το CEL, καθώς το τελικό είναι μετά από οποιονδήποτε σένσορα, δεν μπορεί να διαβάζει κάτι λάθος η ECU από αλλαγή μόνο του τελικού, κάτι άλλο παίζει (π.χ. για antipollution faulty πρέπει να πειραχτεί κάποιος λ, οι καταλύτες ή/και το σύνολο της εξάτμισης....)
Ηχομόνωση μπορείς να κάνεις και γενικότερα (δηλαδή για να μειώσεις όλους τους εξωτερικούς θορύβους), αλλά αν σε ενοχλεί τόσο η εξάτμιση, δεν θα λυθεί το πρόβλημά σου παρά μόνο με πιο ήσυχο τελικό. Και για να κάνεις σοβαρή ηχομόνωση, ακόμα και DIY, μπορεί τελικά να πληρώσεις πολύ περισσότερα από το να αλλάξεις -ξανά- τελικό....