Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Τα 1080kg με μισό ντεπόζιτο και χωρίς εσένα μέσα φαντάζομαι μια χαρά μου φαίνονται.

Εγώ το είχα ζυγίσει ξηλωμένος πίσω με 18αρια και με σχεδόν 1/3 βενζίνη στα 1040kg.

Που το ζύγισες? Πήγες στο περίπτερο (στο νεκροταφείο της μεταμόρφωσης)?





Υ.Γ δεν χρειάζεται να ζητάς συγγνώμη… κουβέντα κάνουμε και ανταλλάσουμε απόψεις. ok234
 

GiannakissXs

Member
Jan 5, 2012
145
0
0
33
οχι..οπως παμε απο μεταμορφωση προς παρνηθα,στο ψαραδικο το γωνιακο στην καραμανλη αριστερα,εχει μια shell...εκει εχει πλαστιγγα με 3ευρω ζυγισμα!ε κ μου το εβγαλε τοσο...αν βαλλεις κ το οτι αγγιζω τα 85 κιλα,μην πω 90,μιλαμε για 1160 κιλα αμαξι :p
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
pitbull said:
Δηλαδη προτεινει οτι καλυτερα στα αμαξια μας να βαλει καποιος ενα φιλτρακι και το προγραμμα του,παρα να πεταξει λεφτα για εξατμιση.
Πως διαολο γινετε να κανεις μηχανικη βελτιωση της προκοπης,χωρις ολοσωμη και με αυτους τους χταποδοκαταλυτες που φοραμε δεν μπορω να καταλαβω.Πρεπει να δοκιμασουμε τα μαμα αμαξια με αυτα που φορανε εξατμιση να δουμε τι γινετε γιατι θα ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε.

15 αμαξια μπορει να εχουν φτιαχτει αλλα δεν εχουμε ακουσει για κανενα που να σπερνει στον δρομο.
Tωρα για τα 147 αλογα που εβγαλε,υποθετικα και με τα νουμερα που εχουμε δει απο φ.ε ειναι εφικτα,αλλα θα πρεπει το προγραμμα να ειναι πολυ καλο και να εχουν "δεσει" ολα τελεια για να τα δει και καποιος στον δρομο περα απο το χαρτι.Αλλα απο την αλλη ενα mountune 1ο σταδιο να βγαζει μονο 140 και με εκκεντρα 155 και να φτανει τα 18 κιλα ροπης(αν βγαζει και τοσα)?
Πολλα ερωτηματικα και λιγες απαντησεις.Και δυστυχως δεν φταινε αυτοι που πουλανε το προιον αλλα εμεις που παντρευομαστε με το νουμερο που μας πλασαρουν.

Αν ψαχτει καποιος απο μερια Αγγλιας θα βρει πολλα δυναμομετρα με βελτιωτες που πουλανε προγραμμα για το αμαξι μας με 350-400€ και σου επιστρεφουν τα λεφτα ειτε σε μια βδομαδα ειτε σε ενα μηνα μετα αν δεν μεινεις ικανοποιημενος.Παρ'ολα αυτα δεν εχω διαβασει πουθενα να εχει υπαρξει προγραμμα που να αποδιδει αλλα το αντιθετο.Και μην μου πει κανενας οτι υπαρχει και ζωη εκτος των forum,γιατι οσοι τα βελτιωνουν και ψαχνονται ολο και καπου γραφουν.

Αν φοραγα ολοσωμη θα πηγαινα σημερα να μου το προγραμματισει αλλα με συμφωνια no play no pay.Εγω προσωπικα ειμαι της αποψης  χωρις εξατμιση δεν υπαρχει λογος για προγραμμα,η κανεις κατι ολοκληρωμενο η αφηνεις το αμαξι οπως ειναι,μια χαρα ειναι για να κανεις την πλακα σου.
Αμα βρω κανεναν με mountune θα του πληρωσω την δυναμομετρηση,οχι τιποτα αλλο αλλα να ξερουμε και τι μας γινετε μην πεταμε τα λεφτα τζαμπα.

το προβλημα με το προγραμμα στο 1.6 μκ7 έχει προκύψει  ως εξής:

Όποιος φοραει ολοσωμη φιλτρο δουλευει βέλτιστη αναλογια αερα-βενζίνης, γύρω στο 13:1 και άρα δεν κερδίζει τίποτα με πρόγραμμα, δεδομένου του σχετικά άγριου αβανς του μκ7 1.6.

Όποιος δεν φοράει ολόσωμη και φοράει μόνο π.χ. ένα τελικό, δουλευει γύρω στο 11:1, οπότε με πρόγραμμα διορθώνεται σε 13:1 και βγαζει σχεδον τα ίδια άλογα με την ολόσωμη.

Τώρα αν κάποιος φοράει ολόσωμη και θέλει να βγάλει και το τελευταίο άλογο άς βάλει και πρόγραμμα να πάρει 2-3 άλογα ακόμα το πολύ.

Συμπερασματικά, είτε βάλεις πρόγραμμα ή ολόσωμη, ειναι σχεδον το ίδιο πράγμα. Για να βγάλεις εξτρα άλογα, θες τα πιπερ πρωτο στάδιο και τότε είναι απαραίτητο το σωστό πρόγραμμα, οποτε μπορει να δεις γύρω στα 150-155 άλογα.

Ότι άλλο σας πουνε πιστευω είναι λάθος ή εκ του πονηρού. Εφόσον υπάρχουν μέλη που έχουν ψαχτει αρκετα (βλ stuparart) είναι χαζομάρα πιστευω να δοκιμάζονται συνέχεια πράγματα που έχουν δοκιμαστεί ήδη και έχουμε δει οτι δεν αποδίδουν. 

Πρεπει να βγει ένας οδηγός βελτίωσης επίσημος για μκ6 και μκ7.... Εγω λεω να γραψω έναν για μκ6....
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
Δεν θα συμφωνήσω μαζί σου...σε καμία περίπτωση δεν δουλεύει τόσο πλούσιο 11:1 μόνο με τελικό!μπορεί να μην παίζει τόσο ρόλο το τελικό αποτέλεσμα των 4 ή 5 αλόγων που θα βγάλει λίγο πριν τον κόφτη!μπορεί να του δώσει ένα πρόγραμμα σε ένα φάσμα στροφών πχ από τις 3500 μέχρι τις 4800 και 9 άλογα το οποίο αυτό μπορεί να μην φανεί τόσο πολύ  στην κόντρα αλλά θα φανεί περισσότερο στην καθημερινή χρήση!
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
stupar το σαζμαν ποσο το ειχες βαλει ρε φιλε στο αμαξι σου τοτε??

πιστευω οτι ηταν μακραν η καλυτερη επιλογη βελτιωσης...σιγουρα πραγματα.....
επισης ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ..........αν ο χ εβγαλε 140 αλογα στις 6500
και ο ψ εβγαλε 130 αλογα απο τις 5000-μεχρι τις 6500 να ξερετε θα ειναι μπροστα αυτος με τα 130.......τυχαια νουμερα λεω....

μην κοιτατε το απολυτο νουμερο....μαθετε να διαβαζετε δυναμομετρησεις....
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
GiannakissXs,για να ξερεις τι ακριβως κερδισες απο το προγραμμα θα πρεπει και πριν πας για προγραμμα να εχεις παει σε αλλο δυναμομετρο να εχεις μετρησει.Το να πας μονο μετα πολυ πιθανον να μην ειναι αρκετο και να μην μπορεσεις να βγαλεις ασφαλη συμπερασματα.

Ψηλε ειλικρινα δεν ξερω τι γινετε με το προγραμματισμο στο mk7,αλλα οπως εχουμε δει μεχρι τωρα ουτε στα mk6 εχει υπαρξει κατι της προκοπης.Οποτε κραταω μια επιφυλαξη για το τι μπορει να δωσει ενα προγραμμα.Παντως πιστευω οτι το μοτερ ειναι αρκετα πιεσμενο και πανω απο 6-7 αλογα max δεν προκειται να βγαλει.

Τα mountune που ανεφερα και για τις επιφυλαξεις που εχω το εκανα για τους εξεις λογους.
Εαν ενα τετοιο πρωτο σταδιο βγαζει 140 αλογα απο τα 120 εργοστασιακα,τοτε το προγραμμα αποδιδει καλα με το υπολοιπο συνολο.Αν ομως τα mk7 ειναι 125(η εκει γυρω οπως τα μετραμε εμεις)και με το mountune γινετε 140,τοτε το προγραμμα δινει κατι λιγα.Εκτος και αν μετρησεις εδω ενα τετοιο και δειξει παραπανω απο 140.

giannis_suzuki  κοιταμε και κατι δυναμομετρισεις και δεν βγαζουμε ακρη  :-[ .Περισσοτερα αν θελει ας μας πει ο Μιχαλης για αυτο.
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
pitbull said:
Τα mountune που ανεφερα και για τις επιφυλαξεις που εχω το εκανα για τους εξεις λογους.
Εαν ενα τετοιο πρωτο σταδιο βγαζει 140 αλογα απο τα 120 εργοστασιακα,τοτε το προγραμμα αποδιδει καλα με το υπολοιπο συνολο.Αν ομως τα mk7 ειναι 125(η εκει γυρω οπως τα μετραμε εμεις)και με το mountune γινετε 140,τοτε το προγραμμα δινει κατι λιγα.Εκτος και αν μετρησεις εδω ενα τετοιο και δειξει παραπανω απο 140.

giannis_suzuki  κοιταμε και κατι δυναμομετρισεις και δεν βγαζουμε ακρη  :-[ .Περισσοτερα αν θελει ας μας πει ο Μιχαλης για αυτο.

αυτο που ισχυει με την mountune ειναι οτι σαν εταιρια σου δινει τα λιγοτερα που μπορει να βγαλει το αμαξι στην χειροτερη δυνατη κατασταση..πχ:οταν ειχα το 165 υπηρχαν ST που δυναμομετροντουσαν κ 172 αλογα!δεν ειναι απολυτο σαν νουμερο οταν σε ολες αυτοκινητοβιομηχανιες μαμα ιδια αμαξια μπορει να εχουν αποκλιση μεταξυ τους..απο εκει κ περα παιζει ρολο τι στρωσιμο εχει,ποσα χλμ εχει το αμαξι οταν κανεις μια βελτιωση,σε τι κατασταση ειναι ο κινητηρας κλπ!!

αυτο που θελει να πει ο Γιαννης με τις δυναμομετρησεις ειναι αυτο που σ λεω κ πριν..παρατηρησε τo dyno των etuners κ τα 18,5 κιλα τα βγαζει ουτε για 50-100 σαλ..κ μετα πεφτει.. ;)

οσο αφορα τους συγκεκριμενους εγω που ειχα παει προ mountune μ εδιναν γυρω στα 4-5 αλογα οτι θα παρω σε διλιτρο κινητηρα!!τωρα σε 1600αρι πως υποσχονται σχεδον 10+αλογα δεν ξερω...κ για την ιστορια δεν καταφεραν τελικα να το προγραμματισουν..αυτο δεν το λεω για να τους δυσφιμισω απλα παραθετω την εμπειρια μου.. :)
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
DarthFiesta said:
αυτο που ισχυει με την mountune ειναι οτι σαν εταιρια σου δινει τα λιγοτερα που μπορει να βγαλει το αμαξι στην χειροτερη δυνατη κατασταση..πχ:οταν ειχα το 165 υπηρχαν ST που δυναμομετροντουσαν κ 172 αλογα!δεν ειναι απολυτο σαν νουμερο οταν σε ολες αυτοκινητοβιομηχανιες μαμα ιδια αμαξια μπορει να εχουν αποκλιση μεταξυ τους..απο εκει κ περα παιζει ρολο τι στρωσιμο εχει,ποσα χλμ εχει το αμαξι οταν κανεις μια βελτιωση,σε τι κατασταση ειναι ο κινητηρας κλπ!!

αυτο που θελει να πει ο Γιαννης με τις δυναμομετρησεις ειναι αυτο που σ λεω κ πριν..παρατηρησε τo dyno των etuners κ τα 18,5 κιλα τα βγαζει ουτε για 50-100 σαλ..κ μετα πεφτει.. ;)

οσο αφορα τους συγκεκριμενους εγω που ειχα παει προ mountune μ εδιναν γυρω στα 4-5 αλογα οτι θα παρω σε διλιτρο κινητηρα!!τωρα σε 1600αρι πως υποσχονται σχεδον 10+αλογα δεν ξερω...κ για την ιστορια δεν καταφεραν τελικα να το προγραμματισουν..αυτο δεν το λεω για να τους δυσφιμισω απλα παραθετω την εμπειρια μου.. :)

σε ειπαν πως θα παρεις 4-5 αλογα σε απολυτο νουμερο...αν βαλεις ομως την καμπυλη την μανισια με την αλλη απο πανω μπορει μεσαιες να εχει παρει και 10-12 αλογα...εσενα εχει κυβικα δεν ειναι το ιδιο...

παιδες ξαναρωταω..ξερει κανεις ποσες μοιρες δουλευει ΜΑΝΙΣΙΟ ενα μκ7??
επισης εχει μετρησει κανεις σας τη διαμετρο μετραει εσωτερικα ο ανταπτορας του μαφ...
οι aftermarket ποσο μετρανε??
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
giannis_suzuki said:
stupar το σαζμαν ποσο το ειχες βαλει ρε φιλε στο αμαξι σου τοτε??

πιστευω οτι ηταν μακραν η καλυτερη επιλογη βελτιωσης...σιγουρα πραγματα.....
επισης ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ..........αν ο χ εβγαλε 140 αλογα στις 6500
και ο ψ εβγαλε 130 αλογα απο τις 5000-μεχρι τις 6500 να ξερετε θα ειναι μπροστα αυτος με τα 130.......τυχαια νουμερα λεω....

μην κοιτατε το απολυτο νουμερο....μαθετε να διαβαζετε δυναμομετρησεις....
Το σασμάν μου είχε στοιχήσει όλο κομπλέ τελειωμένο κοντά στα 500€

Στα υπόλοιπα θα συμφωνήσω μαζί σου... ok234




giannis_suzuki said:
παιδες ξαναρωταω..ξερει κανεις ποσες μοιρες δουλευει ΜΑΝΙΣΙΟ ενα μκ7??
Ααα είσαι και ανυπόμονος εσύ… giggle giggle


*Βρήκα αρκετά βιντεάκια και με μείγματα αλλά και με διάφορα πατήματα με 3ες και 4ες.

Χωρίς πρόγραμμα :παίζει 17-18 μοίρες όπου και τις 18 κρατάει για περισσότερη ώρα και όσο ανεβαίνουν οι στροφές αρχίζει και ανεβαίνει και το αντβάνς με όριο λίγο πριν τον κόφτη τις 26-27 μοίρες
πάντως στο μεγαλύτερο φάσμα των στροφών.

Mε πρόγραμμα: παίζει 20 - 23 μοίρες από εκεί και πέρα όσο ανεβαίνουν οι στροφές ανεβαίνουν και οι μοίρες φτάνοντας λίγο πριν τον κόφτη τις 30 μοίρες.


Στον κόφτη και στις δυο περιπτώσεις ρίχνει 1-2 μοίρες το αντβανς





Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι το AFR μου ήταν άλλες φορές 13,2-13,4 και λίγο πριν τον κόφτη πήγαινε 12,6-12,8 και άλλες φορές έπαιζα πιο πλούσιος σε όλο το φάσμα.

Στις αρχές που είχα βάλει την εξάτμιση αλλά και με κάτι ενημερώσεις του εγκεφάλου έχω δει και 11+ πριν τον κόφτη. Σχεδόν και κάθε βίντεο (όχι και λίγα) είναι και διαφορετικό. Το κακό είναι ότι δεν θυμάμαι πιο είναι με πρόγραμμα πιο είναι χωρίς , πιο είναι με ενημέρωση για άλλο βήμα από διαφορικό και συγκεκριμένα από το 1.4 και πιο είναι με ενημέρωση εγκεφάλου για 16αρες και πιο με 17αρες. Δυστυχώς ενημέρωση στα Μκ7 για 18αρα δεν μπορείς να κάνεις.


Έχω μια υποψία και πείτε με τρελό, ότι με την ενημέρωση για την 16αρα το αμάξι πήγαινε καλύτερα. Όπως επίσης ότι με ενημέρωση για διαφορικό από 1.4 (για δικούς μου λόγους το έκανα αυτό όχι ότι αυτό φόραγε το αμάξι)πήγαινε χειρότερα ψηλά (φαινόταν και από το AFR 12,6 -11,5 εάν θυμάμαι καλά )αλλά πήγαινε καλύτερα χαμηλά.

Αυτό που ήθελα να κάνω και δεν κατάφερα να το κάνω είναι να κάνω διαφορετικές ενημερώσεις στον εγκέφαλο και να πηγαίνω μετά από κάποια χιλιόμετρα στο δυναμόμετρο. Ήθελα να δω εάν επηρεάζονται οι επιδώσεις η ακόμα και η καμπύλες.


Με λιγότερα λόγια..... ήμουν ανύπαντρος τότε giggle


giannis_suzuki said:
επισης εχει μετρησει κανεις σας τη διαμετρο μετραει εσωτερικα ο ανταπτορας του μαφ...
οι aftermarket ποσο μετρανε??

Οι aftermarket τουλάχιστον της autopro όπου είχα κάνει την παραγγελία βασίζετε στην εργοστασιακή διάμετρο. Μαζί τα πήραμε τα μέτρα και το ξέρω με σιγουριά. 2+ μήνες τον περίμενα από Αγγλία (έτσι μου είπε τουλάχιστον ότι από εκεί έρχεται)

Είχα δοκιμάσει και από Golf (ίδιος αντάπτορας με αυτόν που φτιάξαμε) όπου ήταν μεγαλύτερος αλλά το αμάξι δεν δούλεψε ποτέ σωστά. Τελείως ασταθές ρελαντί και στον δρόμο δεν άκουγε καθόλου. Σκέψου τέρμα γκάζι και δεν προχωρούσε …ώσπου φυσικά άναψε και το check.
Να διευκρινίσω ότι ο MAF ήταν ο δικός μου αλλά ο αντάπτορας ήταν από Golf. Ταιριάζουν οι βίδες και το σχήμα αλλά μόνο μέχρι εκεί.

                           ------------------------------------------------------------------------------

Να σε ρωτήσω κάτι… εάν ανοίξουμε κωνικά τον αντάπτορα του MAF.. μόνο στην μπροστινή του μεριά (όπως ανοίγουν τις πεταλούδες δηλαδή) πιστεύεις ότι θα δουλέψει?

Με αυτόν τον τρόπο θα αυξήσουμε την ταχύτητα του αέρα επομένως δεν θα διαβάζει και διαφορετικά πράγματα?
Επίσης είχα μια ιδέα παλιότερα… ήθελα να φτιάξω μια εισαγωγή σαν χωνί 0,5m περίπου ξεκινώντας με μεγάλη χοάνη πχ Φ70 και θα την έκανα να κλείνει σιγά σιγά ώσπου να έρθει στην διάσταση του MAF πχ Φ60 όπου και o ΜΑF θα ήταν κατασκευασμένος κωνικά όπου στην συνέχεια θα κατέληγα στην πεταλούδα με ένα κολάρο όπου την πεταλούδα θα την είχα ανοίξει και αυτήν κωνικά χωρίς να αλλάξω το τάλιρο μέσα.


Με λίγα λόγια ήθελα να αυξήσω την ποσότητα αλλά και την ταχύτητα του εισερχόμενου αέρα. Ήθελα να το κάνω τέρμα φτωχό ώστε μετα απλά στο πρόγραμμα να φτιάχναμε το ιδανικό AFR ρίχνοντας παραπάνω βενζίνες.
Σε έναν συγκεκριμένο θάλαμο εάν καταφέρεις να ρίξεις παραπάνω βενζίνη με παραπάνω αέρα στην σωστή αναλογία (ιδανικό AFR) δεν θα έχεις και μεγαλύτερη ισχύ.




@Για ρίξε λιγο φως των γνώσεων σου μάστρο Γιααανν .. tease
 

grg019

Hero Member
May 17, 2010
2,955
0
0
41
Veria
FiestakiasFox said:
για 1.200,82 άλογα για fiesta του 12 υπάρχει κάποιο προγραμματάκι??ευχαριστώ
FiestakiasFox περνα απο εδω να μας συστηθεις και να μας πεις δυο λογια για σενα. Μπορεις να διαβασεις το θεμα αυτο απο την αρχη να δεις τις αποψεις των παιδιων και θα βρεις την απαντηση σου
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Αμα θες να βαλεις προγραμμα για να λες οτι εχεις βαλει υπαρχουν διαφορα.Για να βαλεις ομως κατι και να δεις και διαφορα δεν υπαρχει τιποτα,η τουλαχιστον αμα υπαρχει δεν το εχουμε μαθει εμεις.
Εχεις βαλει τιποτα αλλο στο αμαξι σου η το εχεις μαμα?
 

GiannakissXs

Member
Jan 5, 2012
145
0
0
33
αυτα λεω στον πανο με πμ!προς το παρων οχι!η αλλαγη πλανων,η αναμονη αλλο λιγο :)
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Στα diesel κάτι κάνει (δεν λέω για συγκεκριμένη εταιρία γιατί υπάρχουν και άλλες) αλλά για βενζίνη θα έλεγα μακριά. Γενικά τέτοιου είδους προγράμματα (ούτε καν πρόγραμμα δεν είναι) δεν αποδίδουν.
 

Kostas_Fiesta

Member
Σεπτ. 21, 2013
135
0
0
32
χαλκιδικη
καλησπερα εχω ενα ford fiesta titanium 1.4 και θελω να το ανευασω λιγα αλογα..παιζει σε αυτο κανενα προγραμματακι?η γενικα πως μπωρω να ανευασω λιγα αλογα σε αυτο?
ευχαριστω πολυ....
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Καλησπέρα Κώστα
πέρνα από εδώνα μας πεις 2 λόγια για σένα αν θέλεις

Δεν υπάρχει θέμα αναβάθμισης αποκλειστικά για 1.400cc
Σε όλα τα αμάξια οι λύσεις είναι ίδιες,απλά κερδίζεις κάτι παραπάνω σε ροπή/άλογα λόγω κυβικών

Κάνε τον κόπο και διάβασε αντίστοιχα θέματα όπως εκκεντροφόροι-εξατμίση-φιλτροχοάνη-πρόγραμμα
Θα σε βοηθήσουν πολύ και ότι απορία έχεις θα στην λύσουμε,για αυτό είναι το club
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread