Παίζω και εγώ άμα θέλεις gigglepitbull said:Τωρα για μαμα mk7 λιγο δυσκολο το βλεπω μιας και πρεπει να ημουν απο τα τελευταια.
pitbull said:Ολα θα γινουν παιδια στην ωρα τους.
Περικλη τραβαει απο 2-2500 μεχρι και τον κοφτη....Ισως εχει χασει την σπιρταδα του μαμα πολυ χαμηλα αλλα ψηλα ειναι αλλο πραμα.
Ανοιγουμε και χαμηλα και ψηλα και οπως μας κανει κεφι.
Εννοειται οτι θα γινουν δοκιμες με mk7 μιας και εμενα αυτο ειναι που με απασχολει περισσοτερο.
Στο club εχουμε αρκετα δυνατα οποτε αυτο δεν ειναι προβλημα.Τωρα για μαμα mk7 λιγο δυσκολο το βλεπω μιας και πρεπει να ημουν απο τα τελευταια.
Εαν βρουμε και κανενα μαμα st η εστω με λιγα πραγματα καλα θα ειναι,αλλιως θα περιμενω τον αδερφο απο τον βορρα ;D
Οπως εγραψε και ο Ιακωβος,για διαφορους λογους το αμαξι δοκιμαστηκε και με το προγραμμα που mp140((βεβαια αυτο δεν εχει καμια σχεση για το πως θα δουλευει κανονικα το mp140 γιατι εγω ειχα και τα εκκεντρα).Με αυτο το προγραμμα το αμαξι χαμηλα ηταν αδειο,απο 3.500 αρχιζε να ξυπναει και απο 4000-6800 που ειχε κοφτη τρελαινοταν.
Με το που μπηκε το κανονικο προγραμμα το αμαξι αλλαξε τελειως.Και απο τον ηχο της εξατμισης που εγινε πιο γεματος αλλα και απο το πως τραβαει σε ολο το φασμα.Απο αυτη την διαφορα που ειδα εγω πιστευω οτι τα προγραμματα της mountune ειναι ok234
pitbull said:: Ευχαριστω καμαρι μου :-*
Επειτα απο μεγαλη αναμονη και πολλα στραβα που μου ετυχαν,επιτελους καταφερα να ολοκληρωσω ενα μερος του σκοπου,που με εκανε να αγορασω το mk7
Πλεον κυκλοφορει και εδω,το πρωτο mk7 mr155.
Οι πρωτες μου εντυπωσεις ειναι πολυ καλες,το αμαξι δειχνει προθυμο και δυνατο σε ολο το ευρος των στροφων.Ουσιαστικα δεν εχει καμια σχεση οπως ηταν εργοστασιακο,πιστευω οτι οσο δουλευει και κανει adapt στα νεα δεδομενα θα αποδοσει και ακομα καλυτερα.
Βεβαια ολα αυτα θα τα δουμε στο προσεχες μελλον,για το τι θα δειξει μια δυναμομετρηση αλλα και καποιες δοκιμες με αλλα.
Ευχαριστω τον Γιωργο Καρανικολα για αυτη την συνεργασια που ειχαμε και ολα τα παιδια στην Car Center που ασχοληθηκαν με το αμαξι και για την πολυ καλη δουλεια που εκαναν.
Περισσοτερο απ'ολους,θελω να ευχαριστησω και δημοσια τον μηχανικο μου τον Νικολα ;D.
Και για την τεχνικη γνωση που παρεχει απλοχερα αλλα περισσοτερο για την ψυχολογικη υποστηριξη και για το τρεξιμο που εριξε μαζι μου,απο την αρχη μεχρι το τελος frie.
Εαν δεν ηταν και εκεινος πιθανον να μην ειχε επιτευχθει ολο αυτο,το αμαξι εχει την σφραγιδα του και για εμενα ανοικει και σε αυτον.
Υ.γ Τελικα εσυ θα με καταστρεψεις,ουτε γυναικα να ησουν :-*
Ποτε δεν το ελεγα κουραμπιεδακι.Παντα κουραμπιε και τωρα που το εχει συνηθισει δεν του το αλλαζωpanosd said:Φίλε πραγματικά χαίρομαι για αυτά που ακούω! Το αξίζεις πραγματικά!Σύμφωνα με αυτά που έχουμε δει απο του Περι το αυτοκίνητο θα είναι πολύ δυνατό!
Θελω να δω τωρα αν θα το λες κουραμπιεδακι!!!
Με εσενα θα παιξω οταν μου κανεις δωρο τα πλαινα teasescorpion said:Παίζω και εγώ άμα θέλεις giggle
: ξερεις κατι που δεν ξερω?Παλι επεισοδια εχω χασει?StuparArt said:Υπομονή και τα καλύτερα έρχονται για τον κουραμπιέ σου!!! :-*
StuparArt said:Αχαχαχ άμα ήμουν γυναίκα θα ήμουν πολύ ακριβή φιλαράκι …..για αυτό άστο καλύτερα έτσι!
Ααα άσε που θα κυκλοφορούσα με κάνα τουμπανισμένο Μκ7 κάτι σαν την υπογραφή μου ας πούμε. giggle giggle
Υπομονή και τα καλύτερα έρχονται για τον κουραμπιέ σου!!! :-*
StuparArt said:γερο...παλι ετρεχες στους δημοσιους δρομους? ετσι κανουν οι πρωταθλητες?
οραιο εεε? ;D
@ αν πηγαίνει σαν μαμα st τοτε με το δικο μου θα τον ειχα χαλαρα tease