Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

UltiMo_

Rookie
Jun 9, 2019
45
1
0
41
Βόλος
The Ace said:
Αυτό αισθάνεσαι και νομίζεις ότι το 140αρι είναι ψόφιο χαμηλό, ενώ οι αποδόσεις 100, 125 και 140 μέχρι τις 2500σαλ είναι σχεδόν πανομοιότυπες.

δεν ξέρω τι αισθάνομαι, αλλα είναι ψόφιο. σίγουρα ακριβώς αντίθετο απο αυτό που λένε μερικοί οτι ροπιάζει απο χαμηλά και σε κολλάει στο κάθισμα.
την πάτησα μια φορά που πήγαινα αργά και ρολαριστά με 3η, είδα ένα ibiza δίπλα μου να με περνάει, λέω τώρα θα δει την ανωτερότητα της ford! πατάω τερμα γκάζι με 2500 στροφές, και το αμάξι δεν κουνήθηκε καν. απλά το ξανάφησα redface και έκανα τον αδιάφορο.
μάλλον μερικοί δεν ξέρουν τι σημαίνει "ροπιάζω απο χαμηλά".
ακόμα και με 2α το αμάξι, έχει ένα έντονο lag μεχρι να ανέβει πανω απο 3000 στροφές. οπου τότε αρχίζει και σε κολλάει στο κάθισμα. πιο πριν είναι σε ένα μόνιμο eco mode. γιατι δε νομίζω να φταίει το lag της μικροσκοπικής τουρμπίνας. μάλλον οι ρυθμίσεις του χρονισμου των βαλβίδων την κάνουν τη δουλειά
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Η απόδοση του κινητήρα δεν εξαρτάται από τη σχέση, οπότε αν δεν έχει τουρμπίσει αρκετά (πάνω από 2100-2200) δεν θα επιταχύνει με καμία σχέση. Άρα αν ήθελες σοβαρή επιτάχυνση, έπρεπε να κατεβάσεις. Επίσης ξαναλέω οι καμπύλες απόδοσης 100,125 και 140HP είναι σχεδόν πανομοιότυπες μέχρι τις 2500σαλ, οπότε αυτό που λες ισχύει για όλες τις εκδόσεις, και οι επιταχύνσεις είναι σχεδόν ίδιες μέχρι εκείνες τις στροφές.

Τώρα για το "ροπιάζω από χαμηλά", ούτε diesel είναι ούτε έχει 2500-3000κε για να μπορεί να κινηθεί σοβαρά σε χαμηλές σαλ, εκεί χαμηλά δουλεύει ως ατμοσφαιρικό 1000αρι, άρα έχει και την ανάλογη απόδοση.
 

UltiMo_

Rookie
Jun 9, 2019
45
1
0
41
Βόλος
Το γνωρίζω οτι δεν είναι diesel και οτι ουτε καν στη θεωρία δεν μπορεί να κινηθεί σοβαρα στις χαμηλές στροφές. απλά απορώ με μερικους που λένε οτι έχει μηδενικό lag και σε κολλάει στο κάθισμα απο όλες τις στροφές.
χτες μάλιστα βγήκε βίντεο που το ξαναλέει (125hp) και απορώ. εγω δεν ξέρω τι μου γίνεται ή αυτός;
Λέει για πολλή ροπή χαμηλά, ενω χάνεται η ροπή ψηλά. εγω γιατι νιώθω το αντίθετο;

https://youtu.be/EL4FlTzz33s?t=458
 

UltiMo_

Rookie
Jun 9, 2019
45
1
0
41
Βόλος
βασικά είναι το κλασσικό αμάξι με το ηλεκτρόγκαζο, που χαμηλά είναι ψόφιο. γιαυτο ήλπιζα με το πρόγραμμα να αλλάξει κατι. στο παλιό μου αμάξι με ντιζάτο γκάζι, και 50 άλογα, επιτάχυνε καλύτερα. με το πατούσες το γκάζι έδινε ο,τι είχε και δεν είχε. εδώ το lag το νιώθεις έντονα. και ξαναλέω, δε νομίζω να φταίει η καθυστέρηση της τουρμπίνας. κάτι του λέει να δώσει αργά. χρονισμός βαλβίδων, ή περιοριστής ροπής, ή απόκριση γκαζιού, δεν ξέρω τι απο αυτά, αλλα κάτι το κάνει να ψοφάει κάτω απο τις 3000 (οχι 2200)
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Ποιος λέει ότι σε κολλάει στο κάθισμα σε όλες τις σαλ ? Για να μην μιλάμε άσκοπα, γιατί π.χ. το 3000σαλ που λες δεν ισχύει, δείτε εδώ το διάγραμμα του μαμά MK8 140HP, για να δεις ότι η ροπή ήδη από τις 1800 έχει ανέβει αρκετά, και μέχρι τις 2500σαλ έχει φτάσει στη μέγιστη τιμή της.

https://www.mybluefin.co.uk/curves/FiestaMk81L140.pdf

Αυτό που λες για την απόκριση έχει πιθανότατα σχέση με τις ρυθμίσεις του ηλεκτρόγκαζου, και δεν αλλάζει με κανένα άλλο τρόπο παρά τροποποίηση αυτών των ρυθμίσεων.
 

tomasss

New member
Jul 1, 2016
71
2
8
Σε ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο συνηθίζω να κινούμαι με 5η και 2500 περίπου στροφές που με δίνουν περιπου 130χλμ/Ω. Ενεργοποιώ και το Cruise Control ...αυτό που βάλαμε εκ των υστέρων και με καθοδηγήσες τότε Ace.

Τί διάφορες θα δω σε αυτες τις συνθήκες; Δεν θα έχω αναπτύξει μεγαλύτερη ταχύτητα στις 2500χλ στροφές; Και στις 3000 πόσο θα έχει αναπτύξει;

Δεν πιστεύω να χάνεται το cruise control που ενεργοποιησαμε εκ των υστέρων;
 

UltiMo_

Rookie
Jun 9, 2019
45
1
0
41
Βόλος
Την "Σχέση" στροφές/ταχύτητα την καθορίζει μόνο η πέμπτη σου ταχύτητα. Γιαυτό την λέμε και πέμπτη σχέση. Κάθε ταχύτητα σου δίνει μια σταθερή συγκεκριμένη αναλογία στροφών που κάνει το μοτερ, και στροφών που κάνουν οι ρόδες, η οποία είναι κλειδωμένη μέσω του συμπλέκτη. Άρα δεν θα αλλάξει κάτι με αλλαγή προγράμματος.
Αυτό που θα αλλάξει είναι οτι αν επιταχύνεις απο τα 130, θα έχεις άλλη ροπή, σε σχέση με πρίν.
Πιθανώς να έχεις και καλύτερη οικονομία, γιατι θα έχεις περισσότερη ροπή στα 130 ωστε το αμάξι να υπερνικήσει την δύναμη του αέρα που σου κόβει ταχύτητα
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
To remap αλλάζει μόνο το PCM, άρα οι άλλες ρυθμίσεις δεν χάνονται, ούτε το cruise control, ούτε ρυθμίσεις του SYNC, τίποτα άλλο πέραν των χαρτών.

Και όντως όπως λέει και ο Ultimo, η ταχύτητα ενός οχήματος με συγκεκριμένη σχέση κιβωτίου και στροφές κινητήρα είναι πάντα η ίδια, ανεξαρτήτως ροπής και ιπποδύναμης, αφού πρόκειται για μηχανική σύνδεση μεταξύ στροφάλου και τροχών.
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
The Ace said:
Drop-in KN panel και ένα τελικό ελεύθερης ροής, πρακτικά τίποτα ουσιαστικό δηλαδή. Κίνδυνος δεν υπάρχει έτσι και αλλιώς, είτε έχεις είτε δεν έχεις αυτές τις "βελτιώσεις", δεν αλλάζουν πρακτικά τίποτα στην καμπύλη απόδοσης, ούτε τις απαιτήσεις π.χ. σε βενζίνη. Γενικά στα Stage1(+) δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα, απλά περνάς το remap και φεύγεις.

Έχω κάνει πολλά remaps σε διάφορα αυτοκίνητα, και μάλιστα κάποια τα έκανα πειράζοντας απευθείας ρυθμίσεις (σε Haltech παλιότερα και σε eManage Ultimate σχετικά πρόσφατα). Η διαδικασία του Bluefin είναι με διαφορά η πιο απλή, εύκολη και γρήγορη που έχω δει και έχω κάνει ποτέ μου, και πιθανότατα το ίδιο ισχύει για τις άλλες 3-4 παρόμοιες προτάσεις από γνωστούς tuners. Σχεδόν μηδενικός κίνδυνος, ασφαλές remap, εντός εργοστασιακών προδιαγραφών (εντάξει, περίπου :p ), δεν υπάρχει κάτι αρνητικό που μπορώ να σκεφτώ.

Μέχρι τις ~2500σαλ δεν υπάρχει κάποια φοβερή διαφορά, αν και καταλαβαίνεις ότι η τουρμπίνα σπουλάρει πιο ελεύθερα. Η τεράστια διαφορά με το 100αρι είναι πάνω από τις ~3000σαλ, όπου το 100αρι ψόφαγε εντελώς, ενώ αντιθέτως με το remap σπρώχνει όλο και πιο δυνατά μέχρι περίπου τις 5000σαλ, όπου μένει για λίγο στάσιμο και μετά φυσιολογικά "τελειώνει" η τουρμπίνα. Πάντως έχει πλέον νόημα να το κυνηγήσεις μέχρι τα κόκκινα, αφού έχει πολύ "ψωμί" η καμπύλη απόδοσης. Επίσης *νομίζω* ότι, για κάποιο περίεργο λόγο, νιώθω το ηλεκτρόγκαζο πιο άμεσο, δεν ξέρω αν πειράζουν ευαισθησία, οπότε ίσως είναι καθαρά placebo effect από το πιο άμεσο "σπρώξιμο" που κάνει η τουρμπίνα.

Με το φίλτρο που έβαλες και το τελικό άλλαξε κάτι στον ήχο;
Προσπαθώ να αποφύγω οσο γίνεται το "καγκούρικο" ήχο σε ενα 1000άρι αμάξι αλλα δν θα με ενοχλούσε λίγο ελάχιστον "μπάσο". Σαν επιδόσεις σου έδωσε τίποτα έστω ελάχιστο; Θέλω να πώ αξίζει να κάνω αυτή την αλλαγή(το σκεφτόμουν καιρό) βοηθάει το αυτοκίνητο;
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Έχω γράψει όλο το ιστορικό εδώ

http://www.fiestamaniacs.gr/forum/http://fiestamaniacs.gr/phpbb5/viewtopic.php?t=9
 

UltiMo_

Rookie
Jun 9, 2019
45
1
0
41
Βόλος
The Ace said:
Εγώ το πήρα απόφαση να μην πειραματιστώ με καλώδια και αντιγραφές, αλλά και λόγω χρόνου να πάω σε DIY remap, και τελικά επέλεξα την Superchips (Bluefin).

ήμουν σε σκέψη απο καιρό, τελικά τώρα κάνανε προσφορά black friday. άρα αν είναι να το πάρω θα το πάρω τώρα.
το euro 6 ή το euro 6.2 έχεις; γιατι είδα άλλες εταιρίες δεν έχουν ετοιμάσει ακόμα το 6.2 ενώ αυτοί λένε οτι είναι το ίδιο πρόγραμμα
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Αυτή η προσφορά τρέχει εδώ και κανά 20ήμερο, ψεματάκι είναι ότι είναι προσφορά Black Friday  :D
Εμένα είναι ΜΥ2015, ΜΚ7.5 f/l, άλλωστε βρισκόμαστε στο subforum του ΜΚ7.5. Δυστυχώς δεν γνωρίζω αν έχουν ετοιμάσει κάτι για το ΜΚ8
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Καλησπέρα,

Μίλησα πρόσφατα με την Microchips Tuning στο Μοσχάτο. Εδω και 1-2 χρόνια έχω δει οτι έχει προγραμματίσει πάνω απο 10 1000άκια fiesta και φαντάζομαι θα έχει εμπειρία. Επίσης τα άλογα που βγάζει σε 1ο στάδιο μου φαίνονται αρκετά ικανοποιητικά.

Ενα πράγμα με προβληματίζει. Κάπου εδώ στο forum ένα παλικάρι είχε ανεβάσει ενα link με το σασμάν που φοράνε τα 1000άκια μας(mk7.5 125ps). Έλεγε εαν θυμάμαι καλά πως τα "ορια" του υπολογίζονται στα 24κιλά ροπής. Τσέκαρα το προγραμμα της revo καθώς σαν νούμερα είναι απο τα πιο δυνατά που παίζουν για το αμάξι μας και δίνει σαν stage1 23 κιλά ροπής.

Στην microchips tuning κυρίως έχει προγραμματίσει mk8 1000άκια που δεν γνωρίζω εαν φοράνε το ίδιο σασμάν με το δικό μας όμως βλέπω οτι με το stage1 του βγάζουν 153-159 άλογα(νούμερα σαν της revo) αλλα με 25-26 κιλά ροπής. Υπάρχει περίπτωση αυτή η διαφορά στην ροπή να μας προκαλέσει κάποιο πρόβλημα μακρυπρόθεσμα;

Του 'εστειλα μηνυμα και τον ρώτησα για το πρώτο στάδιο και μου είπε οτι θα παμε περιπου στα 153-155 άλογα. Ομως δεν ρώτησα για την ροπή καθώς υπέθεσα οτι πάνω κάτω θα γίνει το ίδιο με τα μκ8 που έχει προγραμματίσει..

ΥΓ. Είμαι εντελώς άσχετος με το αντικέιμενο. Εαν ροπές και σασμάν δεν αλληλεπιδρούν, απολογούμαι ;)
ΥΓ2. Εαν με ρωτήσετε γιατί θέλω να προγραμματίσω εκεί να σας πω οτι απλά έχω δει πολλά 1000άρια και ο τύπος έχει ασχοληθεί με το αντικέιμενο και επειδή εχω ακούσει οτι ειναι πολύ συνεργάσιμος και εξυπηρετικός. Πράγματα που σέβομαι απόλυτα σε εναν επαγγελματία οταν συνδυάζεται και με την εμπειρία.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Σε αυτά τα νούμερα, απλά περιμένεις να δεις ποιο εξάρτημα θα παραδώσει πνεύμα πρώτο...
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
The Ace said:
Σε αυτά τα νούμερα, απλά περιμένεις να δεις ποιο εξάρτημα θα παραδώσει πνεύμα πρώτο...

Απο θέμα ροπής εννοείς; Αν μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος θα με βοηθούσες γιατί ψάχνω την κατάλληλη λύση για να πάω για πρόγραμμα και είναι κρίμα να μείνω με κανένα μοτέρ στο χέρι
 

johnD

Member
Dec 15, 2017
150
4
18
Τα Mk8 φορανε διαφορετικό σασμάν, με αρκετά μεγαλύτερη αντοχή. Και 6 ταχύτητες.
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
johnD said:
Τα Mk8 φορανε διαφορετικό σασμάν, με αρκετά μεγαλύτερη αντοχή. Και 6 ταχύτητες.

Οπότε καλύτερα να πάω σε πρόγραμμα που η ροπή που δίνουν είναι εντός "ορίων" του κιβωτίου μας, σωστά;
 

bullet_fiesta

New member
MK7.5
Feb 9, 2019
66
16
8
39
Άνω Πατήσια Αθήνα
Μοντέλο
MK7.5
Το σασμαν μας δεν είναι ότι καλύτερο γενικά αν είσαι καυτης ότι αμάξι και να πάρεις το σασμαν θα παραδώσει. Πάντως το σασμαν σε γενικές γραμμές δεν θα σου βγάλει θέμα. Μην αγχώνεσαι μια χαρά αντέχει στο στάδιο 1+. Όσο για τον microchips ( κατα κόσμο Γιώργο) είναι σωστός επαγγελματίας.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Dimitris said:
Απο θέμα ροπής εννοείς; Αν μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος θα με βοηθούσες γιατί ψάχνω την κατάλληλη λύση για να πάω για πρόγραμμα και είναι κρίμα να μείνω με κανένα μοτέρ στο χέρι

Είναι κυρίως θέμα ροπής, ήδη από τα 21-22 κιλά το κιβώτιο αρχίζει να έχει ψιλοπροβληματάκια. Μάλιστα από ότι έχω καταλάβει, η Superchips αφήνει τους stock περιοριστές σε 1η και 2α για να προφυλάξει το κιβώτιο. Ο δίσκος απλά δεν μπορεί να διαχειριστεί τόση ροπή και μετά από μερικά σβέλτα πατήματα θα αρχίσει να γλυστράει. Τα 23-24 κιλά πρέπει να είναι το max, αν θυμάμαι καλά κάπου έχω δει ότι το άνω όριο του δίσκου είναι τα 24,5 κιλά.

Επίσης η αυξημένη ιπποδύναμη σημαίνει ότι η τουρμπίνα διατηρεί υψηλή πίεση σε ψηλότερες σαλ, εκεί πρέπει να δεις αν αντλία και μπεκ αρκούν, και φυσικά αν τα σωθικά του κινητήρα θα αντέξουν. Γι'αυτά τα θέματα δεν ξέρω, μπορεί και να είναι ΟΚ, απλώς το αναφέρω.
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
The Ace said:
Είναι κυρίως θέμα ροπής, ήδη από τα 21-22 κιλά το κιβώτιο αρχίζει να έχει ψιλοπροβληματάκια. Μάλιστα από ότι έχω καταλάβει, η Superchips αφήνει τους stock περιοριστές σε 1η και 2α για να προφυλάξει το κιβώτιο. Ο δίσκος απλά δεν μπορεί να διαχειριστεί τόση ροπή και μετά από μερικά σβέλτα πατήματα θα αρχίσει να γλυστράει. Τα 23-24 κιλά πρέπει να είναι το max, αν θυμάμαι καλά κάπου έχω δει ότι το άνω όριο του δίσκου είναι τα 24,5 κιλά.

Επίσης η αυξημένη ιπποδύναμη σημαίνει ότι η τουρμπίνα διατηρεί υψηλή πίεση σε ψηλότερες σαλ, εκεί πρέπει να δεις αν αντλία και μπεκ αρκούν, και φυσικά αν τα σωθικά του κινητήρα θα αντέξουν. Γι'αυτά τα θέματα δεν ξέρω, μπορεί και να είναι ΟΚ, απλώς το αναφέρω.

Ναι μέτα απο μια συζήτηση με τον bullet_fiesta που έχει προγραμματίσει στον Microchips Tuning που ανέφερα πιο πάνω είδα πιο προσεκτικά οτι σε στάδιο1 το φτάνει εκεί περί των 22-24κιλά ροπής. Και εγώ σε ενα σαίτ που είχε ανεβάσει καποιος εδώ μέσα για το σασμάν του mk7.5 είχα δει σαν μέγιστη ροπή τα 24-24.5 κιλά.. Τώρα για τα υπόλοιπα θέματα περί μπεκ και αντλίας που αναφέρεις είναι θέματα που πρέπει να προσέξει κάποιος σε ένα απλό remap σαν στάδιο1; Δεν γίνεται ο κατάλληλος έλεγχος απο τον προγραμματιστή;
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread