Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Dante! said:
ο φιλος μας ειναι μαμα κ γω φιλτρο τελικο(δλδ οχι πολυ βελτιωμενα) γι'αυτα πιστευω πως ειναι μια χαρα(τα Formula F της Ford ειναι castrol!!!!!!!! ) δε παθενει τπτ

ε, για μαμα δεν πειραζει. Αλλα προτεινω αλλαγη καθε 5000 χλμ.
 

BLUE-WHITE

Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
To Formula F (οχι το Formula Ε, που δεν ηταν συνθετικο και καταργηθηκε πλεον) οπως και ολα τα αλλα λαδια της Ford ειναι της BP....Ομως η Ford και η Castrol εχουν πλεον συνεργασια, οποτε και η Castrol τροφοδοτει την Ford με ενα και μονο λαδι ομως....το 0-40, το οποιο η Ford εδωσε εντολη να χρησιμοποιειτε σε ολα τα συγχρονα Turbo μοτερ της...(Focus ST, RS) κλπ....
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
BLUE-WHITE said:
To Formula F (οχι το Formula Ε, που δεν ηταν συνθετικο και καταργηθηκε πλεον) οπως και ολα τα αλλα λαδια της Ford ειναι της BP....Ομως η Ford και η Castrol εχουν πλεον συνεργασια, οποτε και η Castrol τροφοδοτει την Ford με ενα και μονο λαδι ομως....το 0-40, το οποιο η Ford εδωσε εντολη να χρησιμοποιειτε σε ολα τα συγχρονα Turbo μοτερ της...(Focus ST, RS) κλπ....

τα πεντακυλινδρα φοράνε βόλβο μοτερ που δεν χτυπαει ωστήρια με 40αρι λάδι. Στα δικά μας άμα βαλεις 40αρι, "ακούγόνται" λίγο τα ωστηρια, εκτός και αν φορατε και αντιτριβικό motorkote.
 

vagma

Hero Member
BLUE-WHITE said:
To Formula F (οχι το Formula Ε, που δεν ηταν συνθετικο και καταργηθηκε πλεον) οπως και ολα τα αλλα λαδια της Ford ειναι της BP....Ομως η Ford και η Castrol εχουν πλεον συνεργασια, οποτε και η Castrol τροφοδοτει την Ford με ενα και μονο λαδι ομως....το 0-40, το οποιο η Ford εδωσε εντολη να χρησιμοποιειτε σε ολα τα συγχρονα Turbo μοτερ της...(Focus ST, RS) κλπ....


και η castrol αγορασμενη απο την BP ειναι.... giggle giggle giggle......το formula f ειναι ορυκτελαιο και αυτο...και οχι αλεξη(turbomaniac) δεν βαρανε ωστηρια με 5-40 λαδι τα φιεστακια...το δικο σου βαραει...εχω φορεσει κατα καιρους διαφορετικα λαδια οπως 0-40,5-40,και τωρα πια 5-50 και δεν εχω δει διαφορα στην λειτουργια προς το χειροτερο απεναντιας εχει καλυτερη λειτουργια το μοτερ με τους παραπανω τυπους λαδιων.......και μην ξεχνατε και το formula f οπως και το formula e ειναι λαδια οικονομιας και μειωσης εκπομπων καυσαεριων (το γραφουν κιολας) και πληρουν τις προδιαγραφες ACEA A1/B1 http://www.lubrizol.com/EuropeanEngineOils/A1B108.html διαβαστε την πρωτη παραγραφο για να δειτε τι λαδια βαζετε........ειναι στα αγγλικα βεβαια... ::)
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Και λες να μην μπορουμε να τα διαβασουμε?Εγω λεω μια χαρα τα διαβαζουμε και αμα χρειαστει βγαζουμε και λεξικο σε επτα γλωσσες.
Το μαμα λαδι μια χαρα ειναι για τα αμαξακια μας και για αλλαγη καθε 7000χλμ.
 

vagma

Hero Member
pitbull said:
Και λες να μην μπορουμε να τα διαβασουμε?Εγω λεω μια χαρα τα διαβαζουμε και αμα χρειαστει βγαζουμε και λεξικο σε επτα γλωσσες.
Το μαμα λαδι μια χαρα ειναι για τα αμαξακια μας και για αλλαγη καθε 7000χλμ.

το λαδι ειναι μια χαρα....και δυο τρομαρες  giggle giggle giggle...........αλλα να μην το λεμε και ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ γιατι θα μας παρουν με τις πετρες.... :D.....αμα διαβασετε καλα το αρθρο αυτο θα καταλαβετε και τι μαπα λαδι βαζετε... :-X
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
vagma said:
και η castrol αγορασμενη απο την BP ειναι.... giggle giggle giggle......το formula f ειναι ορυκτελαιο και αυτο...και οχι αλεξη(turbomaniac) δεν βαρανε ωστηρια με 5-40 λαδι τα φιεστακια...το δικο σου βαραει...εχω φορεσει κατα καιρους διαφορετικα λαδια οπως 0-40,5-40,και τωρα πια 5-50 και δεν εχω δει διαφορα στην λειτουργια προς το χειροτερο απεναντιας εχει καλυτερη λειτουργια το μοτερ με τους παραπανω τυπους λαδιων.......και μην ξεχνατε και το formula f οπως και το formula e ειναι λαδια οικονομιας και μειωσης εκπομπων καυσαεριων (το γραφουν κιολας) και πληρουν τις προδιαγραφες ACEA A1/B1 http://www.lubrizol.com/EuropeanEngineOils/A1B108.html διαβαστε την πρωτη παραγραφο για να δειτε τι λαδια βαζετε........ειναι στα αγγλικα βεβαια... ::)


δεν λεω για το δικό σου... Το δικό σου είναι μάζντα μοτερ και η μαζντα βάζει 40αρι ούτως η άλλως... Για τα σίγμα τα μοτερ λεω (1.25-1.4-1.6, 1.6 ΤιVCT, 1.7)

και μια που τ΄αναφεραμε, γιατί η μαζντα βγάζει το ίδιο μοτερ με το ΣΤ αλλα με 160 άλογα? Τι διαφορες έχει? Καλο θα ταν να το μαθουμε αυτό γιατι καπου εκει κρύβονται 10 αλογακια. Υποψιαζομαι οτι πρέπει να ναι απο πολλαπλή εισαγωγής και πιο άγριο πρόγραμμα..
 

BLUE-WHITE

Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
@Turbo
5-30 προτεινει και για εμας η Ford...Ενναλακτικα προτεινει 5-40...

@Vagma
Εννοειτε οτι με το 40αρι λαδι θα στρωσει η λειτουργια του μοτερ, καθως το φιλμ του λαδιου ειναι μεγαλυτερο...Ομως καλυτερη λιπανση σε ολα τα σημεια του μοτερ εχεις με το 30αρι...
Το Formula F ειναι συνθετικο, το E δεν ηταν...
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
BLUE-WHITE said:
@Turbo
5-30 προτεινει και για εμας η Ford...Ενναλακτικα προτεινει 5-40...

@Vagma
Εννοειτε οτι με το 40αρι λαδι θα στρωσει η λειτουργια του μοτερ, καθως το φιλμ του λαδιου ειναι μεγαλυτερο...Ομως καλυτερη λιπανση σε ολα τα σημεια του μοτερ εχεις με το 30αρι...
Το Formula F ειναι συνθετικο, το E δεν ηταν...
Με το πιο παχύρευστο λάδι δεν στρώνει η λειτουργεία του κινητήρα...Είναι λάθος αυτό!
Το πιο παχύρευστο λάδι δεν μπορεί να εισχωρήσει όπου εισχωρεί το πιο λεπτόρευστο!Ετσι μπορεί να δημιουργηθούν περιοχές που το λιπαντικό φιλμ δεν επαρκεί και τότε υπάρχει πρόβλημα.Αυτό γίνεται γιατί οι σύγρονοι κινητήρες έχουν πολύ μικρές λειτουργηκές ανοχές, πολύ καλύτερη επαιξεργασία στους κυλίνδρους, μπορεί υδραυλικά ωστήρια, μεταβλητούς χρονισμούς κλπ κλπ και τα παχύρευστα λάδια δεν μπορόυν να ''φτάσουν'' παντού...Γι αυτό εξελήσονται και πολύτπα συνθετικά λάδια με πολλαπλές ιδιότητες για διάφορες συνθήκες!Το να βάζει ο καθένας ότι προδιαγραφών λάδι του αρέσει είναι λάθος!Η μάρκα του λαδιού μπορεί να διαφέρει οι προδιαγραφές του όμως πρέπει να είναι σύμφωνα με τον κατασκευαστή.
 

BLUE-WHITE

Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
Συμφωνω απολυτως για το θεμα των προδιαγραφων...

Ακριβως επειδη το πιο παχυ λαδι δεν μπορει να φτασει παντου, λεω οτι με το 5-30 η λιπανση ειναι σωστοτερη...Ομως στα κυρια μερη του μοτερ, το πιο παχυ λαδι δημιουργει παχυτερο φιλμ και αποδεδειγμενα ''μαλακωνει'' την λειτουργια του μοτερ...Αυτο φυσικα στο μονο που κανει καλο ειναι στο αυτι μας καθως ο κινητηρας δεν λιπαινεται οσο σωστα θα λιπαινοταν με το λεπτοτερο λαδι...
 

xr

Member
Dec 5, 2010
113
0
16
Νοτια προαστια
Παιδια εαν θελετε να μαθετε τα παντα για λαδια μπεστε στο forum των 4Τ περι λιπανικων.Εκει μιλανε οι ειδικοι(βλεπε ΜΙΤΕLLAS κ. α.) Αρκει να εχεις τρελλα με τα λιπαντικα κ υπομονη (πολλες σελιδες).
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
και μια που τ άνεφεραμε όσο είχα το guartz 9000 της total, το αμάξι δεν εσπαγε και ας πάταγα έναν αιώνα 5η με 1 μπαρ!!. Με το που έβαλα το formula λίγα μέτρα πατησα με 5η και έκανε κράου η μπιέλα? Τυχαίο? Μπορει. Μπορει και όχι.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Το σπάσιμο μπιέλας δεν πρέπει να οφείλετε στο λαδί! Tο λάδι βοηθάει και στην ψύξη των εσωτερικών μηχανικών μερών εκτός από την λίπανση τους. Απ ότι καταλαβαίνω πριν σπάσει δεν του είχες πιει το αίμα ώστε να πεις ότι ανέβασε μεγάλες θερμοκρασίες το λάδι με αποτέλεσμα να ρευστοποιηθεί και να χάσει της ιδιότητες του.
Αν τα κουζινέτα σου και γενικά τα έδρανα ήταν σε καλή κατάσταση (μιας και έλισσες το μοτέρ και τα είδες) τότε είσαι οκ.

Πιστεύω ότι το σπάσιμο της μπιέλας προκλήθηκε καθαρά λόγο φορτίου. Λογικά πάτησες 5η σχετικά ποιο χαμηλά σήκωσε πίεση και ξέσπασε στην μπιέλα.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
StuparArt said:
Το σπάσιμο μπιέλας δεν πρέπει να οφείλετε στο λαδί! Tο λάδι βοηθάει και στην ψύξη των εσωτερικών μηχανικών μερών εκτός από την λίπανση τους. Απ ότι καταλαβαίνω πριν σπάσει δεν του είχες πιει το αίμα ώστε να πεις ότι ανέβασε μεγάλες θερμοκρασίες το λάδι με αποτέλεσμα να ρευστοποιηθεί και να χάσει της ιδιότητες του.
Αν τα κουζινέτα σου και γενικά τα έδρανα ήταν σε καλή κατάσταση (μιας και έλισσες το μοτέρ και τα είδες) τότε είσαι οκ.

Πιστεύω ότι το σπάσιμο της μπιέλας προκλήθηκε καθαρά λόγο φορτίου. Λογικά πάτησες 5η σχετικά ποιο χαμηλά σήκωσε πίεση και ξέσπασε στην μπιέλα.


όπως είπες το καλό λάδι ρίχνει τις θερμοκρασίες των κινούμενων μερων (μικρότερη θερμοκρασία, λιγότερος κίνδυνος για κράου της μπιέλας. Ζεστος ήμουνα με 5η και 1.1 μπαρ. Πάντως φορμουλα φορντ, δεν ξαναβάζω. Δεν μπορει ενα λαδι που κάνει 20 ευρω να κάνει την ίδια δουλεια με αυτό που κάνει 60.
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
H μπιέλες την ακόυνε απο φορτίο (σπάσιμο, στράβωμα)...Τα έμβολα, κύλινδροι, μέταλλα, κουζινέντα και γενικά όλα τα μέρη που έρχονται σε τριβή με άλλο μέταλλο την ακούνε αν το λάδι δεν είναι καλής ποιότητας και ζοριστεί το μοτέρ!Βαίβεα υπάρχουν και μέρη που παθαίνουν ζημιά και απ τα 2, πχ στρόφαλος που και μπορεί να ''αρπάξει'' και να στραβώσει!

turbomaniac said:
Πάντως φορμουλα φορντ, δεν ξαναβάζω. Δεν μπορει ενα λαδι που κάνει 20 ευρω να κάνει την ίδια δουλεια με αυτό που κάνει 60.
Επίσης θέλω να μου πει κάποιος που χρησιμοποιεί λάδια formula της ford αν έχει δει ποτέ bar code επάνω στο κουτί...Δεν έχουν!Οποιος καταλαβαίνει τι εννοώ καταλαβαίνει και την προέλευση του λαδιού...
 

dionpapad

Pro Member
Oct 1, 2010
373
0
0
ΠΑΤΡΑ
Επειδή σύντομα θα πάω για πρώτο service το FIESTA τι πρέπει να προσέξω σε σχέση με το λάδι που βάζουν; Απλά προβληματίζομαι γιατί κάτι θα ξέρεις και το λες αυτό.
 

xr

Member
Dec 5, 2010
113
0
16
Νοτια προαστια
Μετα απο 400+ σελιδες που εχω διαβασει σε forum περι λιπαντικων κ εχοντας τρελα με λαδια (εμπειρικα μονο κ διαβαζοντας ακουγοντας ειδικους τρελαμενους χομπιστες χωρις να εχω εξειδικευμενες γνωσεις) κορυφαια λαδια για τα fiesta μας ειναι:Amsoil 5 30, Red line 5 30 k Mobil 1 esp 5 30.Kαι για πιο σκισιμο Amsoil HDD 5 30 . Εχει δικιο ο τourbomaniac δεν μπορει με 20 Ε να εχεις κ το καλητερο λαδι , ειδικα σε βελτιομενους κινητηρες.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
dionpapad said:
Επειδή σύντομα θα πάω για πρώτο service το FIESTA τι πρέπει να προσέξω σε σχέση με το λάδι που βάζουν; Απλά προβληματίζομαι γιατί κάτι θα ξέρεις και το λες αυτό.

για μαμα κινητηρες, καλό είναι το λαδακι της ford. Για βελτιωμένους και πολύ σκίσιμο καλό θα ήτανε να βαλετε κατι ακριβότερο.
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
dionpapad said:
Επειδή σύντομα θα πάω για πρώτο service το FIESTA τι πρέπει να προσέξω σε σχέση με το λάδι που βάζουν; Απλά προβληματίζομαι γιατί κάτι θα ξέρεις και το λες αυτό.
Απλά λέω πως τα λάδια αυτά είναι άγνωστης προέλευσης και ποιότητας και αφού δεν έχουν bar code επάνω είναι συσκευασμένα στην ελλάδα, μιας και χωρίς κοδικό δεν γίνεται να εισαχθούν.
Γι αυτό και το πιο φτηνό στα service των αντιπροσωπιών είναι το λάδι...
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread