Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
καθε τουρμπίνα έχει πριν την εισαγωγή της φτερωτης καυσαεριων έχει μια διοδο ωστε να φευγουν τα καυσαέρια πριν φτασουν στην φτερωτή η οποια είναι κλεισμένη με ένα πορτάκι. Το πορτάκι αυτο είναι συνδεδεμένο με ένα μηχανισμό με ελατήριο ο οποίος απο κατασκευης όταν φτασει η τουρμπίνα σε καποια πίεση, ανοίγει το πορτακι με αποτέλεσμα καποια καυσέρια να διαφευγουν πρίν απο την φτερωτή του μαντεμιού και έτσι να σταθεροποίείται η ταχυτητα περιστροφής της φτερωτης και άρα η πίεση. Ο μηχανισμός αυτος λέγεται internal waste gate (εσωτερική πύλη διαφυγής), γιατι βρίσκεται εσωτερικά, μέσα στην τουρμπίνα.

Αντι αυτού, μπορούμε να κλείσουμε μόνιμα το εσωτερικό πορτακι της τουρμπίνας και να φτιάξουμε μια διαφυγή πρίν την τουρμπίνα (στο χταπόδι) η οποία θα ρυθμίζεται απο μηχανισμό που βρίσκεται έξω απο την τουρμπίνα και λέγεται external waste gate (εξωτερική πύλη διαφυγής). Τα καυσαέρια μετα το external μπορούν να διοχετευτούν είτε πάλι στην σωλήνα της εξατμισης μετα την τουρμπίνα, ή και χύμα στην ατμοσφαιρα. Ο θορυβος που κανει το external είναι ο θορυβος απο τα καυσαέρια όταν αφήνεις το γκάζι και κλείνει το "πορτακι" του εxternal απότομα (είναι όπως ο ήχος απο τουρμπίνα που δεν υπάρχει σκάστρα).

Το external, εφόσον κατασκευαστούν σωστα οι σωληνώσεις, βοηθάει να κραταει σταθερότερη πιεση (γι' αυτο και χρησιμοποιείται κυρίως σε μεγαλες τουρμπίνες και όταν δουλευουμε μεγαλες πιέσεις). Το εξτερναλ δεν προσφερει κατι σε επιδόσεις (Ίσως ελάχιστα και στις ψηλές στροφές, όταν είναι τερμα ανοιχτό και όταν διοχετευει τα καυσέρερια χύμα έξω, οποτε μειωνεται το back pressure της εξατμισης).
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
Τα οφέλη του external είναι αρκετά, είτε δουλεύεις μεγάλη πίεση είτε μικρή.

Τα κυριότερα είναι:

1. Καλύτερη ρύθμιση και πιο σταθερή πίεση
2. Χαμηλότερες θερμοκρασίες καυσαερίων.
 

fazeRmk7

New member
Σεπτ. 29, 2013
64
0
6
Ksanthi
Μοντέλο
MK8
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MUaLJ-D71P0[/youtube]

Τροφή για σκέψη  ;)
 

fazeRmk7

New member
Σεπτ. 29, 2013
64
0
6
Ksanthi
Μοντέλο
MK8
και ομως ο αν ριξεις μια ματια και στα υπολοιποα βιντεο του τυπου λεει οτι ειναι 1.6 zetec s και η τελευταια μετατροπη του εδωσε 330 αλογα!!δεν νομιζω οτι εχει παρει το ματι μου παντως κατι παρομοιο στο youtube!!παντως σαν sti κανει το αναθεματισμενο!!
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
turbomaniac said:
Λοιπόν εκτος απο το TiVCT (το οποίο δεν το χω ψάξει ακόμα), ΟΛΑ τουρμπίζονται. Προγραμμα προς το παρόν εγκεφαλάκι με 5ο Μπεκ και στο μέλλον dastek.

θελεις να συζητησουμε λιγο αναφορικα με το 5ο μπεκ εν ετη 2015; γιατι προσωπικα τετοιου ειδους μοντες τις θυμαμαι στα τελευταια Punto GT3 (μην σου πω και πιο πισω ..). Οταν συζηταμε για απλες , στν εποχη μας,  light turbo conversions (μεχρι 0.9 bar) για ποιο λογο την αυξηση του καυσιμου να τη διαχειριστεις με εναν τετοιο τροπο οταν μπορεις με πιο αξιοπιστο και σιγουρα πιο αποδοτικο να δωσεις το καυσιμο που θα χρειαστει το μοτερ;
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
με τα προγραμματα που υπαρχουν στην αγορά δυο είναι ουσιαστικά οι λύσεις στο μκ7 για 1 μπαρ:

ΑΕΜ fic/emanage ή 5ο μπεκ.

δεν ξερω γιατι υπαρχει τόση προκαταληψη για το 5ο μπεκ. Ειναι οικονομική και αξιόπιστη λύση, ειδικα μιας και οι προγραμματιστες στην ελλαδα σε καποια αμαξια obd2 δεν μπορουν να φτιαξουν προγραμμα. Γενικα σε ατμοσφαιρικό αμαξι obd2, δεν γινεται να φτιαχτει τουρμπο προγραμμα, είναι δύσκολο και αμα γινει θα είναι κοροιδια του εγκεφαλου και όχι ολοκληρωμενη λύση, πιστευω θα ναι και χειροτερη απο 5ο μπεκ.

σε τουρμπο αμαξι, υπαρχουν οι χαρτες φορτιου και πιεσης και είναι ευκολο να γινει προγραμμα. Εκει πραγματι ειναι χαζο να φτιαχτει 5ο μπεκ, μιας και υπαρχουν όλοι οι χαρτες


οταν θες 500 ευρω για AEM + 400 για εγκατασταση και προγραμματισμό, τα 200 που κανει το εγκεφαλακι +200 για προγραμματισμό είναι αρκετα πιο ελκυστικά για την τσεπη.

Αλλωστε αν δεν ηταν σωστη λυση ο ανδριανακης δεν θα το βαζε.
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
το 5ο μπεκ και εγκεφαλάκι είναι ο πιο εύκολος τρόπος όταν το τουρμπίζεις να του δίνεις το παραπάνω καύσιμο back to the old days. Ο δύσκολος , συγχρονος, πιο σωστός και σιγουρα ο πιο ακριβος είναι ή άγραφος ή custom λύση στον υπάρχον εγκέφαλο.Με το 5ο Μπεκ κερδίζεις σίγουρα σε κατανάλωση (μπορουμε να το αναλυσουμε αν θες, ειναι δεδομενο πως η καταναλωση εκτοξευεται στο θεο )vs μια σωστή custom λύση. Δεν το θεωρώ αξιόπιστο εν έτη 2015 και σε παροτρύνω να διαβάσεις και σε αλλα forum ακριβώς την ίδια σκέψη με τη δική μου ακόμα και από πιο ψαγμένους και τεχνικά καταρτισμένους ανθρώπους που ασχολούνται με turbo μετατροπές(δεν ειμαι ειδικος αλλα 5-10 βασικες γνωσεις τις εχω για να κανω συζητηση και να υποστηριξω καποια πραγματα). Αυτό που θα σου κάνει το extra μπεκ Σε light conversions μπορείς να το επιτύχεις με μεγαλύτερης παροχής μπεκ, έναν αξιόπιστο ρυθμιστή πίεσης καύσιμου και ένα καλό προγραμματισμό .Ενα παραδειγμα να αναφερω πολύ σχετικο, στα Clio II phase II(που ειναι ολα OBDII με Siemens και Sirius εγκεφαλους) K4J 1.4 16V αλλα και τα Κ4Μ 1.6 16V βαζουν μπεκ απο Laguna 1.8 ή 2.0 και "ανοιγουν" το αβανς στο υπάρχων εγκέφαλο. Τα μοτέρ δουλεύουν απο 0.8 εως 1 bar και δεν υπαρχει κανενα  προβλημα στη διαχειρηση καυσιμου, η επιπλεον ποσοτητα που χρειαζονται υπερκαλυπτεται! Επισης αυτό μπορεις να το διαχειριστεις κατευθειαν και από τα πυρομετρα που μπορεις να δεις τα μιγματα ανα πασα στιγμη. Και κατι τεχνικο που ουσιαστικα ζυγιζει το κοστος , αν πας σε 5ο μπεκ αναγκαστικα θα πας σε custom μπεκιερα (δεν θελω να φανταστω πως θα ψεκαζεις το καυσιμο από το σωληνα εισαγωγης!) το κόστος της μπεκιερας ,του extra μπεκ και ολων των παρεμφερων ανταλλακτικων που θα χρειαστουν πάνω κάτω τα ίδια λεφτά βγαίνει με το να πας σε αυτό που προτείνω. Επισης ο προγραμματισμος του εγκεφαλου ειναι το "cheating" που κανεις για να διαχειριστεις τις επι πλεον κλειδωμενες δυνατοτητες του αυτο που λες ως ολοκληρωμενη λυση ειναι κατα ποσο ο καθε οικος/προγραματιστης/ειδκος κανει αυτο το "cheating" απολυτα αξιοπιστο.(η τουλαχιστον σε ενα αριστο βαθμο)

Τον Ανδριανακη αστον κατά μέρους προς το παρόν και τη κάνει στις συγκεκριμένες περιπτώσεις μην το μπλεκεις. Επίσης αυτό το έκανε πολύ παλιά δεν νομίζω να το κάνει πλέον…

και για να ειμαι ξεκαθαρος, απο πλευρας μου οταν θα πω οτι κανω μια οποιαδηποτε μετατροπη(απο σωληνα εισαγωγης μεχρι build εξαγωγης και plenum) δεν διανοουμαι κατι λιγοτερο απο το καλυτερο τοσο σε υλικα αλλα και αξιοπιστια.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
συμφωνω οτι αγραφος ειναι καλύτερα, διαφωνω οτι με μαμα εγκεφαλο και μεγαλυτερα μπεκ ειναι καλύτερα (επειδη είναι άσχημο πάντρεμα, εφοσον ο μαμα εγκεφαλος δεν ξερει τι θα πει υπερπίεση), αλλα ο καλος αγραφος έχει 1000 ευρω τουλαχιστον και αλλα 400 ζητανε για τοποθετηση. Στην βελτιωση το θεμα είναι παντα το κόστος και η λειτουργικότητα και το κοστος για 5ο μπεκ σε συνδυασμο με τη αξιοπιστη λειτουργια το καθιστα ανταγωνιστικό. Αν δουλευει κατι σωστα και έχουμε σαν περιορισμό το κόστος δεν υπαρχει λογος για αγγραφους και λοιπα που ανεβαζουν το κοστος τοσο, ώστε είναι καλύτερα να παρουμε άλλο αμαξι απο το να επιμενουμε να βγαλουμε (για παραδειγμα) 400 άλογα απο 1400 κυβικά. Αμα είναι να παρεις αμαξι για να βαλεις αγραφο για να το χεις στο δρομο (και δεν εισαι επαγγελματιας σε dragster ή αγώνες), καλυτερα να παρεις ενα αλλο αμαξι γρήγορο απο την μανα του που φτιαχνεται και χωρις αγγραφο.

ο ανδριανακης ακομα βαζει 5ο μπεκ και τον μπλεκω μιας και είναι ο καλυτερος γνωστης στην ελλαδα και αυτο το ξερουν όλοι. Προφανως για να συνεχιζει να βαζει, κατι ξερει...

απο προσωπικη πειρα μιλαω παντα...  


το μονο προβλημα με το 5ο μπεκ είναι η ρυθμιση του καυσιμου στα μισα φορτια, κατι που αντιμετωπίζεται ευκολα αν ξερεις να το προγραμματιζεις και είναι καλό το εγκεφαλάκι.

η προκαταληψη για το εγκεφαλακι για μενα εχει δημιουργηθει απο τους προγραμματιστες που χρησιμοποιούν άγγραφο και όπως και να το κάνουμε αλλα τα περιθωρια κερδους στα 1500 ευρω και άλλα στα 400... επισις η προκαταληψη εχει δημιουργηθει απο ασχετους προγραμματιστες που δεν ξερουν να προγραμματισουν το εγκεφαλακι.
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
ο μαμα εγκεφαλος εφοσον εχεις καλο προγραμματιστη δουλευει μια χαρα κ τα παραδειγματα ειναι αμετρητα σε διαβεβαιω και εγω αλλα και 1 εκατομυριο κοσμος εκει εξω το επιβεβαιωνουν.Παντα μιλαμε για χαμηλες πιεσεις κ το τονιζω light turbo conversions!!

1000ευρω για αγραφο προφανως μιλαμε για τα πιο ακριβα μοντελα της haltec και προγραμματισμο στο Πολιτη με αλλα 500(δεν μπορω να φανταστω κατι αλλο ετσι οπως το θετεις) , παρ΄ολα αυτα παιζουν και μεταχειρισμενοι haltec που ειναι οι κορυφαιοι του ειδους οπως οι Ε6Α, Ε6Χ και αλλοι οι οποιο πουλιουνται στα 300-400-500ευρω και στις μερες μας μπορεις να το κατεβασεις και στα ταρταρα το κοστος αποκτησης , οποτε δεν βρησκω κανενα λογο για εγκεφαλακι και μπεκ απο αποψη κοστους και στο τονισα. Το να φτιαξεις ενα σωστο αμαξι δεν προυποθετει πως θα ειναι για αγωνες σιγουρα παντα καθενας λειτουργει συμφωνα με τη τσεπη του οπως σωστα γραφεις αλλα το tuning οπως και το motorsport δεν ειναι για ολους δυστυχως!η ρυθμιση του καυσιμου στο 5ο μπεκ ειναι ενα απο τα προβληματα, η διαχειρηση ομως του ειναι το Α και το Ω σε ενα turbo. Οταν κανεις μια βελτιωση(το λεει και η λεξη) δεν ειναι μονο να ανεβασεις αλογα αλλα να μπορεις να διαχειριστεις ολες τις παραμετρους με το βελτιστο δυνατο τροπο. οπως και να εχει τονισα για light turbo conversions και οχι για μετατροπη 1000αλογα σε 2 bar πιεση!γιατι haltec, πολιτης , ανδριανακης και dragster δεν ειναι το ζητουμενο για αυτο σε παρακαλω ας πλαισιοσουμε τη συζητηση σε αυτο που αρχικα εσυ προτεινες να δωσεις λυση

Αναφορικα με την προκαταληψη οταν το μεγαλυτερο ποσοστο του κοσμου(προγραμματιστες, βελτιωτες, ειδικοι, καγκουρες,γνωστες,κλτπ) στη σημερινη εποχη δηλωνουν πως το 5ο μπεκ ειναι μια λυση της δεκαετιας του 90 εντελως προχειρη για τα σημερινα(!) δεδομενα και ακρως ανουσια με τη τεχνολογικη αναπτυξη που υπαρχει στις μερες μας καταλαβαινεις πως δεν γινεται να πηγαζει αυτη η αποψη μονο απο ασχετους...και στο ξαναλεω σε παροτρυνω να διαβασεις ,διευρυνε τους οριζοντες σου(φιλικη συμβουλη) και αν θες , παμε μια βολτα και απο το Πολιτη αλλα και απο τον Γιαννη να εκφρασουμε τις αποψεις μας( τωρα για τον 2ο δεν νομιζω καν να μας ακουσει μαλλον θα μας διωξει αλλα μπορουμε να δοκιμασουμε..). οσο αφορα το κερδος η κριση ευτυχως εχει προσγειωσει τα παλε ποτε χηναρια που εφευγαν για πλακα για μια μετατροπη και αν εχεις τους καταλληλους ανθρωπους ολα γινονται σε ενα λογικο κοστος.

Νομιζω το εξαντλησαμε το θεμα ως προς τη θεωρητικη πλευρα  να περασουμε και λιγο στα νουμερα τοσο κατασκευης, βελτιωσης αλλα και maintenance ενος light project θα βοηθησει περισσοτερο νομιζω!
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
επισης μπορουμε να τα συζητησουμε και απο κοντα αν θες στην αναβαση Δημητσανας(απο οτι ειδα εισαι απο Τριπολη) οποτε ενα τσιγαρςο δρομος ειναι!Κερναω και γουρουνοπουλα στο Λεβιδι
 
Καλη η θεωρία, καλή και η πράξη αλλά στο 2014 οι συνεργασίες μηχανικών και προγραμματιστών σε τέτοια θέματα είναι ακόμα στην δεκαετία του 90.
Λόγια οι μεν , λόγια και οι δε.
Φυσικά όταν γίνει κάτι (σπασει κανενα μοτερ πχ) τα ρίχνει ο ένας στον άλλον!
Εδώ δεν μπορουν να βελτιώσουν ατμόσφαιρα....

Σου δείνουν χ αλογα στο δυναμόμετρο και στον δρόμο σε περναν και οι κότες!
Σου φτιάχνουν πρόγραμμα στον δρόμο και σου λενε ήθελε και δυναμόμετρο.

Φυσικά κανενας δεν πρόκειτε να παρει την ευθύνη και τα "ρίχνουν" όλα στον χρήστη, στις βενζίνες και πάει λέγοντας!

Απο την στιγμή που δεν είναι από την μάνα τουρμπατο ότι και να κάνεις ρισκάρεις...
Με 5ο μπεκ ή όχι το ρίσκο είναι το ίδιο και η ευθύνη θα είναι πάντα του οδηγου!
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
haltech, DTA δεν εχουν διαγνωση, μονο o link εχει διαγνωση, το οποιο νομιζω ειναι απαραιτητο σ εναν εγκεφαλο. Μεταχειρισμένο εγκεφαλο, γνωστα τα ρισκα, ειδικα σε τετοιες δουλειες..
πραγματι εξαντληθηκε το θεμα, ειπαμε και οι δυο τις αποψεις μας, ας βγαλει ο καθενας τα συμπερασματα του...

ισως ειναι και θεμα προσεγγισης.

εμενα με απασχολεί το κόστος και η επαρκής λειτουργικότητα, εσύ ενδιαφέρεαι για το άριστο αποτελεσμα ανεξαρτητως κοστους.

για το θεμα του μαμα εγκεφάλου πάντως νομιζω και μόνος σου μπορεις να διαπιστωσεις οτι καθε εγκεφαλος ειναι προγραμματισμένος για συγκεκριμένα inputs. Απο την στιγμή που πουθενα δεν υπαρχει το input της υπερπίεσης, ο υπολογισμός του αερα είναι στο περίπου με αποτελεσμα  στο περιπου θα ναι και το καύσιμο ειδικά στα χαμηλά φορτία με υπερπίσεση. Ασε που θα θελει συνεχεις διορθωσεις. δεν ειναι τυχαίο που ο ανδριανακης δεν χρησιμοποιεί λογισμικά και hardware τυπου genious και race2000 που χρησιμοποιούν όλοι οι wanna be προγραμματιστες.  

μονο με μετατροπή στον εγκεφαλο τύπου hondata, μπορει να δουλεψει μαμα εγκεφαλος απο ατμοσφαιρικο σε τουρμπο, ή με σωστη τοποθετηση emanage ή ΑΕΜ fic ή με αγγραφο ή με εγκεφαλάκι
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
turbomaniac said:
haltech, DTA δεν εχουν διαγνωση, μονο o link εχει διαγνωση, το οποιο νομιζω ειναι απαραιτητο σ εναν εγκεφαλο. Μεταχειρισμένο εγκεφαλο, γνωστα τα ρισκα, ειδικα σε τετοιες δουλειες..

οταν πας με γνωμονα το κοστος υπολογιζεις και τα ρισκα μεσα..ετσι παει!αλλιως κοβεις επιταγη και το παιρνεις με 2 χρονια εγγυηση(που λεει ο λογος). επισης εχω την εντυπωση πως στο νεο firmware εχει Διαγνωση η haltech θα το δω και θα σου πω σιγουρα.
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
O υπεθυνος εξυπηρετησης πελατων της Haltech μολις με ενημρωσε σε live chat μεσο του επισημου site της εταιρειας πως υπαρχει διαγνωστικο προγραμμα ωστε να μπορεις να ελεγχεις τυχον miss-matches αλλα και faults που εχουν να κανουν με το custom mappings της Haltech ECU. To προγραμμα λεγεται ECU Manager προσφερεται δωρεαν απο την εταιρεια και υπαρχουν διαρκη updates του firmware καθως και μια πληθωρα διαθεσιμων features(για να μην απειρων-που δεν νομιζω να τα εξαντλει και κανενας!)Οποτε δεν ισχυει αυτο που λες μαλλον κατι λαθος σου εχουν μεταφερει. Και ειμαι 1000% σιγουρος πως οι haltech παντα ειχαν διαγνωση απλα δεν ρωτησα για να μην γινω ρεζιλι γιατι το "επαιξα" και αγριος γνωστης στο τυπο. Δεν ειναι λογικο ο πιο ακριβος εγκεφαλος να μην εχει support απο πισω ..ειναι σαν να αγοραζεις Ferrari και να μην υπαρχει αντιπροσωπος να σου κανει service!και η συζητηση αυτουσια(απο ενα σημειο και μετα.. τις "σαλτσες" τις εκοψα):

Vangelis: my main concern is if I can perform a diagnosis through the haltech ECU to the car functions or the ECU itself after I load my custom maps/set ups/etc.

Adam Peeling:Not without the ECU being plugged into the car.

Vangelis: yes of course I understand that I have to plug the ECU with the custom maps on the car first and then perform any type of diagnosis.

Adam Peeling: Then you can test anything you want by enabling it and seeing if it works through the ECU Manager software we are providing. Check the section downloads, with your registration number to get it for free.

Vangelis: the diagnosis can be done through the ECU Manage software you are providing?

Adam Peeling: Absolutely YEs.

Vangelis: thank you very much for your time and your help! have a nice day.

f you need any further assistance, please email adam@haltech.com

επισης εχω να σου πω και ενα ασχημο νεο , ο Ανδριανακης σταματησε να ασχολειται με αμαξια !Μου το ειχανε σφυριξει εδω και 2 χρονια καθως ο τυπος ρυθμιζει καραβια και βαπορια στο μεγεθος του ΟΑΚΑ για αυτο ηταν εξαφανισμενος απο το μαγαζι και την Ελλαδα.
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Εαν και δεν ξερω πολλα απο σεσουαρ αυτο που ξερω ειναι οτι τα fiesta αντιμετωπιζουν σοβαρο θεμα με τον προγραμματισμο.
Για την ατμοσφαιρικη τους βελτιωση και τι γινεται με τους εγκεφαλους ford ξερουμε...Ειδικα ο εγκεφαλος που φορανε τα Αμερικανικα και τα Ασιατικα fiesta ειναι ακομα χειροτερος.

Οσον αφορα τον προγραμματισμο του μαμα εγκεφαλου για μετατροπη turbo δεν εχει καταστει εφικτο.Ολα τα αποτελεσματα ηταν αποτυχιες.Οσα λιγα εχουν φτιαχτει δουλευουν με παραλληλο εγκεφαλο και 5ο μπεκ.Απ'οτι εχει δοκιμαστει η μαμα πολλαπλη αντεχει μεχρι το 1bar.

Το συγκεκριμενο αμαξι στις προηγουμενες σελιδες εχει πολυ μεγαλη ιστορια.Ο κατοχος του εχει δικο του συνεργειο και εχει δοκιμασει πανω του οτι κιτ εχει βγει και οτι μπορει να φανταστει καποιος.Αυτο ειναι το δευτερο μοτερ μιας και το πρωτο εσπασε και εχει καταργησει τον μεταβλητο και το αμαξι φοραει omex 600.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
pitbull said:
Εαν και δεν ξερω πολλα απο σεσουαρ αυτο που ξερω ειναι οτι τα fiesta αντιμετωπιζουν σοβαρο θεμα με τον προγραμματισμο.
Για την ατμοσφαιρικη τους βελτιωση και τι γινεται με τους εγκεφαλους ford ξερουμε...Ειδικα ο εγκεφαλος που φορανε τα Αμερικανικα και τα Ασιατικα fiesta ειναι ακομα χειροτερος.

Οσον αφορα τον προγραμματισμο του μαμα εγκεφαλου για μετατροπη turbo δεν εχει καταστει εφικτο.Ολα τα αποτελεσματα ηταν αποτυχιες.Οσα λιγα εχουν φτιαχτει δουλευουν με παραλληλο εγκεφαλο και 5ο μπεκ.Απ'οτι εχει δοκιμαστει η μαμα πολλαπλη αντεχει μεχρι το 1bar.

Το συγκεκριμενο αμαξι στις προηγουμενες σελιδες εχει πολυ μεγαλη ιστορια.Ο κατοχος του εχει δικο του συνεργειο και εχει δοκιμασει πανω του οτι κιτ εχει βγει και οτι μπορει να φανταστει καποιος.Αυτο ειναι το δευτερο μοτερ μιας και το πρωτο εσπασε και εχει καταργησει τον μεταβλητο και το αμαξι φοραει omex 600.
ηθικο διδαγμα
οσοι εχετε 7αρια και θελετε να τουρμπισετε παρτε μκ6!!
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Οποιος εχει,οτι εχει και θελει να τουρμπισει η να βελτιωσει σοβαρα ας βαλει το χερι βαθια στην τσεπη και ας ειναι προετοιμασμενος και για την αποτυχια.

Οποιος εχει 7αρι,να ξερει οτι ο δρομος θα ειναι ανηφορικος και αν δεν ασχοληθει κανοντας και προσωπικη δουλεια δεν θα καταφερει τιποτα.Παντα ο πρωτος(ο ηρωας  giggle ) τρωει το αγγουρι,εαν μετα δωσει τα φωτα του θα ειναι πιο ευκολο και για τους υπολοιπους.
Κακα τα ψεματα,κανενας δεν θελει να παει σαν το σκυλι στ'αμπελι ουτε να γινει πειραματοζωο για τους αλλους.

StuparArt said:
Για το κολλητάρι σου μιλάς πάλι?? giggle

Να αφησεις ησυχα τα κολλητηρια μου  tease
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread