Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
Λοιπόν....
Τους τελευταίους μήνες και αφού αποφάσισα να κρατήσω τον fiestaρο, πήρα απόφαση να διαθέσω κάποια ΑΡΚΕΤΆ χρήματα και ΠΟΛΎ χρόνο και ΠΟΛΎ τρέξιμο για να προσπαθήσω να βρω λύση και να λύσω το κουβάρι στο θέμα προγραμματισμου!
Έπειτα από 5 προγραμματιστες επί τέλους βρέθηκε! Ο πεμπτος ηταν η τελευταία μου επιλογή!
Αφού όπως ξέρετε είχα περάσει από autoveltiosis,μετα ακολούθησαν οι 1)superchips με την οποία έμεινα ευχαριστημενως από την εξυπηρέτηση αλλά απο πρόγραμμα δεν..παρόλο που έγινε μετατόπιση του κόφτη στις 7000σαλ! Το αυτοκίνητο έκανε κουλά στο δρόμο! 2) συζητήσεις με chiptronic(tat) χωρίς κάποια ανταπόκριση! 3)  συζητήσεις με Μαραβελια επισης χωρίς κάποια ανταπόκριση για διάφορους λόγους! 4) ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΚΚΟΣ συνδυασμό με ΚΑΚΛΑΜΑΝΟ!
Έπειτα απο κάποιες συζητήσεις με τα παιδιά εκεί και με την σίγουρια από μέρος τους ότι υπάρχουν δεδομένα αποτελέσματα αποφάσισα να τους εμπιστευτώ! Έπειτα από μερικά εμπόδια του αυτοκινήτου μου τελικά βγηκε το επιθυμητό αποτέλεσμα!εγινε μετατόπιση του κόφτη στις 7000σαλ  με αρκετο γέμισμα στα χαμηλά μου και πολύ γέμισμα στα ψηλά!Το κέρδος στο δρόμο ήταν 1 με 2 αυτοκίνητα σε κατηφορικο δρόμο και 2, 5 με 3 σε ανηφορικό! Πραγματικα δεν περίμενα τοσο κέρδος απο ενα ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο και ιδικά από ford!Το αυτοκίνητο σε καθημερινή χρήση είναι πιο βιώσιμο πιο ευχάριστο απ οτι πριν!Για όσους ενδιαφέρει η κατανάλωση καυσίμου οφείλω να πω ότι το δικό μου αυτοκίνητο από την ημερα που το εχω πάρει του πίνω το αίμα και πάνω από 7.0 λιτρα δεν ανέβενει που να χτυπάω τον κ@λο μου!
Πραγματικά οφείλω να πω ενα ΤΕΡΆΣΤΙΟ ευχαριστώ στην ford kaklamanos για την αφοσίωση , το ενδιαφέρον και την εξυπηρέτηση προς το πρόσωπο μου! Πραγματικα σπανίζουν αυτή την εποχή!
Παιδιά πραγματικά πιστέψτε με ότι δεν υπάρχουν πολλές επιλογές και κοιτάζουν όλοι να σε κανουν μεροκάματο απο μεγάλοι βελτιωτικοι οίκοι μεχρι τον κυρ Μητσο της γειτονιάς! Εύχομαι καποιος αλλος να μπορέσει να κάνει αυτό που έκανα εγω και να βρουμε άλλον 1 ή 2 ή 3 προγραμματιστες που να κάνουν σωστή δουλειά.Ειναι όμως πολυ δύσκολο αμαξι στο θεμα προγραμματισμου το mk7 και δεν θέλουν να ασχοληθούν!

Επίσης ενα μεγάλο ευχαριστώ στον φίλο μου τον  vasilisfiesta για την άπειρη βενζίνη που έχουμε κάψει για να βγάλουμε τα καταλληλα συμπεράσματα! Αν δεν ηταν και αυτός δεν θα καναμε σωστή δουλειά!!! ;)
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Έ άντε να πάει να βάλει κι αυτός να σε πατάει μετά  :D Χαίρομαι που βρήκες άκρη και εννοείται πως ίσως να έλυσες τα χέρια σε όσους θελήσουν να προγραμματίσουν ένα μκ7!
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Πάνο μπράβο ρε φίλε που έβγαλες άκρη,έφαγες τρελό τρέξιμο,έχασες χρήμα,χρόνο και αυτό που σε βοήθησε είναι ότι είσαι πολύ υπομονοτικός.
Άντε τώρα να παίρνουν και άλλοι σειρά....εεε Βασίλη  giggle giggle giggle
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
ωραιος παντα τετοια....το δυναμομετρησες πριν κ μετα?
 

vasilisfiesta

Hero Member
Nov 13, 2010
1,027
0
0
35
scorpion said:
.
...Άντε τώρα να παίρνουν και άλλοι σειρά....εεε Βασίλη  giggle giggle giggle
whistling whistling whistling
Καποια στιγμη θα μπει κι αυτο Ιακωβε!
 

grg019

Hero Member
May 17, 2010
2,955
0
0
41
Veria
Πανο μπραβο ρε φιλε ωραιος!! Ελπιζω να αξιζε ολο το τρεξιμο και να βγει κατι καλο απο αυτο τελικα. Πες μας και αλλες λεπτομερειες
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
DarthFiesta said:
ωραιος παντα τετοια....το δυναμομετρησες πριν κ μετα?
Ναι...αλλα δεν με βοήθησε η δυναμομετρηση για να βγαλω τα κατάλληλα συμπεράσματα! Εχω κάποιες αμφιβολίες στο κομμάτι της δυναμομετρηση!
fanakias said:
και απο κοστος?
Για τα μέλη του club θα ανέρχεται στα 350 χωρίς δυναμομετρηση!
grg019 said:
Πανο μπραβο ρε φιλε ωραιος!! Ελπιζω να αξιζε ολο το τρεξιμο και να βγει κατι καλο απο αυτο τελικα. Πες μας και αλλες λεπτομερειες


Γρηγορη άξιζε πραγματικά όλοι η ταλαιπωρία! Οπως έγραψα και πιο πανω το αυτοκίνητο κέρδισε και πάλι αυτα που ειχε χάσει με την εξάτμιση και απο της μεσαίες και μετά βλέπεις αρκετα  αισθητά την αύξηση ροπής! Εκει που βλέπω μεγάλη διαφορά είναι και στα φορτία δηλαδή με συνεπιβάτες.Σιγουρα θα υπάρχει μεγάλη διαφορά και με το air conditioned.Οσο για τις 7000σαλ που κατεβάζει,είναι μεγάλο πλεονέκτημα για αυτούς που το κυνηγάνε το αυτοκίνητο!  ;)
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
Ωραιος πανο!! Μου φαινεται οτι θα παρουν πολλοι σειρα για πρωτο σταδοο τωρα......
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
Να συμπληρώσω επίσης ότι θέλει μόνο βενζίνη 100 οκτανίων και αυτό γιατί το πρόγραμμα είναι τόσο τεντωμένο στα όρια και υπάρχει περίπτωση με 95 οκτανίων αμα το ζορισεις να βαρέσει πιρακια και να κόβει αβανς!Το τονίζω για κάποιους που μπορεί να ενδιαφερονται! Εγω ανέκαθεν βαζω 100 και δεν με ενδιέφερε!.
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
η δυναμομετρηση δλδ τι εδειξε?δεν σε ρωταω για τα τελικα νουμερα αλλα για την διαφορα αλογων πριν κ μετα αλλα κ τις καμπυλες...ξερεις την αποψη μου για τα τελικα νουμερα των δυναμομετρησεων κ δεν τα παιρνω υποψην μου.... :)

edit:δηλαδη απο ενα τσιτα προγραμμα ποσα αλογα παιρνουν τα mk7 1.6?
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
Στο δυναμομετρο της ΤΑΤ κέρδισα 3 αλογα και η καμπύλη έχει άπειρο ελάχιστη διαφορα σε σχεση με πριν! Εμενα δεν μου κάθεται καλά σε σχέση με αυτα που βλέπω στο δρόμο!  Εσυ καταλαβαινεις που το πάω! Συντομα θα γίνει δυναμομετρηση σε άλλο δυναμομετρο που εχω ακούσει καλα σχόλια μηπως εχει κάποια διαφορά!
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
το χω ξαναγραψει, απο προγραμμα το μκ7 ολοσωμη-φιλτρο δεν κερδιζει τιποτα. Μόνο απο μετατόπιση κόφτη 7200 θα κερδίσει και αυτο γιατι το αγριο χρόνισμα ψηλά επαρκει για δύναμη μέχρι τις 7500 - 7800 στο μκ7.


εχει άγριο αβανς απο την μάνα του και με ολοσωμη-φίλτρο το καυσιμο παει στο 13:1, λοιπόν απο τί να κερδίσει?

Μην πετατε τα λεφτα σας αδικα. βαλτε ολόσωμη, φιλτρο και απλά πηγαιντε να σας μετατοπίσουν λίγο τον κόφτη, αν μπορούν.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Βρε Αλέξη άμα το κάνεις το μαμά 7αρη να στροφαρει σε αυτές τις σαλ που λες θα γίνει πυροτέχνημα το μοτέρ.
Ένα καλό πρόγραμμα θα σου δώσει εκεί στα 5-6 πιστεύω τα οποία θα τα διατηρεί για μεγάλο φάσμα στροφών + την μετατόπιση του κόφτη στις  7000σαλ. Πιστεύω ότι αυτό το πακέτο μπορεί να δώσει ένα καλό αποτέλεσμα στα Μκ7. Δηλαδή ένα φουλ 1ο στάδιο + πιο κοντό σασμάν θα δώσουν στο Μκ7 ένα αρκετά καλό και παιγνιδιάρικο αποτέλεσμα!
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
turbomaniac said:
το χω ξαναγραψει, απο προγραμμα το μκ7 ολοσωμη-φιλτρο δεν κερδιζει τιποτα. Μόνο απο μετατόπιση κόφτη 7200 θα κερδίσει και αυτο γιατι το αγριο χρόνισμα ψηλά επαρκει για δύναμη μέχρι τις 7500 - 7800 στο μκ7.


εχει άγριο αβανς απο την μάνα του και με ολοσωμη-φίλτρο το καυσιμο παει στο 13:1, λοιπόν απο τί να κερδίσει?

Μην πετατε τα λεφτα σας αδικα. βαλτε ολόσωμη, φιλτρο και απλά πηγαιντε να σας μετατοπίσουν λίγο τον κόφτη, αν μπορούν.
Φίλε Αλέξη δεν είναι τόσο άγριο όσο νομίζεις το χρονισμα του fiesta!τι να πούνε και τα swift που κατεβάζουν 7600 με πρόγραμμα!!!
Το αυτοκίνητο έχει κερδίσει πολύ και ο λόγος δεν είναι μόνο η μετατόπιση του κόφτη!Θα ανεβάσω οταν βρω χρόνο μερικέ δυναμομετρησεις να δεις την καμπύλη. Μέχρι τις 6700σαλ ανεβαίνει και από εκεί μέχρι τις 7000σαλ κρατάει σταθερή οριζόντια γραμμή! Του pitbull  που εχει πιο αγριο χρονισμα εστω και λιγο αν δεις δυναμομετρησεις του μέχρι τις 7000σαλ τραβάει ανηφόρα! Αμα τον μετατοπιζανε περισσότερο θα είχε ακόμα μεγαλύτερο κέρδος!
Αν διαβάσεις λίγο πιο πίσω γράφω ότι έβαλα και αλλου πρόγραμμα με μετατόπιση του κόφτη στις 7000σαλ και δεν ειδα ουτε 1 ροδα κέρδος.
Ειναι δώρο άδωρο να γίνει μετατόπιση του κόφτη πανω απο 7000σαλ σε fiesta μέχρι  1σταδιο!
Όπως είπε και ο Νίκος παίζει να στα δώσει και στο χέρι!
StuparArt said:
Πιστεύω ότι αυτό το πακέτο μπορεί να δώσει ένα καλό αποτέλεσμα στα Μκ7. Δηλαδή ένα φουλ 1ο στάδιο + πιο κοντό σασμάν θα δώσουν στο Μκ7 ένα αρκετά καλό και παιγνιδιάρικο αποτέλεσμα!
;) ;D
 

zisis

Hero Member
May 10, 2010
1,249
1
38
34
Η μετατόπιση του κόφτη αποτι πιστεύω βοηθάει στο να βρίσκεσαι σε παραπάνω στροφές στην επόμενη  ταχύτητα κατα την αλλαγή της.
Το θέμα ειναι πως απο το εργοστάσιο το φιέστα παει μέχρι 6700 άρα υπάρχει προγραμμα μέχρι αυτές τις στροφές .ο προγραμματιστής για τις επόμενες 300 στροφές που σ δίνει απλα κάνει copy paste το προγραμμα των προηγούμενων στροφών .εκει οφείλεται και η ευθεία γραμμή στο δυναμομετρο .αμα φτιάχνιοταν προγραμμα και για αυτές τις στροφές θα είχαμε ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Πανω απο 7.200 δεν νομιζω να αντεξουν τα μαμα ελατηρια και σε αυτο το ευρος στροφων οριακα θα ειναι.
Μπορει τα μαμα να στροφαρουν μεχρι 6.700 περιπου αλλα την μεγιστη ιπποδυναμη δεν την βγαζουν στον κοφτη αλλα περιπου 200 στροφες πιο χαμηλα.Ασε που καθε ταχυτητα εχει και διαφορετικο κοφτη.

Πανο σε μειγματα που παιζεις?
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
μοτερ που στροφαρει 6800 δεν παθαινει τιποτα, ακόμα και για +400 στροφες παραπάνω, τα ελατηρια ναι μεν είναι μαλακά, αλλα δεν είναι τόσο χαζός ο κατασκευαστης να το φτιαξει τόσο οριακό, διοτι παντα υπαρχει ο κίνδυνος της υπερστροφίας. Προσωπικά είχα δοκιμάσει και 7500 κόφτη στο μκ6, και απλα "βαλβίδιζε" λίγο μετα τις 7300 με 4η.

Αμα είχα μκ7 θα βαζα κοφτη 7400, και αν βαλβίδιζε θα ψαχνομουνα για ελατηρια (και μιας και θ' αλλαζα, θ' αλλαζα και τους εκκεντροφόρους  :D)

Α ρε γαμωτο, να μην με αφηνει η συνειδηση ν' ασχοληθώ με τ' αμαξια, θα χα μκ7 με 170 ατμοσφαιρικά αλογα...(piper285+boubis) και μετα θα το τούρμπιζα κιόλας, :D
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread