giannis_suzuki said:
stupar το σαζμαν ποσο το ειχες βαλει ρε φιλε στο αμαξι σου τοτε??
πιστευω οτι ηταν μακραν η καλυτερη επιλογη βελτιωσης...σιγουρα πραγματα.....
επισης ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ..........αν ο χ εβγαλε 140 αλογα στις 6500
και ο ψ εβγαλε 130 αλογα απο τις 5000-μεχρι τις 6500 να ξερετε θα ειναι μπροστα αυτος με τα 130.......τυχαια νουμερα λεω....
μην κοιτατε το απολυτο νουμερο....μαθετε να διαβαζετε δυναμομετρησεις....
Το σασμάν μου είχε στοιχήσει όλο κομπλέ τελειωμένο κοντά στα 500€
Στα υπόλοιπα θα συμφωνήσω μαζί σου... ok234
giannis_suzuki said:
παιδες ξαναρωταω..ξερει κανεις ποσες μοιρες δουλευει ΜΑΝΙΣΙΟ ενα μκ7??
Ααα είσαι και ανυπόμονος εσύ… giggle giggle
*Βρήκα αρκετά βιντεάκια και με μείγματα αλλά και με διάφορα πατήματα με 3ες και 4ες.
Χωρίς πρόγραμμα :παίζει 17-18 μοίρες όπου και τις 18 κρατάει για περισσότερη ώρα και όσο ανεβαίνουν οι στροφές αρχίζει και ανεβαίνει και το αντβάνς με όριο λίγο πριν τον κόφτη τις 26-27 μοίρες
πάντως στο μεγαλύτερο φάσμα των στροφών.
Mε πρόγραμμα: παίζει 20 - 23 μοίρες από εκεί και πέρα όσο ανεβαίνουν οι στροφές ανεβαίνουν και οι μοίρες φτάνοντας λίγο πριν τον κόφτη τις 30 μοίρες.
Στον κόφτη και στις δυο περιπτώσεις ρίχνει 1-2 μοίρες το αντβανς
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι το AFR μου ήταν άλλες φορές 13,2-13,4 και λίγο πριν τον κόφτη πήγαινε 12,6-12,8 και άλλες φορές έπαιζα πιο πλούσιος σε όλο το φάσμα.
Στις αρχές που είχα βάλει την εξάτμιση αλλά και με κάτι ενημερώσεις του εγκεφάλου έχω δει και 11+ πριν τον κόφτη. Σχεδόν και κάθε βίντεο (όχι και λίγα) είναι και διαφορετικό. Το κακό είναι ότι δεν θυμάμαι πιο είναι με πρόγραμμα πιο είναι χωρίς , πιο είναι με ενημέρωση για άλλο βήμα από διαφορικό και συγκεκριμένα από το 1.4 και πιο είναι με ενημέρωση εγκεφάλου για 16αρες και πιο με 17αρες. Δυστυχώς ενημέρωση στα Μκ7 για 18αρα δεν μπορείς να κάνεις.
Έχω μια υποψία και πείτε με τρελό, ότι με την ενημέρωση για την 16αρα το αμάξι πήγαινε καλύτερα. Όπως επίσης ότι με ενημέρωση για διαφορικό από 1.4 (για δικούς μου λόγους το έκανα αυτό όχι ότι αυτό φόραγε το αμάξι)πήγαινε χειρότερα ψηλά (φαινόταν και από το AFR 12,6 -11,5 εάν θυμάμαι καλά )αλλά πήγαινε καλύτερα χαμηλά.
Αυτό που ήθελα να κάνω και δεν κατάφερα να το κάνω είναι να κάνω διαφορετικές ενημερώσεις στον εγκέφαλο και να πηγαίνω μετά από κάποια χιλιόμετρα στο δυναμόμετρο. Ήθελα να δω εάν επηρεάζονται οι επιδώσεις η ακόμα και η καμπύλες.
Με λιγότερα λόγια..... ήμουν ανύπαντρος τότε giggle
giannis_suzuki said:
επισης εχει μετρησει κανεις σας τη διαμετρο μετραει εσωτερικα ο ανταπτορας του μαφ...
οι aftermarket ποσο μετρανε??
Οι aftermarket τουλάχιστον της autopro όπου είχα κάνει την παραγγελία βασίζετε στην εργοστασιακή διάμετρο. Μαζί τα πήραμε τα μέτρα και το ξέρω με σιγουριά. 2+ μήνες τον περίμενα από Αγγλία (έτσι μου είπε τουλάχιστον ότι από εκεί έρχεται)
Είχα δοκιμάσει και από Golf (ίδιος αντάπτορας με αυτόν που φτιάξαμε) όπου ήταν μεγαλύτερος αλλά το αμάξι δεν δούλεψε ποτέ σωστά. Τελείως ασταθές ρελαντί και στον δρόμο δεν άκουγε καθόλου. Σκέψου τέρμα γκάζι και δεν προχωρούσε …ώσπου φυσικά άναψε και το check.
Να διευκρινίσω ότι ο MAF ήταν ο δικός μου αλλά ο αντάπτορας ήταν από Golf. Ταιριάζουν οι βίδες και το σχήμα αλλά μόνο μέχρι εκεί.
------------------------------------------------------------------------------
Να σε ρωτήσω κάτι… εάν ανοίξουμε κωνικά τον αντάπτορα του MAF.. μόνο στην μπροστινή του μεριά (όπως ανοίγουν τις πεταλούδες δηλαδή) πιστεύεις ότι θα δουλέψει?
Με αυτόν τον τρόπο θα αυξήσουμε την ταχύτητα του αέρα επομένως δεν θα διαβάζει και διαφορετικά πράγματα?
Επίσης είχα μια ιδέα παλιότερα… ήθελα να φτιάξω μια εισαγωγή σαν χωνί 0,5m περίπου ξεκινώντας με μεγάλη χοάνη πχ Φ70 και θα την έκανα να κλείνει σιγά σιγά ώσπου να έρθει στην διάσταση του MAF πχ Φ60 όπου και o ΜΑF θα ήταν κατασκευασμένος κωνικά όπου στην συνέχεια θα κατέληγα στην πεταλούδα με ένα κολάρο όπου την πεταλούδα θα την είχα ανοίξει και αυτήν κωνικά χωρίς να αλλάξω το τάλιρο μέσα.
Με λίγα λόγια ήθελα να αυξήσω την ποσότητα αλλά και την ταχύτητα του εισερχόμενου αέρα. Ήθελα να το κάνω τέρμα φτωχό ώστε μετα απλά στο πρόγραμμα να φτιάχναμε το ιδανικό AFR ρίχνοντας παραπάνω βενζίνες.
Σε έναν συγκεκριμένο θάλαμο εάν καταφέρεις να ρίξεις παραπάνω βενζίνη με παραπάνω αέρα στην σωστή αναλογία (ιδανικό AFR) δεν θα έχεις και μεγαλύτερη ισχύ.
@Για ρίξε λιγο φως των γνώσεων σου μάστρο Γιααανν .. tease